- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Mobil flották
Hirdetés
-
PC-re tart a God of War Ragnarök?
gp Az egyik legismertebb szivárogtató szerint Kratos legutóbbi kalandja lesz a következő nagy PlayStation cím, ami PC-re látogat.
-
Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
it Az elmúlt két évtized legnagyobb geomágneses vihara miatt csak gyengébb szolgáltatást képes nyújtani a SpaceX Starlink szolgálatása. Musk szerint pedig hamarosan újra repül a Starship.
-
Meglepő lesz az okostévékre szánt X applikáció
ph Nem a szöveges posztokra helyezik a hangsúlyt, hanem a videókra.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz rétisün #6481 üzenetére
Saját tapasztalatom az volt, hogy mikor megvettem a fordulatszámmérős órát, akkor olyan 75 körül tekertem ha nem figyeltem oda. Elkezdtem figyelni, hogy meglegyen a 90, eleinte kb. olyan volt, mint ha kipörgetném a kereket, plusz úgy is éreztem mint ha pogóznék a nyeregben... szóval nagyon furcsa volt. Azért próbáltam mindig 90 körülire menni. Aztán ugyebár egy darabig rossz volt az órám, múltkor sikerült helyrerakni, és azt vettem észre, hogy lazán tekerek 85 körül alapból, 100 körül érzem azt, amit eddig 90-nél.
Megjegyzem hegynek felfelét nagy mértékben javította, hogy sikerült felpörgetnem az alaptempómat. -
tzimash
őstag
válasz rétisün #6532 üzenetére
Közben megtaláltam az ebike-on a táblázatot, hát... a 25-ös gumi 17mm széles felnire zöldet kapott, 19mm-esre narancsot, ez alapján az én 18mm-esem egy zöldebb árnyalatú narancsnak felelne meg
Mik a veszélyei, ha túl keskeny gumit rakok fel?(#6536) venember83
Annak annyira nem örülnék.[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #6532 üzenetére
Egyszer láttam ilyen gumit, és az nem sokkal volt vékonyabb, sőt, talán ugyan olyan vastag volt, mint a 28mm széles 622-es continental contactom.
Venni kell, ki kell próbálni, és lehetőleg nagy nyomáson használni. ( a ráírt max nyomás felett egy picivel.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
félisten
válasz rétisün #6584 üzenetére
Ha van v-fék tüske, akkor kanti fékem lesz, de nem találok oylan vázat, ami jóféle acélból van, és a geometriája is jó, és még bele is fér a széles gumi.
Ilyet csak hi-ten-ből találtam, amilyenem most is van, tehát nem érdemes váltani.
Egy olyat találtam, ami cr-mo és még jó is lenne a geoja, meg minden stimmel, de az 48-as... Én meg ~182 vagyok.Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Fasten
tag
válasz rétisün #6485 üzenetére
Újra jelentkezem..
Megnéztem a kolléga bringáját, egy schwinn-csepel bringáról van szó, amit lefestettek szép színűre, dupafalú alufelnikkel, acél vázzal, viszonylag jó gumikkal, bikepositive kényelmes nyereggel, frankó V-fékekkel és ránézésre jó váltókkal. nem lóg, nem zörög, gondosan karbantartott.
de még mindig hezitálok, hogy annak a vételárát ( 30k ) ha beleölném az én bringám feltámasztásába, akkor nem ugyanott tartanék??? ( sajnos az én bringámat nem számolja be a kollega, de ő is azt mondta, ha valaki ad érte 10-et, akkor gondolkodás nélkül... :-D )
Szóval mibe kerülne olyan közepes kategóriájú cuccokból egy ilyen elképzelés az én bringámra, anyagárban?
-első-hátsó felni + gumik
-első hátsó V-fék komplett ( fékkar, bowden, pofa )
-középagy
-lánc
-fogaskerekek hátulra
esetleg kormány + ülés
( kb. csak a váz maradhatna meg :-DD )Mert ha ez megállna 30 körül, akkor inkább az enyémbe forgatom azt a pénzt... minthogy vegyek másikat, az enyém meg rajtammarad, mert így nehéz eladni :-)
üdv
Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that.
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #6639 üzenetére
Akkor 2 megoldás maradt.
1. nem outizok
2. kipróbálom zenévelesetleg 3. : Valami szivacsot használok a szélzaj ellen mert meghülyülök tőle...
Amúgy nem csaj a szélzaj...
Unom magam ha csak tekerek.
Kell zene. Legközelebb kipróbálom.Szerk.:
szki:
Hát ezzel a bringával akkor elismerésem!
Főleg a kitartásod példaképes.[ Szerkesztve ]
undefined
-
szki
őstag
válasz rétisün #6639 üzenetére
Pár napja a pedál klipszbe be is szíjazom a lábam. Nem hittem volna, de sokat számít a teljesítményben. Kezdem érteni, miért jó az spd is.
(Természetesen csomaggal közlekedek mostanság, ami kb 5 kg, plusz a bringa gondolom 15-17 kg, plusz én 90 kg. Emelkedőn elég sok a súly. Épp ezért ma kerültem inkább Letenye felé) Ezt a 176 km-t 2x15 perc megállóval nyomtam le szélcsendben [link]
[ Szerkesztve ]
-
tzimash
őstag
válasz rétisün #6639 üzenetére
Még csak kósza ötletként merült fel nálam néha a zenehallgatás bringázás közben, de mindig el is hesegetem a gondolatot, idegesítene, ha nem hallanék semmit a környezetemből, állandóan vacakolni kellene a zsinórral, kiesne a fülemből a fülhallgató, az izzadság se tesz jót a cuccnak. Szóval mindig arra jutok, hogy több hátránya lenne, mint előnye.
-
Xantomas
őstag
válasz rétisün #6655 üzenetére
Miért értelmetlen?
Én egy Nokia WH701-es headsetet használok zenehallgatáshoz, rendes fémházas, elnyűhetetlen, vízálló távirányító, és fülesek.Eddig még nem volt vele bajom szélben sem.
Telefon a korábbi hibákból tanulva egy zacsiban a mezem hátsó zsebében, a távirányítóval meg kezelhetem a lejátszást. Hangerő, számváltók, felvevő gomb.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
nagyúr
válasz rétisün #6670 üzenetére
Honnan tudod meg hogy zivatar jön?:
1 nagy szélcsend, semmilyen légmozgás, csönd
2a Tornyos gomolyfelhő jelenik meg : A lapos gomolyfelhő gyors növekedésével jön létre (Lapos gomolyfelhő: A lapos gomolyfelhő a kék égen fehér vattacsomóhoz hasonlít. A derűs idő felhője). 3-4 km magasságú, nagy kiterjedésű felhőtömeg. Rendszerint erős vihar, zivatar előhírnöke.2b Zivatarfelhő jelenik meg: Ha a függőleges, nagy kiterjedésű felhőtömeg felső része az itt uralkodó széljárás irányába elnyúlik. Ilyenkor üllő alakra hasonlít. Rövid időn belül –akár percek múlva-, nagy intenzitással, nagy cseppekben lezúduló zápor, esetleg jégeső megjelenésének biztos jele zivatar kíséretében.
4 hirtelen megerősödik a szél
5 zuhiEső lesz:
szürke felhő jelenik meg[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
venember83
nagyúr
válasz rétisün #6661 üzenetére
Ma sok ironman született, és rájöttem, hogy nekem jövőre meg kell csinálnom a feles ironmant, ideje konkrét célokat kitűzni magam elé, elég a céltalan versenyzésből. Van egy évem megtanulni száz méter helyett 1,9 km-t úszni, a bringázás és futás része menni fog. Ja, meg kell télire egy outi, két bringa nem bringa.
Blog off.
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #6704 üzenetére
De persze, abban igazad van, hogy nagyon át lehet esni a ló másik oldalára, pl. 50k-ért venni 110 g-os karbonnyerget, meg hasonlók, na, az már túlzás.
Nem, ők sem vesznek ilyen nyerget. Inkább vesznek helyette 101k-ért 81 grammosat10 dkg-t nem lehet megérezni, 1-2 kg-t azonban már simán, és ahogyan venember83 is írta, hegynek felfelé ez hatványozottan igaz. De a másik végletről inkább ne beszéljünk, aki az összes csavart titánra cseréli, majd vékony fúrófejjel kifúrja a csavarok belsejét a fej felől, hogy még spóroljon egy kicsit a súlyon ...
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #6705 üzenetére
Amúgy is csak gyakorlatban kigyorsításnál illetve hegynek felfelé mászáskor van jelentősége a súlynak.
Síkban a különbség szinte 0.Inkább placebo jelenség lép fel nálad mikor a 'városi tanyabájkról' átülsz a vérbeli outidra.
Szerk.:
6,5 kg-ra reagáltam. Nem baj látom fáradt vagy.[ Szerkesztve ]
undefined
-
szki
őstag
válasz rétisün #6695 üzenetére
A pünkösdi köröd nagyon szép volt
A 8 kg-os példa nem Neked szólt, hanem csak úgy általában. Ezért írtam tudatosan 8-at, és nem 8,5 kg-ot(#6700) venember83: akkor hajrá! Ismerek pár embert, akik lenyomták az Ironman-t. Én is gondoltam rá, hogy jó lenne jövőre kipróbálni akár a feleset, de futni nem szeretek (bár tudok). Kell oda pár hónap felkészülés...
(#6701) Cathfaern : ment privát.
A súly kérdésben engem most a belső és külső gumi (+felni) súlya izgat, mert ott a pörgettyű hatás miatt hatványozottan jelentkezik a súlykérdés. Emelkedőn, és gyorsításkor sokat számít. Ha már úgyis elkoptatom a gumikat, akkor cserélek könnyebb belsőre, meg picit szűkebb, simább és hajtogatható külsőre. Ha a két kerék külső peremén lefaragok 0,5-0,6 kg-ot, akkor az talán olyan, mintha emelkedőn 2 kg-mal könnyebb lenne a bicaj. Bár ezt valami fizikus megerősíthetné
[ Szerkesztve ]
-
-
ludsimon
veterán
válasz rétisün #6837 üzenetére
Van nálunk sima maró illetve felsőmaró gép is egyszóval van szinte minden.
Az is egy elég jó szerkezet.
Ha minden igaz holnaptól el is kezdjük ezen gépeknek a tanulmányozását.Xantomas:
Köszi, de ennyiért semmiféle képpen nem éri meg.
Ha 8k lesz max annyit még talán kiadok rá.
De egy pántért 20k-t áhh.Akkor maradok a pulzusmérő óránál amit 2 éve vettem Aldiban potom 5,5k-ért mindennel együtt.
undefined
-
Cathfaern
nagyúr
válasz rétisün #6875 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy ha a térképet akarja nézegetni az ember, az bizony eszi az adatforgalmat, szóval offline térkép nincs.
(megjegyzem ilyen téren jobb a sportypal, mert az alapból nem akar térképezni, míg sports-tracker azzal kezd)Számítógépedre nem tudod feltölteni az adatokat, hanem a sportypal szerverére megy fel mindig, ott is tudod megnézni őket. Szóval ahhoz mindenképp kell valamiféle netkapcsolat.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz rétisün #7032 üzenetére
Aki a végletekig könnyíti a bringát és belsőn gurul
venember83: Én 5-6 éve szoktam le a sportolás előtti nagy evészetről, mert mászáskol az a + kiló is számít, na meg minden vér a gyomor tájékán leledzik, se koncentrál se erőt kifejteni.
Persze madár eledel mennyiség evése az nem számít, inkább a nagy kajálásokra értettem - részemről.“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ludsimon
veterán
-
szki
őstag
válasz rétisün #7245 üzenetére
Készülök a jövő szombatra! Bár az eheti letekert km elég kevés. Eddig csak 120 km van, de holnap estig gondolom megduplázom
Áll persze a holnap 13:30, de addig ki kell józanodnom, mert ma este buli van! Eső, és szembeszél kerüljön el minket!
Mindent maximálisan belőttem a bicajon, és most 2000 km-t ki kell bírnia ránézés nélkül. Még egy markolatcsere jó lenne ergonomikusra. -
szki
őstag
válasz rétisün #7368 üzenetére
Jó kis tekerés volt! A hajnali részeg bicajozásommal össz 150 km lett a mai nap.
Nálam pihenők nélkül ez lett az odaút 69 km
Visszafele az a Zalaapáti utáni emelkedő nekem nagyon kemény volt
Talán nem kellett volna még reggel 5-kor bacardi-kóláznom... Legközelebb nem másnaposan megyek 100+ km-re Veled
Most tolom a fejembe a grill csirkét petrezselymes krumplival, és még elfér pár meggyes pite a gyomromban[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #7403 üzenetére
de van....őszintén szólva, túl nagy különbséget nem vettem észre scandium/alu/karbon között.
Van, de annyira nem jelentős, szerintem túlértékelt. Nekem a 93 km alatt 6-7 km volt, ahol éreztem, mert olyan volt a talaj és a tempó, hogy észre lehetett venni. Pontosítva nem azt vettem észre, hogy hej, de jól működik, hanem azon csodálkoztam, hogy ott hogyan tudok olyan tempót menni anélkül, hogy azt érezném, a határon vagyok A karbon nyeregcső mintha a sűrű, de kicsi amplitúdójú ütések esetén működne nagyon jól, mint macskakő és fűcsomók, a ritkább és nagyobb erejű ütések esetén nem sokat ér (cáfoljon meg valaki, akinek több tapasztalata van, ha hülyeséget beszélek ). Aztán persze volt olyan szakasz is, ahol Ariadne simán a nyeregben ülve gurult, nekem pedig kiállva még a nem létező fogtömést is ki akarta rázniHazaérkezés után ráraktam a vízmértéket a nyeregre, és egyetlen fokot sem billent hátra (a nyeregcső rögzítési mechanikájával mondjuk nehéz is lett volna), örülök, hogy megszabadultam a billegős Ritchey borzalomtól. Ami mellesleg eladó tollat növeszteni szándékozó vevőjelölteknek
Tamoo: nekem a szintén 178 cm-hez 17"-es Kona Kula, hogy szegény dudi6-ot elbizonytalanítsuk
Teasüti: a botcsinálta tolvajok ellen már az is segíthet, ha nem az első, gyorszáras keréknél kötöd ki a bringát Létezik olyan gyorszár, amit csak célszerszámmal lehet nyitni, nem kell saját kezűleg gányolni, csak nem emlékszem, ki gyárt ilyet.
(#7408) Teasüti: a nyeregcsőre vonatkozott a gondolatmenet. Döngölt földön, ahol 5-10 cm mély és 20-30 cm széles kis kráterek vannak, ott az én hardtail bringám elvérzik, ugrál elöl és hátul is.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Algieba: Aurora borealis
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Jövedelem
- Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
- Ukrajnai háború
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Videós, mozgóképes topik
- Nők, nőügyek (18+)
- További aktív témák...
- GARDENA 330 kézi fűnyíró eladó
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! Acer Aspire A515-55G - i5-1035G1 I 8GB I 512GB SSD I MX350 I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- Bomba ár! Dell Vostro 15 3568 - i3-6GEN I 4GB I 500GB I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs