- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fotók, videók mobillal
- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
Hirdetés
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Hardverek pünkösdre
ph E-book olvasók, komponensek és perifériák kerültek hétvégi összeállításunkba.
-
Konzolokra is megjelenik a The Glass Staircase
gp Alig néhány nap múlva PlayStationre, Xbox-ra és Nintendo Switch-re is elérhető lesz a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaXing
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Nemrégiben vásároltam egy 2013 -as Mazda 6 2.2 CD150 -es autót, amiben 144e km van jelenleg, és hosszú távokon lett használva. Az autó végig márkaszervizben volt szervizelve, ezt a dokumentumok is igazolják. A korábbi tulaj rendkívül korrekt módon tájékoztatott arról, hogy a szervizben azt mondták neki, hogy a típusnál 150e km -nél esedékes egy olajpumpa láncszett csere, ami fél millió forintos tétel. Megkérdeztem egy másik márkaszervizt is, hogy náluk mennyibe kerülne ez a jellegű munka. Ők azt mondták, hogy a lánccsere nem szükséges, elegendő csak a szívótorok tisztitása ok-okozati összefüggés miatt. A lánccal véleményük szerint ilyen alacsony futásnál semmi gond sincsen. A tisztítás ára hasonló árfekvésű, mint maga a lánccsere. Jelenleg elég tanácstalan vagyok, mert úgy gondolom, hogy a szívótorok tisztítása logikus, és szükséges lehet (ezzel mindkét szerviz egyébként egyetért), de a lánccsere talán kidobott fél millió forint lenne plusszba, ahogy a második szerviz mondta. Valaki esetleg tudna bármi infóval szolgálni -akár tapasztalatból-, ami segíthet a döntés meghozatalában?
-
MaXing
csendes tag
Köszönöm szépen, akkor cseréltetni fogom azt is. Egyelőre maradnék a hivatalos márkaszerviznél, de eddig csupa pozitív dolgokat olvastam az Alsónémedis csapatról is.
Még egy kérdésem lenne: 3 hete cseréltek olajat, és az olaj összesen eddig 500km -t futott. Valóban szükséges lehet újra kicserélni a fentebb leírt szerviz után? Nem kis összeg az olajcsere, és bár nem vagyok hozzáértő, nem gondolnám, hogy ki kellene cserélni szűrőkkel együtt megint mindent.
-
MaXing
csendes tag
Köszönöm szépen a tanácsot, akkor utánajárok, hogy mikor volt utoljára szívósor tisztításon (már ha volt). Az olajcserés kérdésemre esetleg van még valami hasznos tanács? Érdemes egy szívósor tisztítás után lecserélni minden szűrővel együtt az 500km -t futott olajat?
-
MaXing
csendes tag
Köszönöm szépen a segítséget!
Sikerült úgy felejtenem a belső világítást, és csontra lemerült az akkumulátor. Töltés előtt le kell vennem a sarukat, vagy mehet rá így is a töltő? Ha leveszem a sarukat, akkor bizonyos beállítások resetelődnek?
-
MaXing
csendes tag
Végül nem kellett bikázni, sikerült feltölteni, bár kicsit trükkösen. Egy régi töltővel kezdtem tölteni, aminek nem számított, hogy hány volton van az akksi, majd 9 volttól átálltam az "intelligens" töltőre, és szépen felnyomta kb 36 óra alatt. Szerencsére az akksi hibátlanul teszi a dolgát.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs