Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
ma Kémfotókon csodálható meg az S24 Ultra vonásaival érkező hajlítható.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Chivalry 2
gp A jövő hét folyamán egy újabb rejtélyes ajándékot kapunk a cégtől.
Aktív témák
-
Oliverda
félisten
válasz Peat;) #10009 üzenetére
Igen, de remélem hogy jövőre már nem ez lesz a helyzet. Mondjuk valóban sokkal logikusabb lett volna egyszerre bevezetni az összes újítás de mint tudjuk sajnos a logika néha meglehetősen távol áll a szereplőktől. A 2009-re bevezetett újításokat is össze lehetett volna kötni az ideiekkel, még akkor is ha a KERS-et nem számoljuk bele.
attisx:
...ha nem lenne egységes akkor is limitálva lenne az ereje, tehát én nem látok ebben túl nagy veszteséget, viszont így legalább majd a kevésbé tehetős csapatoknak sem jelenthet akkora problémát az autóba való implementálása. Mondjuk egy unlimited KERS szabály érdekes lenne.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10014 üzenetére
Nem feltétlenül szükséges akksi hozzá: [link]
attisx:
Ezen nem kell parázni szerintem. Egységes motorok és kasztnik sosem lesznek szerintem de teljesen egységes váltók sem. A KERS egyelőre egy viszonylag költséges extrának számít. Más tészta.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10022 üzenetére
Biztos nem véletlenül de ez még nem jelent semmit szvsz. Ettől még egyáltalán nem biztos hogy az akksis megoldás jobb lenne.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz 7Heads Drago #10027 üzenetére
2 órás futamok eddig is előfordultak már, ebben nincs semmi új.
Az idei évre pedig a legtöbb jegy már elkelt a futamokra. Silverstone-ra ha jól tudom már az összes. A pénteki és szombati napokra is sokan kimennek pedig akkor csak kisebb osztályok versenyei vannak, pénteken meg semmi verseny nincs csak az edzések. Látszik hogy még soha nem voltál kint mert akkor nem írnál le ilyeneket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A Williams tájékoztatása szerint az ő lendkerekük meghibásodás esetén is biztonságos marad. A brit csapat egy új szén kompozit anyagot használ, amit a szintén brit Urenco cég fejlesztett ki. Az Urenco urániumdúsításhoz készít centrifugákat. Az új anyagot úgy alkották meg, hogy meghibásodás esetén porrá málljon. "A konstrukció értelmében egy meghibásodásnál - legyen az egy ütközéses baleset - a lendkerékből nem marad más, mint szénszál por nagy nyomású kigázosodása" - mondta Scott. "Elemzésünk szerint a lendkerékkel sokkal gyorsabban alakítható át és táplálható vissza az energia" - magyarázta Damien Scott a Williams mérnöke. Elmondása szerint az autógyártók máris érdeklődnek az egykor szebb napokat is megélt, jelenleg azonban ismét az élvonal felé törő csapat lendkerekes technológiája iránt.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz 7Heads Drago #10034 üzenetére
Nem volt nehéz kitalálni. Mert ha már lettél volna akkor tudnád hogy a legtöbben nem azért mennek mert olyan baromi izgalmas versenyt várnak. A nagy tömegek egyes pilóták miatt mennek ki illetve az magáért a hangulatért. Ennek pedig maga a vasárnapi verseny csak egy része. Ergo szerintem egy lófüttynyit sem fog változni a jegyek eladása még akkor sem ha nem lesz ennél egyetlen izgalmasabb futam.
Amúgy MS visszatérése rendesen meg fogja nyomni az eladásokat.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz 7Heads Drago #10040 üzenetére
Ennek számtalan oka lehet. Pl. gazdasági válság. A verseny izgalmának ehhez vajmi kevés köze van szerintem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Akinek már egy kicsit nagyobb kijelzővel rendelkező telefonja van és érdekli annak érdemes kipróbálni a Formula1.com-os mobil java alkalmazást. Szerintem elég jól össze van rakva, szinte minden szükséges infót megmutat. Persze valamilyen net elérés kell hozzá hogy működjön.
Ezen felül lehet kérni hogy SMS-t küldjenek a hétvége eseményeiről. Edzések utáni eredmények, plusz még a verseny közben is küldözgetik őket. Ez szintén ingyenes csak regisztrálni kell.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz JColee #10046 üzenetére
Igen, tök ingyen.
Azért a FOM nem az az apró betűs átb@szós garázscég szerintem.
Amúgy az LG és a Vodafone közös támogatásával nyomják ez azt egész mobil szekciót. Egyik sem az a kispályás fajtából származik.
Formula1.com's free text messaging service is available globally and sends official race information direct to your mobile phone. It brings you the essential news and results, plus unique data and a speed of delivery only possible through its direct connection to Formula One Management's Technical Centre at every circuit.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Mondjuk én már baromira untam amikor a 10. SMS jött a csúcssebességekkel.
Persze aki nincs a TV előtt és érdeklik az eredmények annak baromi jól jöhet. A mobilos alkalmazást pedig a pálya mellett ülő nézőknek is eléggé hasznos és kényelmes lehet.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10067 üzenetére
Nem hiszem.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #10071 üzenetére
Igen, ez elég veszélyes tud lenni. Lehet hogy ez valami opció a Red Bull-ban a szorosan hátul közlekedő ellenfelek lerázáshoz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10078 üzenetére
Szerintem ez csak véletlen egybeesés. Amúgy Domenicali aszondta hogy a hűtés nem volt elégséges. A teszteken 20 fok körül volt a max hőmérséklet itt meg 35 környékén tetőzött.
Ausztráliába már egészen biztosan nem kell semmilyen szűrő tehát ott majd kiderülhet hogy mi a helyzet. Mondjuk maga a pálya is fényévekkel jobb vonalvezetéssel rendelkezik mint a múlt hétvégi töketlen mikiegér.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz TESCO-Zsömle #10080 üzenetére
Nem tudom hogy egyáltalán létezik-e külön szűrő az ilyen homokos pályákra. Az meg a másik hogy ha létezik akkor számít-e ennyit. Én kétlem.
Szvsz ezek a nagy időmérős különbségek inkább annak voltak köszönhetőek, hogy a csapatok még eléggé a sötétben tapogatóznak az új szabályok miatt. Sokan nem merték gyilkolni a gumit a Q3-ban attól tartva hogy majd mi lesz majd a versenyen az első kiállásig 45-50 fokos aszfalton. Többen elmondták hogy a versenyen is lehetett volna még agresszívebben hajtani mert a gumik bírták volna. Csak ugye ez így utólag derült ki. Kell még pár verseny hogy letisztuljanak a dolgok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
A versenyzőknek alig kellett spórolniuk a gumikkal
Ultrahiperlágy keverékeket az összes versenyre.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz JColee #10088 üzenetére
"Valamennyi száraz aszfaltra alkalmas gumikeveréket megváltoztattunk, mert a versenyzők hosszabb etapokat fognak teljesíteni és gondoskodtunk arról, hogy az abroncsok előbb elérjék az üzemi hőfokot is."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz JColee #10090 üzenetére
"Olyan gumi kéne, amit nagyon nehéz bemelegíteni, ezért a versenyzők próbálnának minél agresszívebben vezetni"
Az teszt időszakban pont úgy változtatták meg a gumikat hogy gyorsabban fel lehessen melegíteni őket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #10114 üzenetére
Stefano Domenicali (a Ferrari csapatfőnöke):
"Szerintem várjunk még egy kicsit, mielőtt elhamarkodottan véleményt alkotnánk. Csak várjuk meg, hogyan alakulnak a dolgok a többi versenyen. Talán más pályákon, más körülmények között, teljesen másképpen alakulnak majd a dolgok, ezért én csak néhány verseny múlva szeretnék állást foglalni a kérdésben. Akkor már látni fogjuk, hogy vajon tényleg ez a valós helyzet vagy sem." (Autosport)Bernie Ecclestone (az F1 kereskedelmi jogtulajdonosa):
"Csak semmi pánik, nincs válságban az F1. Úgy vélem, semmit sem tudunk tenni rögtön ebben a pillanatban, úgyhogy nem szabad kapkodva változtatásokat eszközölnünk. Majd a négy Európán kívüli verseny, azaz a Kínai Nagydíj után visszatérünk erre a problémára, ha egyáltalán még akkor is lesz ilyen probléma.""Az első verseny az új szabályok bevezetése után mindig is egy tanulókör volt az összes csapat számára. Most, az első verseny után viszont már tudják, hogy még fejlődhetnek, és mostantól kicsit elvakultabban, több akciót vállalva nyomhatják."
Ezekre gondolsz?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Iron Funeral #10120 üzenetére
Nem csak Domenicali van ezen a véleményen hanem még jó páran. Szvsz teljesen igaza van. Ostobaság egy verseny alapján ítélkezni. Persze azon lehet és érdemes is elgondolkozniuk, hogy kisebb módosításokkal hogyan lehet még többet kihozni a jelenlegi helyzetből.
Amúgy valamiféle egyen diffúzor és egy sokkal szűkebb keretek közé beszabályzott hátsó szárny talán nem lenne hülyeség.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz dangerzone #10135 üzenetére
Kik azok "jó pár százan"? Annyira nem hat meg az F1-en kívüli személyek véleménye, a jelenlegi mezőnyben pedig nincs csak 24 pilóta.
Webber-nek inkább el kéne mennie egy kicsit GP2-be hátha megtanulj,a hogy hogyan kell előzni ahelyett hogy a bizonyítványát magyarázza. Elég nagy szégyen hogy egy majd 2 másodperccel gyorsabb autóval sem tudta megelőzni az előtte haladókat. Rém gyengén teljesített egész hétvégén ahhoz képest hogy Vettel mit művelt. A csapatnak is feltűnt:
A Red Bull többet várt Webbertől
Más pilótától nem olvastam ilyen egyértelmű nyilatkozatot.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz dangerzone #10147 üzenetére
Ezeket már elolvastam kiscsillag. Mit kellene hogy lássak? Hol van ezekben az általad említett több száz ember aki egyöntetűen ugyanazt állítja? Gyanítom hogy ez csak a lángoló koponya egyik téveszméje lesz.
A Link gomb amúgy csodákra képes.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz dangerzone #10149 üzenetére
Azokról beszélsz akik elalszanak néha a futamokon és ha azt mondják nekik, hogy Montreal akkor nem tudják hogy egy gyors vagy lassú pályáról van-e szó? Na ezeknek a véleménye számomra fabatkát sem ér. Aktív több éves tapasztalattal rendelkező F1-es csapatfőnökök és Ecclestone véleményére én többet adok.
De hogy az emberi ostobaságra mutassak egy aktuális példát. IQ teszt:
Mindez egy verseny után úgy, hogy kapásból tudnám mondani az elmúlt évekből az ennél unalmasabb versenyeket. Ennyit erről.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10157 üzenetére
1. A verseny nagy részében (már ameddig nem döglődött Vettel motorja). Ha nézted folyamatosan a live timing-ot akkor láthattad, ha nem akkor itt meg tudod nézni és össze tudod hasonlítani. 1.5+ másodpercek meg voltak jó pár körben Vettel és a Mercedes-ek között.
2. Amennyiben a Vettel-es előzéseket nem számítjuk akkor szt hiszem kettőt. Barrichello-Bumei és Liuzzi-Buemi. Hamilton benézett párszor Rosberg mellé de a McLaren és a Mercedes GP között nem volt meg sajnos az 1+ másodperces különbség ami kellett volna a sikeres előzéshez.
3. Most ilyet hirtelen nem tudok, utána kellene nézni viszont ha még Vettel nem is jobb előzésben mint az ausztrál megmondóember, de legalább ő az esetek többségében remek quali és versenytempót tud diktálni. Nem csak akkor amikor éppen szépen süt le rá a nap, egy évben egyszer.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz JColee #10163 üzenetére
Palik meg Gyula biztos kap belőle dedikált verziót.
BMW001:
Igen, hátpersze. Én meg arra vagyok kíváncsi, hogy mekkora lesz a kuss a témával kapcsolatban, ha a jövő vasárnapi verseny hozza a pályánál már megszokott izgalmakat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #10170 üzenetére
"Negatív kisugárzásom az óriási."
Ezt már tapasztaltam.
"Itt meg is jegyzem, Melbournben nem lehet előzni, így érdemes lesz a kvalira gyúrni, és ott jó eredményt elérni."
LOL. Inkább igyál kávét és úgy nézd a versenyeket.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10173 üzenetére
Te írtál első tízet nem én. Ez a milyen mázli hogy az első 10-nek adnak pontot, és van Buemi meg elég sz@r szöveg így utólag.
Amúgy nem érdekel Vettel mert nem az volt a célom hogy vele összehasonlítsam. Ezt megtették és megteszik a csapatvezetők. Mindenesetre bármit is csinált tavaly mégis több pontot szerzett mint az ausztrál. Na meg kevesebb pilótának is tette tönkre a versenyét ügyes mozdulatokkal.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10193 üzenetére
Ne magadból indulj ki ha kamuzást emlegetsz. Valamint nem tudom hogy miért Hamilton idejeivel hasonlítgatod. Vesd össze Vettel idejeit Button és mondjuk Schumcaher idejeivel mivel mögöttük haladt gyakorlatilag az egész versenyen.
"mondjuk, hogy a verseny után nem kezdte el szapulni a szerelőket, amiért gombost őelé teleportálták."
Most éppen a szabályokat kezdte el szapulni. A szerelőket szapulását szerintem valamelyik következő versenyre tartogatja. Ő sosem lehet hibás, ezt mér megtanultuk.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10195 üzenetére
Már elmondtam hogy engem most nem érdekel Vettel ebben az esetben, de látom téged nagyon bánt hogy amióta megérkezett a csapathoz agyba-főbe veri az öreg Webbót.
Mellesleg amikor SC alatt hibázott akkor Vettel keményen az 5. F1-es versenyét futotta.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Michael: A Ferrari motorja fogyasztja a legtöbbet
A BBC riportere, Ted Kravitz úgy véli, hogy ha Vettel autójában nem hibásodik meg a gyújtógyertya és emiatt nem csökken 75 lóerővel a motor teljesítménye, izgalmasabb lett volna a Bahreini Nagydíj befutója. „Ha Vettelnek nem lett volna problémája, akkor a végén meg kellett volna küzdenie Alonsóval a vezető pozícióért. Míg Vettel hátsó abroncsai már valamelyest elhasználódtak, Alonso végig kímélte a gumikat."
„A verseny más szakaszában azonban nem volt lehetőség a párharcra, mert Vettel a kedvezőbb fogyasztás miatt előnyben volt. Ezt szem előtt kell tartani, mielőtt arról vitatkozunk, hogy milyen unalmas volt a futam."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #10207 üzenetére
A tekerőgombocskát autótól független. Amúgy sem mehetnek már 18K RPM fölé.
Hűtés esetleg rezonanciák. Valszeg nem ugyanúgy van elhelyezve a motor mint a "gyári" Renault autókban.
Nowhereman: Képzeld nem. Nézd meg a legutóbbi quali eredményét. Bő 1.1 másodpercet kapott ugyanazzal az autóval és üzemanyagszinttel. Mi ez ha nem agyba-főbe verés? Tavaly pedig 14.5 ponttal többet szerzett az összesítésben.
"A mellesleg mellé meg tedd az 5. versenyen kívűl azt is hozzá, hogy nem ez volt az utolsó alkalom, amikor azt valami extrém módon hozta össze."
Melyik volt?
Az összeesküvés elmélet alatt pedig nem tudom hogy mire gondolsz. A gyertyás hírt pedig már olvastam, sőt linkeltem is már napokkal ezelőtt.[link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #10213 üzenetére
Szerintem te az üzemanyag-levegő keverékének arányára gondolsz.
Mallya: Esélyt kell adnunk az új szabályoknak
VM: Egy versenyből nehéz megítélni, mindenki találós kérdéssel nézett szembe. Nem tudtuk, hogy a gumik meddig tartanak ki a futamon, és nem volt arra vonatkozó adatunk, hogy megfelelő véleményre alapozhassunk. Adnunk kell a szabályoknak egy esélyt, és az embereknek is, hogy hogyan használják őket.
Egy verseny után mindent megváltoztatni zsigeri reakció lenne. Nézzük meg inkább, hogyan működik Ausztráliában és Malajziában, és jól tájokozott döntést hozzunk arról, hogy reagálnunk kell-e a Formula-1-es show javítása érdekében. Ha ez után megtesszük, akkor legalább több információnk lesz a megfelelő követelés meghozatalára.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Button: A McLaren erősebb lesz Ausztráliában
A pálya és az autó karakterisztikájából következtetve logikus. A Sauber is jobb lehet majd szerintem meg a Force India-t sem írnám le.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Integra #10240 üzenetére
Szerintem meg mindent tudnak és azt is tudják hogy mit kéne tenni. Csak hogy én is mondjak erre valami okosat.
Nowhereman:
Nem állt módomban belekeverni Vettel-t. Ennek a harmadik pontjából indult az egész. Szvsz az semmit sem szépít az öreg Webbo produkcióján, hogy az akkor még újonc csapattársa csinált 1-2 buta hibát az első évében.
Nem kérdés hogy ez jó a Renault-nak. Ez nem is volt kérdés.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Korai még eldönteni Hamilton és Button csatáját
A Mercedes Schumachernek kedvez a fejlesztésekkel
„Michael soha nem elégedett az autójával. Most a neki kedvező irányba kell fejlesztenünk." - jelentette ki Brawn a német hetilapnak.
Míg Schumacher a túlkormányozott autókat kedveli, csapattársa, Nico Rosberg remekül boldogul az alulkormányozott Mercedesszel is, amit a szakértők szerint a német gyártó nem hagyhat figyelmen kívül. Brawn ezzel kapcsolatban mindössze annyit mondott: „Kompromisszumot kell kötni."
A Mercedes sportigazgatója, Norbert Haug elárulta, hogy már megkezdték a McLaren „trükkös aerodinamikai csomagjának" a lemásolását, amelyet a tervek szerint Barcelonában használnak majd első alkalommal. „Mindenki ezt teszi, de három versenyre biztosan szükség lesz, amíg elkészülünk."
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10246 üzenetére
Kihez viszonyítsam? Ha a Ferrarihoz viszonyítom akkor az lesz a baj mert az más autó. Ahhoz lehet viszonyítani a köridejeit akinek ugyanolyan autó van a segge alatt. Sajnos Vettel az egyetlen ilyen a mezőnyben.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10248 üzenetére
Tavaly Nürburgring-en a rajtnál Barit kis híján felkente a falra aztán mandinerből gyorsan csinált Lajosnak egy defektet. Interlagos-ban pedig Raikkonen versenyét dobta a kukába. Nekem valahogy ezek nem nagyon illenek a képbe miközben másokat kritizál hasonló dolgok miatt valamint a nagyobb biztonság mellett kampányol.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #10252 üzenetére
Amennyiben nem jött volna át akkor nekem az a problémám hogy Webbo erősen a bort iszik de vizet prédikál egyik elő példája. A nagyobb biztonságért lobbizik csak a pályán éppen ennek ellenére meglehetősen veszélyes megmozdulásai vannak. Szerintem...
Nyilván az F1 nem bridzsverseny csak az a baj, hogy páran azt szeretnék hogy annyira biztonságok legyen mint egy bridzsverseny.
bridzsverseny:
Nem én írtam. Azért jó lenne ha Button legalább Hamilton mögött szorosan tudna majd közlekedni mert így megint nem lesz sok esély a csapat VB-re. Azért én kicsit többet várok tőle...
P00By:
"Az FIA 2008 májusában kérelmezte, hogy 2013-ról 2011-re előrehozzák a befagyasztás végét, de az istállók elutasították a javaslatot. "
WTF?!
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
- Új Lenovo Ideapad Pro 5 Profi Gyors Laptop -30% 16" RYZEN 5 7535HS 16/512 2,5K Radeon 2GB 120Hz
- Macbook Pro 15 2018 16/512 Radeon Pro 560X
- Lenovo ThinkPad P53s i7-8565U 8x4.6Ghz/32Gb DDR4/512SSD/Nvidia P520/15,6" Workstation Laptop
- Tervezői Dell Precision 7520,15.6",FHD,i7-7820HQ,32GB DDR4,512GB SSD,4GB VGA,WIN11 Laptop Notebook
- XPS 9320 27% ÁFA 13.4" FHD+ IPS érintő i7-1360P 16GB 512GB NVMe ujjolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen