Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Intruder2k5 #6809 üzenetére

    Továbbra sem lehet felhívni őket... Mi több, a hangos menüben nincs is olyan menüpont, hogy számlával kapcsolatos ügyintézés, csak telefon vagy internet közül választhatok, ami valaelyest rám vonatkozik, bár a számla mindkettőre egyformán szól. Ezek közül bármelyiket választom, egyik sem jó, mivel mindenképpen továbbkapcsolnak a semmibe, ahol már csak zenél a telefon! Megkérdeztem a hölgyet aki felvette az internet menüpont alatt, hogy milyen kódot tárcsázzak, hogy egyből a számlázáshoz kerüljek. Azt mondja, hogy ilyen nincsen, mert "a körzetes kollégák foglalkoznak a számlázással is", meg tudom is én még mivel. Jó, mondom akkor milyen kódot kell tárcsázzak ahhoz, hogy a "körzetes kollégák" vegyék fel a telefont, és ne kelljen ide-oda kapcsolgatniuk engem? Azt mondja, hogy azt nem tudja, olyan menü nincs, meg stb... Emellett a hívás elején közli az automata, hogy "számlázási időszak van, és a nagy számú hívás miatt majd inkább telefonáljak később, meg holnap", de leginkább hagyjam őket békén! Hát ez marha jó! Tehát kiküldenek egy halom szar számlát (többek közt nekem is), az ügyfélszolgálaton reklamáció menüpont nincs, a telefont meg nem veszik fel. Gratulálok!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák