- Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Holnap mutatkozik be a HTC új készüléke
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
ph A gyártó megoldása hardveres, de kérdés, hogy nem volna-e a célra elég a jó öreg szoftver.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaXing
csendes tag
Üdv Mindenkinek!
Nemrégiben vásároltam egy 2013 -as Mazda 6 2.2 CD150 -es autót, amiben 144e km van jelenleg, és hosszú távokon lett használva. Az autó végig márkaszervizben volt szervizelve, ezt a dokumentumok is igazolják. A korábbi tulaj rendkívül korrekt módon tájékoztatott arról, hogy a szervizben azt mondták neki, hogy a típusnál 150e km -nél esedékes egy olajpumpa láncszett csere, ami fél millió forintos tétel. Megkérdeztem egy másik márkaszervizt is, hogy náluk mennyibe kerülne ez a jellegű munka. Ők azt mondták, hogy a lánccsere nem szükséges, elegendő csak a szívótorok tisztitása ok-okozati összefüggés miatt. A lánccal véleményük szerint ilyen alacsony futásnál semmi gond sincsen. A tisztítás ára hasonló árfekvésű, mint maga a lánccsere. Jelenleg elég tanácstalan vagyok, mert úgy gondolom, hogy a szívótorok tisztítása logikus, és szükséges lehet (ezzel mindkét szerviz egyébként egyetért), de a lánccsere talán kidobott fél millió forint lenne plusszba, ahogy a második szerviz mondta. Valaki esetleg tudna bármi infóval szolgálni -akár tapasztalatból-, ami segíthet a döntés meghozatalában?