- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
Hirdetés
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tekeyagd #15335 üzenetére
hmm. érdekes. Én is kíváncsi vagyok erre, hogy mivel kéne olajozni, én is motorhoz való láncsprét használok. És a felesleget én is letörlöm. kb 20e km alatt 3 lánc szettet használtam el, szorulni nem szorult egyik sem. A kerékpárlánc igaz, hogy sima csapokból áll, és nincs X vagy O gyűrű, hogy kenőanyag legyen a csapknál, illetve tömítve legyen az út porától, de egy kicsit erősnek tűnik a szorulós kijelentés. Motoroknál is van nem O gyűrűs lánc, innentől kezdve nem értem a különbséget a bringa és a motorlánc között. Max a sebessége más és könyebben ledobja magáról a kenőanyagot.
Szerintem a tisztaságra kell ügyelni a legjobban, mert ha magához rántja a koszt, az aztán koptatja a csapokat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Doki-HUN1978 #16106 üzenetére
szerintem a varrat után repedt. A hegesztés tartott, mellette feszültség lett az anyagban, valószínűleg a hegesztés folyamán. Ez az amit soha életben nem fogsz észrevenni, illetve hogy milyen kristályszerkezet lett ott a hegesztés hűlése folyamán. Tehát ezek azok a részek, ahol nem ugyanazok a tulajdonságok lesznek jellemzőek az anyagra.
Alu is érzékeny a hegesztésekre. Elveszti rugalmasságának 40% át 250 fok felett. Ezt a tulajdonságát valószínűleg különféle ötvözésekkel ellensúlyozzák, de kiváncsi lennék, hogy varratoknál hogy feszültségmentesítik a vázakat alunál. Ha egyáltalán csinálnak ilyet.
Nem jelenteném ki egyikről sem hogy nem tud törni. Meg amúgy is nagyon szegényes a metallográfiai ismeretemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Doki-HUN1978 #16116 üzenetére
Tudtommal betud. Ezért fürdetik az autókarosszériákat mindenféle korróziógátló löttybe, és utána fényezik. Ráadásul ha a gumi fékcső átengedi a levegő páratartalmát a fékolajnak, (persze évek múlva, de átmegy rajta) akkor nem tudom elképzelni, hogy a fényezés meg tud menteni a korróziótól. Szerintem azokat a vázakat is kezelik valamivel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Fotók, videók mobillal
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen