- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Mobil flották
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Hirdetés
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
PALEDOG
kezdő
Nagyon csecse ezzel a burkolattal a 372.
De simával nekem szebb a sziluettje.
Várom már a 372 videókat. Kíváncsi vagyok a véleményedre a hengerszetteket illetően.GSH400-at is szívesen látnám. Legyen minél több harcos. 😀
És végül számomra is egy jó hír. Úgy néz ki nem kell félnem, hogy nem lesz utánpótlás alkatrész a kicsikémhez. Ahol nem tud a Partnerrel piacot teremteni magának a Husqvarna, piacra dobta ezt:
-
kopepe
aktív tag
válasz Stihl024 #800 üzenetére
Elpostázom neked szivesen!
Bedobhatod a ringbe a többi kisköbcentishez.
Tizenegypár tank lehet benne.(3-4 tető)(nem csak ezt használjuk)
Én is kiváncsi lennék mennyire életképes,a többihez képest.
Augusztus végén kezdünk egy nagy tetőt,de itt van a HQ 130,
és most kaptam egy Makita EA3201S "szösszenetet" az öcsémtől.
Berántóhibával hozta,de azt mondta valószinüleg maradhat is nálam.
Úgyhogy most azt fogom "nyúzni".
Már dorombol a kicsike,bár még csak födémzsaluzáshoz használtuk.
Többe került a postaköltség,mint az alkatrész! :(
2012-es gyártású,de látszik rajta,hogy lófaszt nem használták.
Még árulják ezt a tipust,és hihetetlen,hogy 65ooo- forint.
Bezzeg a Makita Dolmar PS-35C-35B 53ooo-ft ,és jóval erősebb !(papíron)
Évek óta a pajtájukban porosodott,döglött benzin a tankban.(ahogy kell :))))
Friss benzinnel úgy indult,mintha pár napja állna! Negyedikre röffent!
Eddig tetszik a kicsike.... -
PALEDOG
kezdő
Én elég sokat találtam 🤗
Képek videók, adatok.https://www.google.com/search?q=husqvarna+125+chainsaw&oq=&aqs=chrome.0.35i19i39i362j35i39i362l4...5.-1j0j7&client=ms-android-xiaomi-rvo3&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
-
Stihl024
junior tag
-
kopepe
aktív tag
válasz Stihl024 #805 üzenetére
Nem vicceltem,mehet a buli !
Még van itthon 1 liter husqvarna LS+ adalék.Nem ragaszkodok egyik olajhoz sem!
Azt elhasználom,utána úgyis kifaggatlak benneteket,hogy mi a legjobb ezeknek a motoroknak!
Bár eddig egyik gép sem panaszkodott.
Annó a 340-es megkapta az AROL 2T olajat,oszt uzsgyi...
Én 50-es keverékkel használom mindegyiket,de rádbízom.
Az a tapasztalatom a 40-es keverékkel,hogy nem a gép döglik meg,hanem én a gép mellett!Úgy füstöl!
Vagy rá kell hangolni a karbit a 40-esre?
Na mindegy...hétfőn tudom postázni legkorábban. -
kopepe
aktív tag
Háááát.....jobban megnézve ezt a 125-ös masinát...!
Motorikusan biztos jó,de.......
Az emberiség(és a Husqvarna is) eljutott egy bizonyos technikai fejlődési szintre...ugye!
Külön szivatókar ?? Betonkeverőkapcsoló ?? Indiába ez is jó lesz??
Hol élünk? Mi a lófasz ez? Visszafejlődés ?Ez Husqvarna ?
Vagy találtak egy zárolt raktárat,ami tele volt kapcsolóval meg szivatókarral,
és megbeszélték,hogy nem dobják ki? Eszem faszom megáll !!!
Az Oleo Mac ugyan ezt csinálta a GS630-al nemrég !
260ooo-forint,és van rajta egy betonkeverőkapcsoló....szuper...
A telefonomban meg 8 magos processzor van..gyorsabb mint a laptopom!
Bocs de fel tudom magam húzni dolgokon.... -
PALEDOG
kezdő
Személy szerint nekem jobban bejön a beton keverő kapcsoló mint a husky régi eltolós kapcsolója. Nekem jobban kézre áll. Az meg, hogy a szivató jobb oldalon van az még azért mert nincs fejtetőn a karbi. Az első indításon kívül nem nagyon kell működtetni és nem kopik. Ellenben a kombi kapcsolóval mindig mozog minden. Nem visszafejlődés van. Egyszerűen az van, hogy a zenoah felvásárlásával hozzájutottak rengeteg mindenhez. Ami kellett (X-Torq, Air Injection) azt adoptálhatták a saját kollekcióba. De maradtak még hengeröntő gépek, egyéb alkatrészek gyártógépei. Sok szép és drága szerszám. A komatsu új szériája alig két éves volt. Okosan nem dobták ki. Partner is saját márka volt de oda meg új modelszéria kellett. Lebutították a komatsut. Adtak rá partner kabátot. Voila. Mehet a termelés a nagyáruházaknak. A probléma ott van, hogy a csíkszeműek kurvafürgék. Ennyi partner meg nem kell senkinek. Mert Délamerikaban meg Ázsiában nem tudják mi az. De a Husqvarnát igen. Nosza kapott láthatósági mellényt a partner és titokban eladható lett mindjárt 10x akkora piacon.
Lesznek itt még komoly fejlesztések a nyugati piacra. Európában és Északamerikában csak úgy tud piacot megtartani ha még könnyebb még erősebb, még még még még fejleszt.[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
Megy az X-torq 372!!!! Tank szellőző kifelé elengedi a nyomást ,de ez csak egy probléma .Van a karbinak is .
Fotót már nem merek feltenni ,aszonnynak bevittem a szobába had örüljön velem együtt de jeges volt a fogadtatás ..itt már szolidabban nyomom.....[ Szerkesztve ]
-
kopepe
aktív tag
Köszönöm a kimerítő választ! Bár nem értek egyet veled!
Akkor robogók helyett miért nem járunk ma is simsonnal?
Mi lesz a következő lépés?Egy benzincsap a gép oldalán?
Lassan lesz rajta berúgókar is,újítás gyanánt.?
80ooo-forintért visszarepítenek a hőskorba?
40ccm 2 LE...???
Nekem semmi bajom a tömbkapcsolókkal.
Max annyi,hogy 1-2 tipuson felfelé kell lekapcsolni! -
PALEDOG
kezdő
Mi nem. De a világ elég sok eldugott országában még ma is menő egy simsonnal egy technikai szintén lévő motor. De pl 10 éve mikor telefosták az országot kínai robogókkal az mind 90-es evekbbeli honda Suzuki liszensz csak új köntösben. Indiai piacra pl elég nagy ralatasom van mert elég sokat üzleteltem onnan. Majd két éve fejezték be a hindustan ambassador gyártását. Egy barátom azért nem hozott onnan Royal Enfield motort mert nem lehetett itthon forgalomba helyezni az emissziós előírások miatt mert majd 20 éve befejezték Európában a forgalmazását. Brazíliában pl a husqvarna 2 es széria gepeiből még lehet újonan levenni a polcról.
De hogy ne menjek kívül az országból. 40 köbcenti 2 lóval partner p360s. De azt ugye itthon husqvarna logóval eladhatatlan. Mindegy is a gyártók szándékai nem azok, hogy nekünk jó legyen. Hanem fullon menjen a termelés és mindenki vegyen. Az hogy pirosat vagy zöldet kell gyártani az mindegy csak vegyék. Ezért tisztelem jobban a Stihlt picikét. -
Stihl024
junior tag
Jelen pillanatban egy gyári Simson keresettebb termék mint egy fullos Honda robogó. Ez a példa nem volt szerencsés.Viszont az olcsó tömegcikkre nagyobb a kereslet lásd Husqvarna 120 ,teljesen fölösleges kategória hiszen ott a Hq 130 -de mégis a 120 fogy jobban azt veszik .Az ár és a cicoma a döntő az átlag ember totál letojja a valós értéket-paramétereket.Név-ár-saját meggyőződés más lényegtelen -legtöbb embernek tisztelet a kivételnek.Nyilván ez a Hq 125 egy picit erősebb mint a 120-as szebb -ez kell? ezt kapod....Legszarabb kapcsoló a Husqvarna csúszókapcsolója ,magad felé kell fordítsad hogy lásd milyen állásban van a visszacsúszós az már igen de a régi az egy fos.Ehhez képest egy billenő "betonkeverő" kapcsoló maga a nyugati kényelem, és minden szögből látod épp hogy áll.Nyilván abból is a visszaálló a tuti.A Hq kihúzós majd felfelé kattintós kapcsolója(4-es széria)az mellett,hogy szerviz igényes -bonyolult is .Hq 340-350 kapcsoló viszont egyértelmű és nem romlik el-sűrűn.Az,hogy a Stihl szinte minden gépén ugyan azt a kapcsolót használja piszok nagy előny ,egy kiforrott konstrukció ,annyit változtattak,hogy a gyújtás levétele után az újaknál visszaáll gyújtásra tehát nem bonyolították csak kényelmesebbé tették.Legnagyobb tévhit a láncfűrészes világban (10 ből 8 biztos így hiszi) ,hogy a Husqvarna fejleszt a Stihl meg másolja..... Természetesen ez is csak egy buta tájékozatlan városi legenda. Stihl brutálisan sokat fordít a fejlesztésre-Husqvarna meg sok időt és pénzt fordít arra ,hogy megtalálja és felvásárolja a fejlesztéseket-egy nagy mindent bekebelező rákfene.
-
kopepe
aktív tag
válasz Stihl024 #812 üzenetére
A simson vs robogó csak úgy eszembe jutott,hogy két példát felhozzak.
Külyökkutya koromban úgy volt,hogy én is kapok egy szimót,aztán nem kaptam.
Késöbb vettem magamnak egy 125-ös MZ-t.Csepptankosat 150-re felfúrva.
Azt nem értem mi értelme ennek a 125-ös gépnek? Itt a 130,135 hq.
Azért,hogy legyen még egy kisköbcentis gép a husqvarna palettáján?
Nincs elég gyártósor?Kellett még egy fröccsöntő üzem?Na mind1 !
A 130-on most járt le a két év jótállás,és nem bántam meg!
3 verzió volt, 120 - 130 - 135.A 120 egy kicsit nekenyókának tűnt nekem.
A 135-öt nem értettem miért került többe 15-17 ezerrel,holott majdnem ugyanaz.
Állítólag erősebb a főtengelye ???Nekem nagyon bevált a 130 !
Egyszer látott szervízt,finomhangolás céljából,4-5 tank után.
Nem kellett volna!Meg is van a véleményem a szervízről !!!
Vettem hozzá csavarhúzót,és megcsináltam életem első karburálását.
Szerintem jó lett.Megy mint a meszes....Jön megy teszi a dolgát
Azonnal munkára fogható[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
-
Stihl024
junior tag
AZ- AZ!!!! Eddig ahogy nézegetem ezt a gépet bizony ez a megfelelője a Jonsered 630 Super gépnek és nem a tévesen hitt Hq 61 es . Ennek szám szerint egyezik a hengere és a karburátora is. Hq 61 -esnek a lendkerék oldali főtengelyvég vékonyabb ,tehát a Jonsered 630-as lendkerék lötyög rajta. Ez teljesen kompatibilis minden csavarja .Mégse ezt emlegetik a 630-as megfelelőjének..vajon miért? Majdnem ingyen elvihető
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
Hát srácok,a 365 Sp-ket úgy elvitték mint a cukrot,már csak a 2db 372xp van .Mindenki vágja a szitut. A 365 pont annyival gyengébb ,hogy még bírja a főtengely meg a henger a strapát. 372-már nem...
-
mzso
veterán
Helló!
Olyan létezik, hogy a láncfűrésznél az olajozás és a láncfék funkció függ egymástól?
A mi Hecht 2250-ünkben elég gyanúsan egyszerre szűnt meg működni mindkettő.Vajon érdemes lehet-e javítani? Sokat nem találok róla, csak egy ábrát az alkatrészekről.
-
kopepe
aktív tag
Elektromos láncfűrésznél a láncfék egy mikrokapcsoló,ami leállítja a motort.
A láncolajzás viszont ott is mechanikusan történik!
Úgyhogy ne láss gyanús összefüggéseket...
Benzinesnél sincs összefüggés egyébként.
Csak ott mindkettő mechanikus,de egymástól teljesen független rendszer.[ Szerkesztve ]
-
kopepe
aktív tag
Az olajzás fontos,azt megérné megnézni,megnézetni,hátha csak dugulás.
Nekem volt 1 makita elektromos láncfűrészem,le volt szakadva az egész fékkar.
Háromezerért vettem a piacon,rövidrezártam a microkapcsolót,és ment.
Addíg ment amíg kölcsön nem adtam a havernak,és el nem lopták tőle.
Valakinél még mindig vígan megy a gép.(használja egészséggel)
Ha a fék hiánya nem zavar,az olajzást mindenképpen megérné megcsinálni.
Egyébként kaptam a makita helyett egy Jonsered 2016-ot.
Ha egyszer ráveszem magam,akkor szétszedem negyedszerre is.
Reggelre elfolyik belőle az összes olaj.(O gyűrűk cserélve lettek.)
Tuti,hogy a tank van elrepedve !!! Pedig a kategóriájában jó kis gép.
Komolan mondom visszasírom azt az amputált ütött kopott elektromos makitát....[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
"láncfűrésznél a láncfék egy mikrokapcsoló,ami leállítja a motort."
Erősen kétlem, hogy csak ennyi lenne. Amikor felengedtem a kapcsolót a lánc egyből megállt a motor meg forgott tovább. Ha megállás előtt visszakapcsoltam akkor volt egy nem túl szimpatikus pattanás mielőtt újra felpörgött.
"Nekem volt 1 makita elektromos láncfűrészem,le volt szakadva az egész fékkar.
Háromezerért vettem a piacon,rövidrezártam a microkapcsolót,és ment."Én nem a kézi láncfékre gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
Látatlanban megmondom neked mi a baja-mindnek ugyan az eltörött a kuplung rugó.Kb 1 évet bírnak vagy annyit se. Ezeknek ez a lelke.Ahogy elveszed a"gázt" a rugó kiakad és nem hajt-ez a fék és a tengely hajtás .Nekem csak az nem kerek ,hogy viszi neked a láncot ? Mert ilyenkor csak búg a motor és semmi..
-
PALEDOG
kezdő
válasz Stihl024 #819 üzenetére
Itt környékemen vagy fél éve árulnak egy 625 öst. Képről hiánytalan állapotban 25 ért. Pont ezen agyaltam mindig, hogy honnan a bánatból szerzek hozzá alkatrészt. A másik, hogy mikor tudnék túladni rajta. Tuti valami költséges herótja is van. Az eladó elsőre sem bizalomgerjesztő. Beleteszema a kis pénzem és szépen benne is marad. Mert kereslet az marha kicsi. 🤔
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
Tengely az elvileg 1 darab,ha a "kuplug" rugó eltörött semmi nem megy sem az olajozás sem a fék sem a lánc....
-
PALEDOG
kezdő
Portolva mennyi a várható élettartam a 372-őn?
-
pz78
friss újonc
Üdv. Jó hogy találtam egy még működő láncfűrész fórumot.. Mindjárt fel is tennék egy kérdést: Valaki tudja-e hogy mi az oka annak,hogy jelenleg a Dolmar fürészeket nagyon jó áron adják? Pl: PS-35ös nincs 50ezer..PS-500 vagy 5105ös 100ezer környéke....Ezek szerintem nagyon jó árak,főleg ilyen jó gépekért... Hallottam valami pletykát,hogy a Makita beszünteti a benzines láncfűrészei gyártàsát,csak elektromos meg akksis gépeket gyàrt a továbbiakban ..... És ezért most szinte féláron kiszórja a még raktáron lévő benzines gépeit... Nos,nem tudom mi az igazság,hátha van itt valaki,aki ezt jobban tudja...
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
Igen a Makita kiszállt,de a Dolmar tovább megy. Lesz alkatrész ,mert mindig vannak kompatibilis gépek.Dolmar most kiszórja a raktárkészletet mert itt vannak az új modellek.Nekem ezzel a régivel sincs semmi bajom.50ccm-ig jó a Dolmar,feljebb erdészetben nem szeretik -hihetetlen gyorsan megfordul benne a csapágy ,sok hő megy le a blokkba ,tiszta aluminium blokk és már 70 fokon is tágul...
-
PALEDOG
kezdő
Az jó mert évi max 25 tankra tervezek vele eddig.🤭
[ Szerkesztve ]
-
pz78
friss újonc
válasz Stihl024 #836 üzenetére
Stihl024 köszi a gyors választ.Nos látom mindjárt egy szakmailag hozzáértő válaszolt. Nos,meg kell hogy mondjam énis nagy bolodja vagyok a láncfűrészeknek. Szoktam szerelgetni is őket hobbi szinten,kizárólag saját részre,esetleg ismerősnek. Voltak gyűjteményi darabjaim is,031,041,Partner R16 stb..Aztán úgy döntöttem hogy amit nem használok érdemben,az megy a háztól...Vettem egy új PS-35öst,nagyon jó kis gép,szerintem simán a Stihl 211 kategória. Aztán meg a 041-es Stihlemért,adtak még egy vadiúj PS-35öst...Rájött az illető hogy neki kalodázni kicsi a PS-35.Na mindegy,most van két kis Dolmárom,az egyik egyébként eladó is..Ezt a csapágytémát még nem hallottam a Dolmárról...Akkor lehet emiatt van hogy pl.a PS-500nál külföldi fórumokon emlegetik,hogy a kuplungfelöli csapágy gyárilag bele van ragasztva....érdekes.. A ps-35nél azt észrevettem hogy ott meg zárt csapágyház van,tehát nem a megszokott két osztott félköríves megoldás,mint pl.a kis Stihleknél,vagy Hq-nál,hanem miután kivettem a motort műanyagházból,a hengert leveszem,és utána a forgattyúsházat még szét kell húzni és akkor férek hozzá a csapágyhoz..Érdekes megoldás egy műanyag házas gépnél....
-
Stihl024
junior tag
550xp-is be van ragasztva gyárilag a csapágy. .Ps 35 bitang jó kis gép. Itt mindenki láncfűrész bolond ,én vagyok talán a legbolondabb-de jó ez így! .Én is készlet kisöprést tartok ,videóban adom el a gépeket ott láthatják mit tud ,jófogáson elég nehéz eladni manapság.Ps 35 oldalanként 3 felömlős?
[ Szerkesztve ]
-
pz78
friss újonc
válasz Stihl024 #839 üzenetére
Üdv.Megmondom őszintén,nem tudom a Ps-35 hány felömlős,szerintem csak kettő.Még nem szedtem szét,tekintve hogy új a gép,de még javítani se hoztak..Fenti írásomban csak elméleti síkon írtam le a szétszedését..De az biztos hogy harapós kis masina..ms-211-el volt alkalmam összehasonlítani,szerintem egy fokkal jobban megy a Stihnél...Nekem amúgy is a gyengéim a Dolmárok.Anno még az első "komoly"gépem egy 109-es volt..ami már vagy 8éve tesómnál teljesít szolgálatot,hiba nélkül,pedig ő erdőzik is vele...
-
mzso
veterán
válasz Stihl024 #825 üzenetére
Hmm. Itt valami nem kerek. Nekem meg most már nem áll meg a lánc, csak a motorral együtt. Mintha folyamatos zárt állapotban lenne ez a "kuplung". Viszont akkor miért nem olajoz?
Amúgy ha csak ennyi az egész akkor miért áll meg a lánc egyből? Én úgy gondolom a lendületnek minimum másodpercekig tovább kéne vinnie
-
pz78
friss újonc
Üdv.Nem tudja valaki,hogy mi az oka,hogy az utóbbi időkben kezdenek elszaporodni a Makita-Dolmar klónok??Felszabadult valami Makita szabadalom?? Azért furcsállom mert pont a Makita volt eddig annyira levédve,,hogy egy vacak kuplungharangot nem lehetett hozzá kapni utángyártottba,csak a gyárit arany áron...Gondolok itt a Stiga,Villager,Fieldmann,Hecht gépekre..Tudom hogy már egy ideje léteznek Dolmár klónok,csak az okát nem tudom...
Mondjuk én személy szerint nem bánom hogy eltérnek a Komatshu vonaltól...Pl.a két pontos láncfék,normális fogantyúk,belső kuplung,kombinált kapcsoló,minőségibb légszűrő stb.. ezek nekem személy szerint jobban bejönnek mint a Komatsu "ezer éves"megoldásai 😁 Persze azokkal sincs semmi baj,csak tényleg felüdülés már látni a Makitás vonalat-megoldásokat,az elmúlt 20-30év Komatshuzás után....
[ Szerkesztve ]
-
Stihl024
junior tag
Van egy olyan Kínai állami törvény,ha bármit ott egyszer legyártanak az már a Kínai állam tulajdona.Tehát amikor megjelentek a Husqvarna és a Stihl régebbi típusainak a klónjai ,ez azért volt mert már minden alkatrészét legyártatták Kínában.Így van a Kínaiaknak Fiat motoros autóik és Mig 29 re hajazó vadászrepülőjük.Bármit odavihetsz legyártják neked ,de a szellemi érték az az állam tulajdona abban a pillanatban ahogy neked legyártották az első darabot.Nem hinném,hogy a Makita eladta volna a szabadalmat inkább az alkatrész gyártást adták ki .Mivel megszűnik a Makita név kínos lenne a Japánoknak az alkatrész utánpótlással még 10 évig foglalkozni-kiadták a Kínaiaknak azok meg elkezdték az alkatrészeket olcsóbb minőségben is gyártani majd össze is rakják a gépet..Ez csak az én véleményem ,lehet van benne 1% tévedés!!!
-
kopepe
aktív tag
-
mzso
veterán
válasz Stihl024 #842 üzenetére
Nyilván előbb-utóbb bele kell nézni. (amúgy még működik csak olajozás nélkül)
Mondjuk azt nem tudom milyen csattanásra gondolszMondjuk elég gáz, hogy 3400-ért adnak egy rugót bele.
Annyira nem sürgős, a tűzifa már lement vele.
-
Stihl024
junior tag
Szerintem a Joni-ban ugyan az a motor van mint a 130-as Hq-ban.Aki eddig vett Gsh 400-ast az mind azt mondja gyengébb mint a 130-as. Szerintem a Stihl 231 lesz a sereghajtó ,azt a gépet nagyon elku... ta a Stihl..Hq 135 az veri az Ms 231-est ez szinte biztos.Ha gondolod be teszem a csoportba a 40cc ezer éves McCulloch gépemet is hogy meglegyen a tuti utolsó helyezett,talán mindenkinek jobb lenne
-
kopepe
aktív tag
válasz Stihl024 #849 üzenetére
Hidd el nekem,hogy nem fogok összetörni ha rossz helyezést kap a gsh 400.
Nem azért kérted,és nem azért küldtem hogy menőzzek vele,nekem már az is elég,hogy tudom,
mindennapi ácsmunkára tökéletes,és megbízható.Könnyű kis vagány gép!
Mondjuk pár év múlva kíváncsi leszek rá hogy bírja motorikusan,meg miegymás.
Azért,hogy esetleg jobb helyezést érjen el ,nem kell szánalomból egy "ezeréves sólyom".
(az milyen lenne már?)
Az igazságot akarjuk látni ! Akkor inkább dobj be közéjük egy 130-ast.
Az paszolna a sorba,egy kategória.Vagy netán félted a JONI jóhírét?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen