- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
Itt találsz hasznos leírásokat
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Vandit.
addikt
Sziasztok!
Kéne egy kis infó a 2004 körüli Civic-ek alkatrészárairól. Kopó alakatrészek stb.Szerk: És esetleg, ha vkinek van 1.4-ese, akkor érdekelne a fogyija is.
[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
Snoop-y
veterán
Hát ez olyan kérdés amire nem lehet egyértelmű választ adni.
Teljesen gyártó és típus specifikus.
Egy normál sportrendszer olyan 120-150k-ból megáll. Lehet hangolni is mennyire legyen hangos. De megveheted ugyanezt Mugen-Power -ből a duplájáért is. Persze a kettő között lesznek minőségbeli különbségek.
A verseny kipufogók meg inkább már milliós kategória.Enyém az kb ilyen hangra csak kicsit még mennydörög is
IVT soundNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
orbano
félisten
-
Integra
titán
a te motorodon ne változtass, az úgy tökéletes ahogy van. ha babrálsz, csak a fogyasztásod romolhat el.
persze rakhatsz rá leömlő+sportkat+kipuffot, vagy egy nagyobb légszűrőházat, de ennél a blokknál nem ez a lényeg.
akkor már vti-t kellett volna venend, vagy egyszerűbbet, amit kedved szerint kaphatsz szét és pakolhatsz bele cuccokat...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Snoop-y #4704 üzenetére
mugen?
hát.. ha valaki behozza nekem és nem kell vámot meg áfát meg környezetvédelmit fizetnem rá, akkor talán jobb esetben megállok 350ezerből.. és akkor ebben még nincsen benne a mugen airbox...
ok, ennél nincsen feljebb tuning téren, ez a csúcs, de árban brutális...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Vandit.
addikt
Igazából semmi konkrét nincs csak érdekelnének a kopó alkatrészek árai. Hamarosan kocsit veszünk és érdekelne a dolog. Két márka között filózunk és ez az egyik.
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
orbano
félisten
válasz Integra #4707 üzenetére
én is max ezekre gondoltam, nincs szívem túlzottan hozzányúlni, pláne olyan dologhoz, ami motorélettartamot, fogyasztást ront. ha ez lett volna a célom, maradtam volna mondjuk Nolf gépénél, vagy vettem volna egy 4gent boldogan meghalni
de a légszűrő/auspuff dologról picit okosíthatnál lehetőségek, eredmények terén illetve a másik dolog nálam a felfüggesztés, arról pár szót már váltottunk, de érdekelne a téma bővebben.A vér nem válik VAZZE!™
-
NoLF
addikt
értelmes összegek alatt hiába nyúlsz hozzá, nem fog érezhető javulást hozni. 1-2 tizedet nem érzel meg, főleg forgalomban nem. ha menni kell, nyugodtan bassz neki vissza 1et (vagy 2őt ) és menni fog az autó, de azért, hogy pár tizeddel jobban gyorsuljon, én biztos nem nyúlnék hozzá.
a futóműved meg alapból szintén nem szarral gurít, és kétlem, hogy szükséged lenne olyan megoldásokra (proresszív gátlók, ültetés, stb) amikkel a kanyarstabilitást és kanyarsebességet növelhetnéd, mert gondolom nem azért vettél autót, hogy körbeautózd a vérpistiket, hanem hogy eljuss A-ból B-be. ahhoz meg gyárilag is elég jó annak az autónak a futóműve, szerintem szükségtelen pénzt ölni olyan dolgokba, amik a komfortérzetet csökkentik, az általa nyújtott pluszt pedig jószerivel sosem fogod kihasználni.
mod: bazzeg, elolvastam a hozzászólásomat, és ez jutott eszembe: öregszem.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
orbano
félisten
öregszel? én eleve erről a hozzáállásról indulok. a jelenlegi futómű nekem nem is tudom... majd átülök megint a mazdába, összehasonlítgatom, addig nemigen tudom megfogalmazni a "problémám"...
egyébként pedig egyelőre csak tájékozódom a lehetőségekről, fényévekre vagyok attól, hogy bármit is bütyköljek a gépen, ha egyáltalán eljutok oda, hogy tényleg hozzányúljak egy szép, jó, gyári állapotú csecse kis autóhoz.A vér nem válik VAZZE!™
-
Integra
titán
vén trotty vagy már
arra az autóra csak egy 195/50r15-ös gumi kell egy 4x100-as 6.5jx15-ös felnin.
ennyi. ha egy jobb fajta gumival ez neki arra az autóra kevés..orbano:
ha ezen felül még változtatni akarsz, akkor gátló+rugó cserék.
az meg már 150-180e ft. és akkor úgyis ott vannak a fékeid még, amikkel semmit sem csináltál[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz Integra #4719 üzenetére
Ha ezt elkezded akkor meg már nincs megállás
Most megcsinálja a gátlót rugókat akkor már nyúljunk bele a fékbe. Oké de minek van pályaautókat megszégyenítő futóművem fékjeim ha nincs hozzá teljesítmény?
Olyan autón érdemes ezekhez nyúlni amit:a) Nem adsz el huzamosabb ideig és élvezed a jó futómű és fék áldásos hatásait
b) Valamilyen sport verzión mert ha még el is adod akkor az eladásnál esetleg figyelembe veszik ( persze ha minőségi cuccból van )Az a) verziónál ha hamar eladod szívni fogsz mert egy normál autót nem szívesen vesznek meg tuning cuccokkal kiegészítve.
Orbano milyen típusod van? Egyből megmondjuk van e értelme
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
Ez egy vezérműtengelyes VTEC mocis ugye?
Ha igen akkor teljesen illik rá amit mondtam. Vagyis a) típus.
Ha nagyon raccsingolni akar akkor vegyen egy VTI-t ahhoz jó esetben hozzá sem kell nyúlni úgy jó ahogy van gyárilag.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
-
Snoop-y
veterán
válasz VTI-Totya #4731 üzenetére
Betét és tárcsa mi lesz?
Amúgy meg nem verném el a pízt most felnire meg race gumira hanem vennék belőle bivaly féket. Amit linkeltél abból egy wilwood kijön kbNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
TexT-BoY
addikt
válasz Snoop-y #4735 üzenetére
elöl furt mart nikkelezett brembo verseny tárcsák verseny fékbtétekkel
hátul sima brembo tárcsa verseny fékbetétekkel (hátra mint utolag megtudtam fölösleges a vágott meg etc tárcsa, ugysem számit)
ez igy kerek perec 120.000-áfa durván számolva, de mire eljut totya a vásárlásig még képlékeny lehet az ár. Ha szerencsénk van lefele, ha nincs felfele.
wilwood csak akkor lenne jo ha átmérőt növelne, ebben viszont én nagyhirtelen nem vagyok otthon... szerintem durván 90.000böl amit leirtam nem rossz, és neki annyira katasztrofális a civic hogy muszáj lesz vlamit lépnie.ja meg még holnap nézek árat a fémfékcsőre, aztán gyakorlatilag kimaxolta
A te nyerged sem nagyobb sokkal elvilg, mivel a 15"os felni van alatta.Mondjuk én gumibol a 195/50R15öst mondtam a Tominak, de azt mondta hamár lud legyen kövér
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
a fémfékcsövet modositottam normális olaj pedig alap.
Azt mondta az erre szakosodott srác hogy ez ilyen formán féknyereg nélkül kihozható legjobb fékhatás. ha ennél jobbat akar akkor átmérőt kell növelni és az ár kb 3-4x
Vandit, a lehetőség adott. Orbano szerelői csak néztek:
1. a kuplungot ami az ő verdájához kell, sehol nem kapni
2. a kapott kuplungot nem tudtok volna ilyen jó áron elhozni a kedvezmének ellenére se
3. nyertem orbanon 500Ft-ot[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
veterán
fene, most jól elgondolkoztatott ez a 2 cikk amit Snoopy linkelt
más: vezérműszíj-csere. 71ezer van az autóban, de viszont írja a szerelési könyv hogy 100ezer km vagy 8 év a cserére szánt határ.
áprilisban volt 8 éves az autó, fosnom kéne?ॐ "Goa is not a place, its a state of mind." - Goa Gil ॐ ° Honda - The Power of Dreams ° Eat, Sleep, JDM °
-
TexT-BoY
addikt
válasz Integra #4744 üzenetére
köszönöm fönököm az infót
de a gyári féknyergekkel nem feltétlen kell a 16"
Én amit leirtál ezzel tisztába vagyok, meg a féknyereg cserének az árával is.
Most 282 nem? és 290 a határa a 15"nak ha nm tévedek nagyot és a tendenciát figyelem, bár fékben nem vagyok eléggé otthon.[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Integra
titán
válasz TexT-BoY #4746 üzenetére
igen, 15-ös alá a 282mm-es tárcsa a max, 290 nem hinném hogy felmenne nekem, így sincsen már semmi hely.
anno a méreteket pont a willwood oldaláról olvastam le, mivel ők 16os felni alá is gyártanak féket, mikor még kerestem fékeket
a mugennek van 16-os alá nissin fékrendszere, 310mm-es 4 dugós, az zsír lehet..a komolyabbak (ap racing, project mu, etc..) már csak 17 alá raknak be valamire való utcai fékrendszert.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VTI-Totya
tag
Húúú. Az a nissin jól hangzik 3kilóért.
3 garnitúrát kérek
Pízt meg majd viszem.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs