- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Befizettem ma Origin Access-re egy hónapot csak az Andromeda miatt. Remélem az a 10 óra elég lesz ahhoz hogy el tudjam dönteni hogy kell-e, vagy sem.
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #3370 üzenetére
Tény hogy én sem vagyok bizakodó az Andromeda-val kapcsolatosan, de azért ennyire szélsőséges kijelentésekkel valóban felesleges dobálózni. Abból sem csinálok titkot, hogy az EA és a BioWare is réges-régen elvesztették már a bizalmamat.
Mindezek ellenére befizettem Access-re, ami 10 óra alatt nyilván nem biztosít majd széleskörű rálátást mindarra amit a program nyújtani tud, de legalább lesz egy képem arról, hogy ez nekem való-e. -
Fitzgerald
veterán
Nekem is csak 50 gigám volt az egyik SSD-n, a másikon meg már csak 30. Úgyhogy a modolt Fallout 4 ment a Hitachira pihenni, egy darabig úgysem fogom nyomni.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
NINCS SPOILER
i5-6500 @ 4.35GHz base clock oc-vel
16GB DDR3L @ 2100MHz
GTX 1070 @ +87 mag, +445 ram oc-vel
Samsung 960 Evo
Win10 x64Ezen a konfigon 1440p-ben minden ultrán/elérhető legmagasabb beállításokon, csak a HBAO van eggyel visszavéve: 46-80 között van a framerate. Általában 60 fölött van, 50 alá akkor szeret beesni amikor valamilyen nagyobb összecsapásra kerül sor, és egyszerre 6-8-10 karakter osztja egymást a játéktéren.
Tehát a Battlefield 1-nél egyenlőre bizony komolyabb az erőforrásigénye a programnak, bár nyilván várható hozzá új nvidia driver is, meglátjuk hogy alakul még a gépigény.A karakteralkotással nem tököltem, ki akartam próbálni az új harcrendszert. Úgyis elölről kezdem majd az egészet, ha úgy döntök megveszem.
1.5 órát nyomtam eddig, ami tetszik: a fegyverek hangja, a futás/mozgás animációja, az első helyszín kidolgozottsága
Ami nem: zene , palacsintafejű npc-k (a főbb karakterekhez képest jóval kevésbé kidolgozottak), dialógusok, új harcrendszer, fedezékrendszer
Sajnos egyenlőre a "meh" irányába dől a mérleg, de nyomom tovább, mert ez még nagyon az eleje.
-
Fitzgerald
veterán
válasz Fitzgerald #3513 üzenetére
Na, csak kezd pozitív irányba billenni a mérleg, csak kicsit lassan indulnak be a dolgok. Kezdem megszokni ezt az új fedezékrendszert is. Még van 7 órám, azt a köv. 2 napban el is lövöm szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Sajnos az első outpostnál már durvábbak a dropok, volt hogy 30 alá is bezuhant néha a framerate. Persze csak pár pillanatra, de akkor is.
A játék néhol kifejezetten szép, néhol kifejezetten nem az, tehát nem túl egységes a látvány.
A BF1-től természetesen jócskán elmarad, és számottevően rosszabbul is fut annál.
De az ME3-hoz képest nyilván elég nagy ugrás, még ha nem is minden téren.
Most hogy elkezdtem megismerni a játékmenetbeli újításokat, már jobban tetszik a játék.
A zene mondjuk még mindig szar, illetve a sztori is lassan indul, de azért van mivel elfoglalni magam, szóval unalmasnak nem mondanám eddig. -
Fitzgerald
veterán
válasz #85552128 #3574 üzenetére
Hát most erre mit mondjak, a BF1-ben is vannak olyan effektek, amelyek meg ebben a játékban nincsenek, mégis sokkal jobban fut, és mégis nagyságrendekkel koherensebb ott az összhatás (nem BF4-ről volt szó).
Amúgy meg mitől komplexebb a játéktér? Itt még csak nem is rombolható a környezet, nincsenek olyan durva particle effektek sem, mint abban....
De egyébként valószínűleg ők is ezzel fogják magyarázni a bizonyítványt.
A DA:I meg nálam ennél sokkal jobban fut, a BF4-nél természetesen nem.
1440p-ben meg nem eszi a procit a BF1, 1080p-ben el tudom képzelni hogy proci limites valaki.
Amúgy annyira nem vészes a dolog, senki ne gondoljon egyből Mankind Divided-féle mellényúlásra.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz BoneDragon #3577 üzenetére
Derp. Mért is vagy te ekkora expert a témában? Halljunk valami okosat.
-
Fitzgerald
veterán
válasz #85552128 #3579 üzenetére
Volt különbség az tény, de szerintem ennek inkább az az oka, hogy nem a saját gyermekük ez a motor, ergo nem értenek annyira hozzá, mint a DICE. De várjuk azért meg a drivereket, igazából meg sem jelent még a játék. Meglátjuk.
@Szaby59 #3579
Az nálam még a 390-en is jobban futott, ugyanezzel a procival.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz ForRedGlory #3582 üzenetére
Látom te is hozod a formádat.
-
Fitzgerald
veterán
válasz szallasi007 #3591 üzenetére
A multi az ME3-hoz hasonlóan a sztorihoz fog kapcsolódni, de természetesen nem lesz kötelező csak azért multizni, hogy kerek legyen a történet. Gondolj úgy a multira, mint egy opcionális side questre.
-
Fitzgerald
veterán
Kevesebb mint 4 óra alatt értem a trial fősztori végére, bár nem jártam be mindent, és valószínűleg nem csináltam meg minden side questet. Na nézzük a multit.
-
Fitzgerald
veterán
válasz J.Hetfield #3623 üzenetére
Már végiszaladtam a trialon a default Ryderrel, csak hülyülgetek a karaktergenerátorral. De amúgy nem viszem tovább a trialos karaktert a teljesben (ha úgy döntök megveszem, sanszos hogy igen), elkezdem elölről. Szeretek mindent felfedezni/megcsinálni/elolvasni egy végigjátszás során.
-
Fitzgerald
veterán
A multi már csak emiatt a matchmaking szar miatt sem lesz hosszú életű. Többet nézem a host migration képernyőt, mint amennyit játszok...
-
-
Fitzgerald
veterán
válasz szallasi007 #3682 üzenetére
Nincs lockolva a framerate párbeszédek alatt sem, egyszerűen csak össze-vissza ingadozik.
Néha alacsonyabb, mint egy 8 résztvevős összecsapás alatt single-ben. -
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #3700 üzenetére
Az még nagyobb lol lett volna, ha a kett főgonosz öli meg, ahogy azt sokan tippelgették YouTube videók alatt.
Azt gyakorlatilag borítékolni lehetett hogy már valamikor az elején meghal, de tényleg lehetett volna ezt sokkal jobban is.A script amúgy teljes egészében hulladék eddig, idétlenek a párbeszédek, dramaturgiailag is zéró az egész.
Hol van ez az ME2-féle kezdéstől?Viszont nekem a játékmenet így 8 óra játék után egyre jobban tetszik, és a multival is elvagyok, már amikor nincs épp host migration.
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #3716 üzenetére
Ne keverd a drámát a dramaturgiával.
A bizonytalanság rendben van, de ez az egész "ébredés a bárkán 634 év után" nagyjából olyan volt dramaturgiailag, mint egy ébredés a VV villában, csak itt nem fingott senki.
Az írónak olyan körmöst adnék, hogy azonnal szakmát váltana."SZERENCSÉRE jó messze!"
Erről meg tökéletesen az ellenkezőjét gondolom. Szerintem az ME2-nek volt messze a legjobb kezdése eddig.
A legelső rész ilyen szempontból nyilván nem ér, mert azzal vezették fel a frencsájzt.
Ergo ha azzal kezdődött volna hogy Shepard meg Ashley ötödölőznek, az is bocsánatos bűn lett volna.
Az Andromeda esetében viszont tényleg jobb lett volna, ha 2185-től indul a játék, és látjuk a bárkákat, az előzményeket. Ez valószínűleg azért nem lett így, mert ugye a BioWare igyekezett elhatárolódni a trilógiától és a Shepard-féle sztoritól, nem akarták egy ilyen crossover dologgal megkeverni az egészet, úgyhogy inkább egyből az Andromédában indul a cselekmény.[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #3721 üzenetére
"Ezen jót röhögtem, de ezt leszámítva nem igazán értem mire gondolsz. Maga a felébredés szerintem is amatőr és nagyon hollywood-i, de ezt leszámítva mit kellett volna még csinálni az íróknak?"
Kezdésnek pl. bemutathatták volna, hogy az ember pszichéjére, lelkére milyen hatással van az, ha felébred egy közel 6.5 évszázados álomból egy idegen galaxisban.
Az teljesen érthető ha ez a fajta, egyébként teljesen természetes szentimentalizmus egy kétórás filmbe nem feltétlenül fér bele.
De egy soktíz órás szerepjátéknak az ilyesmire igenis kéne időt szakítania.
Ez egy akció-szerepjáték, és legalább annyira szerepjáték, mint akció.
Ehelyett annyi történik, hogy szépen felébred mindenki, ásítozik, kávézik, meg páran nyomják a standupot mint a Bödőcs.És a Ryder papa halála szintén ugyanez a történet. Magad is leírtad hogy nem tetszett, hogy két pillanat alatt elrendezték az egészet.
Mért nem tetszett? Mert nem életszerű a szituáció, nem életszerűek a dialógusok.Amúgy sosem értettem, hogy mért nem bíznak meg elismert, tehetséges írókat a scripttel, meg a sztorival.
Mert pénzük az van szarásig ezeknek a kiadóknak.
Pl. egy Orson Scott Card kaliberű író valószínűleg olyan sztorit tudna írni egy Mass Effect játékhoz, hogy sokáig beszélnénk róla.@Szaby59 #3720
"Pedig pont de, ugyanis most is hasonló építkezés történik."
Annyi különbséggel, hogy bármennyire is igyekszik a BioWare elhatárolódni az eredeti trilógiától, ez egy ismert, már bejáratott frencsájz, hiába "reboot" az Andromeda. Ugyanabban az univerzumban játszódik csak más helyszíneken és időben. A vásárlóknak egy jó része azért fogja megvenni a játékot, mert ez egy Mass Effect játék, és reboot ide vagy oda, a trilógia a megugrandó mérce. Az első ME megjelenésekor még nem volt mit megugrani.
-
Fitzgerald
veterán
válasz J.Hetfield #3761 üzenetére
Ja, seggmimikában is elég komoly a visszalépés
-
Fitzgerald
veterán
Kicsit kísérletezgettem az 1070-el, hátha sikerül stabilizálni a framerate-et. Sikerült.
Precision XOC-ben Temp target priority, +125 core, +445 ram, +100mV fesz.
Talán kétszer esett így 55 alá. Korábban 45 alá is be-bezuhant.
Azt nem tudom hogy a memória sávszélességre érzékeny-e a progi (DDR3L-em van), de valószínűleg igen, mert a BF is az.
Úgyhogy valószínűleg szeretni fogja a 3000+-os DDR4-et a játék. -
Fitzgerald
veterán
Tök érdekes egyébként, hogy manapság jellemzően ezek a francia-kanadai stúdiók nyúlnak a legdurvábban mellé az új játékokkal, tisztelet a kivételnek. Ez vagy valamiféle hagyománnyá nőtte ki magát mára, vagy ennyire felhígult a szakma arrafelé. Oké, a DA:I sem volt tökéletes játék, meg a teljes Andromeda-t még nem sokan láthattuk, de valamiért úgy érzem, hogy az Edmonton-i stúdió többet ki tudott volna hozni belőle.
Elég megosztó értékeléseket vizionálok. -
Fitzgerald
veterán
válasz _Andras_ #3864 üzenetére
A Mankind Divided-et kifelejtetted, az a "minden idők legszarabbul optimalizált PC-s címe" -szobrot azonnal elvitte tavaly. Emlékszem, amikor az első GTX 1080-as benchmarkokról azt gondoltuk, hogy 4K-ban készültek...aha...1080p-ben. És a mai napig nem kalapálták ki rendesen, a DX12-től meg még lassult is (lol?).
Azóta akciós is volt már többször, jelenleg pl. GMG-n 10 fontba kerül. Augusztus végi játék. -
Fitzgerald
veterán
Én azok közé tartoztam, akik képesek lettek volna ezt figyelmen kívül hagyni, ha ugyanez lett volna a véleményem a játékról. Sajnos számomra túlságosan transzparens volt a sztori ahhoz, hogy élvezni tudjam. Már az elején tudtam, hogy
. Meg különben is, a játék felében Interpolosként rendőröket, illetve ártatlan embereket kerülgetsz, akiket egy ilyen pacifista szerepbe kényszerítve nem jó érzés likvidálni, ahogy fogalmazott valaki a topikjában.Rucker ártatlan -
Fitzgerald
veterán
GreenManGaming-es kódokat is holnap küldik ki valószínűleg, tolom én is délutántól ha minden jól megy.
-
Fitzgerald
veterán
válasz KillerKollar #3959 üzenetére
3000+os DDR4 bizonyos játékokon elég sokat szokott lökni. Nekem is DDR3L-em van Skylake és 1070 mellett, de gyors DDR4-el pl. Battlefield 1-ben és Witcher 3-ban is kb. 10-15%-ot gyorsulnék. Valószínűleg ez a játék is érzékeny lesz erre.
-
Fitzgerald
veterán
válasz KillerKollar #3963 üzenetére
Itt egy Digital Foundry videó a témában, ők tök mást mértek. Ebben mondjuk BF1 nincs, de Witcher 3 van.
-
Fitzgerald
veterán
Ehh...most akkor mikor unlockolódik USA nyugati parton a játék? Szokás szerint össze-vissza írnak mindenfélét mindenhol...
-
Fitzgerald
veterán
Ezeknél kicsivel jobb számokra számítottam, meg a fele nyilván hülyeség (pl. Gamespot 6 pontja, Mafia III is annyit kapott, ami kategóriákkal szarabb játék, ezt már az Andromeda trial alapján is biztosan ki merem jelenteni).
Ettől függetlenül nem refundolom, mert van egy olyan érzésem, hogy ugyanaz történik, mint tavaly a Doom és a Division esetében. Az én könyvemben a Doom egy túlhájpolt, túlértékelt szar lett, a Division-t meg nem megérdemelten húzták le sok helyen, picsányi dolgok miatt. -
Fitzgerald
veterán
Most olvasom, hogy a GMG csak az EU-s premier előtt küldi ki a kódokat, csak ezt nem tüntetik fel egyértelműen a játék adatlapján. Szóval mégsem lesz ma játék...
-
Fitzgerald
veterán
Új nvidia driverrel nem gyorsultam semmit. Eos-on ugyanúgy bezuhan 50 alá is a framerate (1070). A minimum és a maximum sem változott.
-
Fitzgerald
veterán
válasz janos666 #4065 üzenetére
i5-6500 @ 4.35GHz base clock oc-vel
16GB DDR3L @ 2100MHz
EVGA 1070 SC +100 core, +450 ram oc
Samsung 960 Evo1440p, minden a lehető legmagasabbra húzva, csak az ambient occlusion van 1-el visszavéve.
FOV is feljebb lett rántva kicsit. Néha 45 környékére is beesik, de általában 60 közelében, vagy a fölött van. -
Fitzgerald
veterán
válasz subzerohun #4073 üzenetére
Húzva, 1440p-ben abszolút nem. 1080p-ben viszont proci limites lennék. Nálam a ram a legnagyobb limitáló faktor, jó lenne egy kit 3000-es DDR4. Csak ahhoz meg új lap is kéne, úgyhogy még egy darabig marad a gép ahogy van.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Szerintetek csinálhatok olyat, hogy megveszem Originen a játékot, elkezdek VPN-el játszani (folytatom a trial-t), aztán 24 órán belül refundolom? Csak mert a GMG-s kódom várhatóan holnap vagy holnapután jön meg, én meg addig nem akarok itt matyizni. Annyi a csavar, hogy ugye trial verzió, és majdnem lenyomtam már a 10 órát. A Refund policyben meg az van, hogy első indítás után él a 24 órás refund lehetősége. Ez működik egy trial esetében is, ahol upgrade-elsz a teljes játékra?
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #4085 üzenetére
Akkor inkább várok, mert így lehet hogy már holnap játszok. Annyit nem ér a dolog, hogy utána napokig ne tudjam redeemelni a kódomat. Köszi.
-
Fitzgerald
veterán
GMG-n már lincshangulat volt tegnap délután óta a játék komment szekciójában, hogy hábáhábá mért nem jön hamarabb a kód.
Én is benéztem mondjuk, mert nem tüntették fel jól látható helyen, hogy az EU-s premierhez igazítják a kódok kiküldését.
Az amerikaiak verték a legjobban a nyálukat.
A lényeg, hogy ma este 7-kor kiküldték mindenkinek, szóval megvan. -
Fitzgerald
veterán
Jött valami peccs, remélem ez az amelyik megduplázza a framerate-et
-
Fitzgerald
veterán
válasz gabor7th #4210 üzenetére
Az "összeütközik" az annyit jelent majd, hogy a két galaxis központjában lévő fekete lyukak egyesülnek, létrehozva egyetlen hatalmas spirálgalaxist. Simán lehet, hogy az óriási távolságok miatt nem lesz két olyan égitest a két galaxisban, amelyek valóban fizikailaig is összeütköznek majd.
-
Fitzgerald
veterán
válasz xPraetoriaNx #4214 üzenetére
Az emberiség mai formájában már réges-rég nem fog létezni, mire mindez bekövetkezik. Addigra valószínűleg sokdimenziós, halhatatlan lényekként fogunk lebegni a mindenféle akármilyen valami közepén. Vagy a szélén.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
válasz Badlof2k #4216 üzenetére
"With a mass effect drive, roughly a dozen light-years can be traversed in the course of a day's cruise without bending space-time and causing time dilation."
Tehát naponta kb. egy tucat fényévet tudnak megtenni, szóval az egyik naprendszerből a másikba repkedés nem probléma a játék univerzumában. A mi naprendszerünk 12 fényéves körzetében 20+ csillagrendszer van.
Nem tartok még a fekete lyukas résznél, de egy ilyen drive valószínűleg lehetővé teszi azt is, hogy egészen közel menjenek a point of no return-höz, majd gond nélkül visszatérjenek onnan. -
Fitzgerald
veterán
válasz #85552128 #4274 üzenetére
Ultra és high árnyékok között nincs látható különbség, high-on nekem kb. +15% fps-t ad, úgyhogy le is vettem a rákba.
Más:
Majdnem 15 óra játék után úgy tűnik (és nagyon örülök neki), hogy megint igazam volt. Úgy érzem, hogy nem megérdemelten lett durván lehúzva a játék sok helyen. Tényleg sok az idióta dialógus, meg lassú a sztori, de összességében azért ez egy elég jó játék szerintem. Eddig. Azt hogy a végére változik-e a véleményem, nyilván nem tudom előre.
Korábban az egyik hír alatt írtam, hogy én örülnék, ha a felfedezés irányából közelítenék meg a quest design-t. Ez valahol bele is került a játékba meg nem is, nem tudnék konkrétumokat írni spoilerezés nélkül.
Olvastam olyat, hogy valami reviewer túlbonyolítottnak érezte a research/development/crafting rendszert. lol. Komolyan? Abszolút nem az.
Ha ennél egyszerűbb lenne, akkor meg azon menne a sírás, hogy mennyire kétpálcás az egész.
Szerencsére a felfedezés élményét nem nyírja ki a UBI-játékokból ismert dögunalmas open world modell, ez a világ valamiért sokkal dinamikusabbnak hat, még ha helyenként kicsit üres is (ez itt bocsánatos bűn, mert felfedezendő, többnyire lakatlan bolygókról/helyszínekről van szó ugye).
A zene általában nem tetszik, de néhol viszont egészen jó. Az animációk engem nem izgatnak.
Én azt mondom, hogy ebből még lehet jobb játék, ha dolgoznak rajta rendesen.A Witcher 3 után nyilván nehéz helyzetben van mindenki, aki offline CRPG-t fejleszt, de úgy érzem hogy játékosként nekünk meg kicsivel nyitottabbnak kell lennünk, meg kell tanulnunk értékén kezelni a dolgokat.
[ Szerkesztve ]
-
Fitzgerald
veterán
Ha már tájékozódás: azt be lehet állítani, hogy a waypointok meg az éppen aktuális quest szövege (jobb felül, ahol írja hogy éppen mit kell csinálni) ne tűnjenek el állandóan? Nem találok ilyen beállításokat...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- iPhone topik
- Hobby elektronika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Óriás képernyővel futott be a Mi Max 3
- Direct One (műholdas és online TV)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest