- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Egyedi megoldást kínál majd a CMF első készüléke
ma Az első előzetesben látott, csavarszerű képződmény a Nothing Lock, amivel különféle kiegészítőket lehet majd a készülékre applikálni.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
proof88
addikt
Kimi kék zászlós rész tetszik
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #43939 üzenetére
heh :d
-
proof88
addikt
válasz werszomjas #43959 üzenetére
az eső gumiknak kicsit nagyobb átmérőjük van mint a száraz pályás gumiknak, pont azért hogy így nagyobb legyen a hasmagasság. Egyébként nem tudom, hogy beállításügyileg mennyire lehet megemelni egy F1-autót. Arra gondoltam, hogy az extrém eső gumi esetleg lehetne még nagyobb sugarú mint a normál eső gumi. Az tény, hogy leszorítóerőt vesztenek ha emelgetik a hasmagasságot, de inkább az, mint hogy felússzanak. Max mennek lassabban, de valahogy meg kéne oldani hogy a hasuk ne üljön fel a vízátfolyásos részeken ... vagyis gondolom hogy a hasuk van túl alacsonyan és nem az eső gumik vízkiszorító képessége a szűk keresztmetszet, bár passz.
-
proof88
addikt
válasz mokus1 #43961 üzenetére
meg gondolom az is probléma, hogy esőben jobb lágyabb rugózással menni, de a lágyabb rugózás magában hordozza azt is, hogy könnyebben lejjebb megy a kocsi alja ... meg ugye az F1 autók elég nagy leszorítóerőt csinálnak ha gyorsan mennek, a rugók meg préselődnek ugye ... mondjuk erre van kitalálva a 3. rugó ami mondjuk lehet keményebb függetlenül a lágy torziós rugóktól, de gondolom azt sem jó túlzottan keményíteni mert fékezés-gyorsításra is hatással van és elronthatja az alap rugók lágyságát ...
-
proof88
addikt
válasz atila4 #44016 üzenetére
A Brawn GP-vel az évad 1. felében voltak ott az első helyen, utána ha visszaemlékszel, Button mindig hátrébb volt, pont annyit előzött mindig amennyi szükséges volt pontok szempontjából. Valenciában csak azért nyert Barrichello mert Hamilton kerékcseréjével gond volt, Hungaroringen már Hamilton nyert, Spában már Kimi, a 2. fele az évnek már nem volt olyan jó a Brawn-nak se. Red Bull is egyre jobb lett. Brazíliában is Button pont abban a pozícióban ért be hogy meglegyen a VB. És akkor nem igazán koncentráltak következő évre fejlesztések szempontjából, mert harcoltak a VB-címért. Aztán jött a Merci és kb tavalyi autóval vágtak neki 2010-nek. Ami jó nagy fos volt a gumik kezelése szempontjából, mert valamit változtattak rajta asszem ami miatt a gumikat már nem úgy kezelte. Vagy 2010ben akkor jöttek be a Pirelli-k? Nem emlékszem már de elavult volt már az a kocsi 2010-ben. 2011-ben jobb volt kicsivel, most is jobb kicsivel, de még meglátjuk mire lesz elég. Szerintem lesz a Merci dobogón idén.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #44023 üzenetére
majd monzában
-
proof88
addikt
Wéber Gábor:
A mai nap nagyon hosszú volt, úgyhogy csak címszavakban a lényeg:
- mindenki a gumik túlmelegedédével küzd, pedig ma "csak" 47C fok volt a maximum aszfalthőfok,
- A Red Bull hosszú etapjai elég jók voltak, de egy körön egyáltalán nincs meg a balanszuk, az egész FP3- at ennek szentelik majd.
- a Ferrari főleg a lassú részeken veszít, de megtankolva csökken a hátrányuk (Alonsóval).
- lehet, hogy Barcelonára visszatérnek a nyomórudas első felfüggesztéshez (olasz pletyka).
- Raikkönen nagyon szenved a kormányzással, nem tudták megoldani a kormányerő+visszajelzés problémát egyelőre.
- a Pirelli 3 kiállást vár és itt is 0,5 mp az időkülönbség a két keverék között (holnap még hozok érdekességet a keverékekről).Holnap az FP3 után jelentkezem.
-
proof88
addikt
válasz Motion_Blur #44048 üzenetére
nagyon jót tenne neki is, végre fenn állni a dobogón ... megérdemelné legalább 1x a visszavonulása előtt még
-
proof88
addikt
válasz TESCO-Zsömle #44070 üzenetére
Schumi
-
proof88
addikt
Vettel amúgy kemény gumival ment Q3-ban. Nem láttam a közvetítést, azért mondom mert nem tudom hogy mondták-e.
szerk.: Kimi és Vettel, a 2 haver egymás mellől
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz kukinyo #44187 üzenetére
Schumi megtartja a pozícióját a rajtnál, és az 1. kör végén a hosszú egyenesben megeszi a mekiket. Így a 2. körben már első lesz, aztán amikor kopnak a gumijai, feltartja őket. Hamilton nem fogja tudni megelőzni, beragad mögé, Button meg eleve lemaradt Hamiltontól, és a 10. körben felgyorsul, Hamilton kijön boxba gumikat cserélni, Button meg lendületből megelőzi Schumit. Aztán jön az eső és így lett a csokapik.
-
proof88
addikt
válasz csucsbicep #44232 üzenetére
-
proof88
addikt
na most már abba lehet hagyni a nyafogást hogy így meg úgy ... felesleges hsz-ek tömkelege.. lehetett számítani erre? IGEN! F1? IGEN! Kb mindenki érezte hogy benne van a piros zászló .. évek óta ez megy, legalább a fórumot ne szedjük szét mááááá
-
proof88
addikt
válasz mefistofeles #44504 üzenetére
egyébként ha 50-nel mennének, tudod mi lenne ... leégne az összes motor kb ...
-
proof88
addikt
válasz prmcsk #44823 üzenetére
alfonzó, perec, szvetter, gumma, ezek mik akarnak lenni? Nincs normális nevük de most úgy komolyan?!
Egyébként Alonso nem fogja magára húzni Perezt, mert a rutintalanságával akár ki is üthetné Alonso-t ... én inkább pont ettől szoktam félni, ha egy rutinos versenyző mögé érkezik egy rutintalan ... ráadásul az eső sem volt biztos, bármikor elkezdhetett volna esni még a végén ... Alonso konkrétan kb akkor vett vissza mikor Perez lecsúszott a pályáról ... -
proof88
addikt
válasz prmcsk #44827 üzenetére
De nekik ez a nevük, ugyanúgy megőrülök amikor itt egyesek Kolbászt meg ilyeneket beszélnek és már azt sem tudom hogy kiről is van szó ...
Alfonz ma brutál szerencsés volt, mert egy taligával a verseny (második) felében vezetni mert és nyert. Így jó ?
nem jó. Alfonz helyett Alonso. Vagy Fernando vagy akármi de nem alfonzó ... ez a lényeg.
szerk.:
Zsák vili ehhh
zsákvilnöv, legalább így írnád[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz kukinyo #44940 üzenetére
lehet hogy csak fordítani nem tudnak. De a cím mindenképp szenzációhajhász, nem szeretem az ilyen dolgokat ... itt az eredetik:
Vettel:
Having no radio meant we were delayed getting the messages and I didn’t hear anything from the team at the end. There were problems with the car after the incident, but I wanted to see the chequered flag.a probléma a rádióval azt takarta, hogy késve kaptuk meg az üzeneteket és a végén már semmit sem hallottam. Az incidens után problémáim voltak az autóval, de szerettem volna látni a kockás zászlót.
Ezt sikerült egybemosniuk úgy, hogy UTASÍTÁS ELLENÉRE ÉRT CÉLBA!!! Holott ez sehol nem volt írva, csak ügyesen egybefordították vagy egybegondolták.
Horner:
We had lost all radio contact with Sebastian, which meant we could only speak with him via the pit board. After his stop he came up to the HRT who hit him and caused a puncture. The incident caused damage to the rear brake duct, which went into thermal runaway, so we wanted to stop the car before the end from a safety point of view. Seb didn’t hear us on the radio and continued. Thankfully his car got to the end without failing, but the incident cost Sebastian at least a fourth place finish today.Teljesen elvesztettük a rádiókapcsolatot Vettellel, csak táblákon keresztül tudtunk kommunikálni vele. A boxkiállása után utolérte a HRT-st aki defektet okozott neki, s mindez sérülést okozott a hátsó fékhűtőjében, ami később hőmérsékleti problémákat okozott, úgyhogy a biztonság kedvéért le szerettük volna állíttatni vele az autót a célbaérés előtt. Seb nem hallott minket és folytatta a versenyt. Szerencsére különösebb fék probléma nélkül ért célba.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz proof88 #44944 üzenetére
amúgy ezt most mondom mindannyitoknak, hogy nagyon vigyázni kell azzal amit a magyar oldalakon olvastok, rengeteg félrefordítás és egybemosás van, anno Hamiltonra szálltak rá és olyan valótlan dolgokat írtak le a nyilatkozatai fordításában aminek köze nem volt kb ahhoz amit tényleg nyilatkozott... megvan a véleményem az egészről. Megutáltatják a pilótákat az emberekkel. Formula1.com, Autosport.com, ezeket kell olvasni, illetve magyarokról múltkor szó volt itt a topikban, hogy melyek a jók, az f1-live-ot meg kerüljétek ... Az egészről az a véleményem, amit Kimi csinált a *** újságíróval, mikor annyira a pofájába nyomta a kamerát már hogy közben Kimi cuccán térdepelt ... jól fel kell lökni őket a *** ... Undorítóak. Tisztelet a kivételnek persze!!!
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Nowhereman #44950 üzenetére
a cikkre reagáltam, nem a kihangosításra
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #44981 üzenetére
ez olyan eset volt, mint nálunk egyszer szimulátorban. mentek monacoban egymás mögött egy ideig, aztán a hátul lévő fél be akarta rakni a kocsit a másik mellé, akinek pont abban a pillanatban csúszott meg a fara és ellenkormányzott, szitált kicsit balra-jobbra a kocsi és persze pont mikor mellészúrta a másik a kocsit jobbról, akkor szitált jobbra úgyhogy összeakadtak és mentek a falba mindketten. Azt hitte az előzni vágyó fél, hogy direkt rántotta rá a másik a kormányt h ne előzze meg, de ugye nem ez volt az igazság. Először volt is nagy felháborodás, de aztán megbeszélés után lenyugodtak a kedélyek.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
ok de fals dolgokon agyfaszt kapni, miközben gondolhatná hogy teljesen véletlen volt ... ez olyan mint amikor 2009-ben Trulli és Sutil a brazil rajt után összeakadtak és kiestek és Trulli idegbeteg lett ... neki is lett volna kedve bemosni Sutilnak, nekem meg mondjuk Trullinak lett volna kedvem bemosni mert Sutilnak köze nem volt az egészhez, de azért ott pattogott vele .. szegény Alonso meg emiatt esett ki, shit happens.
-
proof88
addikt
Leírni is hosszadalmas, mennyire izgalmas lesz a hétvége az autósport-kedvelőknek
K E D D
====================
WTCC - 23:00, Eurosport, magazin ism.S Z O M B A T
====================
V8 Supercars - 7:10 (?), 1. futam, Symmons Plains Raceway
WTCC - 9:00, szabaededzés, Ricardo Tormo Circuit
Formula Abarth - 10:10, 1. futam, Ricardo Tormo Circuit
Italian Formula 3 ES - 11:15, 1. futam, Ricardo Tormo Circuit
WTCC - 12:00, szabaededzés, Ricardo Tormo Circuit
AutoGP - 13:00, Eurosport, élő 1. futam, Ricardo Tormo Circuit
WTCC - 14:00, Eurosport, élő időmérő, Ricardo Tormo Circuit
Formula Abarth - 16:15, 2. futam, Ricardo Tormo Circuit
Italian Formula 3 ES - 17:15, 2. futam, Ricardo Tormo Circuit
Nascar CWTS - 19:30, futam, Martinsville SpeedwayV A S Á R N A P
====================
V8 Supercars - 6:35 (?), 2. futam, Symmons Plains Raceway
Int'l GTSprint Series - 9:00, 1. futam, Autodromo Nazionale di Monza
WTCC - 9:30, Eurosport2, élő bemelegítő, Ricardo Tormo Circuit
Ferrari Challenge Trofeo Pirelli - 10:05, 1. futam, Autodromo Nazionale di Monza
Formula Abarth - 10:25, 3. futam, Ricardo Tormo Circuit
Int'l Superstars Series - 11:15, 1. futam, Autodromo Nazionale di Monza
ELMS - 12:00, futam, Circuit Paul Ricard HTTT, 6 óra / 1000 km
BTCC - 12:47, 1. futam, Brands Hatch
AutoGP - 13:00, Eurosport2, élő 2. futam, Ricardo Tormo Circuit
Int'l GTSprint Series - 14:05, 2. futam, Autodromo Nazionale di Monza
WTCC - 14:15, Eurosport, élő 1. futam, Ricardo Tormo Circuit
Ferrari Challenge Trofeo Pirelli - 15:05, 2. futam, Autodromo Nazionale di Monza
BTCC - 15:17, 2. futam, Brands Hatch
Italian Formula 3 ES - 15:40, 3. futam, Ricardo Tormo Circuit
Int'l Superstars Series - 16:15, 2. futam, Autodromo Nazionale di Monza
WTCC - 17:00, Eurosport, élő 2. futam, Ricardo Tormo Circuit
BTCC - 18:05, 3. futam, Brands Hatch
IndyCar - 21:00, futam, Barber Motorsports Park
Nascar SCS - 19:30, futam, Martinsville SpeedwayS T R E A M E K
====================
V8-ra reghez kötött, ingyenes: http://www.v8supercars.com.au/liveapp/
Vegyesek:
http://www.vipbox.tv/sports/motorsports.html
http://www.sportlemon.tv/c-10.html
http://www.lshunter.tv/motor-sports-live-streaming-video.html
http://www.firstrowsports.eu/sport/motosport.html
http://livetv.ru/en/allupcomingsports/7/
http://hu.justin.tv/directory/sports/auto_racing
http://hdfooty.com/
http://www.eplsite.com/f1.html
http://www.ilhansports.info/
http://www.freefootball.org/upcomingtv.php?type=motorsports&view=all -
proof88
addikt
válasz kukinyo #45156 üzenetére
Nincs szuperlicenszhez kötve, hogy megtanultam olvasni és azt olvastam, hogy megcsúszott alatta az autó ... ugyebár ilyen elő szokott fordulni ... nem mondtam hogy Vettel hibás a balesetért, csupán a leidiótázás b@ssza a csőrömet, de az ehhez hasonló megnyilvánulásait már megszokhattuk tőle, ugye Törökországban is egyből ment a mutogatás, nem is tudom hogy ki húzta rá a kocsit a másikra ez van, ha frusztrált az ember kijönnek belőle meggondolatlan dolgok. Csak ne ne b@sztassuk már szegény HRT-st, mert tönkretette Vettel versenyét. Igaz, Kimi is tönkretette anno Sutil versenyét, az is kimerült annyiban hogy hülye alkoholista.
-
proof88
addikt
válasz kukinyo #45171 üzenetére
“It’s harsh,” he said of the penalty. “The kerb was wet. I had wheelspin so I had to move right.“
"Kemény." - mondta a büntetésre. "A rázókő vizes volt. Kiforgott a kerék úgyhogy jobbra kellett mennem."
Egyébként lényegtelen, az a lényeg hogy Vettel kicsit visszafoghatná magát akkor amikor nem úgy sikerülnek a dolgok ... mondjuk úgy, hogy Kimitől tanulhatna egy kis magaviseletet.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
válasz proof88 #45292 üzenetére
francba, azt hittem ugranak majd páran a trollkodásra
Csepy: Jason-t innen szedtem
Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mini-ITX
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Parfüm topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX RTX 3060 Ti OC LHR - eladó!
- iMac 2019 27" Retina 5K / i5 3 GHz / 32 GB DDR4 / 1 TB SSD / Radeon Pro 570X 4 GB
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- AKCIÓZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 16/512 FHD HUN
- Dell SE2216H 22" 1920x1080 Full HD LED Monitor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen