Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Reag3nS

    senior tag

    válasz jozsi252 #6170 üzenetére

    Ezt ugye te sem gondoltad komolyan? Fizet az ember egy évek óta elavult technológiáért sokkal több pénzt, mint más szolgáltatóknál és még ő rohangáljon, hogy visszaadhassa a valószínű szolgáltató tulajdonában lévő routert? Elvből nem tenném én sem, pedig ráérnék!

    Teljesen jól jár el! Igen is mozgassa a hátsóját a szolgáltató, tegyen eleget az ügyfél/volt ügyfél érdekében! Ne csak akkor pitizzen, amíg meg nem kötik a szerződést!

    Jó lenne, ha visszaterelődne a dolog abba a kerékvágásba, ahol az ügyélért kell küzdeni, hogy minél jobb minőségben kiszolgálják a pénzéért! A szolgáltató van az ügyfélért!

    Volt nekem is boxom az Invitellel és ha nem csesztetem folyamatosan nem fejlesztettek volna abban a körzetben, mivel kiderült, hogy csúcsidőben eléggé túlterhelt a dslam... Ha nem szólok lagzom tovább csúcsidőben ők meg ülnek a babérjaikon és tömik a zsebüket!

    Mondom ezeket úgy, hogy nekem egyből kijött a szerelő, mikor a modemem beadta az unalmast, úgyhogy én ilyen tekintetben nem bántom őket. Le a kalappal! Még hétvégén is jöttek.

    [ Szerkesztve ]

    CyberGames >>> http://cybergames.hu/

Új hozzászólás Aktív témák