- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Aktív témák
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz wildrain #14039 üzenetére
Most olvastam én is a nyilatkozatokat.
#############
Ross Brawn, Mercedes GP team principal
"A verseny egyes részein képesek voltunk arra, hogy megmutassuk mekkora potenciál van az autónkban ezen a pályán, ezt nagyon elkeserítő volt látni, figyelembe véve a kvalifikáción történteket. Vesztettünk egy helyezést Rubenssel szemben a rajtnál ez nagyon nehézzé tette a dolgunkat és emiatt nem tudtunk teljes sebességgel haladni, de ez egy gyakori probléma Monacoban, ahol nagyon nehéz előzni. Ezután Michael és Nico is nagyon jól versenyzett. Nico különösen jól futott a tiszta pályán és a leggyorsabb volt ebben az időszakban. Azonban az időablakok nem nyíltak ki számunkra a futamon. Ez is azt mutatja milyen apróságok dönthetnek Monacoban, lehet gyors az autód, ha nincs a megfelelő helyen, semmit sem érsz vele. Szeretném megköszönni a csapatnak a verseny leggyorsabb kerékcseréjét, amely nagyon fontos volt ahhoz, hogy Michael Rubens elé kerüljön.""A Michaelnek adott büntetést illetően mi azt hittük, hogy a pálya zöldre váltott és a verseny nem biztonsági autós fázis alatt fejeződik be, amelyre a 40.13-as cikkely egyértelműen vonatkozott volna. Ennek az oka az volt, hogy a biztonsági autót behívták és a FIA a 78. kör elején bemutatta a 'Safety Car in this lap' jelzést, és a pályát a versenyfelügyelők is szabadnak nyilvánították. Emellett még a pályabírók zöld zászlót és jelzést adtak a biztonsági autós vonaltól. Korábban ha egy versenyt biztonsági autó mögött kellett befejezni, a pálya mentén végig sárga jelzés volt érvényben, mint pl. 2009 Melbourne-ben. Emiatt az utolsó körben azt tanácsoltuk a versenyzőinknek, hogy versenyezzenek a vonaltól, és Michel megelőzte Fernandót megszerezve a 6. helyet. Fellebbeztünk a versenybíróság döntése ellen."
[ Szerkesztve ]