Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bflaskay

    friss újonc

    Sziasztok! Imént regisztráltam az oldalra. Egyik ismerősöm szerint jó eséllyel tudtok a problémára megoldást. Alábbi levelet az Apple magyarországi képviseletének írtam, de választ nem kaptam. Részletesen taglalom a problémát. Minden bizonnyal fogjátok majd a fejeteket, de sajnos megtörtént.

    Tisztelt Uram/Hölgyem!
    Elmúlt évek során halmazati gondok jelentkeztek az Itunes használata során. Következőkben ezeket ismertetném.
    Jómagam hosszú évek óta Iphone-t használok. Rengeteg filmet és videót készítettem az évek során. Sokáig zavartalanul működtek a dolgok. Azonban egyszer csak bonyolódni kezdett.
    Egy nap értesítést kaptam, miszerint a tárhely megtelt, és érdemes az Itunesba menteni. Korábban sosem kaptam ilyen üzenetet, ugyanakkor nem gyanakodtam, így oda mentettem. Mint kiderült, a problémát alapoztam meg.
    2017 novemberében biztonsági mentést csináltunk a telefonomban lévő tartalmakról. Helyhiány miatt töröltük az adatokat. Úgy terveztük, később visszakerülnek a telefonba.
    2019 nyarán kaptam egy értesítést, miszerint az eddig használt Apple ID felhasználó név és jelszó és jelszó lejár, és újat kell készíteni. Még aznap meg is tettem. Rövidesen üzent a húgom, miszerint nem tud az internethez hozzáférni, adjam meg a jelszavamat. Mivel közös fiókot használtunk, és eddig apukám felhasználónevén működött az egész, beavatkozásommal én lettem a „központ”. Sajnos nem tudtam. Ráadásul ezután húgom hangfelvételei jelentek meg a hangjegyzetek ikonban.
    Felhívtam az apple támogatást, és tájékoztattam a problémáról. Munkatárs javaslatára beléptem az Itunesba és megpróbáltam a felvételeket ott elérni, azonban ott sem találtam azokat. Húgom anyagai voltak ott. Ekkor az javasolta, válasszuk szét a családi fiókot, így mindenki a többiektől függetlenül használhatja a rendszert. Meg is történt.
    Sajnos a korábbi mentést nem tudtuk a telefonomba visszatölteni, ugyanis időközben a letöltéseknek és a dokumentálásnak köszönhetően a tárhely mérete lecsökkent. Úgy döntöttünk, új készülék vásárlását követően töltjük vissza azokat.
    Ezután megkíséreltünk az első mentéshez hozzáférni. Sikeresen. Megdöbbentő módon nem tudtuk a felvételeket ITuneson keresztül letölteni. Valamiért még mindig a húgom felvételei láthatóak ott. Ráadásul a korábbi ID felhasználónév és jelszó jelent meg. Apukám valahogyan vissza állította az újakat. Viszont amikor megkíséreltem a másik mentésre váltani, semmi nem történt. Húsz percen keresztül csak fekete képernyőt láttam. Végül megszakítottam a folyamatot.
    Azóta az első biztonsági mentés adatai találhatóak a telefonomon. Apple store nem hozzáférhető. Vibert egy darabig használtam, viszont egy ideje csak mobil nettel látom hosszas késéssel az írásokat. Csak videó üzenetben tudok Wifin keresztül reagálni. Bizonyára a frissítések elmaradása miatt történik mindez.
    Valószínűleg meglepődve olvassák a levelemet. Bizonyosan nem tapasztaltak még ilyen probléma halmazt. Felelősség engem terhel. Meglehetősen hanyagul kezeltem a rendszert. Ugyanakkor szeretném a problémát letudni.
    Segítségüket kérném. Szeretném minden biztonsági mentés adatait (és az új, még nem mentett adatokat) az időközben megvásárolt új telefonomra áthelyezni. Minden alkalmazás adataihoz szeretnék hozzá férni. Szeretném, ha a családtagjaim teljesen külön, tőlem függetlenül használhatnák az ITunest.
    Minden bizonnyal szükségük lesz a számítógépemre. Természetesen elviszem önökhöz. Windows 7 op. rendszerű gépről van szó.
    Egyéb adatok:
    Processzor: Intel(R) Core(TM)2 Quad CPU Q9505 2,83 GHz
    RAM: 4GB
    Rendszer típusa: 32 bit
    Korából fakadóan lassú, nehezen áll fel. Időnként furcsa módon a képernyőn elemek jelennek meg. Olyankor kikapcsolom és újraindítom a gépet. Technikus ismerősöm javaslatára, felújítás előtt orvoslom ezt a problémát.

  • bflaskay

    friss újonc

    válasz Noxy #301659 üzenetére

    Kedves Noxy!

    Köszönöm a választ. Sajnos pár dolgot nem írtam le.

    1. Felhasználónév és jelszóváltást jeleztem apukámnak, aki hibás döntésnek nevezte. Időközben a munkahelyi e-mai címét megszüntette és emiatt jártak le. Problémákat ez okozta.

    2. Vittem már I Samuraiba, Istylbe de máshová tereltek. Az Apple magyarországi képviselete meg nem válaszolt. Egy neves adatmentéssel foglalkozó cég sem segít. Ezért írtam ide. Esetleg ismersz olyat, aki a felvetett problémákra biztos választ tud? Esetleg egy másik fórumba írjak? Felmerült, hogy esetleg elkövetek valamit, és akkor a bűnügyi laborban megpróbálkozhatnának. Valaki biztosan tud segíteni.

  • bflaskay

    friss újonc

    válasz Rage47 #301682 üzenetére

    Szia! Köszönöm a választ.

    1. Pontatlanul fogalmaztam. Laikus vagyok. I Cloudba mentettem, amikhez I Tuneson keresztül férek a PC-n hozzá. Valóban 3 éve nem támogatják a Windows 7-t. Azonban mielőtt az új operációs rendszer rá raknám tudni szeretném, hogy a frissítés után is elérhető maradnak-e az Itunes-os mentések.

    2. Jelenleg egy Iphone 6s modellt használok, és egy 13-as modellbe szeretném adataimat áthelyezni. Nagyobb tárhely miatt nem okozna gondot.

Új hozzászólás Aktív témák