Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz NRobi777 #5468 üzenetére

    Szia!

    Szeretnénk segíteni, de ehhez szükségünk lenne néhány bizalmas adatra (pl. a név, felszerelési cím és telefonszám, amire a szerződést kötötted)

    Kérlek ezeket az adatokat NE itt, a fórumon keresztül írd meg, hanem küld el e-mailben az online@invitel.co.hu címre. (A tárgy rovatba légy szíves írd be azt, hogy [SM-000013] - ebből fogjuk tudni, hogy a Te adataid és hogy miért kaptuk a levelet.

    Remélem hamarosan kielégítő választ kapsz és újra elégedett ügyfele leszel az Invitelnek.

    Üdvözlettel
    Invitel Guide

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz jozsi252 #5459 üzenetére

    Tisztelt Józsi252!

    Mindenképpen célunk, hogy régi ügyfeleink megbecsülten érezzék magukat!

    Az Invitel folyamatosan megkeresi legújabb termékeivel és díjcsomag ajánlataival (pld. IPTV vagy mobilnet) a régi ügyfeleit. Az esetleg előfordulhatott, hogy Önt éppen nem találtuk otthon, amikor telefonon kerestük. Ezekben az ajánlatokban olyan egyedi kedvezményeket, vagy akár ingyenes szolgáltatásokat is biztosítunk a régi ügyfeleinknek, amelyekhez egy új belépők nem juthatnak hozzá. Gyakran havidíj kedvezményt is biztosítunk régi ügyfeleinknek újabb hűségvállalás esetén.

    Javasoljuk, hogy látogasson el az Ön lakóhelyéhez legközelebb eső Telepontunkba, vagy a 1443-as telefonszámon érdeklődjön a hűséges ügyfeleknek szóló lehetőségekről.
    Ha levélben elküldi nekünk az Ön adatait az online@invitel.co.hu címre, és azt is tudatja, hogy mikor alkalmas, hogy telefonon felhívjuk, akkor örömmel továbbítjuk az információkat kollegánknak, aki felveszi a kapcsolatot Önnel. Kérjük, hogy ha e-mail-t ír nekünk ezzel kapcsolatban, akkor a tárgy rovatba írja a [SM000014] kódot is!

    Üdvözlettel
    Invitel Guide

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    Sziasztok!

    Szeretnénk felhívni a figyelmeteket az InnoMax és InnoApps pályázatainkra, melyekre 2010 decemer 1 és 2011 január 31 között lehet jelentkezni!

    Ha olyan vállalatnál dolgozol, ahol 2009. január 1 - 2011. január 31. között az Invitel üzleti infokommunikációs megoldásaira támaszkodva fejlesztettek, korszerűsítettek valamilyen üzleti folyamatot, vagy hoztak létre innovatív terméket, szolgáltatást akkor feltétlenül pályázzatok és nyerjétek meg a kategóriák díjainak egyikét:

    Az I. kategória (5-19 fő) nyertesének részére minden meglévő szolgáltatásán túl vásárolt új Invitel-szolgáltatás értékéből jóváírás, összesen 300.000 Ft értékben
    A II. kategória (20-69 fő) nyertesének részére minden meglévő szolgáltatásán túl vásárolt új Invitel-szolgáltatás értékéből jóváírás, összesen 500.000 Ft értékben
    A III. kategória (70-250 fő) nyertesének részére minden meglévő szolgáltatásán túl vásárolt új Invitel-szolgáltatás értékéből jóváírás, összesen 1.000.000 Ft értékben

    Bővebb információ:
    http://innomax.invitel.hu/

    Idén első alkalommal került meghirdetésre az InnoApps pályázat, melyben azokat a fiatalokat keressük, akik saját applikációt/alkalmazást fejlesztettek bármilyen témában.
    Például nevezhetsz: Android, iPhone alkalmazásokkal, játékokkal; PC, Apple Macintosh szoftver, applikáció, vagy webes fejlesztéssel, Facebook alkalmazásokkal.

    Gyere és pályázz, hogy megnyerd a fődíjat, kategóriánként 200.000 forintot és 1 éves Net&Go előfizetést.
    Indulhatsz minden olyan innovatív fejlesztéssel, amely akár üzlethez, munkához, tanuláshoz, akár a szórakozáshoz köthető. A lényeg: kizárólag megvalósított, működő alkalmazásokkal, szoftverekkel, webes fejlesztésekkel jelentkezhetsz, tervekkel nem!

    Két kategóriában pályázhatsz:

    I. Szórakozz! - minden olyan alkalmazás, amely a szórakoztatással, szórakozással függhet össze, megvalósítás formájától, annak hasznosságától függetlenül.

    II. Ne szórakozz! - minden olyan alkalmazás, ami tanulással, munkával, tájékozódással, információs összeköttetéssel, bármilyen hasznosnak ítélt dologgal kapcsolatos, megvalósítási formájától függetlenül.

    Bővebb információ:
    http://innoapps.invitel.hu/

    [ Szerkesztve ]

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz skyfive #5491 üzenetére

    Kedves skyfive!

    Nagyon sajnálom, hogy első nekifutásra nem javult meg a neted. Szeretnék segíteni, mert nem örülök, ha elégedetlen felhasználót látok! :)

    El tudod nekem küldeni az adataidat? (Bekötési cím, szerződő neve, szerződés száma és egy telefonszám, amin elérhető vagy) Kérlek, azt is írd meg, mikor (nap, napszak, óra) alkalmas neked, hogy a kollégáim megkeressenek.

    Üdvözlettel
    Invitel Guide

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Nobri #5495 üzenetére

    Kedves Norbi!

    Nem tervezünk automatikusan sávszélességet emelni, de idén májusban már az Invitelnél is elérhetőek új, nagyobb sávszélességű díjcsomagok (akár 15MB is) a kínálatban.
    Ha már nem elég számodra a jelenlegi csomagod sávszélessége, akkor szívesen segítek kiválasztani a számodra megfelelőt, de ahhoz kérlek, küldd el a szerződésed adatait (név, cím, szerződés száma és egy telefonszám, amin elérhetünk) és tudasd, hogy mikor hívhatnak a kollégáim.

    Üdvözlettel
    Invitel Guide

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz tome0001 #5500 üzenetére

    Kedves Tome!

    Köszönjük az építő kritikát!

    A kérdéseid több területet is érintenek, ezért jó pár kollégámnak el kellett küldenem amit írtál. Most egy kis türelmedet kérem, amíg összeszedem a válaszokat.

    Említettél olyan dolgokat is (pl. feltöltési sebesség, csomag ára) amelyek azt kívánják, hogy megmérjük a Te vonaladat, ehhez azonban el kell kérnem az előfizetéshez tartozó adatokat (bekötési cím, szerződő neve, és egy telefonszám ahol elérhetünk). Kérlek, amennyiben megbízol bennem, küld el ezeket az adatokat privát üzenetben vagy e-mailben az online kukac invitel.co.hu címre.

    Üdvözlettel
    Invitel Guide

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz tome0001 #5500 üzenetére

    Kedves Tome!

    Az alábbiakban megpróbálom a fórumbejegyzésedben felmerült kérdéseket megválaszolni:

    nem vagyok megelégedve a feltöltési sebességgel és az árral”:

    Az alkalmazott technológiai alapja az, hogy az átlagos internetezési szokások kb. 10:1, 8:1 arányban a letöltés felé billennek. [A(szimmetrikus)DSL]
    Az árat a fenntartási költségek indokolják, de az Invitelre is vonatkozó árszabályozó törvények biztosítják azt, hogy az ár nem lehet akármennyi.

    miért van hogy Inviteles területen nagyon kevés a konkurens szolgáltató?”

    Az Invitel a saját területein az MNHH döntése értelmében „jelentős piaci erővel rendelkező szolgáltató”. Ugyan van több kábeles és mobilinternetes versenytársa is, az Invitelnek kötelező más szolgáltatók részére lehetővé tenni saját ADSL hálózatán keresztül az internet szolgáltatás nyújtását. A konkurensek ilyen értelemben jelen vannak, viszont az Ő üzleti döntésüktől függ, hogy milyen kondíciókkal.

    ha egy csomagot pl: 15megabitesként árultok, akkor az miért csak 12,5?”

    A 15 megabit a névleges adatátviteli sebesség. Az internet kapcsolat esetén a „hasznos” adatfolyam TCP/IP HTTP stb. kommunikációs protokoljainak vezérlőadatainak helyfoglalása miatt kevesebb, de ettől még a szolgáltatás 15 megabitet visz át. A termék leírásban ezt a tényt pontosan rögzítjük. (Internet Általános Szerződési Feltételek, 1 sz. melléklet)

    lesz pl. olyan csomag hogy 15/2 Megabit mondjuk havi kb. 7000 Ft-ért?”

    Műszakilag az ADSL hálózatban a 2 Mbit-es feltöltési sebesség nem nyújtható, de folyamatos fejlesztéseink vannak más, nagyobb sebességet lehetővé tevő technológiák alkalmazására.

    Úgy gondolom 2010 végén akárhogy behoztátok a 15Megás csomagokat, le vagytok maradva a többiekhez képest, de ez az adsl technológiából adódik legfőképp. Persze ez csak egy előfizetői vélemény és egy építő jellegű kritikának szánt hozzászólás akart lenni

    Köszönjük, hogy megosztod velünk a véleményed. Ezzel a problémakörrel mi is gyakran találkozunk, és mint az ország második legnagyobb vezetékes szolgáltatója nem ülünk a babérjainkon. Noha az ADSL technológia terén nem érzünk lemaradást más szolgáltatókhoz képest, de természetesen nem vehetjük figyelmen kívül az optikai kábeles vagy éppen a mobilinternetes megoldásokat. Az Invitel 2009-ben már bevezette a Net&Go (ADSL+mobilinternet) csomagját, úgyhogy „kézzel fogható” fejlődés is tetten érhető. További fejlesztési elképzeléseinkről – pl. optikai hálózat építése - 2011-ben szeretnénk tájékoztatást adni, erről majd részletes információkat fogunk közölni a honlapunkon.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz membrandj #5523 üzenetére

    Szia Membrandj!

    Szeretnék segíteni a probléma megoldásában.
    El tudod nekem küldeni privát üzenetben az előfizetés adatait (szerződő neve, bekötési cím, és egy telefonszám, amin elérhetünk)? Kérlek írd meg azt is, mikor jó neked, hogy kollégáim felhívjanak.
    Segítségedet és türelmedet előre is köszönöm!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Nobri #5498 üzenetére

    Kedves Norbi!

    Az Invitel szeretné korszerűsíteni, megbízhatóbbá tenni saját hálózatát, mivel a jelenlegi infrastruktúra magasabb szintű igénybevételt sajnos tényleg nem tesz lehetővé. Ezért célul tűztük ki a jelenlegi rézkábel hálózat helyett az optikai kábel hálózat kiépítését.

    Számunkra rendkívül fontos, hogy olyan fejlesztést végezzünk el, amely technikailag a legmagasabb színvonalat képviseli. Az optikai kábelek olyan kapacitással rendelkeznek, amely lehetővé teszi a legnagyobb sávszélességű, akár 100 megabit/secundum gyorsaságú internet elérést, illetve az IPTV korlátok nélküli használatát.

    A fejlesztés természetéből adódóan ez költséges és időigényes munka lesz, ezért megértésedet és türelmedet kérjük. Annak érdekében, hogy folyamatosan informálva legyél a körzetedben tervezett fejlesztésekről, kérlek, időnként látogass el honlapunkra (www.invitel.hu)

    Megértésedet, türelmedet előre is köszönöm, ahogy azt is, hogy a cégünk után érdeklődtél!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz ErosenZold #5753 üzenetére

    Tisztelt Felhasználók!

    Az Invitel semmilyen formában nem korlátozza a youtube videómegosztó szolgáltatásait. Munkatársaink is tapasztalták, hogy bizonyos esetekben a lejátszani kívánt rövidfilm lassan töltődik le. A problémával kapcsolatban megkerestük a google-t és ők fel is vették a hibajegyet.
    Amint friss információval rendelkezünk, azt azonnal tudatjuk Önökkel.
    Megértésüket és türelmüket előre is köszönjük!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz InvitelGuide #5764 üzenetére

    Tisztelt Felhasználók!

    Az Invitel InnoApps 2010 pályázatának nevezési határideje lejárt. Most Önökön a sor, hogy eldöntsék, hogy a "Szórakozz!" kategória pályázói közül ki alkotta a legjobb prgramot, ki érdemli a 200.000 Ft-os fődíjat az egy éves ingyenes Net&Go előfizetéssel.

    Kérjük Önöket, hogy szavazatukkal támogassák az arra érdemesnek talált alkalmazás fejlesztőjét. Szavazataikat az Invitel Facebook oldalán adhatják le márciusig!

    Az alábbi linken megtalálják a játékszabályzatot, kipróbálhatják a benevezett pályamunkákat és szavazatukkal befolyásolhatják a végeredményt:
    http://www.facebook.com/pages/Invitel/163985270284878?v=app_132072100193984

    Támogatásukat a résztvevő főiskolai és egyetemi hallgatók nevében is köszönjük!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Ace Ventura #5782 üzenetére

    Kedves Ace Ventura!

    Ha még aktuális, akkor a kérdéseddel kapcsolatban írtam privát üzenetet.
    Ha már megoldódott a probléma, kérlek levelemet vedd semmisnek.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz akos33 #5905 üzenetére

    Kedves akos33!

    Olvastam a bejegyzésedet és szeretnék segíteni a probléma kezelésében.

    Kérlek, küldd el nekem az ügyfél-azonosító számodat, vagy amennyiben ezt nem tudod, akkor az előfizető nevét a és a bekötési címet. Ezek alapján ki tudjuk vizsgálni, hogy mi lehet a hiba forrása.

    Amennyiben nem kívánod kiadni a fentebb kért információkat ezen a fórumon keresztül, akkor kérlek az online@invitel.co.hu címre és a tárgy rovatba írd be az alábbi kódot:
    SM-000146

    Segítségedet előre is köszönöm!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz kezdő #6004 üzenetére

    Szia Kezdő!

    Az InviTV csatornakiosztásában elérhetőek a Viasat3 és a Viasat6;
    http://on.fb.me/mLS9Fc

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz powerup2 #6220 üzenetére

    Kedves powerup2

    Ha megírod nekem privátban az előfizetésed adatait (szerződő neve, telefonszáma, bekötési cím) akkor kollégáim megkeresnek, hogy megvizsgálják, milyen módon tehetünk számodra megfelelőbb ajánlatot.

    Üdvözlettel
    Invitel Guide

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #6250 üzenetére

    Kedves Fórumozók!

    Az internetes csomagjaink árával és a szolgáltatás minőségével kapcsolatos bejegyzéseitekre szeretnénk álláspontunkat röviden kifejteni nektek.

    Ezúton szeretnénk megköszönni, hogy észrevételeiteket nyilvánosságra hoztátok, ezzel is segítve munkánk azon részét, melyet a jövőbeni csomagjaink, termékeink és akcióink kialakítására fordítunk. Fontos számunkra, hogy első kézből kapjunk információt felhasználóinktól cégünk szolgáltatásaival kapcsolatban, ezért szeretnénk mindenkit biztatni, hogy a továbbiakban is ossza meg a közösséggel véleményét és tapasztalatait az Invitelről.

    Honlapunkon minden termékünk oldalán megtalálható a névleges és garantált sebesség is a „tájékoztatás a sávszélességekről” fülön. (Pl. a 10M csomag esetén itt olvashatjátok ezeket az információkat: http://www.invitel.hu/otthonra/ADSL10M ) Kötelezettségeinknek megfelelően minden ügyfél által aláírt szerződésben is szerepelnek ezek az értékek.

    A csomaghoz tartozó névleges adatátviteli sebességet az ADSL rendszerekben állítjuk be minden Előfizetőnk részére, amit a központ és a ADSL modem a kapcsolat felépítésekor megpróbál elérni. A kapcsolat végül az "elektromos távolságtól" - a rézhálózat frekvencia-átvitelétől, zavaroktól, csillapítástól, egyidejűleg működő szolgáltatásoktól - függő sebességen, a "tényleges" adatátviteli sebességen jön létre.

    A tényleges sebesség azonos vagy kisebb mint a névleges sebesség, és az esetek 80%-ban magasabbnak kell lennie, mint a minőségi célértékként vállalt garantált sebesség (229/2008 Kormányrendelet szerint.)

    Az Előfizető által is mérhető "hasznos sávszélesség" az internetezés során a tényleges sebesség kb. 85%-a, a "veszteséget" az internet alapját képező TCP/IP protokol okozza, amely ilyen értelemben nem kerülhető ki.

    A internet elérési szolgáltatásainknál minden esetben a "bruttó" adatátviteli sebességet adjuk meg, így pl. az ADSL 10M csomagban az elérhető legmagasabb hasznos sávszélesség 8 500 bit/s, "számítástechnikai" átszámítással /1024 = 8,3 Mibit/s). Az ADSL szolgáltatás tényleges sebessége a kapcsolódást követően nem változik lényegesen, azt leginkább az egy kábelben egymás mellett üzemelő szolgáltatások befolyásolják, vagy olyan hálózati szakaszok, amelyek az időjárásnak jobban kitettek (légkábel).

    Mindezek mellett az Invitel belső adatátviteli hálózatát, internet kapcsolatait úgy alakítja ki és menedzseli, hogy az még csúcsidőben is elbírja az össz-terhelést mind belföldi, mind pedig nemzetközi irányokba is, viszont a kapcsolódó hálózatokra, a letölteni kívánt tartalmak elérhetőségére nincs befolyása.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz bigfranyo #6355 üzenetére

    Kedves bigfranyo!

    Az Invitel számára fontos a hűséges előfizetők megtartása és elégedettségük növelése, ezért szeretnék megpróbálni valamilyen lehetőséget keresni arra, hogy előfizetőnk maradjál számodra kedvezőbb feltételekkel.
    Ennek érdekében szeretném elkérni az előfizetésed adatait (szerződő neve, bekötési cím, telefonszám) melyek alapján munkatársaimmal megvizsgálhatjuk, milyen feltételekkel tudnánk neked új ajánlatot tenni.

    Kérlek, hogy küldd el a fenti információkat az online kukac invitel.co.hu címünkre. Az e-mail tárgy rovatába, kérlek, írd be az alábbi kódot:

    SM-000342

    Segítségedet előre is köszönöm!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz finest #6359 üzenetére

    Kedves finest!

    Természetesen rákérdezek a munkatársaimnál és szólok ha megtudok valamit.

    A folyamat meggyorsítása érdekében el tudnád nekem küldeni e-mailben a szerződésed részleteit is? Elég lesz a szerződő neve, a bekötési cím és a telefonszámod. Ha e-mailben akarod elküldeni, akkor írj az online kukac invitel.co.hu címre és kérlek, hogy írd be a tárgy rovatba ezt a kódot is: SM-000344

    Ha az itteni rendszeren belül küldesz privát üzenetet, nekem az is megfelel; rád bízom, hogy melyik csatornát tartod biztonságosabbnak a személyes adataid közlésére.

    Köszönöm, hogy hozzám fordultál a problémával és további kellemes napot kívánok!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz finest #6365 üzenetére

    Kedves finest!

    Köszönöm szépen! Az adatokat már meg is kaptam és munkatársaim rövidesen keresni fognak téged!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Reag3nS #6341 üzenetére

    Szia Reag3nS!

    Olvastam az alábbi linken található bejegyzésedet:
    http://itcafe.hu/tema/invitel_adsl/hsz_6341-6341.html

    Amennyiben elküldöd nekem a szerződésed adatait (szerződő neve, bekötési cím, telefonszám) az online kukac invitel.co.hu címre, akkor munkatársaimat megkérem, hogy vizsgálják meg a vonaladat, van-e vele valami gond.

    Kérlek, hogy ha e-mailt írsz, a tárgy rovatba írd bele az alábbi kódot is:
    SM-000349

    Segítségedet előre is köszönöm!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz riki #6345 üzenetére

    Szia riki!

    Sajnálattal olvastam, hogy tervbe vetted szerződésed felmondását. Az Invitel számára minden előfizető egyaránt fontos, ezért szeretnék egy kísérletet tenni arra, hogy mégis előfizetőink között tarthassunk Téged és elégedettebb ügyfelünk lehessél.

    Ha elküldöd nekem a szerződésed adatait (szerződő neve, bekötési cím, telefonszám) akkor megnézzük, hogy tehetünk-e neked kedvezőbb ajánlatot.

    E-mailben az online kukac invitel.co.hu címre tudod elküldeni az információkat, de természetesen az itteni privát üzeneteket is olvasom, ha az neked kényelmesebb. Amennyiben e-mailt küldesz, kérlek, a tárgy rovatba írd be az alábbi kódot is;

    SM-000350

    Segítségedet és türelmedet előre is köszönöm!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #6318 üzenetére

    Kedves Intruder2k5!

    Köszönöm, hogy megtiszteltél válaszoddal és elnézésedet kérem, amiért ilyen megkésve írok neked ismét! Elolvasva a hozzászólásodat az alábbi válaszokkal szolgálhatok neked.

    "Ezt ismerjük! Hármas betűmérettel a 6,8Mbps, és harminchármassal pedig a 8Mbps!"

    Nem mintha ez a 4kbps érdekelne, de tudtommal nem 508, hanem 512 kbps járna felfelé, ehhez képest a vonali sebességem mindig 508kbps, pedig maga vonal ennél sokkal többre is képes, tehát ez nem jelenthet akadályt.

    Az 5M csomagban a névleges feltöltési sebesség pontosan 500 kbps, a garantált feltöltési sebesség 192 kbps. Vagyis az 508 kbps –es mért adat a szerződésben foglaltak szerint megfelelő.

    Ez viszont csak ADSL esetén van így (mivel információiddal ellentétben nem a TCP/IP protokoll okozza, hanem a PPPoE), kábelnetnél elérhető a névleges sebesség, arról már nem is beszélve, hogy más cégek (pl.T) ezt a veszteséget nem az előfizető nyakába varrja, hanem ő nyeli le.

    Ez valóban így van, a fizikai ethernet/ATM felett nem "sima" IP, hanem a bejelentkezés kezelésére pppoe-t alkalmazunk az Invitel és az ügyfél gépe között, ami hordozza az IP-t aztán. Mea culpa.

    … nem gondolod (vagy gondoljátok ott bent), hogy ha 2Mbps sebességre vágynák, akkor 8Mbps netet rendelnék, és ennyiért fizetek??? Szépen is néznénk ki, ha mondjuk rendszeresen 3Mbps-t tudnék kihasználni a fizetett nyolcból, és nektek az úgy megfelelne...

    Ha a vonalon valamilyen műszaki ok miatt valóban nem megy nagyobb sebesség, akkor egy csomagváltást javasolnék kisebb sebességű csomagra, és így legalább a fizetett díjat tudod csökkenteni. Ahogy már korábban írtam, ebben az esetben a 3M megfelel a szerződésben vállalt garantált adatátviteli sebességnek.

    …az egyes területeken, és csúcsidőben történő, InviTV kockásodás, amit több fórumon is lehetett már olvasni, nem külföldi hálózatokhoz köthető jelenség.”

    Ebben tökéletesen igazad van, néha előfordul, de folyamatosan dolgozunk azon, hogy a lehető legjobb képminőséget biztosítsuk az InviTV előfizetőinknek. Munkánkat nagyban segítik a fórumozóktól kapott információk is.

    a TCom-osok úgy állítják be a kapcsolatot, hogy a modem a névlegesnél 10-15%-al nagyobb sebességen szinkronizál, ezzel biztosítva az előfizetőnek azt a sebességet, amiért fizet!

    Az én tudomásom szerint nincs ilyen beállítás az említett szolgáltatónál, és ezt mi sem tudjuk így beállítani.

    nekem olyan telefon + ADSL csomagra lenne szükségem, amiben a jelenlegivel azonos díj mellett gyorsabb sebességet kapok, vagy pedig ugyanezt a sebességet kevesebb pénzért kapom. Ilyet viszont senki nem ajánlott nekem, csak csupa olyan dolgot, amire nincsen szükségem, mindezt azzal a körítéssel, hogy ez most nekem jó, és ezt csak én kapom, mert hűséges előfizető vagyok.”

    Ezt értettem a korábbi beszélgetéseinkből és mivel éppen most indítottunk új akciót, azt javasolnám, hogy érdeklődj munkatársaimnál a 1288-os telefonszámon.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz NowWhat? #6387 üzenetére

    Kedves NowWhat!

    Olvastam a bejegyzésedet és szeretnék segíteni a probléma megoldásában.

    Én is azt javasolnám, hogy telefonálj munkatársainknak a 1445-ös számon és mondd el nekik, hogy mi a gond. Amennyiben szükséges, ki fogják cserélni az eszközt, de csak akkor, ha nem "szereld magad" csomagod van, mivel ebben az esetben a Te tulajdonod az eszköz és neked kell gondoskodni a cseréjéről. (Feltételezem, hogy nem ez a helyzet.)

    Ha nem sikerül megoldani az ügyet, ekkor kérlek nyugodtan írj nekem privátban és megnézem mit tehetek.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz NowWhat? #6483 üzenetére

    Szia!

    Ha elküldöd a szerződésed adatait (szerződő neve, bekötési cím, telefonszám) az online kukac invitel.co.hu címünkre, akkor megpróbálom megsürgetni a dolgot. Az azonosíthatóság érdekében kérlek, hogy a levél tárgy rovatába írd be az alábbi kódot:

    SM-000382

    Előre is köszönöm a segítségedet!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz NowWhat? #6548 üzenetére

    Kedves NowWhat!

    Azért írok, mert olvastam a bejegyzésedet és megvizsgáltam a történteket.

    Az esetben én vagyok a hibás, mivel munkatársaimmal úgy egyeztünk még július 22-én délután, hogy a csomagváltással kapcsolatban én tájékoztatlak Téged itt a fórumon keresztül. Ezt legkésőbb a következő munkanapon (július 25-én hétfőn) meg kellett volna tennem, de elmulasztottam és tájékoztatást azóta sem adtam Neked. Bocsánatot szeretnék kérni Tőled az ügy miatt, és egyben szeretnélek tájékoztatni, hogy nem az Invitel, hanem személyesen én vagyok a felelős azért, hogy ez így alakult.

    Sajnálatos módon - ahogy kollégáim tájékoztattak is Téged róla - a csomagváltási kérelmedet nem tudjuk teljesíteni, mivel olyan távolságra van a bekötési cím a központtól, hogy a 15Mb-es csomag nem működne zavartalanul.

    Megértésedet előre is köszönöm!

    Üdvözlettel
    Invitel Guide

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz a_tesz #6571 üzenetére

    Szia a_tesz!

    Új felhasználó vagy nálunk, vagy régi előfizetője az Invitelnek?

    Ha elküldöd az előfizetésed adatait (bekötési cím, szerződő neve, telefonszám) az online kukac invitel.co.hu címünkre egy másik fiókodból - ha van ilyened - akkor munkatársaim elküldik neked a jelszavadat. A tárgy rovatba kérlek írd be az alábbi kódot is:

    SM-000434

    Ha nem tudsz nekünk e-mailt küldeni, akkor javaslom, hogy hívd fel a 1445-ös technikai hibabejelentőt, ahol a kollégáim segítenek megoldani a problémát.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz zoli03 #6624 üzenetére

    Kedves zoli3!

    Ha megírod nekem, hogy pontosan hol laksz, akkor megkérdezhetem a munkatársaktól, hogy mikor várható a te lakókörzetedben a VDSL fejlesztés!

    Az adatot elküldheted privát üzenetben, vagy az online kukac invitel.co.hu címre is. Ha az e-mailt választod, kérlek írd be az alábbi kódot a levél tárgy rovatába;

    SM-000450

    Segítségedet előre is köszönöm!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #6628 üzenetére

    Kedves Intruder!

    A piaci tendenciákat figyelembe véve, területektől és szolgáltatóktól függően eltérő nagyságrendben, de mindenhol évről évre olcsóbb lett az internet. Ez a közép-európai régióban kb. 30%-os árcsökkenést jelent.

    A következő 2-3 évben nem hiszem, hogy ez a tendencia változna, így szerintem az általad leírtak egy kissé túlzóan borulátóak.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #6631 üzenetére

    Kedves Intruder!

    A mi szolgáltatásaink is olcsóbbak, ha csomagban fizetsz elő rájuk, tehát jobban járhatsz anyagilag, ha az internet és a telefon mellé előfizetsz az InviTV-re is.

    Az én véleményem az, hogy azért a TabletPC-ért, amit az Invitel a hűséges előfizetőknek ad, még az általad korábban kifogásolt 5000 Ft-os belépési összeggel együtt is kedvezőnek tekinthető, persze csak akkor, ha tudod mire használni.

    Az Invitel szolgáltatási területén, a jelenlegi törvényi keretek között, kötelesek vagyunk lehetővé tenni más szolgáltatók számára is, hogy a mi infrastruktúránkon keresztül adjanak Neked internetet. Amennyiben az általad említett versenytárs ezzel a lehetőséggel nem él, az még nem a mi hibánk.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz NowWhat? #6639 üzenetére

    Kedves NowWhat!

    Hol hallottad, amit írtál az ingyen mobilnetről? Csak kíváncsiságból kérdezem, mert én erről nem tudok, de szeretek képben lenni az ilyen akciókat illetően.

    Előre is köszönöm az információt!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    Sziasztok!

    Különleges BÚÉK Party lesz Kecskemét szívében, az új Invitel Telepontban! Sztárvendégekkel, koncertekkel, vetélkedőkkel, ajándékokkal és meglepetésekkel várunk Titeket és barátaitokat! Ne maradjatok le az új élményekről, gyertek el és ünnepeljétek velünk ezt a különös szilvesztert! Találkozó október 3-án délután Kecskeméten a Kossuth téren!
    A rendezvény ingyenes, mindenkit szeretettel várunk!
    http://on.fb.me/nZKE2W

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Beol #6974 üzenetére

    Kedves Beol!

    A kérdésedre válaszul azt az információt tudom adni, hogy a Telepontos kollégánk által adott tájékoztatás helytálló, ahogy az Invitel honlapján feltüntetett adatok is. A TabletPC-t bérlő előfizetőink a második év végén eldönthetik, hogy visszaadják vagy egy újabb évre használatban tartják a készüléket. Az eszköz bérleti szerződése két évre szól, az ezt követő harmadik évre külön szerződést kell majd kötnie előfizetőinknek, hogy tovább használhassák a táblagépet, illetve ekkor kerül majd át a készülék az ügyfél tulajdonába. Az Invitel tervei szerint a harmadik évben díjmentesen bérelhető az eszköz azon ügyfeleink számára, akik újabb egy éves hűségszerződést vállalnak valamilyen ADSL szolgáltatásunkra. Azon előfizetőink, akik nem hosszabbítják meg hűségnyilatkozatukat, a harmadik évben 990 Ft-os havi bérleti díj ellenében használhatják tovább a készüléket.

    Remélem segítségedre voltam, és a félreértések tisztázódtak. Bízom benne, hogy rövidesen Te is egy ilyen táblagép boldog használója leszel!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz lucifer15 #7675 üzenetére

    Kedves lucifer15,

    Az Invitel közösségi média operátora vagyok, és azért írok, mert olvastam a fenti bejegyzésedet. Az eset leírását már továbbítottam az illetékes kollégáimnak, de szeretnék további lépéseket is tenni az ügy kivizsgálása érdekében, ezért megkérlek, hogy küldd el

    - a pontos bekötési címet, ahova a szolgáltatást megrendelted
    - a telefonszámodat, hogy munkatársaim személyesen egyeztetés céljából felvehessék veled a kapcsolatot

    Az információkat az online kukac invitel.co.hu címünkre várom, és egyben megkérlek, hogy az azonosíthatóság érdekében a "Tárgy" rovatba írd be az alábbi kódot is:
    SM-1673

    Szép napot és jó fórumozást kívánok!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz lucifer15 #7675 üzenetére

    Kedves Lucifer15!

    Köszönöm a türelmedet, és tájékoztatásul leírom, hogy munkatársaim milyen információkat adtak az általad leírt eset kapcsán.

    A kiviteli terv szerint meglévő alépítményben kábel behúzás szerepelt, de a csőfoglaltság miatt új alépítmény tervezése szükséges ahhoz, hogy az említett címet is lefedjük. A hiányzó szakasz nem három, hanem 300 méter, az ehhez szükséges engedélyeztetés időigényes, a kivitelezés pedig előre nem tervezett, közel 2 millió forintos plusz költséggel jár majd.

    Mindezek ellenére reménykedünk abban, hogy a nyár folyamán elkészülünk a munkálatokkal és ezután ismét szeretnénk szerződést kötni veled és a többi környékbeli lakossal, akik nagyobb sebességre és több élményre vágynak.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Stifler93 #8346 üzenetére

    Szia!

    Szeretném megkérdezni, hogy még most is tapasztalod-e a problémát. Ha igen, akkor kérlek, hogy küldd el a szerződésed adatait (bekötési cím, telefonszám, szerződő neve, vevőkód) az online kukac invitel.co.hu címünkre, az e-mail "Tárgy" rovatába pedig kérlek írd be az alábbi kódot is:

    SM-1900

    Kollégáim kivizsgálják a probléma okát!
    Segítségedet és türelmedet előre is köszönöm!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Stifler93 #8353 üzenetére

    Szia,

    Köszi az infót! Ha a jövőben bármi probléma van, írhatsz nyugodtan nekem is!
    Előre is kellemes hétvégét kívánok!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Gergosz2 #8357 üzenetére

    Szia,

    Elnézést kérek, hogy nem válaszoltam neked eddig; fura, de nem kaptam e-mailben értesítést erről a privát üzenetről (sem). Most elolvastam, értem a problémát.
    El tudnád küldeni a pontos címet, mert csak a települést tudom a korábbi beszélgetésünk alapján, de kéne az utca és házszám is. Hétfőig megpróbálom kideríteni, hogy mi is a helyzet. (cím; online kukac invitel.co.hu, kód: SM-1904)

    Előre is köszönöm!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz poli27 #8354 üzenetére

    Kedves poli27,

    Nem szívesen megyek bele ebbe, de ha már így meg lettem szólítva;

    1. Lehet, hogy Ti így kezelitek a panaszokat, nálunk viszont más a módi.

    2. Sem a hatályos jogszabályok, sem a tisztességes üzletmenet nem teszik lehetővé, hogy a szolgáltatók valótlant állítsanak, ha tehát a hiba/probléma nálunk van, azt meg szoktuk mondani és a munkatársaink megteszik a szükséges lépéseket a hiba elhárítása érdekében.

    3. Azért vagyunk jelen ezen a fórumon, mert itt (is) beszélnek a cégünkről, ergo az a minimum, hogy odafigyelünk arra, amit a jelenlegi és volt ügyfelek írnak a szolgáltatásainkról, az ügyfélszolgálatunkról, stb.

    4. Arra viszont nem használjuk ezt a felületet, hogy más szolgáltatók szolgáltatásairól állítsunk valótlan dolgokat, vagy félrevezető információkat adjunk a többi fórumozónak. (ld. a Te korábbi hozzászólásod az Invitel IPTV értékesítéséről. Anno nem mentem bele, mert értelmetlennek tartottam volna vitatkozni olyan dolgon, amit én tudhatok, te viszont nem.)

    A fentiek ellenére köszönöm, hogy Te is aktívan jelen vagy ezen a topicon és – mint volt előfizetőnk – véleményednek hangot adsz. Remélem, hogy egyszer ismét nálunk fizetsz elő telekommunikációs szolgáltatásokra és elégedett ügyfeleink népes táborát fogod gyarapítani!

    Jó munkát és kellemes hétvégét kívánok!

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #8337 üzenetére

    Ez nem igaz, csak olyan bejegyzést rejtünk el (és nem töröljük) aminek trágár és sértő nyelvezete van, vagy azokat a hozzászólásokat, amik nem összeegyeztethetőek az Invitel Facebook oldalának felhasználói szabályzatával (pl. reklám). Minden más, felhasználók által közzétett bejegyzés elolvasható az oldal indulásáig visszamenőleg.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz finest #8370 üzenetére

    Szia,
    Nem, sajnos nincs jól, de a kollégák dolgoznak a probléma elhárításán.

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz nábob #9486 üzenetére

    Kedves Ügyfelünk,

    Kérünk, hogy kérdésed, panaszod az Ügyfélkapu alkalmazáson keresztül küldd el hozzánk, így tudjuk továbbítani az illetékes kollégáknak, és ők utánajárni a helyzetnek.

    Az Ügyfélkaput megtalálod a Facebook oldalunkon: https://www.facebook.com/Invitel/app_319107494851763

    Köszönettel,
    Invitel

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz DataTraveler #9603 üzenetére

    Kedves Ügyfelünk,

    munkatársaink szívesen segítenek ezzel a kérdéssel kapcsolatban, kérjük, hogy küldje el az adatait az Ügyfélkapu alkalmazáson keresztül és keresni fogjuk Önt!

    Az alkalmazást itt éri el: http://www.facebook.com/Invitel/app_319107494851763

    Üdvözlettel,
    Invitel

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Dave79 #9670 üzenetére

    Kedves Dave79,

    munkatársaink szívesen segítenek neked, ha elküldöd a szerződésed pontos adatait az alábbi alkalmazáson keresztül http://www.facebook.com/Invitel/app_319107494851763.

    Köszönjük az együttműködést,
    Invitel

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz fireman #9682 üzenetére

    Kedves Fireman,

    amennyiben elküldi nekünk a szerződése adatait és az elérhetőségét az alábbi alkalmazás segítéségével,m helpdesk-es kollegáink szívesen segítenek önnek és tájékoztatást adnak.

    http://www.facebook.com/Invitel/app_319107494851763

    Köszönjük az együttműködést,
    Invitel

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz Reag3nS #9743 üzenetére

    Kedves Reag3nS,

    munkatársaink szívesen segítenek a probléma megoldásában, ha elküldi nekünk a kérdést/panaszt az Ügyfélkapu alkalmazáson keresztül, amelyet itt találsz:

    http://www.facebook.com/Invitel/app_319107494851763 .

    Köszönettel,
    Invitel

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

  • InvitelGuide

    csendes tag

    válasz hekkerman #9784 üzenetére

    Kedves Hekkerman,

    szívesen segítünk neked, ha elküldöd az adataidat az Ügyfélkapu alkalmazáson keresztül. Munkatársaink keresni fognak és válaszolnak a kérdésre hamarosan.

    Az alkalmazást itt találod: http://www.facebook.com/Invitel/app_319107494851763?ref=ts

    Üdvözlettel,
    Invitel

    Üdvözlettel, InvitelGuide www.facebook.com/Invitel

Új hozzászólás Aktív témák