- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Mobil flották
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szabadalmi vitába keveredett a Lenovo
Hirdetés
-
Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
it Parlamenti vizsgálatot kezdenek a közösségi média káros hatásai miatt.
-
Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
ma Bejelentette a Xiaomi, hogy mikor esedékes a Poco F6 és F6 Pro premierje, a fotón pedig egyértelműen látszik, melyik Redmiből készül az új modell.
-
ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
ph A fejlesztést a Computexen leplezi majd le a cég, de nagyjából lehet tudni, hogy mit hoz.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #8377 üzenetére
Egy kicsit.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8390 üzenetére
Az MS visszavonulásos írásból lesz még valami?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Erre a nyilatkozatra szvsz semmi szükség nem volt. Mármint az eredetire.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Mondjuk valahol megértem Pistát, hogy nem szeretne az ablakon kidobni pár millát. Rajthely nélkül max. kiállíthatná a lakásában az autókat mert sok mást nem tudna velük kezdeni. Eredetileg azt nyilatkozta hogyha nem kapnak rajthelyet akkor sem áll meg az élet, és tesztelni fognak majd az újonnan érkező 2011-es gumiszállítónak, de mivel úgy fest hogy a Bridgestone marad ezért már esetlegesen erre sem tudnák használni az autókat.
Jó lenne ha már az USF1 hivatalosan is visszavonná a nevezését és teret hagyna nekik az induláshoz.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Távozik posztjáról a Force India technikai vezetője
"Az autósportban töltött éveim nagy részét ennél a csapatnál töltöttem, így nehéz döntést hoztam, de elérkezettnek láttam az időt arra, hogy valami újba kezdjek." - mondta Key, aki nem akart részletekbe bocsátkozni arról, hogy a jövőben mivel foglalatoskodik majd.
Távozik a posztjáról a Sauber technikai vezetője
A BMW Sauber F1 Team az idei évben ismét a saját lábára áll, és gyári támogatás nélkül rajtol a Formula-1-es bajnokságban. Emiatt a svájci brigád átszervezésekbe kezdett, amelyek során az egyik legjelentősebb lépésnek tekinthető, hogy a brigád technikai vezetője, Willy Rampf április 1-től átadja a stafétát James Key-nek, aki korábban a Force Indiánál dolgozott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Honey Bátyó #8422 üzenetére
Mintha korábban a barcelónai pálya honlapja is folyamatosan közölte volna a teszt eredményeket de most nem találom ezt az opciót.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8434 üzenetére
Fújt?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A Stefan GP hamarosan megkaphatja a Team USF1 versenyzői engedélyét
Ideje lenne...
Schumacher 21 millió eurót kap a Mercedestől?
Pedig már kezdtem azt hinni hogy tényleg nem érdekli a pénz és csak a versenyzés miatt jött vissza... Persze biztos a szemét Weber tehet mindenről.
A Williams 2,83 másodperc alatt cserél ki négy kereket!
Kevesebb ember kellene egy kiálláshoz. Én személy szerint az 1 kerék 1 ember felállást tartanám a legjobbnak. Úgy nagyobb szórás lenne a kiállások ideje között és sokkal több múlna a szerelőkön. Na meg úgyis le akarják szorítani a hétvégékre elutaztatott személyzet számát. Itt kellene nyirbálni először. [link]
Thrawn: [link]
Mike: Valaki meghalt?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8502 üzenetére
A visszavonulása előtti időszakból ítélve már elég rossz lehet a szeme.
Button:
"Követtem néhány versenyzőt a nap folyamán, Fernandót és Michaelt is. Mindig nagyon érdekes megfigyelni, hogy mi történik. Soha nem tudhatod, hogy ki mennyi üzemanyagot cipel, de azt láthatod, hogy milyen az autó egyensúlya" – magyarázta a brit pilóta.
"Nekem úgy tűnik, a Mercedes hátulja egy kicsit idegesen viselkedik, sőt fékezésnél olyan, mintha blokkolna a hátsó tengely, de ha 150kg üzemanyagot cipelsz, akkor ez abszolút érthető. Érdekes. A Ferrari jónak tűnik a pályán, kiváló az egyenletessége."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8513 üzenetére
?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8515 üzenetére
Ezt miből sikerült leszűrni?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8521 üzenetére
Eltekintve Massa 95-104 közötti köreitől én úgy látom hogy Button jobb volt. Mondjuk Button is odatett pár jobbat 100-104 között. Na de amúgy sem Button-ra kell itt majd figyelni hanem a csapattársára.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Kíváncsi vagyok hogy holnap ha jó idő lesz lemegy-e valaki 1:20 alá...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8515 üzenetére
Arról lehet tudni valamit hogy pontosan miket foglalat magában az a "kamionnyi cucc"?
mod:
Valami látszik...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Frenky89 #8565 üzenetére
Én innen úgy látom hogy a kipufogó ott maradt ahol volt csak elé került ez a kivezetés(?). Na de hogy ez mi célt szolgál azt nem tudom. Talán hűtést.
Motion_Blur:
Ami így nekem első ránézésre feltűnt az az oldaldoboz végén lévő kivezetés szerűség, valamint az elején lévő kis oldallap nagyobb lett és kicsit a formája is változott, valamint az első szárny is máshogy fest innen oldalról.
mod: csak most látom hogy milyen szerencsétlenül van felrakva a motorborításra az a Mercedes-Benz felirat
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8569 üzenetére
Én most az alsóról beszéltem. Nézd meg azon a feliratot. Nem is vízszintes és alig lehet látni a végét.
A felsőt én tükröztem nagy hirtelen mert nem találtam jobbat.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8571 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #8573 üzenetére
A PR kör már 1:20 alatt lesz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Szerintem ennek a domborulatnak nem sok köze van a kipufogóhoz. Inkább ott jöhet ki a két oldaldobozba beáramló levegő. Vagy már az oldaldobozokban lévő radiátorokat is szárnyként használják.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8578 üzenetére
Gondolom megy rá a hátsó szárnyra a kiáramló meleg levegő.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Úgy látom a végére már mindenki PR-ozott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Schumacher: A McLaren nagyon erős!
Remélem most jól beszél a mester.
Massa: 100%, hogy soha nem lesz problémám Alonso-val!
Never say never Felipe baby.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Oliverda
félisten
válasz Iron Funeral #8591 üzenetére
Biztos látott...na de ilyet?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz kennystyle #8596 üzenetére
Szerintem kb fél versenytávra való benyát vihetett magával. Amennyiben jól értelmeztem akkor 33 kört ment egy szuszra és Barcelona-ban pont 66 kör a versenytáv. Ami a legérdekesebb, hogy látszólag kb annyira kompenzálta az egyre könnyebb autó az időket mint amennyire közben kopott a gumi. Pontosabban olyan durván talán nem is kophattak el a gumik mert a vége felé ment pár jobb kört mint az elején.
Mondjuk a Barcelona jellegű pályák amúgy is fekszenek az autónak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A mezőny rangidős pilótája tegnap verseny-szimulációt hajtott végre, és elégedett volt a tapasztaltakkal. "Nagyon élveztem, és több dolgot kipróbáltunk a gumikkal és a benzinmennyiséggel is. Egy ideig Lewis Hamilton mögöttem volt, de egy idő után úgy éreztem, hogy magamnak is ártok azzal, ha feltartom, ezért hagytam neki helyet, hogy lehagyhasson, így mindketten folytathattuk a tervezett programunkat."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8602 üzenetére
Bullshit.
Amúgy meg:
A Team USF1 engedélyt kért a 2011-es rajtra az FIA-tól!
Aztán meg majd szépen lassan pár hónap múlva eltűnnek a süllyesztőben és már arra sem fognak emlékezni hogy valaha volt olyan hogy USF1. Itt a vége az amerikai álomnak...
BMW001:
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #8608 üzenetére
Nem hiszem hogy akárki kaphat abból a Firestone-ból. Könnyen lehet hogy az Indy-ben is van egy hasonló szerződés mint az F1-ben. Attól hogy ott nincs FIA még ott is vannak szabályok és szerződések. Amúgy meg Firestone = Bridgestone.
Az is érdekes, hogy az USF1 -nek ilyen problémái adódtak, mivel ők már elég régóta az F1 -be készülnek, és az autó tervezését is már korán elkezdték.
Pont erről van szó. Eltöketlenkedték. A Lotus pl. fele annyi idő alatt rakta össze az autóját mint amennyi idő alatt a USF1 nem rakta össze.
b-type:
Ott voltál a telefon beszélgetésnél valamelyik oldalon? Vagy honnan vannak ilyen tutibiztos infóid? Mert ezek számomra csak ugyanolyan alaptalan találgatások mint a feljebb lévők.
Sztem valójában az égvilágon nincsen semmi infód. Csak győzködsz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Oliverda
félisten
válasz Oliverda #8614 üzenetére
Zoran Stefanovic a tavaly év végén a Forma-1-től búcsúzó Toyota csapat eszközeit vásárolta meg, majd kötött technikai megállapodást a japánokkal.
A tervek szerint jövő hét közepén mutatják be autójukat. Ez Kölnben, vagy egy közeli versenypályán kerül megrendezésre a sajtó előtt.
A csapat mindenféleképpen tesztelni akarja az autóját. Portugáliában nem gurulhattak pályára, mivel a Bridgestone, a Formula-1 hivatalos gumiszállítója nem biztosított számukra abroncsot.
Az istálló az A1 Grand Prix sorozatban használatos Michelin gumikkal menne pár rövidebb kört. Jobb alternatívának pedig az Avon szolgál. Ezeken a gumikon futnak például a történelmi F1-es autók is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8620 üzenetére
Majd megkereshetem azt is ha gondolod amiben leírták hogy komoly tesztekhez a feljebb említett gumi alternatívák nem megfelelőek mert könnyen lehet hogy nem bírják a terhelést.
A 2010-es szezon végigtesztelése pedig onnan indult hogy majd elvileg új gumiszállító érkezik jövőre és annak tesztelnének F1-es specifikációjú abroncsokat.
"Egyszercsak kiderül hogy ők nem tesztelhetnek gumikon...pláne akkor amikor az USF1 helyzete meggyengül, és ők viríthatnának....akkor kapkodnak, és mutogatnak az FIA-ra.
Ne képzelődj. Abban reménykedtek hogy valahogy mégis megkapják a Bridgestone gumikat. Gondolom Börni közbenjárásának köszönhetően aztán úgy fest hogy ez mégsem jött össze. Az USF1 helyzete pedig nem most gyengült meg csak úgy fest hogy most már tovább nem tudták titkolni a dolgot. Már elég régóta zörgette azt a bizonyos harasztot a szellő.
Azzal kapcsolatban pedig teljesen jogos lehet a felháborodás (bár konkrétan nem tudom hogy mire gondoltál a mutogatás alatt), hogy az FIA-nak talán nem a szezon kezdete előtt 2 héttel kellene tisztáznia az ilyen ügyeket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8622 üzenetére
"Te most komolyan mondod, hogy az FIA-nak kellene tájékoztatni a Stefan Gp-t és nem a Stefan Gp-nek kellett volna tájékozódnia?!"
Ezt lehet hogy nem nekem címezted mert én ilyet nem mondtam és nem is írtam. Ahogy látom más sem utalt hasonlóra tehát akkor én ezt is egy hóbortos fantazmagóriának tekinteném inkább.
Azt viszont még mindig nem írtad le hogy az FIA-ra való mutogatás alatt mire gondoltál.
"A "valahogy mégis megkapjuk a Bridgestone gumikat"-ra??!"
Mit nem lehet ezen érteni?? Nyilván tisztában voltak azzal, hogy hivatalosan milyen feltételeknek kell teljesülni ahhoz hogy F1-es abroncsokat kaphassanak. Az sem újdonság hogy vannak kivételek és kiskapuk amiket vagy ki lehet használni vagy nem.
"Meg valami új beszállító??"
Amennyiben rendszeresen olvasnál híreket tudhatnád, hogy a Bridgestone az év végén kiszáll az F1-ből és új beszállító jön a helyére amelynek egyelőre ismeretlen a kiléte.
Honey Bátyó:
"mert a FIA-nak sem érdeke hogy egy teljesen nullán álló csapatot állítson a rajtrácsra"
Már pedig a Campos valszeg még sz@rabbul áll mint a Stefan...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8625 üzenetére
"Most gondoljam azt hogy egy leendőbeli F1-s csapatnál erre nincs alternatíva?"
Mondj olyan gumikat az F1-es Bridgestone és a GP2-es Bridgestone abroncsokon kívül ami 100% hogy kibírna a 2010-es autó terhelését verseny tempónál és bárki (akár te vagy én) hozzájuthat. Ergo odamegy a gyártóhoz leteszi a pénzt is elhozhatja csak úgy simán.
Könnyű úgy dumálni ha csak felületesen ismeri az ember az dolgok hátterét.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8627 üzenetére
Igen, mert olyanokat adsz másokat szájába amiket azok nem állítottak.
"Szal egyfelől, nem kell kibírnia a 2010-s autó követelményeit...demonstrálni kell, írtam."
Tudom, tudom... majd hiszed ha látod...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8630 üzenetére
Csodálkoznék is ha ezek után "vágnád"...
Teljesen igaza van Stefanovic-nak. Volt még egy tucat jelentkező (Prodrive, Epsilon Euskadi, stb.) akik lehet hogy most nem balf@szkodnának itt úgy mint a Campos és az USF1. Persze nyilván már sosem fogjuk megtudni hogy "mi lett volna ha", de azért nehogy ártatlan legyen már az FIA hisz ők választották ki őket és az ő kötelességük lenne figyelemmel kísérni azt is hogy hogyan is boldogulnak. Amúgy egy baromi egyszerű szabállyal meg lehetett volna oldani az egészet. Amelyik újonc csapat nem tudja pályára küldeni az autóját a rajt előtt legalább 1 hónappal akkor annak az FIA szépen látványosan ketté téphette volna a nevezését. Ennyi. Persze ez is egy olyan kézenfekvő dolog ami a kiöregedett vén bürokrata FIA-nak nem jutott eszébe.
"hanem megfuttatni az autót....nem kell versenytempóban, csak lazán beletenni 100 kört, pár kerékcserét."
Meg lesz futtatva a héten ígértük szerint. Azt pedig bocsásd már meg nekik, hogy nem tudták 2 hónap alatt összerakni az autót...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #8633 üzenetére
Bocs, de már reflex szerűen áttekerem a ~20 sornál hosszabb hozzászólásaidat.
"Egyébként most mit is mondasz, amikor elbírálták a Stefan sem állt jobban mint az USF1"
Akkor ki állt jól? Nyilván ameddig nincs biztos rajthely addig nem állnak neki komlyan az autó építésének.
"...aztán a baromi egyszerű szabállyal miszerint ha 1 hónappal kezdés előtt nincs autó, akkor kampec. Akkor a Stefan-nak hol lenne autója, ha nekik is két hónap (sem) elég?"
WTF?! Az USF1-nek és a Campos-nak is több mint fél év állt rendelkezésére mivel 2009 június 12.-én derült ki fixre hogy indulhatnak 2010-ben. Kivétel a Lotus aki szeptember 15.-én kapta meg az engedélyt. Stefánék decemberben kezdtek el szervezkedni. Jó reggelt...
Amúgy amit írtam az nyilván csak azokra vonatkozna aki megkapta az indulás jogát az FIA-tól. A Stefán ebbe pedig nem tartozik bele.
Nowhereman: Erről van szó.
Pá: [link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
- Samsung watch 5 pro lte
- KERESEK! Logitech kormányt váltóval
- Hibátlan Apple Macbook Air (M1, 8GB, 256GB, asztroszürke, doboz, akku 10 ciklus, tok) eladó
- Intel Core I7-4790 használt processzor, gyári hűtőjével
- EVGA 850 GQ Tápegység 80+ GOLD 850W, Semi Modular EVGA ECO Mode Gyártói garancia: 2027.05.06
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen