- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- uleFone Power
- Meater 2 Plus - medium rare
- iPhone topik
Hirdetés
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
ph Az kanyargó kábelek lerontják a PC belsejének kinézetét, és a szellőzést is akadályozhaták. Az ASUS remek megoldást kínál ez ellen.
Aktív témák
-
Iron Funeral
őstag
válasz grabber #4741 üzenetére
Szerintem kizárt, hogy a jelenlegi Ferrari alakulatba visszaülne. Mercedesnél, ott van RB, ha számít neki a csapat akkor jelenleg RB > all. Szerintem.
Monjuk RB hiánya önmagában nem baj, csak egy idióta banda lett a Ferrari mióta otthagyta a szuper trió.Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Oliverda
félisten
válasz grabber #5224 üzenetére
Ez szerintem messze nem ilyen egyszerű.
Massa-t biztosan nem túrta volna ki csak azért hogy visszajöhessen. Alonso pedig most húzza maga után a Santander nevű mézesbödönt, tehát őt sem nagyon lehet kiütni onnan. Pont ezért lobbizott annyira a harmadik autóért a Ferrari.
Amúgy neked is ajánlom elolvasásra ezt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz grabber #5227 üzenetére
"Ajánlhatsz nekem angol olvasmányokat,mikor még magyarul is alig tudok Azért átolvasom,a szavakból talán kitalálom miről van szó."
Valaki igazán lefordíthatná már azt az írást. Mondjuk egy blogba jól elférne...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz grabber #5280 üzenetére
"Nem hiszem, hogy 2006-ban szeretett volna visszavonulni" - folytatta Hill. "Azt hiszem megkérték rá, inkább a visszavonulása mellett érveltek. Ez egy politikai dolog volt és a Ferrari rákényszerítette döntését. Kissé bántó volt számára és talán egy befejezetlen dolgot hagyott félbe."
Na de majd ha Hunny lefordítja a teleregényt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
válasz grabber #5505 üzenetére
"Valaki leírná,hogy ez a Mercedes/McLaren szétválás háttérügyileg mit jelent?
Hamilton/Button nem az lenne a logikus,hogy a Mercedes-nél legyen,mert alapból azt gondolnám jobb csapatnak vagy ez nem igaz?"Annak, hogy vélhetően melyik csapat lesz jövőre erősebb, vagy gyengébb abszolút nincs jelentősége ilyen szempontból. Mivel két különálló csapatról van szó, a motoron kívül semmilyen kapcsolat sem lesz köztük.
A Mercedesnek a McLarenben 40 százalékos kisebbségi részesedése volt. Emiatt a Mercinek kisebb volt a beleszólása a csapatügyekbe, mint szerette volna, például már évek óta akartak egy német pilótát versenyeztetni, illetve a sikereik esetén a nyilvánosság sokkal inkább a Mekit ünnepelte, mint a Mercedest. Ezért a Brawn 75 százalékának felvásárlásával létrehozták a saját többségi tulajdonú gyáricsapatukat, ahova így már olyan pilótát szerződtetnek, amilyet csak akarnak, illetve egyéb ügyekben is övék a végső szó. Továbbá, ha nyernek valamit, az csak az övék, tisztán a Mercedes sikere. Egyébként a váláshoz vezető végső lökést az adta meg, hogy a McLaren a Mercedestől független, saját utcai sportautók építésébe kezdett, amikhez már a motort is maguk fejlesztik (ez azt is előre vetíti, hogy néhány éven belül saját F1-es motorral is elő fognak rukkolni).
Ezzel párhuzamosan megállapodtak a McLarenel, hogy a következő 2-3 évben a Meki fokozatosan visszavásárolja a 40 százaléknyi részvényét. A jövő évtől a motorokon kívül minden egyéb technikai, illetve pénzügyi támogatást megvonnak a McLarentől. Sőt 2012-től már a motort is csak pénzért kapja majd a McLaren.
Mivel konkurens csapatok lesznek, értelemszerűen sem adatokat, sem fejlesztéseket nem fognak megosztani egymással (legfeljebb a motorok miatt lesz egy mercis kapcsolattartó a McLaren boxban), ahogy a pilótákat sem. Hamiltonra éppen ezért nem tarthat igényt a Mercedes, mert ő a McLaren csapattal áll szerződésben.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
#70869248
törölt tag
válasz grabber #5660 üzenetére
Jó akkor a kézenfekvőt:
Button-t bekínálták szerződéssel. Azt meg azért ne feltételezzük már hogy Button MS és Brawn kedvéért azt hazudja, hogy bekínálták de valójában mégsem.
Az mellett hogy nincs kézzelfogható alapja erre, mégiscsak egy világbajnok...A motoron esésről meg annyit, amit Mick Doohan mondott, és teljesen felsorakozom a véleménye mögé, Schumacher-nek azért nem jó ötlet, mert amíg az ember megtanul jól motorozni addig perecelni fog jópárat.
Egy motorosnak ez azért nem akkora gubanc, mert minimotoroktól elkezdve, betartva a fokozatosságot esik-kell, nincs akkora tempó, nincs elvárás.
MS ráül egy 600-800-100cc motorra megspékelve a médiával...rossz kezdés.
...és hogy miért valószínű hogy megsérült,..miért valószínűbb mint hogy nem?
Mert nem tud esni, Schumacher nem tanult meg esni motoron, ami pedig minden szamárlétrát megjárt motoros sajátja.
ilyen egyszerű..nehéz úgy gyorsnak lenni, hogy nem eshet el valaki, és ha elesik nehéz nem mgsérülni.
Egy motoros tudja mi az ha elindul a motor hátulja...az aki nem esett még így annak fogalma sincs...a motoros sen fogja meg mindig, bár nagy százalékban igen, de ott már a reakció sebességén múlik.
Ezeket elmondani lehet, de nem válik vérré....nem tudja a térdéről felállítani a motort mint Edwards vagy Rossi, nem tud visszaugrani a motorra mint Mamola, nem tud a motoron akkorát driftelni mint McCoy pl...hogy csak pár látványosat mondjak.
Schumacher mindezekben a helyzetekben elesik, mert azok a meglévő fantasztikus érzékek nem két kerékre csiszolódtak....látszik ahogy ül rajta, ahogy megy a kanyarban.szerk: Szal ha MS ekkorát esik, akkor nagy eséllyel megsérül.
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz grabber #5993 üzenetére
"Rosberg: Egy rossz pontot viszont már biztosan szerzett Schumachernél, ugyanis elárulta, Mika Häkkinen volt a nagy kedvence"
Ja, mert ha MS lett volna a kedvence akkor azt biztos lenyilatkozta volna.
Amúgy akkoriban az apuka Keke Rosberg volt Hakkinen managgere tehát nem meglepő hogy inkább neki szorított.
Az elején Barrichello nem volt olyan meggyőző. Küszködött a fékekkel meg az anti-stall is befigyelt párszor.
Amúgy szvsz a másodhegedűsnek kikiáltott Button, Rosberg, Massa, Webber négyes közül még mindig Rosberg-nek lesz a legnagyobb esélye a villantásra. Szerintem...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- M0ng00se: Northwood vs Prescott + tuning: a tesztek
- Vicces képek
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Ingatlanos topic!
- Nagy pofon: lőttek a Meta európai AI-tervének
- További aktív témák...
- BenQ PD3205U 4K Tervezői Monitor!32"/99% sRGB/Pantone/AQCOLOR/Type-c/Mac Ready/Beszámítás!
- Samsung Odyssey G8 Ívelt Ultrawide Oled Monitor!34"/Oled/WQHD/175hz/0,1ms/Freesync-G-sync/Beszámítás
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- PlayStation 4/Slim/Pro konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!!