- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Mobilhasználat külföldön
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Macrodroid
- Android szakmai topik
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #9312 üzenetére
33-as átlaggal?
dqdb: ott a pont
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
PH-User
addikt
válasz venember83 #9294 üzenetére
1. Passz (Elvileg vezetéknélküli)
2. Ezt talán megoldanám.
3. Kerékméretet is kell állítani?Vasinger! - Olyan, amit N.GÁBOR is leírt, gondoltam megpróbálnék egy olyat venni és a motoromra ráapplikálni.
''Amíg szól a zene muszáj felkelni és táncolni.''
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #9323 üzenetére
versenyszellem? az hogy fér össze a kényelmes outizásal?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
veterán
válasz venember83 #9323 üzenetére
"nem törődnek semmivel, ha céljuk elérése a tét"...ezért még az autók kereke alá is bemerészkednek és aztán ott "lapulnak" hetekig az úttesten.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #9348 üzenetére
mikor? szombaton lesz a verseny, nem?
szombaton megyünk, éppen tervezgetjük a hazautat délben lesz a rajt, ugye? arra mindenképpen odaérünk, és ha minden igaz, nem csak a zalai aszfaltrészleg megy, jönnek velünk még ketten a fórumból, útközbn csatlakoznakwar...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
DopeBob
addikt
válasz venember83 #9477 üzenetére
Mindenképpen újat szeretnék venni, használt cuccokkal általában megszopatom csak magam
MZ/X
-
nagyúr
válasz venember83 #9485 üzenetére
Szerinted erre vetemednének Pesten? Nem lenne egyszerűbb akkor otthon. Bár én egyáltalán nem feltételezem róluk hogy megtennék.
Més que un club!
-
carrot
tag
válasz venember83 #9487 üzenetére
"Egy kis pluszpénz mindenkinek jól jön" - ezt mond a csapatnak.
"legyen az bármilyen őrzött parkoló" - egy igen prominens (drága) pesti hotelról van szól, és akkor már az ember elvárja, h a szolgáltatásaik magas szinten legyenek.[ Szerkesztve ]
-
lacos001
senior tag
válasz venember83 #9506 üzenetére
Köszi a választ!
Nekem is tetszik,remélem megfelelő lesz.
Bár most találtam 1 ilyen bizniszt,itt van tőlem 5 percre,csak be merjem e vállalni!
szerk most látom,nekem nem is jó[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #9504 üzenetére
Igen, a pörköléses epilálás az első gondolataim egyike volt
Aztán felmerült bennem, hogy mennyire jól lehet ezzel láncot szaggatni, mert egy fixi lábféknél hirtelenebb és erősebb rántással indul valószínűleg a fékezés. Milyen "jót" tehet a láncnak és a hajtóműnek (és a fékútnak), hogy nemcsak a hajtás, hanem a fékezés erejét is nekik kell átvinni, és ez utóbbi ugyebár jóval intenzívebb, mint az előbbi. Az is kérdés, hogy mennyire lehet a hajtóművet hajtogatni, ami a féktárcsa oldalirányú mozgását és súrlódását is beveszi az egyenletbe.
Bikemag fórumon találtam még két gyöngyszemet, ezt helyből lehetne a There, I Fixed It blogra küldeni Hülye galambot már találtam el villavállal, egy másik lefejelése centimétereken múlott, kerültem ki vészfékkel csigát kanyarban, de ez mindegyiknél durvább állatos baleset.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz venember83 #9518 üzenetére
Ej, milyen már az, amikor a bölcsész elrontja az ábécésorrendet? Méghozzá józanul...
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #9518 üzenetére
Igazad van én is firkantok kicsit, úgyis várok a rajtvideóra, hogy tudjak már végre Videót vágni
Mi érkeztünk barátnőmmel elsőként kicsivel 5 előtt pénteken a táborba. Akkor még szép idő volt, majd kb. egy óra múlva ahogy vártunk a többiekre eleredt. Örültünk neki nagyon Aztán befutott venember, majd a Xantomas által szállított különítmény. Már csak Gery, meg tesóm hiányzott. Eső elállt, sátorverés, aztán 5-en elmentek kocsival Tescoba magas eneregiatartalmú italokat (vodka, körte pálinka, sör, bor ), és ételt (spagetti) vásárolni. Addig venemberrel maradtunk kettesben, aztán úgy döntöttem én bizony elmegyek egy pályabejárásra, úgyhogy este 10 kor egyedül neki is indultam a még nem teljesen kijelölt pályának. Ezt nagyon élveztem, senkivel nem találkoztam erdős részeken, csak két nyuszival Miután megjöttek a többiek (Gery is megérkezett, és annyira nem találta a kempinget, hogy sátorral a hátán bejárta a fél pályát is ), elmentünk még egy körre csapatostul, addig a spagettit Tomi, Xantomas haverja készítette. venember kollega ebből is kimaradt, mint írta, teljesen érthető okokból, hidratált a sörsátorban. Aztán valamikor fél 3 körül nyugovóra tértünk, mivel már szinte az egész tábor aludt rég.
Reggel szemerkélő esővel és remek zenékkel ébresztettek minket, ebből majd a videóban látni fogtok részleteket. Sikerül elsőként rajtszámot átvennem, úgyhogy a 200-as szám lett a miénk. Rajt előtt 1 órával elállt az eső és megérkezett tesóm, apukám, a 17 literes bogrács, és az 5 kiló csülök is. Innentől a tekerés rendben ment szépen haladtunk, valamikor délután elkészült a kaja is abból jól belakmároztunk. Xantomasnál volt egyedül teknikai malőr, egy deffekt keretében, aminek következtében fél kört futhatott szegény. Este a sörsátorban nézegettünk jóféle koncertet is. Az éjszakának úgy vágtunk már neki, hogy egyértelmű volt, hogy a 3. gyorsabb nálunk, az 5. lasabb. Egyben reménykedtünk, hogy hátha kisebb létszámú csapat, és az éjszakát nem bírják jól, így az első etapokat eléggé megnyomtuk, de csak annyit értünk el vele, hogy nem nőtt a hátrányunk. Így reggelre szinte biztos lett, hogy 4-ek leszünk, se előre se hátra. Kb. 1,5 órával a vége előtt eleredt az eső, tesóm és venember még hősiesen teljesítettek egy-egy etapot, majd az utolsó háromnegyed órában már nem mentünk ki a pályára, tudtuk, hogy ha az 5-ek végig mennek akkor is csak beérni tudnak körszámban, így nem amortizáltuk a gépeket, meg magunkat.
Mellettünk táborozott a Duo 3. helyet előré Ma-Se-Ho-Va csapat, akikkel elég jól összebarátkoztunk. Egy svéd (eredetileg magyar), és egy magyar sárc alkotta a csapatot, és félelmetesen küzdöttek a deviantos duóval a 3. helyért végig. Nagy pszichológia csata volt folyamatosan pár perc előnyük volt a 3. helyen. Szerencsére a technikai gondjaikban ki tudtuk őket segíteni, venember telópumpával, Xantomas egy komplett hátsó váltóval támogatta meg őket.
Összességében szerintem remek 24 óráson vagyunk túl, az idő is szeretett minket, a helyszín és a pálya is remek volt szerintem. Remélem jövőre ugyanitt (ez biztos) ugyanekkor...
Képeim
Xantomas képei
Egy onboard kör az én csigatemójú előadásomban, sok szuszogással megspékelve Minőséget nem a legjobb 18$ os kamera, amit a helyszínen kaptam meg, úgyhogy sebtében csak a kormányra tudtam feldobni szigszalaggal, sisakon/felsőtesten a jobbra balra dülöngélés és rázkódás valószínűleg sokkal jobb lett volna.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #9518 üzenetére
sajnos mèg mindig nem sikerült a kerekítés, ~40 km hiányzik.....talán holnap. vagyis ma.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Zebu
addikt
válasz venember83 #9631 üzenetére
Úúúú mondjuk a mélygarázs az t;nyleg para lehet.... simán képes lennék elfelejteni, hogy fent van pár óra autópálya után....
-
N.GÁBOR
aktív tag
válasz venember83 #9631 üzenetére
Nincs tapasztalatom az autókra szerelhető bringatartókkal kapcsolatban, de én meg pont azt gondolnám, hogy a kocsi "mögé" szerelhető az biztonságosabb.
Lehet, hogy rosszul gondolom, de ha a tetőn van, akkor az összes légáramlás és minden egyéb éri a bringát, míg ha hátul, akkor némileg védettek a bringák. Másrészt pedig egy élesebb manőver talán jobban lerepítheti a felül rögzítettet a súlyponttól való nagyobb távolság miatt. (Tuti nem jól fogalmaztam, de biztos értitek)
Nah, meg nem rég olvastam egy tesztet épp ezekről a csomagtartókról, ahol szintén a hátraszerelhetők lettek a "győztesek". Az F1-es telemetria szintű elemzéseket végző mérnökök konklúziója elég érdekes volt, több rendkívül drága tartó is rosszul szerepelt, míg néhány olcsóbb egészen jó helyen végzett.
Persze abban biztos vagyok, hogy mind a két megoldásból kapható jó és rossz.
May the force be with you!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #9662 üzenetére
Valaki lehet nagyon jól fog vele járni, de sajnos nem én leszek az
-
tekeyagd
tag
válasz venember83 #9662 üzenetére
buktató talán nincs benne, mert a vevő lesz az elős tulaj a garikkal együtt,ami ugye elvileg most kezd el ketyegni...
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #9679 üzenetére
Tegnap hozzájutottam az automata fényképezőgépek előtti korszakban használt fénymérőhöz. Nagyon szép, sohasem használt finommechanikai műremek. Többek között szépen be lehet állítani, milyen érzékenységű filmet használsz, és kidobja az optimális időzítési beállításokat. Ha rájövök, hogyan lehetne ezt lámpák fényerejének összehasonlítására használni, akkor majd rendezhetünk kinek nagyobb versenyt
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Flow
senior tag
válasz venember83 #9689 üzenetére
Egyelőre nekem is csak a nyálam csorog. A Wilier amúgy kicsit érdekes benyomást tett rám. Nem hajtottam meg, mert spd volt rajtam, azon meg műanyag(?) keo pedál, véletlenül sem akartam összekarcolni, és kicsinek is tűnt a váz, de ami meglepett, hogy a stucnitól kezdve látszódott a felső cső ragasztása/illesztáse minimum 5-10 centin. Aztán pedig körben. Mintha igénytelenül lett volna eldolgozva, vagy nem tudom. Végigsimítottam, de nem volt kiemelkedése, ergó a festék és a lakk elfedte a térbeli különbséget (már ha volt egyátalán).
A másik meg, ha a websiteon megnézed, ránagyítás nélkül fényes feketének tűnik a festés. Élőben meg olyan, mint ahogy a gyengébb monitorok a feketét megjelenítik. Ezt leszámítva amúgy elég exkluzív a kinézete, ráadásul a boltban levő bringán piros fékek voltak.
Az Izoard XP-n kicsit gyengébb alkatrészek vannak, ráadásul drágább is. Gondolom a márkát meg kell fizetni.
Zebu: Neked nem országútid van, ugye? Eltérő bicajfajtáknál más méretek passzentosak. A montim pl 50-es (19,5").
[ Szerkesztve ]
Rationally I have no hope, irrationally I believe in miracles.
-
Dirtyz
őstag
válasz venember83 #9725 üzenetére
Simán lehet használni, én is ezt teszem.
Ha nem használtál előtte huzamosabb ideig országúti kerékpárt észre sem veszed a más geometriából adódó különbséget (már csak azért sem, mert nem lesz összehasonlítási alapod ).
Az alkatrészek,a fék kivételével ugyanazok, mint az országútikon, a CC bicajokon vagy canti, vagy mini"V" féket használnak, ill. jön ez a "másság" a tárcsafékkel. A tárcsának "szerintem" csak saras-havas versenyen lenne létjogosultsága, de a CC nem a fékezésről, hanem a technikáról szól
Áttételt meg amilyet ráraksz, olyan lesz. Elöl országúton 50-39-et, hátul 12-25 v-12-27-et használok, versenyen elől csak egy tányért, vagy 39, vagy 36-ot (pályafüggő), hátul a már fentebb felsoroltak egyikét.
CC bringa nagy előnye még, hogy sárvédőt sokkal könnyebben tudsz rárakni, mint egy országútira.Védd a fákat, egyél hódot!
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #9786 üzenetére
240km szinte végig terepen és csepegő/szakadó esőben? Elképesztő! Nem alaptalanul hangoztatják extrémnek. Még száraz időben is nagyon emberpróbáló lenne.
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #9837 üzenetére
Nekem ezek a külsők vannak csak amiből tudok válogatni:
2db Continental Explorer Pro 2.1
1db Continental Mountain King 2.2esetleg van egy új Panaracer Fire XC Pro 2.1 is, de azt nem szívesen tenném fel.
Valószinű marad így a mostani külső. Előre explorer , hátra mountain king . Ezek elvileg úgyis univerzális külsők. A mountain king elvileg sárban nem olyan rossz, ha úgy adódik.
[ Szerkesztve ]
-
DemonDani
addikt
válasz venember83 #9868 üzenetére
de ha megnézed az "eredeti" árat, ott azért az durva... annyiért már Deore+SLX szettek vannak XCR/Dart villákkal (teljes áron...)
ilyen 150k-s akciósak ennek megfelelően szintén ilyesmik full Deore hajtással meg XCR/Dart telókkal...Ez inkább lehúzás modell, feltüntetik az SLX-et és eladják olyan áron hogy ha nem lenne ráfestve az Akció akkor lenne reális...
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
dunc
nagyúr
válasz venember83 #9868 üzenetére
Ez azért messze nem az alacsony felszereltség. (inkább közép) Valóban akció nélküli ár.
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #9881 üzenetére
Gondolkoztam hogy belinkeljem-e ezt is, de nem tettem volt ez anno még olcsóbb is.
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #9932 üzenetére
Azért furcsállom csak, mert vhogy nem érződik biztonságosnak számomra a szimpla vállas megoldás, amikor zúzásról van szó. Olyan kicsinek tűnik az a profil, ami felveszi a brutális erőhatásokat. Mindig az lebeg a lelki szemeim előtt, h a váll a leggyengébb láncszem egy MTB-n. Cáfoljatok meg!
Meg kéne néznem pár villatörést, ha a lábak előbb törnek, mint a váll, akkor befejezem a nyafogást.
[ Szerkesztve ]
-
Def26
félisten
válasz venember83 #9976 üzenetére
Ha már egyből azt mondod, hogy nem tűnik olcsónak akkor tovább mazsolázok. Köszi azért.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #9999 üzenetére
ne izélj már, én is elégedett vagyok 27 feletti átlaggal....
(#10000) Xantomas: 10000
én eddig lemaradtam róla.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz venember83 #9999 üzenetére
Az szép! Akkor már nem is terepbicajozás volt, hanem országútizás?
Én meg tegnap és ma is nyomtam 5-5 óra strandolást a 2 lányommal. Jobban elfáradtam, mintha 5 órát bicajoznék
13 év kihagyás után ma reggel futottam 1,5 km-t is. Rendesen bedurrant a vádlim tőle. Még nem tudom nekem való-e a futás, mert más izmok kellenek hozzá, mint a bringához. És persze ehhez se könnyű megfelelő talajt találni a közelben...
Jövő hét keddtől újra nyomok pár túrát bicajjal[ Szerkesztve ]
-
lacos001
senior tag
válasz venember83 #10027 üzenetére
köszi
bár vissza is olvashattam volna,1000szer le van irva....
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #10039 üzenetére
Nekem sikerült egy olyan patent szemet venni, amit nem tudok szétbontani.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #10059 üzenetére
De már 8-as van rajta, és 9-est szeretne!
Ha olyan az agy akkor rámegy a 9-es racsni, akkor lánc csere is. Be kell rakni a kereket, meg kell nézni középen fut-e, ha igen akkor jó. Ha nem fut középen, vagy hézagolással, vagy fűzés igazítással lehet.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz venember83 #10072 üzenetére
Jelenleg egy rövidtávra lenne kondim, de kizárt hogy azért befizessek 9ezret. Valami tekerés viszont mindenképpen lesz hétvégén, már rég voltam
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #10086 üzenetére
"nem a szint vagy a távolság a gyilkos,"
meg az, ha nem hiszed el magadról, hogy le tudod tekrni az adott távot (hogy bicajozásnál maradjunk)....az a bizonyos "fejben dől el" dolog. persze ettől nem kell csodát várni, de ha már úgy indulsz neki, hogy á, úgyse sikerül
akkor nem is fog.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #10086 üzenetére
Nem értek egyet teljesen, szerintem a szint az, ami "gyilkos". Az ugyanis nem elhatározás kérdése, hogy én felmegyek-e egy 10 km-en 800 m-t emelkedő sotteresen, egyszerűen fizikailag nem tudom megoldani, nem vagyok elég erős hozzá. Fejben elhatározással el tudok jutni sokáig, de végigtekerni biztosan nem. Síkon 10 km viszont ugyebár egyáltalán semmi, még nagyobb sebességgel sem.
Egy technikás, gyökeres emelkedőnél persze sokkal inkább számít, hogy fejben tudom-e, hogy meg tudom csinálni, de ott is van egy bizonyos szint, aminél már hiába az akarat meg az elhatározás.
szerk.: Bükkre végül ki mindenki jön? Venember, KaraDani, dqdb, és még valaki esetleg?
Vasinger!: Mondhatunk mi bármit, akkor is felpróbálva lehet csak eldönteni, hogy melyik a kényelmes. A Berguson ruházatis boltjában pl. van egy elég nagy kupacnyi felpróbálható.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #10092 üzenetére
Szerintem is alapvetően a tempó. De van az az edzett(len )ségi szint, amikor bizony egy 10-en pár %- os emelkedő hosszú távon már akármilyen tempóval megfekteti az ember. Per pill, valahol én is ennek a közelében járok
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #10095 üzenetére
nekem nem kompakt hajtóművem van, hanem 51/42-es, és 42/27 a leg"hegyretermettebb" áttételem, szóval ezzel kell leküzdenem az itteni dombokat.
olyan igazán durva, hosszú emelkedő nincs is errefelé, egy 10%-os és egy 12%-os jut eszembe hirtelen, ami ki is van táblázva, de azok se túl hosszúak.egyébként van 30-as lánctányér is, talán az a legkisebb, ami outi/cyclocross hajtóművön van, de asszem csak tripla hajtóművön. a duplán ált. 50/34-esek vannak, vagy 53/39-es.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #10092 üzenetére
Akarattal rengeteg minden leküzdhető, de azért az akaratnak is megvan a határa. Szélsőséges példa, de akarhatom én annyi idő alatt teljesíteni a maratont, mint Buruczki, de nem fog menni, bármennyire is hiszek magamban... Csak erre próbáltam utalni. Az Alpokban azok a folyamatos 11-12%-os emelkedők sok kilométeren át pl. elég gyorsan lepusztítottak erőnlétileg, bringatolós állapotig... Ettől még persze szuper jó volt.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szki
őstag
válasz venember83 #10086 üzenetére
Távolság, szint, és a tempó mind lehet gyilkos. Plusz persze a szembeszél. De egyértelműen a tempó gyilkol legkomplexebben. Hisz a menteszél (légellenállás) leküzdéséhez szűkséges erő négyzetesen emelkedik a tempó emelkedésével. Ha 28 km/h-val tekersz, akkor dupla akkora a légellenállás, mint 20 km/h-nál.
Jövő héttől durvulni kezdek, és keresem az igazán komoly zalai emelkedőket. Persze nem mintha eddig kerültem volna... De a távolság már nem kihívás számomra, mert tudom egy Velence 10x (össz 280 km) már 9-10 óra alatt letudható lenne számomra a jelenlegi erőnlétemmel (3x5 perc megállóval). 24 óra alatt 600 km letekerése se tűnik nagy számnak számomra(#10098) venember83: Már én is ritkán váltok vissza emelkedőn. Már egyre kevesebb az olyan, amire emelkedőt mondok. Sok dombon lendületből áttekerek 48/17 áttéttel akár 30 km/h-val. Sokan tolják ilyeneken a biciklit)
Kell egy kis anaerob terhelés is, és ekkor fejlődhet az izomerő igazán.[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #10086 üzenetére
Hazafelé sokkal jobban ment a tekerés, mint odafele. Mintha 20 km kellett volna ahhoz, hogy bemelegedjek. 20.5-ös átlagom lett, általában 16 körüliek szoktam lenni, városban ennyit többet nem igazán sikerül kihozni.Nem vagyok hozzászokva a nagytányérhoz az az igazság. Holnap akarok földesutazni. 3.5 barral nem egyszerű lassan menni, képzelem milyen lehet outival. Holnap -1 bar.
-
Motaba78
őstag
válasz venember83 #10146 üzenetére
köszi a választ délután neki is ugrok. a fék kiakasztásra leszek én kíváncsi
#10148 Ariadne Neked is köszi a választ
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #10194 üzenetére
Elképzelhető, hogy külön többért el tudja adni a telót. Egy jól bevált nyereghez ragaszkodni kell, ebben azt hiszem, egyetértünk.
Vasinger! gyorsabb volt.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #10238 üzenetére
Hát mivel itt azért folyamatosan húznak el az autók az ember mellett, beszélgetni nem nagyon lehet sajnos, meg néhány várakozós lámpás meg lámpa nélküli kereszteződés is van... De az aszfalt legalább relatíve jó arrafelé.
belaazallat: Ahh tényleg, most hogy mondod... Nahát, mennyi örömből és jóságból maradtam ki eddig!
mod.: Ja és hír mindenkinek, aki Bpen közlekedik: a Margit-híd budai hídfőjénél, pontosabban alatta át lehet már menni a bringás alagúton, vagyis ha a Lánchíd felől jössz és mennél tovább az Árpád-híd felé, akkor nem kell átmenni a túloldalra. Egyetlen hátrány, hogy szuicid gyalogosok is kóborolnak rajta...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Manitou
addikt
válasz venember83 #10236 üzenetére
Most a mátránál már L-est választottam a nevezésnél
-
Ariadne
őstag
válasz venember83 #10273 üzenetére
Sajnálom és borzasztó, de könyörgöm, irodaépület garázsában otthagyni??? Én a Specit soha, semmilyen körülmények között, egyszerűen nincs olyan opció, hogy valahol is otthagyjam... :
szki: Topiklakó... Ja, és akkor a kocsit törik fel és úgy szedik ki, hallottunk már ilyet, pl. az egyik évben valamelyik bringás kiállításról a parkolóból loptak el két nagy értékű montit, volt vagy másfél millió a kettő értéke, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szki
őstag
válasz venember83 #10273 üzenetére
Ismered a (volt) bicajtulajt? Garázsban kamerás megfigyelő rendszer esetleg segíthet..
Az én garázsomban van 6 db olcsó bicaj, meg egy harapós kutya
Amúgy drága bicaj mellé kell egy nagy egyterű autó, és akkor lehet a kocsin belül tárolni a bicajtszerk: aha, már tudom kié a bicó. Gáz!
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz venember83 #10273 üzenetére
Lehet, hogy csak én képzelődök, vagy nem emlékszek jól, de mintha ezt a képet már valaki linkelte volna már fórumon, már korábban.
-
szatocs
őstag
válasz venember83 #10273 üzenetére
Ha majd Misály betekint ide, jó lenne tudni, hogy mivel volt lezárva. Na meg mihez.
=== Szatocs ===
-
amargo
addikt
válasz venember83 #10328 üzenetére
"ez volt az első zakóm ezzel a gumival, szerencsére már eléggé lelassultam, így csupán pár begyógyuló karcolás és zúzódás a tanúja a történteknek."
Így ebben a formában keményen hatott rám ez a mondat
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #10328 üzenetére
Nedves, sáros kövön van olyan külső, ami nem csúszik Mármint az extrém puha, gyorsan kopó sárgumikon kívül?
belaazallat: biztosan a nyeregcsőbilincs az, és nem a nyeregpálca? Az is tud szépen nyikorogni a rögzítésnél.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Mobilhasználat külföldön
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Macrodroid
- Aliexpress tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest