- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Íme az új Android Auto!
- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
Hirdetés
-
A Panasonic is nyit a TiVo okostévé rendszer irányába?
ph Három LED LCD televízióba kerül bele első körben a viszonylag újnak számító smart platform.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10275 üzenetére
Ezeket a kiskapukat direkt hagyják nyitva vagy tényleg ennyire hülyék a szabályhozók?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10279 üzenetére
Mindenesetre a Barcelona-ig hátralévő 3 helyszín sem éppen az a hideg éghajlatú lesz. Ezen felül a jó aerot is kívánják. Kérdés hogy hány motor megy még levesbe és/vagy mennyi hendikepet eredményeznek ezek a kivágások az aeroban.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #10286 üzenetére
A külső íven ott szívás van. Mondjuk azért megnézném a rajtot Massa onboard-jából is mert ebből már a végén nem látni hogy pontosan hol is van Massa.
Sebaj...most ezzel vigasztalódok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10299 üzenetére
Ezt meg csakis a te érdekeben:
Egy (akkor még) újonc pilótáról van szó ezt ne feledjük el azért.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10301 üzenetére
A francba hogy már mennyire kiismertük egymást itt az idők folyamán.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
How Sebastian Vettel lost the 2010 Bahrain GP to Alonso
Motorhiba, gyertya, üzemanyag, lerepülő alkatrész... mi nem volt még?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Ahogy említik is az aktív felfüggesztést 1994-ben betiltották. Máshogy nem tudom hogy hogyan lehetne menet közben állítani a hasmagasságot.
"A német szaklap (Auto Motor und Sport) egységes diffúzort írna elő, és visszahozná azt a szabályozást, amelynek értelmében az első légterelőnek egységet kell alkotnia az orrésszel. Ezen kívül meghatároznák a keréktáv maximális méretét, és kötelezővé tennék a szélesebb, keményebb gumik használatát. A hetilap további javaslatai között szerepel a rajtot segítő szoftverek, a GPS és a telemetria használatának betiltása. A kerékcserét végző szerelők számát hatra csökkentenék, ugyanakkor nem tennék kötelezővé a kiállásokat."
A rajtot segítő kütyük nem lettek már betiltva pár éve? A GPS és a telemetria szerintem nem sok vizet zavar az előzésekben. A többi jó ötletnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #10340 üzenetére
Így valaki nagyon elhúzna a többiek meg bottal üthetnék a nyomát.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Az unalmas verseny jobb?
Az egységes diffúzor szerintem jó ötlet, megfontolandó. Nem látom sok értelmét annak hogy a diffúzorba feccöljék a milliókat. Látványosnak nem látványos mert nem látszik. Az utcai autóknál nem hasznosítható a fejlesztés, ráadásul csak az előzést bonyolítja. Le vele én azt mondom. Olyan fejlesztések felé kellene terelni az egészet aminek az eredményeit lehetne hasznosítani a közúton is.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10349 üzenetére
Ez a kérdés most komoly? Leegyszerűsítve minél alacsonyabban van az autó annál nagyobb a leszorítóerő.
"Az autó alatti légáramlás egy másik lehetöség a leszorító erö létrehozására. A földhöz közeli levegö nagy része az alsó lemez körül és alatt áramlik. Innen az alacsony nyomású levegő sebessége megváltozik a hátsó diffúzor segítségével. Ezt úgy képzelhetjük el, hogy a repülőgép szárnyai emelkedést segítenek elö azáltal, hogy az ott áramló alacsony nyomású levegőt felgyorsítják. A diffúzor ugyanezt az áramlat-gyorsítást végzi el, de éppen ellenkezőleg mint a repülőnél, itt kiszívja a levegőt az autó alól. (Tulajdonképpen egyfajta vákumot képez.) Ezáltal leszorító erő keletkezik mindenféle súrlódás vagy ellenállás nélkül. Ezért ez a fajta leszorítóerö nagyon-nagyon hatékony.
A leszorító erő növelését a hasmagasság csökkentésével érhetjük el. Ezért szeretnék a csapatok azt elérni, hogy az autó minél közelebb legyen a pályához anélkül, hogy az alsó lemez sérülne. A hasmagasság tulajdonképpen a felfüggesztés, a rugók és rugózás állításával változtatható a legegyszerűbben, majd jöhet a finomhangolás a felfüggesztés további elemeinek beállításával.Ez egészen 1955-ig tartott, amikor is az áramvonalasítással kezdtek el foglalkozni, ettõl várták a legjobb sebességet. Elõször is a fékezésre használta a Mercedes gyár a légellenállást. A Mercedes 300 SLR típusú sportkocsit egy kiegészítõ "légfékkel" látták el, amellyel hatásosabban tudták a kocsit a nagy sebességrõl a kanyarba terelni. A vezetõ egy kis kézikar segítségével tudta aktiválni a kocsi hátuljára erõsített nagyméretû szárnyat. Ezt a versenyautót a Le Mans-i versenyen alkalmazták elõször.Michael May versenyzõ 1956-ban Porsche Spyderének farrészét egy nagyméretû szárnnyal, kezdetleges spoilerrel szerelte fel. May ismerte fel elõször a lehajtóerõ jelentõségét. A fékutakat nagy mértékben rövidítette, a kanyarokban jelentõsen nagy sebességgel tudott menni. 1968-ban szintén a Porsche alkotott új konstrukciót,a 908-as Berg-Spyderre szerelt mozgatható légterelõket.""Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #10352 üzenetére
Motor, fékek (nem szénszálas), KERS, TERS.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10354 üzenetére
Bocs, de azt hittem hogy amit az imént Hunnylander leírt az magától értetődő.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #10361 üzenetére
"Sztem az egységes diffúzor felesleges, korrektül be kell szabályozni, és akkor nincs probléma."
...és kitől várod a korrekt szabályzást? Mert hogy az FIA-nak ez nem megy az már kiderült párszor.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10375 üzenetére
Majd létrehoznak egy diffúzor munkacsoportot és ők megtervezik a megfelelő szakemberekkel. Szépen bebetonozzák úgy, hogy az egész évben egy fix alkatrész legyen amiből mindenki tök ugyanazt kapná. Aztán hogy az autó többi részét ki hogyan tudja hozzáhangolni az már a csapatokon múlna.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10377 üzenetére
Mi köze a kettőnek egymáshoz?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10379 üzenetére
Azt tudod hogy miért nem volt sok eredménye?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10381 üzenetére
Mert ez egy teljesen lefixált alkatrész lenne mint például az egységes ECU vagy akár a gumik. Ott van kiskapu? Tudtommal nincs. Az előzés munkacsoportnak nem az volt a feladata, hogy megtervezzen egy fix alkatrészt tehát nem lehet párhuzamot vonni a kettő között.
Motion_Blur:
Ezzel gyakorlatilag garantálták hogy véletlenül se legyen a gumik miatt több az izgalom. Még esetleg ha nem hagytak volna ki egy lépcsőt a keverékek között akkor talán...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #10389 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
...még jó hogy pár napja meg azt ecsetelték hogy tuti nem fog esni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #10428 üzenetére
Én is inkább az olaszt választanám az angol/német konyhával szemben.
raczger:
Ugye 17:00-kor rajtolnak vasárnap...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A kiskép "képes" IMG-s linkje legyen a nagykép "linkes" linkjének a neve.
Aszondták hogy Májkülnek ez a 250. versenye és az 50., 100., 150., 200. versenyeit megnyerte. Azért nem sírnék ha megszakadna a sorozat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Bahrain-ben 19 előzés volt összesen és ezzel a 2. az eddigi ott rendezett versenyek rangsorában az előzések száma szerint. Ennyit a pályáról...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #10441 üzenetére
Ez kivételesen igaz. Túl sok a hülyeség.
Az összes létező versenysorozat közül egyiket sem hívják úgy hogy Forma 1. Ettől kezdve teljesen értelmetlen ezekkel példálózni meg okoskodni.
Sajnos úgy tapasztaltam hogy nem igazán érted magyarul ezért írtam úgy ahogy. A kilométeres ócska rizsát meg hagyjuk már könyörgöm. Bár ez lételemed úgy látom. 10 kilométeres karakterhalmazban 5 százaléknyi hasznos információ.
Azért én kiraktam egy cd tokot az asztalomra és lefixáltam, meghatároztam hogy milyen szabadságot kapjon.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A "cikk" ismeretében akár azt is lehetne írni a kép alá hogy "ne sírj Fernando, majd visszakapod az liszenszedet jövőre".
Bár szerintem ez a hír egy szokásos sz@rkavarós túllihegett szenzációhajhász ipari hulladék.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Kijött az 1.5-ös F1 mobile app. Kapott némi javítást. Most már ez is konvertálja a nagydíjak eseményinek időpontjait. Pont ezt hiányoltam az előzőből. Már gyakorlatilag szinte mindent tud amit kell. Lassan jobb lesz mint a webes live timing.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10522 üzenetére
A tavalyi 18. rajthelyhez képes még mindig előrébb van.
Legalább annyi előnye van a dolognak hogy új gumikat rakhatnak majd fel holnap, bár ha esni fog akkor úgyis borul minden.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #10528 üzenetére
Gondolom ha verseny közben meghibásodik a rendszer az nem túl jó és elég veszélyes is.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz tuskooo #10549 üzenetére
"...amikor Schumit megbüntették itthon, mert telefonált vezetés közben, akkor egyik rajongó se jött azzal, hogy de hát ő nagyon fontos ember, meg biztos Massát hívta, hanem mindenki belátta, hogy hibázott."
Érdekes hogy mennyire szelektív a memóriád.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Asus K95VJ, 18,4" FHD, I7-3630QM 8x3,40 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD+1TB HDD, 1GB VGA ,WIN 10, Számla,
- Asus R751L, 17,3" FHD, I7-4510U, 8GB DDR3, 1TB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla, garancia
- IdeaPad 1 15ALC7 15.6" FHD Ryzen 5 5500U 16GB 512GB NVMe SSD (PCIe 4.0) gar
- Asus N73S, 17,3" FHD, I7-2670QM 8x3,10 GHz, 16GB DDR3, 250GB SSD,500GB HDD, 2GB VGA ,WIN 10, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen