- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
ph Az AD103 GPU-val szerelt konstrukció a Shadow széria hírhozója, ami hirtelenjében egy olcsósított, alternatív színvilágú Ventusnak látszik.
-
Elhagyhat egy kamerát a Galaxy S25 Ultra
ma Helyette a 200 megapixeles főkamera 200 megapixelét kamatoztatná a Samsung.
-
AI-képes, kamerás fülhallgatóval kísérletezne a Meta
it A jelentések szerint újra viselhető eszközzel próbálkozna a Meta, ezúttal AI-alapon.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Vasinger!
nagyúr
-
Tamoo
MODERÁTOR
"Próbálj meg full Deore vagy full Alivio bringát venni"
Ezért reklámoztam múltkor is a Magellan Polaris-t.
Amúgy nem olyan vészes ez a Hai, a 2011-es Kelly's-ek durvábban vannak összevariálva. Ez tényleg csak ilyen "raktársöprés modell" lehet, mert a hai-nál azért többnyire figyelnek az összhangra ahogy nézegettem.
-
DemonDani
addikt
Nem azért, mert lehet ezt ésszel is csinálni.
Simán össze lehet válogatni igény szerint is, pl nem kell XT elsőváltó, ha 70%ban ugyan azon a lánctányéron tekersz, váltókarokat is lehet spórolni, nagyon fontos hogy rapidfire+ legyen meg Deore nem árt csapágyazás biztos jobb, és így tovább.De ezt meg egy gyártó sem fogja tökéletesen kivitelezni mert nincs olyan, ez már az ésszel spórolós kőkemény felhasználáshoz való igazításon múlik...
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Manitou
addikt
Jó 100mm-es stucnival használom szinte mindegyik bringámat.
A "nagykönyv" engem nem izgat Én érzem, hogy jó , ez fontosabb, mint hogy mit mond egy táblázat amit kitalált valaki valamikor régen. Ez a táblázatból megmondom mekkora váz kell neked dolog, max iránymutatásnak jó, de nem kell szentírásnak venni. Ez az én véleményem, de lehet majd kapom a köveket Illetve az se mindegy, hogy milyen a felsőcső hossza, mert az lehet egy nagyobb váznál is kb ugyanannyi mint egy kisebbnél. A lényeg hogy a puding próbája az evés, így váznál is, ha van rá lehetőség ki kell próbálni és egyből kiderül, hogy kicsi -e a kisebb váz vagy sem.
Napfénysüti Az már a te "bajod"
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
azt hiszem, az már nem az a hobbi kategória, amiben én bringázok
de hogy egy hozzám kicsit közelebb álló (aszfaltos) móka is szóba kerüljön: le mans 24 órás verseny....
szívesen mennék ott pár kört, ha jól tudom, szint is van benne rendesen.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Xantomas
őstag
Ehh... a motor ott kezdődik, hogy A kat. jogsi kell hozzá, és minimum 125ccm-es.
Bár ennyiért már lehet kapni egy lógó belű, műszaki, és forgalmi nélküli, 40 éves, szanaszét rohadt JAWA-t.Beleolvastam a blogjába, ha már annyira reklámozza. Örülök neki, hogy nem ismerem.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Manitou
addikt
Ja, legalább lesz mire fogni
Holnap napsütés lesz vagy napsütés lesz?Azon filózom, hogy vajon elég lesz e nekem egy kulacs víz ( 0,65l ) a középtávra.
A frissítő állomásokon úgyis lesz víz, meg gondolom a kulacsot is meg lehet tölteni majd.
Vettem pár napja ilyen vizes szatyort amit a táskába kell tenni és csövön iszod. Csak az meg lehet már sok lenne. Illetve ha beteszem a táskába, akkor már nem sok hely marad a többi cuccnak szerszámoknak belsőnek stb.. elég kicsi a táska.[ Szerkesztve ]
-
Kashim
őstag
-
raczger
őstag
-
Vasinger!
nagyúr
Köszönet érte. Már rég vadászok egy ilyenre, ugyanis én Vácról kb. Dunakeszi végéig tudtam az utat, eléggé kacifántos odáig is az út amúgy.
Még a nyáron feltekerek Pestre, különösen, hogy csak 35 km. Hát nehogymá' 550 Ft-ot fizessek a retúr jegyért...
Egyébként, ma megrdentelm Memééknél ezt a sityakot, remélem kényelmes lesz és jó lesz. Sajna ilyen nem volt a boltjukban, de ha nagyon kicsinek bizonyulna remélem nem kell megvenni mindenképp Vélemény a sisakról? kb. 14k-ba fog fájni.
Amúgy km. óra ügyben is zöld ágra vergődtem. 2.5k-ért fogok venni egy Sigma BC 906-ot. Funkciói több mint elegek, az hogy most vezetékes, nem nagy baj, wirelessből úgy is a számomra a megfizetetlen kategóriából lett volna érdemes venni.
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Teljesen egyet értek. Sokan mondtátok nekem is, mikor mesélte a bicikliutas történeteim, hogy minek megyek aszfalton? Ne menjek bicikli úton, hanem hegyekre ha már olyan bringám van.
De kérem, kb. 20-30 km a legközelebbi normális hegy, oda meg csak bicikli úton lehet eljutni.
Szóval jó helyre kell születni, az egyszer biztos.
-
Cathfaern
nagyúr
Igen, csodálkoztam is eleinte miért van ilyen kevés outis itt a topicban, de aztán rájöttem, hogy Bp-ről macerás rendesen outizni... az tényleg nem élmény ha a táv fele városban van. Újabb indok, hogy miért nem akarok Bp-re költözni
Nekem szerencsém van ilyen téren, kb. 2 perc biciklivel a városhatár, de ha a város közepén laknék, akkor se lenne több 10 percnél. -
belaazallat
addikt
Mivel csak moutenbike kerékpárral lehet rajthoz állni, így kiestem a résztvevők közül.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Ariadne
őstag
Ja már ahol külön indulnak a profik, mert nőiben nem... Na mindegy, tavaly is volt, aki lassogott és nem tudok róla, hogy lezúzták volna, meglátjuk. Ráadásul piszok korán is kezdődik, de legalább elsőnek tapossuk ki a pályát.
Hasaggymeg: Ezer éve ismerem az üzletet, sok mindent vettem ott. A tulaj stílusa tényleg elég gáz, de olcsók a cuccok. Komplett bringát mondjuk nem nála vennék (garanciális ügyintézése érdekes néha), és szerelésben sem igazán pontosak az emberei sajnos, de alkatrészek (főleg shimano) jó árban vannak nála.
belaazallat: Nem tudok ilyen megkötésről, hogy csak montival, de ettől függetlenül azért azzal érdemes, főleg a csúszós pincerészen meg a pálya egy részén a gyökereken kell azért a tapadás...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szki
őstag
"Szóval az élvezetes outizáshoz megfelelő helyen kell lakni, nekem elsőre forgalom és zaj jut csak belőle."
Ez így van. Szerencsés környezetben lakom táj szempontjából. Viszont minőségi aszfalthoz nekem is 10 km-t kell tekernem a szlovénok felé, ha száguldozni akarnék. A bicikli utak többségét kerülöm a környéken, mert csak fullyhoz alkalmasak
"Hegyes" erdei terep közelebb is van, és tervezek MTB-s túrákat is. No persze a legnagyobb szintű domb így is csak 150 m max, de az köves, vagy földutas terepen lenne.Nézzük, hogy Neked 33 km az oda-vissza út a János-hegy lábáig. Ez nem is olyan rossz, ha nem kellene közben sokszor forgalmi okból megállni. Kell egy kis sík edzés is, és épp jó bemelegíteni a szervezetet. Bár fele sík is elég lenne a hegy előtt...
(#10257) amargo: akkor gondolom optimális számodra a sík-terep-sík szakaszolás.
(#10242) Ariadne: akkor most képzeld el, hogy a Káli medencéhez hasonló környezetben tekernél mindig.... De aszfalton
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
Sejtettem, hogy ilyen szörnyű abban a nagyvárosban bicajozni. Ez külön kihívás a bicajosoknak Én biztos idegbajt kapnék, ha ennyiszer meg kellene állnom forgalmi okból. Gyakran van, hogy 50-80 km-es kört lenyomok fékezés nélkül, vagyis hazaérkezéskor egyszer fékezek, hogy leszállhassak a bicajról...
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
Sajna nem úgy néz ki az eset, hogy egy balfék tolvajról van szó, így kétlem hogy ilyen egyértelmű helyekre kitegye, gyakorlatilag feladná magát a rendőrségen ezzel.
Szerintem is inkább valahol külföldön vagy kéz alatt adja át egy megszokott helyen, de ne legyen igazam.
Cathfaer: +1
Misály: Átérzem helyzeted, ha az én biciklimet lopnák el...nem lenne értelme az életemnek kb....
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
A Paul Lange-val kellene felvenned a kapcsolatot, Vargánya biztosan segít. Amikor az 505-ösből elhagytam a csavart, valahogy vadásztam a neten egy elérhetőséget és írtam nekik (telefonszámot is megadtam), pár nap múlva már hívott is a srác, hogy itt a kezében a csavar, melyik üzletbe vihetik.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
nekem is ritchey nyeregcsövem van (van egy eladó ritchey nyergem is, még grammozós koromból ) de nem tudom hány 1000 km óta nem kellett hozzányúlnom....
szki: javaslom (még mindig) a börzöncei emelkedőt, lehetőleg oda-vissza.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Def26
félisten
Húú, nagyon köszönöm mindkettőtöknek. Sokat segítetek. A nyereg nem vízszintes az tuti. Nekem azt javasolták a boltban, hogy nem is szabad vízszintesnek lennie.
szki: "Talán van egy kis túlsúly, vagy hátizsák rajtad?"
98Kg vagyok, 185cm. Versenysúlyom olyan 85Kg volt. Úgyhogy olyan 10Kg van rajtam pluszba.
[ Szerkesztve ]
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
rétisün
veterán
egycsavaros WCS carbon nyeregcső. (a vázszett+nyeregcső árának majdnem felét a nyeregcső tette ki )
igen, már gyógyulok a mostani nyergem 229 gramm, a stucni 120....sőt, asszem a KCNC kormányom is könnyebb volt, mint a mostani, viszont kényelmetlenebb volt a hajlítása, szóval ott nem számítottak a grammok.
ja, volt egy speci rival sl nyergem is, az mondjuk nem annyira jött be
érdekes, hogy egy évekig használt, kénylmesnek hitt fizik rondine-ről is azután derült ki, hogy mégse annyira kényelmes, hogy elkezdtem könnyebb nyergeket próbálgatni, és viszaültem rá.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
Szerintem a sárgumik se tapadnak köveken, mivel nem nagyon van mibe belekapaszkodjon.
amargo: Pedig nem volt durva. Próbáltam lassítani, de a háta megindult jobbra-balra, aztán próbáltam az elsővel korrigálni, de az meg csak kicsúszott alólam, s a kövekre huppantam. Szerencsére nem úgy néz ki, hogy ez meghiúsíthatná a szombati terveimet.
belaazallat: Szedd szét a bilincset, tisztítsd meg, zsírozd be vékonyan, majd takarítsd le szépen a nyeregcsövet és a nyeregvázcső belsejét is, enyhén megzsírozva a művelet végén. Elvileg így összerakva nem nyikoroghat.
[ Szerkesztve ]
-
#56474624
törölt tag
Bennem is erősen él pedig a versenyszellem, de már leszokóban vagyok arról is, hogy valakit visszaelőzzek, mert megelőzött. Inkább egy jót pihenek a szélárnyékában.
Amúgy azzal is nagyban lehetne javítani a közlekedést itt bp-en, ha a lámpákat normálisan beállítanák (rengeteg nagyon nincs jól belőve).
-
lacos001
senior tag
Igy van,pontosan ma ez történt velem...........
Gondoltunk egyet öcsémmel,és 1 átmozgató laza tekerésre elindultunk Szentendre felé a kerékpárúton,persze tele kacsázó,lassú,zenét hallgató,gyerekkel/gyerekekkel tekerő házaspárokkal,nyugdijasokkal......
Persze utolértünk 1-2-3 ilyet,de semmi gond nem akadt.Na elénktárult a csoda,imbólygó,halálra pakolt túrabringás öregúrfi.Már messziről láttam,hogy nem lesz egyszerű elmenni mellette,de bepróbálom.........öcsém a seggembe,mert én ugye neki fogom a szelet Tempó folyamatosan 30-34km/h ( igen,azon a rossz bringaúton....igy utólag tudom )
Ha már elmentünk igy sokak mellett,miért ő lenne a kivétel.Ő volt !
Tekertem,nincsen lassitás,balról kerülöm,persze a kacsázása bejátszott,rántottam még balra,lekerültem a füves részre,1 keréknyire voltam az öregtől......Lendülettel majd visszajövök az aszfaltra,de a nagy lófütyköst....15 cm magas szegély,amit a fű benőtt,nem láttam ,aztán megakadt a csodálatos Continental Sport Contact,nem tudott visszakapaszkodni,és huppanás a jobb oldalamra.Sosem estem még el bringával,igy 30 évesen igen
Jobb lapocka és jobb térd felfogta a dolgokat,bal tenyér és bal lábszár kapott kicsit...bár véres minden és zöld,mert sikeresen átcsúsztam az aszfalton a bal oldalról a jobb oldalra be a fűbe. ( ez a "véres minden" elég drasztikus,de csak felületi a dolog )
Öcsém még megspékelte azzal,hogy a hátsó kerekemre ráfutott,mikor kiterültem,mert neki is akkorát kellett fékeznie,hogy simán rámcsúszott....igaz közel is volt,hiszen emlitettem,én voltam a szélfogó.
Na elég a sirásból
Az biztos,hogy az ilyen tömegkerékpáros helyeket el fogom továbbra is kerülni,haladni sem lehet,figyelni rengeteg mindenre/mindenkire,Sokkal rosszabb minőségű,mint az autóutak.......vicc.
Marad továbbra is az aszfalton való gumikoptatás. -
rii
nagyúr
És hogy jövök vissza? mert gondolom nem várhatom el, hogy aznap megcsinálják (-:
venember83: igen .. egy alaposra ... (-: restellem magam, amiért nem vagyok képes a saját kerómat karban tartani, de sajnos ezermillió más dolgog szívja ki az energiám még hétévégén is ... na meg nem is értek hozzá )-:
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
szki
őstag
Azért vannak nálam sokkal erősebb lábúak errefelé is!
Tegnap nem tudtam feltekerni egy meredek hegyi úton montival, mert kikapart a hátsókerék (még sose mentem azon a meredeken bicajjal). Olyan volt, mintha egy nagy zúzottköves halom oldalán próbálnék feltekerni. Nagyon rossz érzés volt, hogy le kellett szállnom a montiról, és tolni pár 10 métert.Néztétek az idei IronMan eredményeit? Az egyéni győztes a 180 km-t 40,7 km/h átlaggal nyomta végig! Nagyon brutál!
Jövőre haverokkal indulok váltóban, és én leszek a bicajos[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs