- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- T Phone 2 Pro - majdnem mindenben jobb
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- 700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
Hirdetés
-
Computex 2024: Ez a mimikás robot valójában egy 65 wattos GaN gyorstöltő
ma A Ugreen Nexode RG fekete és lila színben cukiskodik, és három eszközt is tölt egyszerre, ha kell.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Programajánló: Idén sem marad el a Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
ph A kilencedik születésnapját ünneplő rendezvény kétnapos lesz, és június 29-én nyitja meg kapuit.
-
Mobilarena
Ez itt, az elektronikával hobbiból foglakozók fórumtémája.
Lentebb összegyűjtötttem néhány elektronikával kapcsolatos, hasznos linket.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jarod1
addikt
válasz
Batman2 #42386 üzenetére
mérjél rá úgy hogy leveszed az akku saruit és ellenálást a plusz vezeték és a test között kilo vagy megaohmnak kell lenni, ha pár ohm akkor vmi zárlatos, ampert is mérhetsz amikor rárakod az akksit, vmint akkor is amikor indítani próbálsz, pár hónapja az öcsémnek is hasonló gondja volt, az akksi savkoncentrációjával volt gond kevés volt pedi 1 éves alig múlt, amikor megy a motor 1 generátor tölti az akkut, az is lehet hogy ez a generátor meghalt, de ezt már egy szakinak kell megmondani..
-
Kernel
nagyúr
válasz
Batman2 #42386 üzenetére
Gyakorlatban ami elő szokott fordulni, hogy egyszerűen nem érintkezik rendesen a saru, átmeneti ellenállás keletkezik. Ez pedig megnyilvánulhat a leírt módon is, régen én is jártam hasonlóan. Egy ismerősömnek is volt ilyen gondja, rámértem műszerrel, közvetlen az akkun teljes feszültséget mutatott, de a saru után már nem.
Felületek tisztítása, megfelelő szoros kötés (persze csak érzéssel, szétszakítani sem kell), már jó is lett.
Ilyen védelmek nincsenek tudomásom szerint, hogy söntölés. Épp elég sönt az önindító behúzótekercse, ha kevés neki a feszültség, nyilván nem húz be. Vagy behúz, de indítani már nem bír.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
mezis
nagyúr
válasz
Batman2 #42386 üzenetére
Töltsd fel az akkut (akár az öreg autóddal, de jobb lenne hálózatról).
Tedd vissza a helyére, de még ne kösd be. Mérd meg a feszültségét.
Kösd be, mérd meg a feszültségét. (Nem lehet sokkal kisebb az előzőnél.)
Kapcsold be a fényszórókat. Ha 12 V alá csökken a feszültsége, cserélni kell.
Önindítózás közben mérd a feszültségét. Ha nem bírja megforgatni az önindítót, de utána a fényszórókkal ismét 12 V felett van a feszültsége, akkor az önindítóval vagy a hozzá vezető kábelekkel komoly baj van !(Egy akkumulátorban van egy csomó "átkötés" (ólomból kiöntve). Azok is fellazulhatnak. Szomszédomnak egy teljesen új, két napos korában produkált hasonlót.)
[ Szerkesztve ]
mezis