Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6905 üzenetére
Már az élő közvetítésnél sem értettem teljesen hogy mit kérdeznek 2:23-kor. Neked "átjött"?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Honey Bátyó #6908 üzenetére
Így egy kicsit több értelme van a reakciókat tekintve.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6916 üzenetére
Ki lesz a Rönó 2. pilótája? Olvastam hogy az egyik francia portál szerint tuti Petrov de én nem sokat adok az ilyen ismeretlen oldalak infóira.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6918 üzenetére
Már mindenki telefonjába poloskákat raknak?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6921 üzenetére
Az nem érdekes lenne hanem nagyon jó de én erre sajnos nem sok esélyt látok.
15 milla a manapság annyira nem tehetős és profitorientált Renault-nak sokat jelent. Bár az is igaz, hogy még Petrov zéró F1-es tapasztalattal rendelkezik addig JV sokat hozzá tudna tenni a fejlesztésekhez is a maga 164 lefutott versenyével.
Na de ha a Renault-hoz nem is talán a Pityu GP-hez vagy az USF1-hez még beférhet. Bár ez a két csapat nyilván messze nem lesz vagy lenne olyan versenyképes mint a Renault.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #6924 üzenetére
1. Tapasztalat
2. Nyert már versenyeket"...aki címének megnyerését követően kb. semmit nem mutatott csillagászati összegért?"
Igen, ez az általános meglátás amit azok szoktak mondani akik nem veszik figyelembe a körülményeke és a részleteket. Fostalicskával nehéz bármit is elérni szerintem ebben egyetérthetünk. Igen, elb@szta hogy a Williams-től egy tök új csapathoz ment mintsem mondjuk a McLaren-hez ahova szintén mehetett volna. Esetleg nézd meg a 2005-ös és 2006-os eredményeit.
Szupertehetség Felipe-vel majd Quick Nick-kel is pariban volt (az időmérőkön jobb is volt nála). Az hogy az autó akkor annyit tudott elsősorban nem az ő hibája volt szvsz. Az pedig hogy szezon közben elküldték szintén nem a teljesítménye miatt volt.
Szvsz ő bizonyította hogy jó autóval képes nyerni. Erre elég sokan képtelenek ugyanis.
A fizetés pedig sok esetben nem egyenesen arány a teljesítménnyel. Ugye erre nem nehéz példákat találni a múltból.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #6928 üzenetére
...és attól hogy tesztelt volna orrvérzésig máris megszületett volna a versenyképes autó? Ehhez általában nem kellenek jó mérnökök és megfelelő alkatrészek?
"The 'big dream' was mutual between Craig and Jacques. When Jacques raced in IndyCars, the plan all along was for Craig and Jacques to create their own F1 team, with the financial backing of BAT and technical backing of Reynard. Reynard turned out to be a mistake, because it was written in the shareholder statutes that Craig didn't have the power to influence the technical direction of the team, despite him being the team boss. Sadly, Reynard wasn't up for the task, in F1 you need to give 110 percent and not 65.
Still, the team did quite well, finishing 4th in the Constructor's championship in only their second season, the season regarded as the most difficult for a new team. They could have been even more successful if Honda had listened to Jacques earlier, with Jacques wanting them to build a lighter engine despite this affecting horsepower. Honda stubbornly stuck with their heavy, complicated engines, hurting car balance and thus performance. In the end, Honda finally took Jacques' advice and built a lighter and more competitive engine, only to freeze Jacques out of the team and then regret it only weeks later. We all know what has happened since...
Bernie knew about Craig and Jacques' plan from the beginning, securing Jacques a seat at Williams, partly because of the plan (he would only temporarily be at Williams, waiting for Craig setting up their own team, that's one of the reasons why JV didn't wind up at Ferrari, not to mention why he turned down an offer to drive for McLaren in 1998 and beyond) and partly to create more PR for a sport that had seen its popularity decay after the Senna accident. The Villeneuve name didn't need any further introduction... And quite rightly, F1's popularity in 1996 hit the sky high."
Gondolom azt mondanom sem kell, hogy az említett 'big dream' csapatnál, pontosabban az utódjánál, idén kik lesznek a versenyzők...
hunnylander: Nem lep meg. Ekkora szponzori csomaggal még szerintem Baumgartnert is leszerződtették volna.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Vettel Wins - Fatality
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6969 üzenetére
Egyszerű, letisztult forma viszonylag alacsony orral. A hátulja viszont messze nem olyan kecses mint a McLaren vagy a Sauber autóinál látott verzió.
A festése jó bár szerintem ebből a két színből ki lehetett volna hozni egy kicsit többet is.
mod: Konzervatívabb a fentebb említett két dizájnnál. Valamiért úgy érzem hogy nem lesz akkora durranás ami a köridőket illeti. Csak hogy tippeljek már én is egyet.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #6976 üzenetére
Valóban.Talán ők a tankot inkább az autó két oldala felé "bővítették" így maradhatott egy rövidebb tengelytáv. Amúgy nekem a Sauber is rövidebbnek néz ki mint a McLaren.Aztán persze lehet a végén kiderül hogy a McLaren a legrövidebb.
"Kubica Monaco GP győzelem?"
Telitalálat.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #6991 üzenetére
Talán azért mert neki a tisztségétől fogva függetlennek kellene maradnia, nem gondolod?
Vagy szponzorként gondolsz a támogatására? Esetleg kerüljön fel a nagy FIA logo valamelyik autóra?
hunnylander: Eddig valóban nem lehet rá rosszat mondani csak vannak akik hangosan álmodoznak meg nosztalgiáznak.
"A csapat megerősítette, az évadnyitó Bahrain Nagydíj előtt érkezik még egy aerodinamikai frissítés az autóra. "
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Valami azt súgja hogy ez az Eric Boullier nem lesz fél évnél tovább a Renault csapatfőnöke. Végülis név szempontjából legalább praktikus mert elég lesz majd csak lekaparni a fejhallgatókról az EB monogram E betűjének legalsó vonalát.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Ennyit a magas orrokról. Itt a Mercedes banya.
Mondjuk én örülök neki. Legalább így egy kicsit ez is változatos.
mod: ha jól látom ott a törésponton egy kicsit azért csak homorú már ez is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7052 üzenetére
Akkor a tegnap bemutatott autó mégis az R30 volt már...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7059 üzenetére
Motion: Ezek az idők honnan vannak?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Kössz
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A diffúzorokról még nincs fotó?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7083 üzenetére
Ebből a szögből a magas orr miatt nem túl előnyös (akárcsak a Sauber) de amúgy szerintem jól néz ki. Különösen oldalról.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
R30 - Érdekes az a hátsószárny meg a felfogatása.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Oldalán a Williams Hybrid Power "reklám"
...és ha már Williams:
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7097 üzenetére
Triple?
b-type:
Idén, tehát 2010-ben még legális. Ez a szabály. Miért kell mindent bonyolítani és a végletekig kicsavarni...?
Amúgy a döntés még valamikor tavaly meghozták (mármint azzal kapcsolatban hogy 2010ben még legális lesz a használatuk) az pedig csak pár hete dőlt el (tehát már idén), hogy 2010-től már nem lehet majd használni őket.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7177 üzenetére
Ugyan, ezek csak PR körök voltak. Biztos üres tankkal ment Rosberg meg egy láthatatlan benzinkutat húzott maga után.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #7195 üzenetére
Ezzel mi a gond?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Integra #7203 üzenetére
LOL
Gondolom néha rászólnak rádión hogy meséljen már egy kicsit az autóról. Hátha megszokásból válaszol.
Csak aztán nehogy egyszer majd eljátsza az Algersuari féle box utcás mutatvány verseny közben.
F****R19: Igen
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen