Hirdetés

Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    Salieri, ez főként neked szól.

    Párom bátyja, szerzett bartelba, egy 70-es évek eleji Cesare Rizotti bringát, (nem tudni, hogy a csoportból melyik, de fix, hogy nem Atala, se Ciclo Ceriz) de pár éve ráfújtak a gyári festékre egy borzalmas matt akrill festéket. Nekem kellene felújítani, átépíteni.
    A váz, pontosan ez: [link] csak a gyári fényezése metál lila, már ahol sikerült lekapargatni az akrilt, de végig hámlik le, körömmel lekaparható.

    A képen látható felszerelésből, csak, a kerekek(ősi szimpla, de már 622-es felnik, acél, zsírzólyuk nélküli, magasperemes, agy), a váltókar, első váltó (nagyon régi campa, de még olyan az első átdobó, amilyen a favoriton volt gyárilag, hogy oldalra tolja el a lánc ketrecet, nem paralelogramma mechanikájú. [link] (Campagnolo Nuovo Valentino, de szanaszét hajtogatott terelővel).

    A hátsó váltó már egy korban passzoló Shimano Eagle, egész patent állapotban.

    A hajtómű egy régi Ofmega, de semmi szégyenkezni valója se lehet, mert nagyon szép.

    Képek még nincsenek, a hétvégén fogok nekilátni, de dilemmában vagyok. Szeretne már végre egy outit magának, de picit modernebbet, viszont tetszik neki a mostani alkatrészek vintage mivolta, szóval kevernem kellene csúnyán a korokat.
    Ellenben pénz a felújításra nincs sok, max 30E, és ebben benne kell hogy legyen a két kerék átküllőzése, meg egy pár felni, ebből kéne gazdálkodnom.

    Az elvárások a következőek:
    - Minimum 12-es kisfogas hátul (ezt a mostani váltó szerintem nem is tudná kivitelezni)
    - ne legyen az alsócsövön a váltókar, és legyen indexelt a hátsó, az első meg frikciós, (szeretne fékváltókart, de az esélytelen. Shimano A050-es, billentős kormányváltókaron filózok, de az meg ronda, annak ellenére, hogy én szeretem)
    - Van elfekvőben egy shimano exage 500EX agyam, arra menne egy CS-HG41-es 11-28-as kazetta.
    - A mostani váltók helyére meg egy pár Shimano 300LX-re gondoltam [link] felcsavarozható váltótartó füllel.

    -plusz egy 44-es koskormány, 110 körüli kormánypipa, és valami bújtatott fékkar.

    A fékek későbbre maradnak, de a vicc, hogy ahogy mértem, a fékfelület, és a féktartó csavar közt 57mm távolság van, szóval némi reszelgetéssel belemegy egy rövid benyúlású fék is, de ez a régi féktest is elég komoly fékerőre képes, ahogy éreztem.

    Ezeknél tudtok jobbat? Nem ragaszkodik a Campához (részemről valamiért utálom is), se az olasz cuccokhoz. Működjön, legyen régi, de mégis használható.

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Aktív témák