- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Magisk
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Fotók, videók mobillal
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Magyarországon is megjelent a Honor Band 9
ma Fekete színben már megtalálható a Honor friss aktivitáskövetője a nagy elektronikai áruházakban.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7581 üzenetére
Amennyiben tényleg a Renault lesz a fogyasztáskirály akkor az RB nagyot tarolhat. Kisebb tank->mégjobb aero lehetősége->könnyebb autó a versenyen.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Jobban belegondolva azért lehetnek majd itt kavarodások. Az időmérőre ugye elég lesz minimálisat tankolni tehát ott valszeg nem lesz túl nagy súlykülönbség az autók között, így akkor majd csak tisztán az autó és a pilóta képességein fog múlni a rajthely. Viszont a versenyre feltankolt autók között már lehetnek jelentősebb súlybeli eltérések, aminek következtében, az időmérőn esetleg jobban szereplő versenyző majd szépen visszaeshet* és vica verza.
*Már ha a szóbanforgó versenyző autója többet fogyaszt (ergo nehezebb) mint azoké akik mögüle rajtolnak.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7593 üzenetére
Stefan motor. OMG. Amúgy az ott Tom Hanks mögött/mellett Phil Adey.
Philip Adey : born on May 31st, 1962, he is aerodynamicist, project engineer then head of the engineering programme at McLaren (F1) from 1990 till 2006.
The aerodynamic work was conducted by Henri Durand, the head of the company's aerodynamics, although project aerodynamicists on the MP4-12 were Phil Adey and Peter Prodromou.
Amúgy van két hsz a blogon ami nem jelent meg. Azokat jóvá kell hagyni vagy rájött a rendszer hogy valójában az makróvirus?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7596 üzenetére
Jaja. Állítólag meg akarja venni a Dallara által legyártott sasszékat is, hogy ezzel biztosan ellehetetlenítse a Campos rajthozállását. Mondjuk ebben már szvsz Börni keze is legalább könyékig benne van.
Amúgy ha jól rémlik (ők is) beperelték anno az FIA-t a Cosworth only opció miatt. Már biztos akkor is Stefan motorokról álmodozott.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Nem ma mutatják be a Force India-t? Meg Silverstone-ban van/lesz teszt is ha jól sejtem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7613 üzenetére
Az F1Today szerint a mai napra:
Force India - A. Sutil - VJM-03 (exclusieve test / filmdag / shakedown)
Virgin Racing - T. Glock - R-01 (exclusieve test / shakedown)
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7619 üzenetére
Az egész poén vagy csak a fotó része?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Heidfeld lett a Mercedes 3. pilótája.
Ha Nico megfogadja Rubens tanácsát akkor jövőre előléphet versenyzővé.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Az 1998-as Williams-ből merít a USF1
Érdekes... akkor már ezzel együtt átmeríthetnék az akkori képen látható pilótát is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7639 üzenetére
Ez?
Bár ilyen rövid tengelytávval már könnyebb lesz elfordulni.
hunnylander: Csak 7 centi van a Ferka meg a McLaren között? Vajon lesz 290es McLaren? MP4-25S
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz ronaldo #7664 üzenetére
Úgy hogy például még a Red Bull-t nem is láttuk én még nem innék előre semminek a bőrére.
Vagy mondjuk a Lotus-t ami Trulli-ra alapozva lehet hogy kapásból 250 centis tengelytávval építi az autót.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7671 üzenetére
Jaja. Tegnap pont ezt írtam én is a Hunnylander blogjára.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #7674 üzenetére
A szélesebb autóknál valszeg a súlypont is máshol lehet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7678 üzenetére
Azért a hosszabb autónak van még egy előnye. Nehezebb megelőzni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7682 üzenetére
Ennek a Virgin-nek már nem is orra van hanem csőre.
Pá: Na de ha ezzel majd nem is kell előzni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7693 üzenetére
Kicsit OFF, de általánosságban elmondható az, hogy a nagyobb tengelytávú autó kíméletesebb a gumikhoz?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7697 üzenetére
Már látom magam előtt a tengelytávok befagyasztását.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7707 üzenetére
Ja, csak azt elég nehéz úgy kontroll alatt tartani hogy néhány csapat vonakodik attól hogy egy 3. fél bepillantást nyerjen a könyvelésbe.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7741 üzenetére
Nem megy a link.
!Overdose!: Nálam nem...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7744 üzenetére
Köszi. Amúgy ezt láttam már.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7775 üzenetére
"A Mercedes nagyon konzervatívan állt az új autóhoz."
Mintha tavaly a McLaren-nél is hasonló lett volna a helyzet...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7780 üzenetére
Ja. Csodálkoztam is amikor Brawn már harmadjára is azt nyilatkozta, hogy szerintem biztosan nem fognak jelentősen átrendeződni az erőviszonyok mert nem változnak jelentősen a szabályok.
"A nem drámai mértékű szabályváltozás miatt kisebb az esély, hogy ez megtörténik, úgyhogy túlzottan nem aggódom emiatt. Bármit csináltál 2008-ban, azt az év végén dobhattad a kukába, a tavalyi fejlesztések közül viszont jó néhány, túlnyomórészt az aerodinamikaiak, idén is felhasználhatók"- elemezte a helyzetet az Autosport-nak a csapatfőnök
Szerintem csak saját magát nyugtatgatta.
Amúgy nem lett volna logikusabb ha a tavalyi és az idei szabályváltoztatásokat egyszerre vezették volna be? (költői kérdés)
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7844 üzenetére
Hmm... a tavalyi szebb volt a maga nemében. Különösen a hátsórész. Ez kicsit olyan jellegtelen lett. Felülnézet nincs?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7848 üzenetére
Ez sem a hosszabb autók közül való úgy látom...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7863 üzenetére
Mintha nem is a 2010-es F1-be szánták volna... (ez volt az első gondolatom)
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A hátsó szárny például, de nekem ezen a képen a tengelytáv is elég kicsinek tűnik a többi autóhoz képest. A motorborítás is elég egyedi a többi autóhoz képest. Meglehetősen konzervatív az egész hátsó szekció szerintem. Vagy inkább az egész autó.
Az első szárny és a felfogatása viszont erősen hasonlít ahhoz mint amilyet még a tavalyi szélcsatornás képeken láthattunk. Kissé Toyota-s.
A Virgin sokkal jobban tetszett.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7869 üzenetére
Mondjuk ez igaz. Azért annak örülök hogy egy ilyen név visszatér az F1-be.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7869 üzenetére
"Az alapverzió konzervatív tervek alapján készült, és körülbelül nyolcvan százalékban egyezik a végleges konstrukcióval. A barcelonai specifikáció más lesz, és az autó is máshogy néz majd ki."
Az első kasztni január 23-án már elkészült, így egy kivételével valamennyi FIA töréstesztet sikeresen teljesített. "A jerezi tesztig pótoljuk a frontális töréstesztet is." - mondta a szakember, aki számos mérnököt hozott a Toyotától.
"A szélcsatornai munkálatokat csak októberben tudtuk elkezdeni, a CFD berendezést csak a jövő hónapban kapjuk meg. Emiatt az aerodinamikai fejlesztések során a jelenlegi megoldásokra és a tapasztalatomra hagyatkoztunk."
A mérnök nem tagadja, hogy az autó kicsit 'Toyotás' lett. "Ez nem csoda, mivel a négy projektvezetőm a Toyotától jött." Többek között Dieter Gass.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7888 üzenetére
Látam a Red Bull-os hűtő megmaradt ott hátul.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #7888 üzenetére
Mondjuk ha ez igaz és tényleg jóval kisebb a tankja mint a többi autóé akkor a versenyen tarolhatnak a könnyebb autó miatt (is). Gondolom már alapból nem lesz olyan rossz a konstrukció.
Amúgy nem néz ki rosszul de semmi extra. A hátsó szekciót viszont szépen kitalálta Newey.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motoros topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Filmgyűjtés
- Horgász topik
- World of Tanks - MMO
- Gaming notebook topik
- Könyvajánló
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs