Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • maj-viktor

    őstag

    válasz asturel #17259 üzenetére

    Hát erről csak annyit, hogy most van egy termék ali-n, amit leütöttem - fizettem!

    Írt, hogy nincs neki, válaszak mást, stb. szokásos duma...
    mondom kösssz nem! Cancel ordereztem "out of stock" indokkal!

    Megkért, hogy "wrong order"-re módosítsam... megtettem, utána, hogy paypal-t adjak és ott refundol, mondom kössz nem, nem reagált, vissza raktam "out of stock" indokra, melyet önkényesen visszamódosított, majd újból "out of stock"-ra raktam, melyet vagy még 2-3x eljátszott, míg utoljára nagy nehezen az "wrong order" indokra refundolt ali-n, így még min 5nap, míg visszajön a pénzem bankkari-ra, vicces hogy ez már a 3.refundom ali-n ugyanarra a termékre, csak a szopó, hogy sehol nem találok belőle, pedig bekéne szereznem... ismerősnek ígértem! (nem műszaki, hanem ruha)

    Szóval aki kérdezte mi a teendő ali-n hogy visszakapja a pénzét, annak írom:
    Cancel-ezt az ordert, "wrong order" indokkal, és ezzel felgyorsíthatod a refund folyamatodat!

    Amúgy meg van egy "processing time", ha ez idő alatt nem tud adni TN számot az eladó, akkor az ali refundoltat! 3-5 nap szokott az átlag lenni a processing time-ra, de láttam már 20napot és 1 napot is...

    Ha az ali elfogadta a refund kérelmet és kaptál róla e-mailt, onnantól számítva ~5nap alatt ér vissza a pénz a bankkarira... (paypal-nál 2-3nap, alinál: 5nap)

    JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN

Új hozzászólás Aktív témák