- MIUI / HyperOS topik
- Mobil flották
- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz MPowerPH #10826 üzenetére
Más világ lesz a bimmer után; a merci eléggé öreguras vas, tud menni ha tiprod, de sokkal puhább a futóművük így nem lesz még ugyanolyan teljesítmény mellett sem meg az a sportos érzés.
Ha javasolhatom a nagyobb 300-as vagy 350-es motort vedd; a 250CDi röhejes (persze jóval erősebb mint az én olajkályhám) de nagyon ki van hegyezve, nem hiszem hogy a világvégéig el fog menni.
A felszereltség irreleváns a mergánál lehet a 400-ast fapadosan is rendelni és a 200-ast fullosan.
Az "ajtós" ülésállítás memóriásak és általában tudják az ortopéd funkciókat is. (ahol a normál ülések alsó állító gombjai vannak ott vannak az ortopéd állító gombok) továbbá a kulcsokra programozhatóak az ülések.
Nekem van üléshűtésem, de hanyagolom, mert nekem kb. 10 perc használat is garancia az esti derékfájásra.
A distronic jó dolog, főleg ha tudja a "dugóban araszoló" funkciót. Érdemes még éjjellátósat is keresned; belát a bokrok mögé is így elég jól kiszűrhető a vadkár, ha olyan területeken autózol (erdős vagy hegyvidék)
A parktronic szerintem elég mert nagyon érzékeny, ha kombit veszel csak akkor érdemes a holttérfigyelőt is megvenned mert az hatalmas nagy bódé. Viszont T-nél jó dolog a plusz két ülés is, amit talán egy-két alkalommal használ csak az ember évente, de akkor nagyon jól tud jönni, ha kivált plusz egy autót.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz MPowerPH #10841 üzenetére
Hagyjál már, hogy 83 ezer mérföld az sok!!!
Az enyémben 580 ezer kilométer (azaz 340 ezer mérföld) van és megy mint a Schaffhausen! És ez sem sok, a haverom E270CDI kombijában, 1.44 millió kilométer van már (440 ezret mutat és már "átfordult") de hallottam olyan állólámpásról ami már 3 millát futott akár az öreg 7-es buszok
A kupét felejtsd el; második csajozós korukat élő apukáknak és aranyifjaknak való vasak. Ha praktikus kocsit szeretnél akkor kombi, ha reprezentatívat akkor szedán.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
#48613632
törölt tag
válasz MPowerPH #10845 üzenetére
EZT ma olvastam, még friss. Reprezentatívnak nem mondanám, de azért valamennyire ad egy támpontot.
Mind a Merci, mind a Bömbi, rendesen leszerepelt.
Tehát, amire gondolok, hogy a márkahűségnek is, csak bizonyos szintig van értelme.
A mai modellek pedig csurdig vannak rakva, kínai, török beszállítók alkatrészeivel.A táblázat, a cikkből van. Probléma/100 autó (nyilván, egy autóban lehet több gond is)
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz MPowerPH #12689 üzenetére
Erről van szó?
Múltkor volt téma valamelyik FB-s csoportban, hogy elég régóta fenn van. Szerintem hacsak nem akarsz régi, erős, ritka Mercit; túlárazott. Kíváncsi lennék, hogy milyen a difi, milyen állapotban van a futómű, mit cseréltek eddig rajta... mert különben mindene 25 éves.Nekem is W124 van (igaz dízel), nagyon szeretem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen