Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Azt mondják az okosok, hogy az i-VTEC rendszer már nem adott ponton nyit mindig nagyobbat, hanem sok paramétert figyel, és adott helyzetben maga dönti el hogy nyomja-e vagy sem, - de az sem igazán észrevehető - fordulatszám, pedálállás, stb alapján. Normálisabb átlagos, finomabb használatnál szinte nem is működik a 'VTEC-sége'.
    Namármost az lehetséges hogy pl 3/4 vagy akár padlógáznál ez majdnem mindig 3500 környékére esik gyorsításkor? Mert mostanában azt tapasztaltam, hogy főleg 2-3-ban, de még 4-ben is 3500-tól ugrik egy érezhető szintet, hangban, de húzásban is. Őszintén szólva sosem ültem eredeti igazi hátbavágós VTEC-esben, de az elmondások alapján ilyesminek képzelem, csak talán finomabb ebben mint azokban.
    Tévednék valamiben?
    Ja, a másik: 6 750 km van benne, most már kihúzathatom végre 7000-ig? :)

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák