- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- iPhone topik
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Kétféle Realme GT 6 érkezik egy néven
- Google Pixel 6/7/8 topik
Hirdetés
-
Most 2027-re tippelik az Apple iFoldot
ma Csak az iCar sorsára ne jusson. Lassan bővülhet a hajlítható piac.
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
szumo
senior tag
válasz vohanyi #2230 üzenetére
Üdv!
Megnéztem a felvételt, mert élőben nem volt alkalmam rá. Hát mit is mondjak a nagyon érdekes talán angolul jobban hangzana, de az érzés ez volt, mikor vége lett a videónak.
Én már olyan régen mobil internetezek, hogy az idejét se tudom, mióta. Talán 2001-ben kezdtem egy vodafone-s T65--sel. Akkor is megvoltak a problémák, akkor is egy hasonló folyamat játszódott le. De azt érdekesnek tartom, hogy hét, lassan nyolc év alatt egy szolgáltató ne tanuljon a saját hibáiból. Ez a GPRS-es korszakban már le lett egyszer zongorázva.Tudom hogy nem sok, de gratulálok az eddig elért eredményeitekhez, mert bár hosszú idő alatt, de elértetek olyan dolgokat, amik fontosak ahhoz, hogy később egy emberibb hozzáállás kialakuljon az előfizetők felé, és ne csak a szerződés megkötésének pillanatáig legyünk fontosak, hanem fontos legyen a hűséges ügyfél, aki természetesen elégedett, és jóérzéssel utalja el, fizeti be a csekket, a kapott szolgáltatásért.
Nem ide tartozik, de okulás képpen csak leírom: Nyáron, a kéthetes szabadságom alatt egyszer csak kaptam egy sms-t az ügyfélszolgálattól, hogy számlámat nem egyenlítettem ki, de ha mégis, akkor 24 órán belül igazoljam, vagy letiltják a kimenő hívásaimat. Mivel nyár volt, jó meleg, és éppen szebadtéri főzést csináltunk, ez az sms nem esett a legjobban. Vidéken voltam, szüleimnél, ahol a vodafone-s térerőt majdnem úgy kell keresni, mint y faággal a vizet. Úgy döntöttem, hogy értékes szabadidőmből, időt áldozva felhívom a 1270-et. Már rutinos felhasználóként, megtanultam, hogy hogyan juthatok egy élő személyzethez. Tíz perc zenehalgatás után, kapcsoltak is. Illedelmesen bemutatkoztunk egymásnak, majd elmeséltem a kapott sms-t, és az előkészített befizetett csekket, aminek két héttel korábbi volt a pecsételési dátuma. Majd végig tisztelettudóan elmagyaráztam a hölgynek, hogy mi a tényálás, és kezdem kicsit unni, ezeket az sms-elket, holott nyolc éve vagyok előfizetőjük, és soha nem fordult elő, hogy nem fizettem be a számlát. Szegény megszeppenve ajánlotta a számlázási osztályt, és készségesen megadta a számukat. Majd mielőtt elbúcsúzott volna, mondtam neki, hogy akkor ha már beszélünk, lenne más probléma is. Elmeséltem neki, hogy 2004-ben ígéretet kaptam a terület fejlesztésére, mivel akkor csak autós antennával lehetett telefonálni, és az adott napig is csak az udvar közepén adott irányba fordulva lehetett hívást kezdeményezni. Megnézte a lefedettségi térképet, és konstatálta, hogy valóban elég gyenge a térerő a körzetemben, mire mondtam neki, hogy én ezt térkép nélkül is tudom. Majd mielőtt elköszöntem, jó étvágyat kívántam, mert közben dél lett.
A számlázási osztályon három perc után egy úr fel is vette velem a kapcsolatot, neki is elmeséltem a problémámat, s mivel éreztem, hogy ez a beszélgetés többet is elbír, kicsit erélyesebbre vettem a figurát, de csak a jó modor határain belül. Megemlítettem neki, hogy valami baj lehet a számlázási rendszerükkel, mert rendszeresen a határidő előtt 1-2 nappal kapom meg a számlalevelet, mire ő megemlítette, hogy arról nem tehetnek, hogy a posta ilyan lassú. Erre előhozakodtam azzal, hogy akkor ki kellene rúgni a prject managert (témafelelőst) mert nem végzi rendesen a munkáját, mert a cégek közötti kapcsolatok nem működnek maguktól. Sok mindenről beszéltünk még, majd elbúcsúztunk. Az eredmény hogy szeptember óta nem kaptam olyan sms-t, ami a befizetés visszaigazolására szólít fel, pedig a befizetések azóta is ugyanakkor történnek plusz mínusz egy -két nap.Bocsánat, hogy ilyen hosszúra, és ömlengősre sikerült, de szerintem ez egy hasznost történet ahhoz, hogy mások is korrekten tudják kezelni az ügyfélszolgálatot, és tudják éreztetni, hogy a cégnek hol a helye, és mi a szerepe, és ne lehessen betanult mondatokkal lerázni az ügyfelet.
Ez mindegyik szolgáltatóra igaz .[ Szerkesztve ]
Minden apró probléma kis türelemmel, megoldhatatlan gonddá fejleszthető!
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Gamer PC RTX 3070 Intel i5 10600KF 1TB NVME SSD Nagyrészt új alkatrészek Garancia és Beszámítás!
- Apple iPhone 15 Pro Black 1TB - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 1TB - Makulátlan, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen