- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
Hirdetés
-
Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
ma A legfrissebb renderek alapján ránézésre nem lehet majd megkülönböztetni a Pixel Watch 3-at az elődjétől.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz flegga92 #51899 üzenetére
Hát igen... a céges busz is jól javasol, átlagos haladáshoz. Ha meg sietni kell úgyse nézi senki, de legalább nem akar mindenáron felváltatni, sőt, lefelé váltást is akkro mondja mikor magamtól tenném.
A megszokotthoz képest magasabb fordulatokon, alacsonyabb fokozatban autózás meg egyszer meg is lepett, az öntisztulás miatt pörgettem jobban, azt vártam, hogy logikusan nő, erre az út végén lefelé mozdult a fogyiátlag Pedig annyi történt, hogy a nyomaték-teljesítmény fordulatszám görbéknek a fajlagos fogyasztás görbe alacsonyabb tartományába került, ami meglepő módon nem a fordulatszámmal egyenesen arányos. (igazából engem nem lep meg)
Ilyen szempontból meg még az is különösen érdekes lenne, hogy az adott telemetriákban az adott sebesség-fordulatszám értékekhez milyen gázpedál-állás tartozott, és ehhez mennyire igazodott az üzemanyag befecskendezés mennyisége. Oda akarok kilyukadni, hogy alacsony fordulaton jobban nyom az ember padlót, mert a nyomaték-teljesítmény maximuma alatt van sokkal, több idő kell míg felpörög, míg magas fordulaton nem kell akkora gáz a gyorsuláshoz, hiszen az optimálishoz közel van, ezért kevesebb is lesz a szükséges üzemanyag. Vagyis ha mondjuk 60-ról 100-ra ötödikben gyorsítok, akkor amellett, hogy lassabb lesz, mintha negyedikben tenném, még többet is fog fogyasztani. Vagy ha mondjuk ötödikben kell hozzá 11 másodperc, negyedikben kellene mondjuk 8, és én negyedikben is csak 11 alatt gyorsítom fel, akkor máris kimutatható hogy nem nyomtam padlót, nem kellett annyi üzemanyag.Aláírás (nem kötelező megadni)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen