- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
Hirdetés
-
PlayStationre tart a Rocksmith+
gp Extraként végre elérhető lesz Steamen is a teljes változat.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
iPhone felhasználók szakmai topikja
Kérek mindenkit, hogy a topikban kulturáltan kommunikáljunk: [link]
Archívum #1
Archívum #2
Új hozzászólás Aktív témák
-
ittakary
nagyúr
válasz csab2 #149019 üzenetére
szolgáltatóhoz ne vigye, mert ott a pultban ülő emberek 90%-a alkalmatlan bármiféle segítségnyújtásra, csak a betanított szerződésekhez értenek kb, hogy hol kell nekik aláírniuk, meg kb fel tudják sorolni hogy milyen díjcsomagjaik vannak bármi mást kérdezel tőlük, olyan BŐDÜLETES baromságokat tudnak mondani, hogy az ember fogja a fejét. Pl nem olyan régen hallottam, hogy az ügyintéző azt tanácsolta a vadiúj teló vásárlónak, hogy az első töltésnél hagyja a telefont a töltőn éjszakára és utána teljesen le kell meríteni 10-15 évvel ezelőtt talán még igaz is volt ez!!!!
(#149023) csab2 a hivatalos Apple szervizek (pl iStyle) fogad garanciális ügyintézést postán keresztül is, neked csak fizetned kell a postaköltséget.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest