- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
Cumi van !
Hivatalos : "Ma megerősítjük, hgoy a Mass Effect 3 2012 első három hónapjában jelenik majd meg. A fejlesztőcsapat a lézer pontosságával fókuszál azon, hogy a Mass Effect 3 a legnagyobb, legjobb és legklasszabb rész legyen a sorozatban és mindenki előzetes várakozásait felülmúlja. "Paranormal Cocktivity
-
oriic
HÁZIGAZDA
Most már csak annak örülnék, ha bejelentenék hogy kapunk még egy dlc-t a 2. részhez.
Live-Die-Respawn
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
FehérHolló
veterán
válasz Tibicsucsu #161 üzenetére
Mondjuk egy elkor lázadásra kíváncsi lennék.
[Elsöprő vérszomjjal] Most meghalsz.Skynet is real. It's called Google.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz FehérHolló #163 üzenetére
Amúgy is lenne még szerintem potenciál a világban hogy nem csak egy két dlc-t adjanak ki.
Live-Die-Respawn
-
Tibicsucsu
aktív tag
-
Tibicsucsu
aktív tag
Mondjuk ha nem összekötő DLC-t akarnánk, akkor végtelen lehetőség van.
Én egy Ilos féle elhagyatott Prothean világnak nagyon tudnék örülni. Lehetne ott valami lelet, amiből sokat meg lehetne tudni a Prothean történelemről. Természetesen a kihaltnak hitt Prothean faj egy eszement maradék csoportja vigyázna rá. -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Tibicsucsu #166 üzenetére
Remélhetőleg kapunk majd a 3. részben új infót a Protheanokról is. Már így is eleget tudunk róluk de akkor is.
Live-Die-Respawn
-
Tibicsucsu
aktív tag
Nekem nagyon hiányzott a második részből az ő világuk és az sem tetszett annyira, hogy így "elintézték" őket, hogy valami emberformájú bogarak lettek. Én máshogy képzeltem el. A történet szempontjából talán nem is annyira érdekesek, de nekem nagyon bejött Feros, Ilos, a jeladók, Vigil és az a misztikus hangulat, ami az első részben övezte a fajt.
-
Ryder62
őstag
válasz Tibicsucsu #168 üzenetére
Az első részben shepard látomásaiban a protiánok majdnem olyanok mint az emberek. És Iloson is voltak szobrok amik egy ülő figurát ábrázoltak. Azok is majdnem úgy néztek ki mint az emberek csak kb 3 méteresek lehettek. Gondolom önmagukat ábrázolták. (Más fajról meg szó sincs abból az időből) A második részben az egyik bolygón találunk egy leletet és ugyan azt a videót lejátszák mint az egyben annyi különbséggel hogy itt már feltűnik egy begyűjtő. Szóval most én sem értem hogy nézhetnek ki valójában.
Ha már itt tartunk volt egy rész mikor EDI megmuttatta hogy a begyűjtők világa hol lehet. És a galaxis magjára mutatott. Na most ezt nem tudtam nagyon hova tenni. Esetleg az omega relé a galaxis magjába vezetett volna? Vagy EDI a protiánok régi anyabolygójára mutatott?
-
Ryder62
őstag
Nem vagyok csillagász, de puszta paraszti ész azt sugalja hogy ott olyan tömör és sűrű anyagok vannak hogy nem igazán lehetne hajóval közlekedni. Asszem meg is említik hogy minél közelebb van egy bolygó, rendszer, csillagkép stb a maghoz annál nehezebben megközelíthető a sűrű anyagok miatt. De lehet hogy keverem valami mással ....
-
Vistaboy
veterán
Látjátok, hát nem megmondtam, hogy csak akkor biztos az idei megjelenés, ha kezünkbe foghatjuk a dobozt és elindíthatjuk a játékot...
Átírtam 2012-re. Most már csak reménykedni kell, hogy a 2013-as számra nem lesz szükségünk.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Ryder62
őstag
Újabb infók szivárogtak ki a ME3-ról:
- Újfajta harci mozgások: ugrás, bukfenc, vaktában való tüzelés
- A galaxis népeit ugye meg kell győznünk a Kaszások ellen – azonban ha ez nem sikerül, akkor arra is megvan az esély, hogy a Kaszások kiirtják őket
- A puskáinkra háromféle fejlesztést pakolhatunk: távcsövek, markolatok és festés
- A főbb ellenségek a Kaszások húsbábjai és a Cerberus katonái lesznek – név szerint heavy bruisers (nehézpáncélos), media (közepes) és light (könnyű)
- A vizorok – mint amilyen Garrusnak is van – használatával a többi fegyverrel is képesek leszünk a távcső használatára -
Ryder62
őstag
-
Tibicsucsu
aktív tag
Nem nagyon érzem ezt az űrcsata dolgot. Max olyat tudok elképzelni, hogy a kisebb reaperek között van két nagyon nagy, amikre jedi módjára dokkolni kel egy-egy csapattal és belülről elpusztítani. Poén is lenne, ha úgy kéne csinálni, hogy egyszer az egyik egyszer a másik csapatot irányítod és mondjuk Garrus bőrébe bújhatnál.
-
Ryder62
őstag
Még több infó:
- A srácok úgy érezték, hogy a második epizódban a 12 főből összeállítható csapat túl nagy volt, ezért az esetleges társak számát lecsökkentik, de ezzel együtt nagyobb mélységet is adnak a Shepard és csapattagok kapcsolatának.
- A csapattársak közül Liara, Kaidan és Ashley már egészen biztosan mellettünk fog harcolni a trilógia záró részében is.
- A srácok elárulták, hogy minden fő karakter vissza fog térni a záró epizódban, valahol ott lesznek a Mass Effect 3 univerzumában, nekünk csak meg kell keresni őket.
- A karakterek egy újabb design váltáson mennek át, Shepard és a többiek is alakulnak kicsit, elég, ha csak összehasonlítjuk az első részbeli Shepardot és azt, amit a harmadikban kapunk, ég és föld lesz az eredmény.
- A Cerberus katonái mindent tudni fognak, amit Shepard, így még kiélezettebb harcokra lehet majd számítani.
- Christina Norman, a játékmenet vezető tervezője azt nyilatkozta, hogy szeretnék, ha a harc nem szimplán csak a lövöldözés és a különleges erők használatában merülne ki. Fontos lesz, hogy hol állunk majd a csatatéren, folyamatosan mozgásban kell lennünk, mivel az ellenfelek is mozogni fognak, hogy a legjobb pozíciót szerezzék meg.
- A helyszínekkel kapcsolatban a legújabb infóbomba megemlíti, hogy eljutunk majd Turian, a Palaven és a Quarian anyabolygókra, visszatérünk a Tuchanka-ra, valamint eljutunk egy, a Martian kráter szélén lévő bányászati kolóniára is.
- A földön is lesz dolgunk, a főbb helyszíneket Seattle-ről és Vancouver-ről mintázták a srácok, külön kiemelték, hogy a Google Earth-ben akár össze is hasonlíthatjuk majd a ME3 térképet a valódi Seattle / Vancouver térképekkel, nagy lesz a hasonlóság.
- Bár a játékmenet a fedezékrendszerre fog leginkább támaszkodni a harcok során, nem olyan lesz ez, mint a Gears of War, nem fognak minden méteren homokzsákok elhelyezkedni, viszont magát a környezetet megpróbálják úgy kialakítani, hogy kellő mennyiségű és minőségű fedezéket kapjunk.
- A játék egyébként is sokkal nagyobb lesz; minden csata, minden ellenfél és minden terület sokkal nagyobbnak, szebbnek fog hatni, mint korábban bármikor.
- Korábban arról volt szó, hogy az interaktív képregény visszatér azok számára, akik nem játszottak az első két epizóddal, hogy megértsék a sztorit. Most Casey Hudson elárulta, hogy hasonló "save game editor-ra" van kilátás, de nem képregényes stílusban.Na, a Quarian anyabolygóra kiváncsi leszek. De az zsír ha meglátogathatjuk a Palaven-t is. De Tuchankát nem tudom minek teszik be hiszen már a ME2-ben jártunk ott és sztem az bőven elég volt.
-
olymind1
senior tag
a 2-ben, nem a Quarian anyabolygón voltunk, mikor Taliért mentünk?
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
oriic
HÁZIGAZDA
EZek ha jól tudom még nem voltak:
- A Cerberus és a Rejtőző Fickó a Kaszásokkal dolgoznak – különös…
- Nem lesznek új románc-lehetőségek
- Tuningolt biotikus képességek – ezentúl biotikával lekaphatjuk az ellenről a páncélját
- Osztályspecifikus közelharci támadások, már nem csak ütünk egyet: a mérnök lángszórókét használhatja mindenesét, az adeptus letaglózó-bénító biotikus pofont adhat a közelben állóknak
- Kombinált képességek: például a Kábító Lövés Gyújtólőszerel párosítva tűzesőt zúdít az ellenségre
- A játék sztorija az ME 1-ére fog hasonlítani
- A Kaszás húsbábok elszívják a közelükben haldoklók életerejét
- Casey Hudson főproducer szerint a győzelmet csak áldozat útján érhetjük el
Live-Die-Respawn
-
L3zl13
nagyúr
Korábban 2 tippem volt, hogy miért kerülünk szembe majd a Cerberussal.
Ha a Cerberus és TIM együttműködik a kaszásokkal akkor úgy tűnik, sajnos már csak a 2. lehetőség jöhet számításba közülük.
Nevezetesen, hogy Bioware-ék megint előhúzzák, a már egyre unalmasabbá váló deus ex machinajukat, az indoctrinationt.
Ezen elméletem szerint TIM vagy a korábbi (ME: Evolution) reaper technológiával való találkozásának valamilyen utóhatásaként, vagy valami újonnan szerzett reaper technológiával folytatott kísérletezés miatt indoktrinálódik.Azért még reménykedem, hogy valami kevésbé elcsépelt és emellett hihető ötlettel állnak elő a történetírók.
Aki hülye, haljon meg!
-
olymind1
senior tag
én még mindig abban reménykedem, hogy valamilyen hatalom átvétel történt a Cerberus-on belül és a The Illusive Man-t kiűzték a pozíciójáról. mivel itt pontosat még nem mondtak: Casey Hudson twitter, kérdezték, hogy Cerberus vagy TIM "személyesen" megy Shepard után, mire a válasz: "Ezt egyelőre meghagyjuk rejtélynek".
egyébként meg: Szerelmi háromszögeket is kapunk a Mass Effect 3-ban
[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
válasz WonderCSabo #196 üzenetére
Kaszások, Rejtőző fickó, Szkülliai, kvári, Baka, gondnok, szalári,
Csak egy pár személy név / faj név ami írtó bénán hangzik.
Sajnos a magyar ilyen, minden leakar fordítani. -
L3zl13
nagyúr
Az értelem nélküli nevek magyarosítása abszolút fölösleges. (A szkülliai az micsoda? )
A Bakát valamennyire megértem. Ha valaki nem ért angolul, az könnyen lemaradhat a beszédes nevek többletjelentéséről.A gondnok tényleg szánalmas. Gondozó vagy gondviselő sokkal jobb lett volna.
A kaszás elmegy, bár jobbnak tartom az angol eredetit.A rejtőző fickót meg ne is emlegessük. Kivételesen vették a fáradtságot, hogy ne a szótárbéli első jelentést vegyék, és helyette kiválasztottak valami még rosszabbat.
Aki hülye, haljon meg!
-
Ryder62
őstag
"A szkülliai az micsoda?"
Nem biztos hogy jól írtam de a Skyllian-t fordították le erre. Ez egy csillagköd. Tipikus gyökér fordítás. A Virmire-t is lefordítják Vermár-ra. Mikor a magyarnak túl bonyolult valami egyszerűen olyan fordítást adnak neki ami kiejtés szerinti. Pl: Tatooine -> Tatuin. Ilyenektől falnak megyek.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest