- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Mobilarena
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MY2K
aktív tag
A Telekom szolgáltatási területén dolgozom és én is sokat hallom ügyfelektől mennyire xar a hálózat ami nem feltétlenül igaz csak helyenként. Ugyanis aki relatív távol lakik az elosztónktól az csak kis sebességen tud kommunikálni ugyanis a távolság növekedésével zajossá válik a vonal és gyengül a jel ez egyszerű fizika. Ahol már van optikai hálózatunk ott érdekes módon nem panaszkodnak
Telefon, TV, Internet, Mobilnet - Rendelés, bekötés egy helyen. Keress pü-be!
-
riki
senior tag
válasz Evgenii #6150 üzenetére
Ilyen körülmények között,én priviben megkeresném Ace Venturát ,mert ő az aki pontosan tud válaszolni a kérdéseidre. Már sokunknak segített itt a fórumon.Amióta itt van, sokat változott az invitel ügyfélszolgálatáról,alkotott véleményem.Mert kezdetben nem igazán volt rózsás.
-
Reag3nS
senior tag
Kicsit sem vigasztalja azt, aki távol lakik, hogy már pedig optikán jó. Sőt bosszantja, hogy ő is fizet és fizetne is optikáért, csak a cégnek az ő pénze nem ér annyit, hogy optikát húzzanak addig, mert oda született/költözött, ahol kevesebben laknak egy helyen.
CyberGames >>> http://cybergames.hu/
-
Evgenii
tag
válasz jozsi252 #6157 üzenetére
Nem vagyok postás már bocs!
Telefonba se tudnak válaszolni, hanem kapcsolnak ide-oda! Ezek után nem fogok A ponttól Z pontig menni, hogy végül ki vegye át! Erre se időm, se türelmem nincs!Ma telefonáltam, állítólag holnap hívnak! Igaz, ezt mondták már párszor...
A 8-as pontra, miszerint "A Szolgáltató által átadott eszközök az Ügyfél tulajdonába kerülnek.", még választ se kaptam, pedig rákérdeztem!
Úgyhogy kíváncsi leszek Én arra a holnapi hívásra!
-
Winner_hun
félisten
No mikorra várható az idei akció?
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Ace Ventura
addikt
válasz Evgenii #6150 üzenetére
Szia.
Látom nem akar megoldódni a dolog, vagy csak te nem akarod megoldani kicsit paródia jellegű már a művelet.
Holnap utánanézek, hogy kié az eszköz (arról már most tájékoztatlak, hogy sajnos nem a tied) Tehát vagy mi, vagy a T fogunk versengeni érte
Amennyiben hozzánk tartozik, úgy egy átvételi elismervényt kell kitöltened, és visszaszolgáltatni a hozzád legközelebbi telepontba.
Amennyiben a T cuccosa, akkor pedig hasonlóan kell tenned, valamelyik telepontjukba.
Ha jól tudom badapesti vagy, tehát neked jobb lenne, ha nem a mienk lenne.....Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
veterán
válasz Evgenii #6158 üzenetére
Talán épp erre értem hogy nem telefonálgatni kell hanem bekell menni 1 ügyfélszolgálati pontra ahol nemfognak kapcsolgatni ide oda amoda hanem segítenek. Nyilván az invi vagy t nemfog neked futárt küldeni a cuccért, hanem mindenképp neked kell bemenni. De ezzel kellett volna kezdened nem pedig 100 szor telefonálgatni.
iPhone 13 Pro Max
-
Evgenii
tag
válasz Ace Ventura #6160 üzenetére
Szia!
Szó sincs arról, hogy nekem kellene! Ha elakarnám adni, akkor nem írogatnék, hanem eladtam volna!
De, ezt nem tehetem meg, mert:
A) Nincs letisztázva, hogy kinek a tulajdona!
B) Céges dolgot nem árusítok ki csak úgy!Egyedül azért írtam már ide is, mert elképzelheted mennyire unalmas örökké a 1443-at hívni!
Az is baromira unalmas, hogy "Mindjárt utánanézek!", 2 perc múlva "Kapcsolom a kollégámat aki ebben tud Önnek segíteni!". És ez megy 3 hónapja!Az ígérgetésekbe ki ne unna bele egy idő után?
-
Evgenii
tag
válasz Intruder2k5 #6162 üzenetére
Te baromira nem tudsz értelmezni! Engem nem érdekel ez a vacak!
Ha azt mondják, hogy Övék, akkor uccu vigyék!
Ha az enyém, akkor megköszönöm és eladom, mert nem tudom használni semmihez!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Evgenii #6164 üzenetére
Én már csak ilyen vagyok, nem tudok értelmezni... Most, hogy mondod, ezekből tényleg az jön le, hogy mielőbb szeretnéd visszajuttatni!
"Nem a kukába akartam kidobni, hanem eladnám!"
"Akkor egyből elvinnék, mert eszükbe juttatnám!"[ Szerkesztve ]
-
Evgenii
tag
válasz Intruder2k5 #6166 üzenetére
Az Invitel simán tudja igazolni hányszor hívtam Őket! Ma is hívtam!
Csak kíváncsi lennék, hogy Te nem unnád-e meg, ha veled is így szórakozik a szolgáltató?!
Ráadásul mondom, 3 hónapja megy az ígérgetés! -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Evgenii #6167 üzenetére
Én ezt teljes mértékben megértem, de akkor ne azt mondd, hogy én baromira nem értem, mert Te beszélsz két felé... Egyik hsz-edben azt mondod, hogy inkább "lapítasz", nehogy eszükbe jusson a dolog, mert Te el akarod adni, a másikban meg azt, hogy Téged ez baromira nem érdekel, közben meg "naponta 3x" hívogatod az Invitel-t... Ahogy Ace Ventura is mondta, kezd már kicsit paródia jellegű lenni a történet.
[ Szerkesztve ]
-
Evgenii
tag
válasz Intruder2k5 #6168 üzenetére
Őszintén!
Milyen szolgáltató az, Zrt. létére, aki:
1, Meg sem győződik, hogy az adott címre kiépíthető-e szolgáltatás, de megköti a szerződést, és elindíttatja a kiépítést!2, Miután rájön - amit alapból a szerződéskötés előtt meg kellene néznie -, hogy nem építhető ki a szolgáltatás teljesen, csak 80%-ban, akkor értesítés nélkül szüntet meg egy céges internetvonalat!
3, A T-től átvett vonalon megy tovább a szolgáltatás. Utána Invitel ügyfél vagyok, és zokszó nélkül vágnak vissza a T-hez. Erről egy nyamvadt papírom sincs egyik szolgáltatótól sem!
Ami kellemetlen:
1, Pont hónap elején, 8-án szünteti meg a szolgáltatást, amikor még a könyvelőirodának igenis szükséges az internetszolgáltatás!2, Pont dolgozni szerettünk volna, és nem tudtunk! Jó, kaptunk netet, hogy az APEH ne büntessen meg, de elég kellemetlen dolog, amikor kéregetni kell egy cégnek, mert a szolgáltató megszívatja!
3, Jelzem feléjük bőven időben, hogy mivel megszüntették, legyenek kedvesek intézkedni a további dolgokban!
Elhangzanak a következők:
A) "Nem találom az adatbázisban!"
B) "Kapcsolom a kollégámat!" Kb. 1-2 órán át csak az Invitel zene + továbbadnak!
C) "A készülékért ki fog menni a kollégám!" És ez volt három hónapja nagyjából!4, Elég sok hibajegyet vettek fel. A T már az elsőnél, de legkésőbb a második panasznál azonnal kiküldi a szerelőt!
Ezen kívül, volt egy hibajegy, ami a vállalt hibajavítási idejüknek majdnem a kétszerese volt! De, hogy kifutottak belőle, az 100%!5, A decemberem végig úgy telt, hogy olyan pocsék minőségű net volt a hibák miatt, hogy örültem, hogy néha 10 percig jó volt!
Ha magánszemély vagyok nem érdekelt volna annyira, mert nem a munkával jár! De ez full céges net, ami fontos!Azért mondtam, hogy: "Ha szólok nekik, akkor azonnal kérni fogják!", mert ez így van! Ha nem szólnék nekik, akkor a mai napig semmi érdeklődést nem tanúsítanának az állítólagosan az Ő tulajdonukba lévő készülék iránt!
Azért egy kis cégnél a nyilvántartásból, ha hiányzik valami a havi zárás után, akkor ott azonnal utána kell járni a hiánynak és azt megszüntetni! Ez pedig azért mégis egy Zrt....Azt pedig azért mondtam, hogy eladnám, mert, ha végre valaki eldöntené, hogy nem jönnek ki, mert vagy az enyém, vagy letojják, akkor olyannak adom el, akinek szükséges, akár a munkájához, akár a netéhez!
Ha pedig a szolgáltatóé, akkor megkapja!Úgyhogy, lehet, hogy valakinek baromi jó netet adnak, de nekem ez valahogy nem jutott!
Ezen kívül, az Invitel ÁSZF szerint, még arról is ki kellene értesítenie, ha bármi változás van! Ennek pedig baromira nem tett eleget!Ace Ventura is mit írt? "Holnap utánanézek" Ezt ahányszor hallottam az Invitel oldaláról...
Úgyhogy már nem mondom, hogy köszönöm! Gondolom érthető miért!InvitelGuide megkeresett privátban. Elküldtem az adatokat május 30-án neki. Ő ezt továbbította is! Ez biztos, mert rá pár napra már hívtak is az Inviteltől!
De újabb ígéret, hogy "majd holnap"... (Ez nem InvitelGuide hibája már viszont!)Azóta már ott tartunk, hogy június 6-a van! És, ha Én nem telefonálok, akkor nekik eszükbe se jut!
Mindegy! Ma telefonáltam utoljára! Ha ezt Én csinálom a szolgáltatóval, kitekeri a nyakam. De az, hogyha Ő csinálja velem, azzal semmi baj, és egy "Bocsi"-t se küld... No comment!
Na, de mindegy! OFF-oljuk a témát, mert ahogy telefonon, úgy itt sem történik semmi érdembeli intézkedés!
-
veterán
válasz Evgenii #6169 üzenetére
Azt viszont nemhiszem el hogy a 3 vagy akárhány hónap alatt nemtudál időt szakítani hogy bevidd a routert. Helyette inkább napi szinten cseszteted őket a hülyeséggel. Ha bevinnéd a modemet akkor ott talán jobban tudnának segíteni mint telefonon keresztül
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Evgenii #6169 üzenetére
Te túlliheged ezt az egészet... El kellene dönteni, hogy mit akarsz csinálni. Szerintem legjobb lenne megírni egy két soros átvételi elismervényt az eszközökről, és visszavinni az Invitelnek, leadni, átvetetni, és elfelejteni az egészet. Már az elején ezt kellett volna csinálni, és akkor megkímélted volna magad ettől az egésztől. De ha Te ebbe akarsz beleőszülni, akkor bizonyítsd be, hogy neked emiatt anyagi vagy erkölcsi hátrányod keletkezett, pereld be az Invitelt, és hajtsd be rajtuk kamatostul. Úgysem fog sikerülni!
Ebből a szép hosszú hsz-ből pedig egy pontra reagálnék csak...
"Ace Ventura is mit írt? "Holnap utánanézek" Ezt ahányszor hallottam az Invitel oldaláról...
Úgyhogy már nem mondom, hogy köszönöm! Gondolom érthető miért!"Szerintem Ace Ventura egy Invitel dolgozó, aki este, otthon, a szabadidejében próbált neked segíteni, amit ugyanígy megtett már mással is, hétvégén is. Vagy Te láttad esetleg a szerződésedben, az ASZF-ben, vagy bárhol máshol feltüntetve, hogy a PH fórumon Ace Ventura hivatalos ügyfélszolgálatos lenne, akinél panaszt lehet tenni, vagy egyéb ügyeket intézni? Azt hiszem, hogy ezek tekintetében érthető, hogy nem tudott neked azonnal válaszolni, hiszen nyilván otthonról nem lát bele semmibe. De semmi gond, ha Te úgy gondolod, ne is köszönd meg neki!
[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
válasz Evgenii #6169 üzenetére
Szia.
Elnézést, hogy tegnap este nem nyitottam ki a telepontot, és nem zargattam fel a kollégámat, hogy azonnal segítsünk neked.
A routernek, illetve a 2 készüléknek kérném az S/N számát, valamint a pontos típusát privátban.
Megköszönni nem kell természetesen, mivel annyi sem volt benned, hogy megkeress, pedig többen is írták itt, hogy tudok segíteni.Ha nem jövök fel ide, akkor megy a kavarás továbbra is.
Viszont ha szeretnéd a dolgot rövidre zárni, akkor most itt a lehetőség.Üdv.
[ Szerkesztve ]
Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Reag3nS
senior tag
válasz jozsi252 #6170 üzenetére
Ezt ugye te sem gondoltad komolyan? Fizet az ember egy évek óta elavult technológiáért sokkal több pénzt, mint más szolgáltatóknál és még ő rohangáljon, hogy visszaadhassa a valószínű szolgáltató tulajdonában lévő routert? Elvből nem tenném én sem, pedig ráérnék!
Teljesen jól jár el! Igen is mozgassa a hátsóját a szolgáltató, tegyen eleget az ügyfél/volt ügyfél érdekében! Ne csak akkor pitizzen, amíg meg nem kötik a szerződést!
Jó lenne, ha visszaterelődne a dolog abba a kerékvágásba, ahol az ügyélért kell küzdeni, hogy minél jobb minőségben kiszolgálják a pénzéért! A szolgáltató van az ügyfélért!
Volt nekem is boxom az Invitellel és ha nem csesztetem folyamatosan nem fejlesztettek volna abban a körzetben, mivel kiderült, hogy csúcsidőben eléggé túlterhelt a dslam... Ha nem szólok lagzom tovább csúcsidőben ők meg ülnek a babérjaikon és tömik a zsebüket!
Mondom ezeket úgy, hogy nekem egyből kijött a szerelő, mikor a modemem beadta az unalmast, úgyhogy én ilyen tekintetben nem bántom őket. Le a kalappal! Még hétvégén is jöttek.
[ Szerkesztve ]
CyberGames >>> http://cybergames.hu/
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Reag3nS #6174 üzenetére
Akkor elő lehet fizetni a jobb technológiára olcsóbban, senki sem kötelez erre...
Azt hiszem, hogy ez már mindenkinek tisztán lejött itt, hogy Ő úgy jár el, hogy mindenképpen azt szerette volna kimondatni a szolgáltatóval, hogy az eszköz nem az ővék (mármint, nem az Invitel-é), és így eladhassa. Ezért hajtotta ennyire ezt az ügyet! Igazából, ha csak az lenne mögötte, hogy nem akar vele autózni / utazni saját költségére (ami teljesen érthető), akkor annyit kellett volna tennie, hogy mondjuk email-ben, vagy fax-on (tehát írásban) megírja az ügyfélszolgálatnak, hogy az ilyen és ilyen típusú és számú eszközök, ezen a címen átvehetőek, mivel a szolgáltatást nem Ő mondta fel, és nem az Ő hibájából szűnt meg, így nem áll módjában saját költségére visszajuttatni! Ennyi! És innentől kezdve nem kell naponta telefonálni, az Invitel ha akar jön érte, ha nem akar akkor nem jön! Megbüntetni úgysem tudja, mivel nem hatóság, feljelenteni meg nem fogja, mivel volt sara neki is rendesen, ebben az ügyben, másrészt meg náluk ez amúgy sem tétel. Azt meg nem hiszem el, hogy ne lenne annyi helye a pincében, a padláson, vagy az egyik szekrény aljában, hogy bevágja valahova azt a routert és a telefont. Ha nem keresik mondjuk fél évig, egy évig, akkor már úgysem fogják keresni...
Én ugyanezt csináltam a kábelmodemmel, mikor anno felmondtam a kábelnetet. Talán egy évig őrizgettem is, aztán ment a kukába.
[ Szerkesztve ]
-
Evgenii
tag
válasz Intruder2k5 #6175 üzenetére
Te komolyan elvagy tájolva!
De utoljára, hogy felfogd:
1, Ha kimondaná a szolgáltató végre, hogy az Övék, akkor vigyék! Nekem nem kell ide!
2, Ha kimondják helyette azt, hogy az enyém, akkor azért adom el, mert nem tudom mihez használni! Aki pedig kihasználja, annak jó lenne!Nekem ez se így, se úgy nem kell! Nem tudom mihez kötni, mivel ADSL-em már sehol nincs!
Pénzem van, úgyhogy nem ebből fogok meggazdagodni! De bocsi, más sz**ját ne Én tárolgassam!
Ha Tőled bérlek valamit, és egyoldalúan szerződést bontasz, mert nem tudod a szolgáltatást nyújtani, akkor gondolom elviszed az eszközeid!Egy kőműves se úgy megy egy házat építeni, hogyha befejezte a munkát, akkor a megbízóval viteti vissza az eszközeit, hanem érte megy, mivel az Övé!
Elég korrekt voltam az Invitel-el, mert megkerestem Őket! Telefonon, majd itt írásban is! De, mint mondtam, meguntam! Így a téma is OFF már!
-
Evgenii
tag
válasz Reag3nS #6174 üzenetére
Végre valaki, aki egyet ért!
Na, erre tudom azt mondani, hogy köszönöm, és egyben tiszteletem!Igen, 14-15ezerbe adnak olyan technikát (5 megás ADSL, amiből 4-et tudtak csak adni...) , ami az Axelero idejében volt! Mikori is volt az Axelero? 2003-2005-ben nagyjából? És van 2011!
Szintén elég "kellemes" dolog, hogy a régi ügyfelek le vannak sz**va, nekik nem lehet igénybe venni újabb szolgáltatásokat, csak, ha lemondják az egészet és belépnek újként! Vagy mindenféle költségeket fizetnek még!
Viszont, ha új ügyfél vagyok, akkor szinte mindennel elhalmoznak, és még csak nem is kell ráfizetnem, hanem Ők nyomják lejjebb az árakat!Az ügyfél, ha pár nappal később fizet, mert a drága ügyfelek nem hozzák/utalják időben a pénzt, már egyből jön a felszólítás, valamint a szolgáltató 1-2 napra egyből nyomatja a késedelmi kamatot!
De az, hogy Ő (szolgáltató) kifut a javítási időből, azért már nem kárpótolja az ügyfelet, egy elnézést kérő levéllel sem! Etikus nem?A telepontokból meg köszönöm nem kérek! Olykor köszönő viszonyban sincsenek a szolgáltatóval!
A T központba anno egy nap alatt elintézték a dolgokat! A külön kis telepontban visszamentem egy ügy miatt, és kiderült, hogy "véletlenül" félretették a papírom...
Na, most így köszi, de nem fogom - ha kell -, ilyen helyre bevinni a készülékeket, mert, ha eltüntetik, nekem ne verje a szolgáltató az ajtómat, hogy "Hol van a tulajdonunk?"!
Akkor már biztonságosabb, ha itthon van! -
Evgenii
tag
Azt csak halkan jegyezném meg, hogy a mai napra ígért XY (nevet az adatvédelmi törvény miatt nem írok) hölgy egy visszahívást!
Mivel ilyenkor, ha hívnám Őket azt mondanák, hogy "Sajnos nincs bent olyan kolléga, aki érdemben tudna segíteni...", így egy újabb nap telt el úgy, hogy a szolgáltató nem tett eleget az ígéretének!Ha viszont az ügyfél nem tesz eleget valamilyen jelentésnek, akkor felszámolnak mindenféle dolgokat, illetve kötbérrel meg perrel fenyegetik!
De vágjak jó pofát, adjam meg a kétszázadik alkalommal is az adataimat, hallgassam a nyamvadt telefonos zenéjüket, higgyem el az ígéreteket, stb.!
Úgyhogy innentől lehet fényezni az Invitel-t, de úgy vélem, hogy ez a magatartás a szolgáltató oldaláról, már túlmegy a pofátlanság határán!
Február 8-a óta nem kapok választ - pedig jogosan követelem -, arra a kérdésemre hogy KI szüntette meg a céges netet, amit végre beállítottak, és MIÉRT?!
Azóta szintén nem kapok választ, hogy most akkor mi legyen a készülékek sorsa?!
Ígéretek persze vannak!
Szintén kérdeztem, hogy az ÁSZF szerint, hol van írva, hogy nekem vissza kell szolgáltatnom ilyen esetben? Erre sincs válasz! (Jó, mondjuk Én se találtam...)
A "8. A Szolgáltató által átadott eszközök az Ügyfél tulajdonába kerülnek." pontra sem tudja a szolgáltató se azt mondani, hogy mi a helyzet?Úgyhogy ezek után - szerintem - jogosan vélelmezem azt, hogy a kabaré, az nem nálam jelentkezik, hanem az Invitelnél!
Egyébként, a készülékekért, ha végre felébrednének Csipkerózsika álmukból, nem követelhet többet, mint a készülék aktuális ára! Egy pl. 5,000 ft-os modemért milyen jogon követelne 20.000 ftot? A készülékeknek értékcsökkenése van!
Az értékcsökkenés miatt pedig jogtalan lenne többet felszámolnia érte! -
Evgenii
tag
válasz Intruder2k5 #6183 üzenetére
Erre papolnának, hogy mivel már nem állunk jogviszonyban egymással, irreális a követelésem!
Persze, ha nem állunk már jogviszonyba, mit is követel vissza?
Nem Én tulajdonítottam el, hanem Ő hozta ide!Amúgy, lehet, hogy épp azért nem jönnek érte, mert már nincs jogviszonyunk!
[ Szerkesztve ]
-
Evgenii
tag
válasz Intruder2k5 #6185 üzenetére
Tudod, beleuntam!
Tehettem volna jogi lépéseket, mert minden körülmény engem igazol, hogy Én hibát nem követtem el! Kérhettem volna kártérítést is!
Nem tettem!
Egyrészt azért, mert vélelmeztem egy Zrt.-ről, hogy korrekten jár el, ha már az ügyfél nem borít asztalt, hanem készséggel szól nekik, másrészt azért, mert nem szeretek haragba lenni se emberrel, se szolgáltatóval!
Na, meg ugye egy szolgáltató ellen pert nyerni nem épp kis menet! Van amikor nem is lehet... Valamint az ügynek még velejárója lett volna az ügyvédi és utazási költség is! Ennyire nem szórom a pénzt! -
Ace Ventura
addikt
válasz Evgenii #6186 üzenetére
Ember!
Kértelek, hogy írj egy tipusszámot, vagy nézz meg egy munkalapot amit aláírtál, hogy átvetted az eszközöket. 2perc alatt utánajárok.
Segítenék neked, de nem válaszolsz, persze hogy azt hiszi mindenki, hogy be akarod húzni......Üres az ágyam, mint a koponyám, csészémben felforr a hideg tej... az élet egy pénzdarab, feldobom néha.... de tudom mi a fontosabb: az írás, nem a fej
-
Evgenii
tag
válasz Ace Ventura #6187 üzenetére
Idézem eddig mit írtál:
"Látom nem akar megoldódni a dolog, vagy csak te nem akarod megoldani"
Elsoroltam, hogy mióta szeretnék a végére járni!"Holnap utánanézek, hogy kié az eszköz"
Választ annyit kaptam erre a dilemmára tőled is, mint a joviális Inviteltől!"Ha jól tudom badapesti vagy, tehát neked jobb lenne, ha nem a mienk lenne"
Erről is írtam, hogyha az Invitel kimondja, hogy az Övé, vigye a fenébe! Nem írtam sehol, hogy nekem az lenen jó, ha itt maradna!Folytatva!
"A routernek, illetve a 2 készüléknek kérném az S/N számát, valamint a pontos típusát privátban."
Az Invitel nyilvántartása/adatbázisa állítólag elég profi! Ennyi idő alatt már meglelték volna!
Most pedig Én leszek az aki betart, mert meguntam! Úgyhogy nem adok semmilyen S/N számot! Nem fogja nekem az Invitel bevételezni, hogy mégis az övék! Bizonyítsák be, hogy ezek a készülékek most az Ő nyilvántartásukba szerepelnek, és az Övék! Utána készséggel vihetik! Addig nem!
Mit ígértek a 1443-on? Azt, hogy kiküldenek érte valakit! Várom sok szeretettel!Bezárólag!
"Kértelek, hogy írj egy tipusszámot, vagy nézz meg egy munkalapot amit aláírtál, hogy átvetted az eszközöket. 2perc alatt utánajárok."
Mint írtam! Ott a nyilvántartás! Csak látszik, hogy van-e hiány!"Segítenék neked, de nem válaszolsz, persze hogy azt hiszi mindenki, hogy be akarod húzni."
Tudod hányszor adtam ki az adataim? Rengetegszer! Meguntam, bocsi! Most már - szerintem - megengedhetem magamnak, hogyha a mai napig nem kaptam válaszokat - pedig itt is feltettem a kérdéseim -, akkor Én tartsak be!Tegnap ismét korrekt voltam, végigvártam a közel 20 percet a 1443-on, és az újabb ígéretből se lett semmi! Köszönöm, újabb "utánanézek", "visszahívunk", stb. nem kell!
Szintén feltettem a kérdéseim! Ki tudna válaszolni, ha nem az Invitel? De Ők csak továbbküldenek!Úgyhogy, jöhet az ÁSZF és a többi kérdésemre a válasz! A többi nem érdekel, mert azt már meguntam!
Illetve, mit írt Reag3nS? Idézem!
"Ezt ugye te sem gondoltad komolyan? Fizet az ember egy évek óta elavult technológiáért sokkal több pénzt, mint más szolgáltatóknál és még ő rohangáljon, hogy visszaadhassa a valószínű szolgáltató tulajdonában lévő routert? Elvből nem tenném én sem, pedig ráérnék!
Teljesen jól jár el! Igen is mozgassa a hátsóját a szolgáltató, tegyen eleget az ügyfél/volt ügyfél érdekében! Ne csak akkor pitizzen, amíg meg nem kötik a szerződést!
Jó lenne, ha visszaterelődne a dolog abba a kerékvágásba, ahol az ügyélért kell küzdeni, hogy minél jobb minőségben kiszolgálják a pénzéért! A szolgáltató van az ügyfélért!"[ Szerkesztve ]
-
Ace Ventura
addikt
-
Evgenii
tag
válasz Ace Ventura #6189 üzenetére
Az Invitel-t szidom, és fogom is, mert nem Gipsz Jakab, nem a T-Online, nem a UPC, stb. hagyott sz**ba, hanem az Invitel!
Ha magánszemélyes netről lenne szó, mondtam volna kb. tíz "ba**meg"-et, és letudom! De amikor egy hónapig nem tudok dolgozni az Invitel miatt, és nem más hibája miatt, akkor még mindig nem szidhatok mást!Ezt az "itt lett volna az idő" papolást tudod elmondták jó páran! Fordulj ide, hívd fel azt, stb.!
Az Invitelnél felhívtam egy emberkét akit úgy hívnak, hogy Fülöp István. Állítólag Ő valami okos ember az Invitelnél. A mai napig hív Ő is...Három hónapig, ha a volt ügyfél hívja a szolgáltatót, hogy itt hagyta a cuccait, ott már jogosan mondják mások, hogy Én vagyok a hülye, mert simán lesz**hatnám Őket!
Eddig volt türelmem, eddig voltam korrekt!Leírtam a kérdéseim! Érdekesen Te sem adtál egyre se választ! Hivatkoztál az ÁSZF-re, és abból se láttam az idevágó dolgokat!
Na, most akkor hogy is van ez? -
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Evgenii #6190 üzenetére
Bár ez már nem kötődik szorosan ehhez a témához, de ha már említetted a "szarban hagyást", ha neked ennyire fontos az internet, akkor a minimum lenne egy backup vonal, akárki is legyen a szolgáltatód... Ez lehet mondjuk egy feltöltős 3G-s net, vagy bármi más megoldás, de ha valakinek ennyire az "élete függ tőle", akkor ne egy cérnaszálon lógjon már.
-
veterán
Erre már télleg csak ennyit lehet írni, gondolom azért foglalkozol ennyit az invitellel mivel nincs jobb dolgod, komolyan amennyi időt azzal töltöttél hogy az invitelt szidtad 10szer megjártad volna a budaörsi központot : D
Megértem hogy kiakadtál, de szerintem ezt már nagyon túlzásba vitted, amikor felmondták visszakellett volna vinni mindent és kész, ennyi.
iPhone 13 Pro Max
-
Evgenii
tag
válasz Intruder2k5 #6191 üzenetére
Írtam, hogy kaptunk mástól!
Illetve ezzel egy időben egy másik szolgáltató 2 hát alatt bekötéssel megoldott mindent!Azért nem volt másik, mivel előtte ment a T és szünetmentes átvételt vállalt az Invitel!
-
Evgenii
tag
válasz jozsi252 #6192 üzenetére
Elmondtam, hogy nem fogok Én utazgatni sehová a dolgaikkal! Senki se fizeti az útiköltségem!
Se 320 ft-os BKV jeggyel, se közel 400 ft-os benzinnel nem megyek sehová!Mint írtam, a kőműves cuccait se a megbízója cipeli utána!
Amiért ide írtam, az azért van, mert itt van az Invitelnél dolgozó ember, akitől válaszokat várnék! Elvégre a volt ügyfélnek joga van kérdezni! A szolgáltatónak pedig igencsak kötelessége válaszokat adni!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz Evgenii #6194 üzenetére
"Elvégre a volt ügyfélnek joga van kérdezni! A szolgáltatónak pedig igencsak kötelessége válaszokat adni!"
Szerintem a mondat első fele igaz, a második már nem! Mivel nem álltok egymással szerződésben, így semmi sem kötelező.
szerk.:
Én mondjuk, ha az Invitel helyében lennék, ezek után már csak azért is feljelentenélek, hogy nem szolgáltattad vissza az eszközöket, aztán majd eldőlne, hogy kinek telik jobb ügyvédekre... Neked, vagy nekik?![ Szerkesztve ]
-
Evgenii
tag
válasz Intruder2k5 #6197 üzenetére
Ha felteszel egy hasonló esetben kérdés(eke)t, jogosan, akkor kívánom, hogy neked se adjanak választ!
Utána majd mond ezt magadnak! Már előre látom, hogy nem fogod!Csak akkor jelenthetsz fel / perelhetsz be, hogyha küldtél levelet, hogy X év X hónap X napon lévő nyilvántartásban szerepel az, hogy nekem átadtál XY dolgokat, amik a Te tulajdonodat képezik!
Addig nincs miről beszélni!Úgyhogy az (egyre okosabb) üzenetek helyett olvass egy kicsit a fogyasztóvédelmi törvényről, a BTK-ról és PTK-ról! Egyből látod, hogy ennek van egy menete!
Majd, ha ebből idézed, hogy Én melyik szerint nem jártam el jogszerűen, akkor azonnal eleget fogok tenni!Addig, mint már korábban mondtam: OFF!
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!