Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Reag3nS #6893 üzenetére

    A második részben egy véleményen vagyunk... Én is azt mondom, hogy telefonálni kell többször is, és ha nincs más lehetőség, akkor az Invitel ADSL-t kell gatyába rázni. Az, hogy ugyanott más ISP-től rendeljen ADSL-t, szerintem nem alternatíva, a fentebb írt okok miatt. Miatta - vagy a környéken lévő még esetleg néhány hasonló felállásban lévő előfizető miatt - nem fogja az Invitel bérbe adni hálózatot, mert gondolom az előfizetések 90%-a Inviteles. Persze, amennyiben Invitel területről beszélünk...

    Kollégám volt ilyen helyzetben anno, hogy T-Com területen volt Invitel ADSL előfizető. Aztán mikor problémája volt, akkor a T-Com-ot hiába hívta, mert ott logikusan azt a választ kapta, hogy mivel Invitel előfizető, így hívja az Inivtel-t! Ha meg az Invitelt hívta, ott meg azt válaszolták, hogy náluk minden rendben van, majd értesítik a T-Com-ot, hogy menjenek ki, és nézzék meg. Mert ugye hiába Invitel előfizetés, az Invitel szerelő nem mehet ki túrkálni a T-Com DSLAM központba, ha fizikai hiba van a vonalban... Szóval, közös lónak túrós a háta!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák