Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    válasz [Prolixus] #4517 üzenetére

    "No offense, de leírnád, hogy szerinted mi a grandiózus és lebilincselő sztori benne? Nem mondom, hogy rossz a főszál vagy ilyesmi, de ilyen kifejezések azért még véletlenül sem jutnának eszembe róla."

    Szerintem van olyan jó sztorija, mint annak idején az első Mass Effectnek is volt, ezt úgy is ki merem jelenteni, hogy még úgy vélem, hogy talán a közepe felé járhatok. Ami miatt neked - és többeknek - nem tűnik túl ütősnek, az szimplán azért van, mert maga a Mass Effect világa már ismerős a korábbi részekből, így nem tűnik akkora újításnak, mint régen.

    Nem akarok spoilerezni, de én úgy vagyok vele, hogy amikor még 10 órányi játékot követően is, este 9-10 felé alig tudok elszakadni, mert valami új fejlemény miatt újabb érdekes szála nyílik meg a történetnek (Gondolok itt például arra, amikor végre a nyomára akadsz az egyik eltűnt Arknak, szinte azonnal indulnál a keresésükre), akkor az nálam azt jelenti, hogy nagyon jó, lebilincselő a játék sztorija.

    Sok mellékküldetés van, amit ha mindet meg akarsz csinálni, jócskán 100 óra felett leszel a végén - de lehet, hogy 200 is lesz -, de azok nem képesek ennyi ideig lekötni, ha mindegyikben szinte ugyanazt kell csinálni. Viszont ha érdekesek, akkor valóban megérdemli a játék a fentebbi jelzőket.

    Ennyi. Ez szintén csak az én véleményem, nem akarok senkit meggyőzni az igazamról. :)

    (#4518) Exelsior: A gond nem azzal van, hogy a térkép mit mutat. A probléma annyi, hogy amikor csak szimplán meg akarsz feledkezni az egész UI-ról, és szabadon, csak a szemed elé táruló látvány alapján felfedezni, akkor ilyesmikbe ütközöl. Pedig nyilván sokkal izgalmasabb lenne a felfedezés, ha nem kellene állandóan a térképet bámulni, hogy merre tudsz menni, hanem ahová a való életben is feljuthatsz (például egy magaslatra), oda itt is képes legyél felmenni.

    Érted? Tegyenek oda egy falat, vagy megmászhatatlan hegyet, nem érdekel. Akkor legalább tudom, hogy oda nem tudok felmenni. De így, hogy a nagy nyílt terep közepén emiatt kell visszafordulni... nem igazán jó dolog...

    [ Szerkesztve ]

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Új hozzászólás Aktív témák