- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Mobil flották
Hirdetés
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Frissítve! Ubisoft Forward 2024 - Az összes bejelentés egy helyen
gp A show hamarosan kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Krisz79 #20523 üzenetére
Azért annak nem árt utána járni, hogy mik a pontos garanciális feltételek.
Ha oda jutsz hogy eltörik a váz, előfordulhat hogy mindenbe bele fognak kötni ami épp eszükbe jut, nem megfelelően használtad, módosítottad a felszereltséget, bármi.. nem pont a decathlonnál, de más hasonlóan sok váz garanciát adó üzletláncnál tapasztaltam ezt.
Egyszerűen elakad náluk a folyamat a garanciális ügyintézéskor, tapasztaltam hogy nincs is kidolgozva náluk rá módszer. Egyszerűen visszaviszed a biciklit, nem tud hozzá vázat adni! Mert honnan adjon? Nem tárolnak központi raktárba hozzá el vázakat mikor te megveszed a kerékpárt, hogy majd ha te eltöröd ki lehessen mire cserélni. Egy váz sorozatot általában 1 évig gyártanak, egy limitált darabszámig, a kedvedért nem fogja taiwan újra elindítani a gyártó sort.. ezek a garanciák legtöbbször óriási nagy kamuk, mert arra számítanak hogy sose fognak egy darabot se vissza vinni! Kérdezd meg az üzletekbe hány darab garanciális váz cseréjük volt az utóbbi 5 évbe, max 1 et mondanak.Ha valaki oda kerül hogy mégis cserélni kell, nagyon felkészülten menjen vissza az üzletbe! Olvassa el az összes kisbetűs részt, készüljön fel hogy mindenbe bele fognak kötni. Legjobb ha jogász vagy ügyvéd ismerőssel, valamint kerékpárszerelővel megy be az üzletbe, mert ki fogják filézni!!
Ha kötekedni kezdenek, te is kötekedj azonnal, pl minden garanciális átvételről, ügyintézésről jegyzőkönyvet kell írniuk, 10 ből 10 szer nem írnak! Erre azonnal rá kell szállni, mert utána semmire nem fognak emlékezni, arra sem hogy ott jártál, meg hogy mikor meddig miért..Egyébként meg egy 60 ezer ft os biciklinél a váz, meg ezek a túlépített egyszerű kiegészítők fognak a legkésőbb tönkre menni. Minden más széthullik rajta 5 ször mire a váznak valami baja lesz.
Ha meg túlhúzod a nyeregcsövet, és azért töröd el a vázat, vagy mert nagyobb beépítésű magasságú teleszkópot raksz bele, akkor pedig kiröhögnek ha vissza akarod vinni.Szóval ez a garancia kb semmit nem ér, csak vevő csalogató!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen