- OneSport OT05 - finomhangolás
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Netfone
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
venember83
nagyúr
válasz
amargo #17355 üzenetére
A Trek, gondolom, Tiagra felszereltségű, legalábbis első váltóból ítélve. Ha valóban karcmentes, alig használt állapotban van, akkor talán megér annyit. Amúgy 58-as az is a hirdetés szövege szerint. A Speedster felszereltségre talán jobb, bár nem mai gyerek, ha nem tévedek. Én talán azt venném az árkülönbség miatt, ha nincs szétkopott állapotban.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz
amargo #17361 üzenetére
Elnézve a carbon teszteléseket, ha nincs benne anyaghiba, akkor sokkal többet bír, mint az alu. Persze csak akkor, ha nem valami gagyi minőség.
-
ludsimon
veterán
-
ludsimon
veterán
válasz
amargo #18197 üzenetére
De miért nyeregtáskát veszel?
Váztáska a fentiek mellett ráadásul sokkal nagyobb.
[link]
Nekem belefér a világítómellény, belső, 6 db gumileszedő 3 fém 3 műa., imbuszkulcs, pénztárca, kulcs és mindemellett 1 db banán is !Elképesztő mennyi mindent bele tudok tenni.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Xantomas
őstag
válasz
amargo #19495 üzenetére
felfordítva a dart nekem is pisil a csillapításnál, elszakadt a szimmering (ebben meg ugye nem cserélhető) de izopropil alkoholos mosás, plusz f.s.b ragasztó egyelőre tartja.
Nézesd meg memével, de gondolom, egy éves takarítás arra is ráférne már.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
amargo #19903 üzenetére
Láncra, itt írtam egy szösszenetet annó: [link] (Nem csak a TF2 van benne, hanem több általam kipróbált kenőanyag)
Csapágy zsírba, motorexes jó csak drága, minimum egy MOL LZS 2 EP, csak ebből meg víz hatására tejföl lesz, legjobb ha valami autós boltban veszel Mobil kék zsírt, esetleg valami liqui moly molibdénos zsírt, jelenleg én ilyet használok a saját biciklijeimhez.
Általában a beázások okozzák a csapágyak tönkre menetelét a bringákon, vagy a helytelen csapágyhézag beállítás. Szóval mindenképp erős vízálló tulajdonságú zsírt kell venni, nagy nyomásállósággal.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
amargo #19912 üzenetére
Nekem nem egyértelmű hogy mihez akarsz, mit, de úgy nézem a többieknek sem.
Zsír kenésű teleszkópba a manito prep m ami hűdejó.
De olcsó teleszkópba elfér egy mol os zsír is, összekeverve egy kis motorolajjal.
Villa száron mit értesz? Becsúszó szárakat?
Ilyen régi zsírokkal az a baj, hogy megromlanak, ha még tartja az állagát, akkor jó lehet, de ha már dolgozol vele, szerintem jobb ha veszel újat, annyira nem drágák, és kellhet máshoz is.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz
amargo #19914 üzenetére
Igen azt nevezik villa szárnak, csak nem fogtam fel hogy azt minek bekenni zsírral. Ezért gondoltam hogy a becsúszó szárra gondolsz.
Szóval a kormány csapágyhoz kell a zsír. Ennél igaz talán a legjobban, hogy vízálló kell oda.
Az alsóba behordja a vizet a kerék, és kirohad. Jól meg kell tömni zsírral, amikor tolod be a villát a helyére, akkor nyomja ki a csapágy a zsírt.
Ha veszel jó zsírt, akkor az integrált csapágyat is meg lehet kenni, egy szikével kipattintod belőle a tömítést, és bele lehet kenni a zsírt, (persze ha már használt akkor előtte kimosni belőle valami sprével a dzsuvát) vigyázz vele hogy szét ne essen, mert ha kiszeded a tömítést akkor szét lehet őket csúsztatni, és elég mókás utána összerakni.
Magát a villa szárat nem kell bekenni, csak ott ahol érintkezik a csapággyal.[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz
amargo #23236 üzenetére
felraktam máshova. 3 db kép, és balra kell menni
rétisün: Köszi!
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
rétisün
veterán
válasz
amargo #23242 üzenetére
elvileg négyszögtengelys monoblokk is jó lehet, figyelenbe véve a menetet (olasz, angol) a csapágyház méretét (68, 73 mm) illetve a tengely hosszát.
azért mondom a monoblokkot, mert nekem egy nagyon régi acélvázba is jó volt, ilyen csészés középtengellyel meg sztem már kár vesződni, kilazul, aztán kotyog, stb. monoblokknál ez nem fenyeget.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
tvamos
nagyúr
válasz
amargo #23873 üzenetére
Nekem siman korbekanyaritotta a terdpogacsamat. Azota faj minden idovaltozasnal. Nem megy tendesen semmi terheles. A bicajozas jo neki... talan... mert csak utana faj, nem kozben. Azert a mutet utan a sebesz nekem is szurt egyet, hogy ne legyen olyan jo! Mondta, kicsit fajni fog...
Azota sem tudtam meg, mi volt a baj... vagy, hogy egyaltalan szukseg volt-e a mutetre. Biztos...[ Szerkesztve ]
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
amargo
addikt
válasz
amargo #23236 üzenetére
No, kiderült, hogy 65mm a csapágyház. Mennyit számít az a 3mm? Ennyivel lóg ki a házból.
127mm hosszú lett véve, bár szerintem 122 is elég lenne, bár úgy éppen, hogy csak nem ért bele az alsó csőbe.Majd lassacskán kiderül mit sikerült összehozni
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
venember83
nagyúr
válasz
amargo #27946 üzenetére
Ilyen van, szeretem. Mondjuk sok kilométert még nem nyomtam bele, de egy versenyt pl. már igen, jó, kényelmes, hatékony. Csak drága. A Sport MTB olcsóbb, nagy különbség merevségben nincs a kettő között, annyi, hogy a Sport csak tépőzáras, míg a Compon van egy csat is, amivel még használható, ha a tépőzárak elfáradnának idővel.
ludsimon: Úszótanfolyam. Nem szégyen jobbaktól tanulni.
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz
amargo #27971 üzenetére
Velencei-tó, ejj..
Cathfaern: Vagy használj gumiszalagot
Még kis füzetet is kapsz hozzá, de létezik videó is, amin bemutatják, de akár én is leírhatok olyat gimnasztikát, amit elsőnek megcsinálva másnap mozogni alig bírtam. Barátomnak mutatta gyógytornász miután kiugrott a válla.[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
dqdb
nagyúr
válasz
amargo #28000 üzenetére
amit elsőnek megcsinálva másnap mozogni alig bírtam
Ja-ja, ártalmatlannak tűnik elsőre a maga egyszerűségével, de nagyon szadista egy valami. Érdemes elsőre a skála gyengébbik felén lévő változatokból választani és nem a csúccsal kezdeni.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Danniel
tag
válasz
amargo #27946 üzenetére
Bár már eltelt két nap, és ez általában ~100 hozzászólást jelent, de hátha nem veszik el az üzenetem a negatív térben.
Nekem Spec. Sport MTB van (SPD), igaz én országútihoz vettem (szégyellem is magam
), mert a trekkinges, montis cimboráimmal sokat túrázunk (persze aszfalton) és ezek ilyen virágszagolgatós-fotózni megállós-bambiivós túrák, és úgy gondoltam, hogy a look-os cucc nekem nem lenne jó, mert az nem erre van kitalálva. Nem akarok flame-et indítani, nekem ez így jó, ahogy most van, ha csak tekernék (versenytempóban), akkor persze look, vagy spd-sl.
Visszatérve a cipőre:
Ez lenne az.
Ilyen színben.Imádom. A body geometry-s belső nekem állati kényelmes, már a boltban felvéve is olyan volt, mintha mindig is ezt hordtam volna, pedig általában a legelső felvétel minden cipőnél szokatlan. Gyönyörűen szellőzik, ezért télen alkalmatlan szerintem. Nem tudom, hogy kiszakadna-e az spd az aljából, de nehezen tudom elképzelni... Tépőzárak jól tartanak, az alsó kettőt belövöd, és utána már csak a felsőt kell ki-betépőzárazni. 23000-ért vettem, m520-as spd-t használok hozzá.
Ha van valami kérdésed, kérdezz nyugodtan.
http://www.flickr.com/photos/cirmidesign/
-
amargo
addikt
válasz
amargo #28098 üzenetére
Végül meg lett a talán megfelelő egy Mavic Alpine személyében.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
belaazallat
addikt
válasz
amargo #29112 üzenetére
Laikusként szabad megkérdeznem mi az érdekes?
Szerk:
Jah! ténleg! CSak a képre koncentráltam.[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz
amargo #29369 üzenetére
Társasház, közös biztosítással, egyénileg macerás módosítani. Ráadásul, most lehet költöznünk kell.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Jamby18
senior tag
válasz
amargo #29495 üzenetére
Hát ha kihajtom magam, dobog a szívem és veszem a levegő meg egy picit bevörösödöm. Mint általában mindeni, viszont egy hónapja voltam allergia vizsgálaton mert kíváncsi voltam hogy állok, és semmire nem vagyok allergiás (macska, fűfélék, fák, virágok).
Bati0501 ki fogom próbálni, elkezdek flakonozni 2*1,5L-t meg fogok inni.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz
amargo #29766 üzenetére
Dehogynem, ott jöttem tegnap haza Lepsénytől Fehérvárig, csak ott van tiltás a falvakban, ahol van mellette kerékpárút, lakott területen kívül nincs. Aliga után elképzelhető, hogy tiltják, mert a Balaton körül ott a kerékpárút.
ps: Fehérvárról megtalálni Sárszentmihályon át Ladányt az általában csak környékbelieknek megy, meg akik már jártak arra...
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
04ahgy
nagyúr
válasz
amargo #29857 üzenetére
A Lajos-forráshoz felfele is elég derekasan meg kell küzdeni, pedig az százalékosan nem túl nagy emelkedő.
HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
raczger
őstag
-
szki
őstag
válasz
amargo #30264 üzenetére
Ezen a tracken a "Magassági javítások" nincs bekapcsolva...
Jaja, tekerjen Mindenki! Én indulok is még ma egy nyílt vízi fürdőzésre, melyhez 2x21 km-t tekerek. Remélem egy zivatar is esik még este. Az se baj, ha megázok
(#30265) 04ahgy: akkor rád férne egy kis felhizlalás. Balaton Kör helyett inkább sok rövidtáv kell, és rengeteg táplálék...
[ Szerkesztve ]
-
dqdb
nagyúr
válasz
amargo #30264 üzenetére
Kapcsold be a magasságkorrekciót a Garmin Connect-en (a bal oldali oszlop legalján lesz), anélkül kizárólag a telefonod által rögzített magasságinformációkra hagyatkozik, amiből könnyen összejön hatalmas tévedés (elvileg a felület kizárólag a barometrikus magasságmérővel rendelkező eszközökkel létrehozott útvonalaknál kapcsolja ki ezt az opciót, a kézi feltöltésről nem tudok nyilatkozni).
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
MC Pite
veterán
válasz
amargo #30377 üzenetére
54Km, a 72 túl technikátlan (sotter a nagyrésze). De szint, combos mászás bőven van rajta.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k, Újszerű Garmin Vivoactive 5 fehér 65k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
amargo #30520 üzenetére
Ennyi pénzért, mindkét kategóriában veszel olyan bringát, amelyre igaz mindhárom -általad említett- tulajdonság.
Az országútira szvsz. csak a kos kormány miatt nem igaz az irányíthatóság.
A trekkingre meg gondolom a magasabb súlypont miatt?!Nem akarok kötözködni, de ez a fitness nálam a "futottak még" kategória.
Mod:
Ettől függetlenül persze lehet igazad van és valóban szuper cucc az a fitness bicaj.
Sosem próbáltam, így csak elképzeléseim vannak, meg a józan paraszti eszem.[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Tizedes1
aktív tag
-
Nyugdíjas
nagyúr
válasz
amargo #30520 üzenetére
Túlszenveditek ezt a kérdést itt topic szinten. Már korábban is észrevettem,de nem tettem eddig szóvá. Valaki valamikor kitalálta, hogy outival nem lehet városban közlekedni, mert...ő... szóval mert izé. Baja lesz? Kényelmetlen? Ráz? Kemény? Dehát esik is, meg fúj a szél, meg meleg is van, meg hideg is.... Mindenki azzal hajt amivel szeretne, csak csinálja. Szerintem...
"Két dolog fontos az életbe' nagyon. Hogy az ágyad legyen jó, meg a cipőd. Mer' vagy az egyikbe vagy, vagy a másikba."
-
ludsimon
veterán
válasz
amargo #30520 üzenetére
"- kényelmes"
Egy outihoz képest? Ne vicceljünk már!!
"- gyors" A nagyobb légellenállás miatt?Kb -2 km/h átlagot jelent.
"- irányítható"
Ez miféle hülyeség?????
Tessék, pár videó, hogy az outi mennyire nem irányítható.
[link]
[link]
[link]Kérek visszajelzést, hogy látható e!
Facebookon bejelentkezve próbáljátok.
Ha nem lájkoljátok először ezt az oldalt és utána katt a linkjeimre!Én bárkit aki fitness-t szeretne azt mondom jó messziről kerülje azt a kategóriát!
Ha valaki haladni szeretne > outi.
Ha valaki szeretne kicsit terepre is merészkedni > cross
Ha többet megy aszfalton, de mellette szeretne menni földúton is > trekking[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!