Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Flashcash

    Közösségépítő

    válasz wildrain #14039 üzenetére

    Most olvastam én is a nyilatkozatokat.

    #############
    Ross Brawn, Mercedes GP team principal
    "A verseny egyes részein képesek voltunk arra, hogy megmutassuk mekkora potenciál van az autónkban ezen a pályán, ezt nagyon elkeserítő volt látni, figyelembe véve a kvalifikáción történteket. Vesztettünk egy helyezést Rubenssel szemben a rajtnál ez nagyon nehézzé tette a dolgunkat és emiatt nem tudtunk teljes sebességgel haladni, de ez egy gyakori probléma Monacoban, ahol nagyon nehéz előzni. Ezután Michael és Nico is nagyon jól versenyzett. Nico különösen jól futott a tiszta pályán és a leggyorsabb volt ebben az időszakban. Azonban az időablakok nem nyíltak ki számunkra a futamon. Ez is azt mutatja milyen apróságok dönthetnek Monacoban, lehet gyors az autód, ha nincs a megfelelő helyen, semmit sem érsz vele. Szeretném megköszönni a csapatnak a verseny leggyorsabb kerékcseréjét, amely nagyon fontos volt ahhoz, hogy Michael Rubens elé kerüljön."

    "A Michaelnek adott büntetést illetően mi azt hittük, hogy a pálya zöldre váltott és a verseny nem biztonsági autós fázis alatt fejeződik be, amelyre a 40.13-as cikkely egyértelműen vonatkozott volna. Ennek az oka az volt, hogy a biztonsági autót behívták és a FIA a 78. kör elején bemutatta a 'Safety Car in this lap' jelzést, és a pályát a versenyfelügyelők is szabadnak nyilvánították. Emellett még a pályabírók zöld zászlót és jelzést adtak a biztonsági autós vonaltól. Korábban ha egy versenyt biztonsági autó mögött kellett befejezni, a pálya mentén végig sárga jelzés volt érvényben, mint pl. 2009 Melbourne-ben. Emiatt az utolsó körben azt tanácsoltuk a versenyzőinknek, hogy versenyezzenek a vonaltól, és Michel megelőzte Fernandót megszerezve a 6. helyet. Fellebbeztünk a versenybíróság döntése ellen."

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák