Hirdetés

Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    Hát akkor blogoljunk! :DDD
    Ma külsőket cseréltem (CST darabja 2300), frankó rutinommal pikkpakk lekaptam a gumileszedővel őket és felraktam az újakat. Előre 1.75 szélest sikerült venni, vhogy 1.9-est nem sikerült leszállítani nekem. :U Hátul 1.9 van, de 51 mm-es futófelülettel. Érdekes lesz így, direkt előre szerettem volna nagyobb tapadást, na mindegy.
    A kisebb méret jól megszivatott felrakáskor, el is csípte a belsőt a kerületének utolsó 20 centijén. :W Tök jó, h pót belsőt nem vittem... Találtam egy kínait a garázsban, jupííí.
    Mire az elsővel is végeztem, felfújtam, talpra állítom a bringát, hátsó tök lapos. :Y
    Dupla defekt. Ennyire béna legyek... Elfelejtettem felniszalagokat venni és a hátsón egy-egy lyuknál félre volt csúszva, meg le is volt harcolva vmiért a szalag. Gondolom ez okozta a fasza Continental belső vesztét. Vérszemet kaptam így elpakolás után, gyorsan visszakötöttem a kompresszort és belefújtam a kerékbe mindent, ami még volt a tartályban. 4 bar-ról 10 perc alatt engedett le, 2 km-ert tudtam menni vele, aztán toltam hazáig a tűző napon. :(((
    Boltba be hazafelé, új belső 1100, új szalag extra széles 300, munkadíj 500.
    Itthon azért majd még megragasztom a lyukas Contit, sajnálnám eldobni.
    Aztán ha lesz kedvem szerelni kicserélem elől a kínai külsőt erre.
    Két hét alatt elvertem 14600-at a bringára, egy új nyereg, két pár fékpofa (nem is akartam venni, csak vhogy megtetszettek :)) - egy két komponensű előre és egy cserélhető pofás három komponensű hátra), két külső és az imént említett gyors szerviz hazafelé.

    Fékpofánál az gondolom nem normális, ha fém forgács van a gumiban, így szinte mindig félig kopottan kell cserélnem, mert az összes pofában ilyenek kezdik el koptatni a felnit egy idő után. :W
    F@szé kell forgácsot rakni bele! :o

Aktív témák