Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
gp A folytatás megjelenéséig kicsivel több mint két hetet kell már csak várnunk.
Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
válasz Oliverda #28794 üzenetére
Ezzel sokan nem értenek egyet. Én köszönöm, részemről szívemből szólottál. Komolyan.
sekli:
Lehet, hogy félreértelmezem, ha igen sry Viszont, én a szerencsét nem a Safety Car-oknak tulajdonítom, SC van, Monacoban mindig van, nincs ezzel bajom. Nekem a redflag-es kerékcsere böki a csőröm.
Motion:
Én is. 0:04-től. Hamilton túl agresszívan megy be. Nálad a pont. Massa viszont csak úgy tudott fordulni ahogy, véletlenül se nagyobb íven, nehogy elkerüljék az ütközést, de ő egyáltalán nem olyan arrogáns/büszke, mint Hamilton.
#28803: Asszem ezt keresed.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
szaszabee
aktív tag
Itt tények voltak ami megváltozott a baleset miatt Ezért nyert Vettel ezt hivják szerencsének és "nem milett volna ha "
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #28800 üzenetére
Arról miért nem mutatsz képet amikor még a kanyar közepén vannak?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
DopeBob
addikt
Hát Hamilton mai teljesítménye no comment, hogy lehet így menni? Ő megy ahogy akar a többiek meg oldják meg? McLarennek szurkolok, de Hamiltont nehéz volt ma szeretni
MZ/X
-
sekli
addikt
válasz hoffman_ #28801 üzenetére
Ha nincs piros zászló, hanem csak safety car, akkor is körbekocsikázott volna mindenki. Tényleg furcsa, hogy piros zászlókor ilyen nagy barkácsolás folyik a pályán, de gondolom a mögött az áll, hogy ha már úgy is áll a verseny, akkor az újraindításra minden félig roncs autót összerakhassanak, hogy minél többen legyenek. (pl Hamilton)
[ Szerkesztve ]
-
Mastre
tag
válasz Oliverda #28803 üzenetére
Szerintem lényegesen kevesebb helyvolt, mint Schumacher bármelyik előzésénél. Kb annyi, mint Di Restáénál. Ha van hely bemegyek, ha nincs, nem. Ennyi.
Az más kérdés, hogy az is figyelhetne, aki külső íven van, de mindenképpen a hátul lévő felelőssége, hogy hova megy be.szerk.:
Piros zászlónál vsz. a rajtbalesetek miatt lehet reparálni. Mert aki ott belekeveredik/összeszed valami törmeléket, az ne szenvedjen hátrányt. Nem a 72. körre van megírva a szabály. Sajnos ez így rossz, változtatni kéne rajta...[ Szerkesztve ]
-
hack69
aktív tag
válasz Kiki18 #28799 üzenetére
Itt most nem lesz Schumi éra. Az RB Neweyből áll. Ő megy, vagy karácsonykor túl sokat piál és cseszhetik a szezont. A Ferrarinál azért volt más nagy értékű változó is a képletben. Persze a legjobb (és rosszabb) egy Prost/Senna kombó mp4/4-el párosítva. Azt a teljesítményt a büdös életbe nem fogja f1 csapat megismételni, amit ők ketten, a tragacs és a csapat műveltek az egész mezőnnyel.
-
hoffman_
nagyúr
Ha nincs piros zászló, hanem csak safety car, akkor is körbekocsikázott volna mindenki.
Így van! És itt jön a képbe, amiről már beszéltünk. Nem lett volna tétlen se Alonso, se Button. És Button a "zsírúj" gumikon azért befért volna, úgy érzem. Alonso meg olyat tud, amit más nem, erről nincs értelme beszélni A kocsik barkácsolását(pl Hamilton) ugyanúgy ellenzem/nem értem, mint a kerékcserét.
Mastre:
"Nem a 72. körre van megírva a szabály."
Ez mondjuk igaz. Pláne nem Monacoban.
JJános:
"Kétségtelen, hogy jól jött egy-két esemény, de nem szerencse kérdése"
Csak én érzem úgy, hogy ez ellentmondás?
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
JJános
addikt
válasz szaszabee #28797 üzenetére
Nem. Nem én beszéltem szerencséről. Én úgy érzem megharcolta a futamgyőzelmet.
Mondhatjuk, hogy jó autóban jó pilóta, de hogy szerencsével nyert, azt nem.Kétségtelen, hogy jól jött egy-két esemény, de nem szerencse kérdése a mai futamgyőzelem. Megdolgozott érte.
2007-05-06 óta itt!
-
Oliverda
félisten
válasz Mastre #28806 üzenetére
Azt nem tudhatta előre, hogy Massa majd felszorítja a korlátra. Onnan pedig szinte lehetetlen olyan kis fordulókört venni, hogy a végén két autó is elférjen egymás mellett, a pálya külső szélén. Ezen a képen jól látszik, hogy tökig balra van tekerve a kormány, de ennél szűkebb íven már nem tud fordulni az autó.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
szaszabee
aktív tag
Akárki akármit mond és kinek drukkól és milyen elvetemült fan Mindenki azért nézi az F1 hogy elözéseket lásson Igy vagy úgy Erről szól a verseny Ez a pálya max dodzsem re való Meg vonatozni
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
Ez a nyilatkozat egy vicc LH-tól.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
-
darál0w
Jómunkásember
derégen is volt itt ekkora háboru....de azért meg ne öljétek egymást.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
szaszabee
aktív tag
Egyébként a Hamilton Massa elözés szerintem is szabályos vólt
-
hoffman_
nagyúr
válasz Oliverda #28810 üzenetére
Massa a második képnél szerintem két lábbal taposta a féket, nehogy nagyobb ívre menjen az autó. Hamilton túl bátor volt, túlerőltette. Massa viszont gőgős volt, nem igazán akarta elkerülni a bummot, lesz ami lesz alapon tartotta a kocsit.
dara:
Monaco, a legjobb futam. Kiélvezzük
venember:
Nem vagyok Nostradamus, de azért elég jól lehet következtetni, ez tény. Természetesen nem 100%-osan. A lassulást szerintem feleslegesen emeled ki. Lelassult Vettel, Alonso pedig úgy kilőtt, mint a rakéta. Eltelt egy kör, és ez pont fordítva játszódott le. Direktbe figyeltem, mert többször is eljátszották. Nem is értem/értettem a használt szétgumik miatt.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Motion_Blur
félisten
válasz hack69 #28807 üzenetére
Kb. én is így gondolom.
Idén sincs olyan RB dominancia, mint ami a pontversenyből levonható lenne. Ezen a hétvégén is kiderült, hogy időmérőn nagyon jó a Red Bull/Vettel kombó, de versenyen nincs meg ez az előnyük, sőt..
És ekkora pontelőnnyel már tényleg lehet taktikázni, Kanadában szerintem a McLaren nagyon erős lesz. Aztán ahogy előtérbe kerülnek az aero-pályák, valszeg visszatér a RB is. Vetteléknek eddig minden összejött, főleg a többiek bakijai és párszor a szerencse miatt is.
De emiatt fröcsögni.. 2002-2004-ben is szidta a sok okos a Ferrarit meg MS-t, pedig ők végezték a legjobb munkát. Az ilyet soha nem értettem.
(#28818) D@ni88: jah, Massa-nak ott rögtön el kellett volna kapnia a kormányt jobbra, hogy Hamilton arca beférjen a kanyarba
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
lenox
veterán
válasz Oliverda #28794 üzenetére
Hat igen, mondjuk en pl. azert nem is mondok semmit az elozesekrol, mert az en erzekem szerint ezek altalaban mind a vedekezo hibajabol bekovetkezett balesetek, es regen ez igy is volt, berakta a versenyzo a kereket a masik hatso kereke melle, es akkor mar nem lehetett rahuzni, de amennyire en ertem, azota megvaltozott a szabaly, es nem ertem pontosan, hogy egyik elozesi probalkozas mitol jo, es mitol nem, esetleg ha valaki vagja, akkor leirhatna, hogy mi kell egy szabalyos elozeshez. Mert amugy meg nem kell szabadon hagyni a belso ivet, es akkor nincs hova berakni...
Sebinel azert nezzuk meg, hogy Mark urfi hol jar, szerintem igen vastagon kell azert fogni a kormanyt ehhez az eredmenyhez. Nem volt es lesz mindig szerencses, most volt egy kis segitseg, maskor meg volt mar bukta is.
Jol ertem, hogy Haminal nincs kifogasolnivalo, de Sumak monnyon le, es amugy is makkal szerezte az osszes cimet? -
Gyusz
őstag
Elvileg a mai Kobayashi eddigi legjobb F1-es eredménye és még lehetett volna jobb is.
No mindegy, legalább a büntetést megúszta.Izgalmas futam volt, viszont sokszor pont rosszkor váltottak másik kameraképre, és persze nem is játszottak vissza minden fontosnak tűnő megmozdulást.
-
JJános
addikt
válasz hoffman_ #28816 üzenetére
Ne haragudj, de teljesen elvakult vagy. Aki a kanyar bejáratánál hátrébb van, annak kell figyelnie az előtte haladóra, és nem fordítva. A szabály szerint.
És nincs ilyen, hogy bátor, hanem csak ......, és Massa nem gőgös volt, hanem a sértett fél, akinek tönkrevágták a versenyét.
2007-05-06 óta itt!
-
hoffman_
nagyúr
válasz szaszabee #28826 üzenetére
Belinkeltem már a videót, ott lehet csekkolni. Tényleg nincs mellette. De Massa se kevésbé vétkes az ütközésben, el lehetett volna ezt kerülni. Hamiltont meg megintik ugyanúgy.
#28827, hack69:
+1
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Mastre
tag
válasz Oliverda #28810 üzenetére
ennyi erővel Massa is betehette volna Webber mellé. De mégegyszer mondom, nem volt az sem szép dolog Massától, viszont nem a kanyar közepén húzott rá, hanem már rögtön szűken kezdte. Hamilton ha biztosra akar menni, akkor fékez. Kockáztatott, ez lett belőle. Az első kanyarban Schumacher elengedte, pont annyi helyet hagyott, amennyi kellett, és még arra is integetett. Ott Schumacher is befejezhette volna mindkettőjük versenyét. A F1 ilyen, mindenkinek figyelnie kell a másikra.
[ Szerkesztve ]
-
szaszabee
aktív tag
Az a nagy igazság hogy Massa a balesete ota nem a F1 be való
-
Oliverda
félisten
Az utolsóra inkább nem mondok semmit. Az eredmények amúgy is beszédesebbek.
Mondjuk ha már így egy mondatba összehoztad a két versenyzőt, akkor ezt a mai akciót még érdemes visszanézni legalább egyszer.
Mastre: A videó alapján szerintem Massa nem tudott volna bemenni Webber mellé. Elég messze volt tőle.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz szaszabee #28826 üzenetére
Nem a kanyarnál nézik ki hol van, hanem a kanyar előtt.
Massa ha úgy védekezik, hogy elzárja Hami útját, akkor is Hami a hibás a koccért.Csak Hami azt gondolja, hogy ha betolta az elejét, akkor neki szabad utat adjanak, különben öklel, mint a bika.
Mindig az a mérvadó, hogy a kanyar bejáratánál ki volt hátrébb, mert annak a versenyzőnek van felelőssége egyedül, ha történik valami.
Persze nem szabad cikázni előtte, de erről itt szó sem volt.
2007-05-06 óta itt!
-
Mastre
tag
válasz Oliverda #28834 üzenetére
Mondjuk ha már így egy mondatba összehoztad a két versenyzőt, akkor ezt a mai akciót még érdemes visszanézni legalább egyszer.
[ Szerkesztve ]
-
ronaldo
őstag
válasz Oliverda #28810 üzenetére
A mai futamot lehetőségem volt igen objektíven szemlélni, mivel 1001 dolgom/gondom volt , így most a képernyő előtt habzó szájjal üvöltözés elmaradt.
Ennek fényében írom amit írok: a képeid azt mutatják,hogy Hamilton úgy akart előzni, hogy nem volt hely.Massa védte a pozícióját. Ha az angol érezte, hogy egyszerűen nem létező résbe szeretne beférni (Rossi talán elfordult volna a Ducatival, de talán még neki is szűk lett volna), de ezt mégis megteszi, ráadásul hátrébb levő versenyzőként nem is fékez, mikor már tényleg látja, hogy ebből semmi jó nem sül ki, akkor nem értem mi a probléma. Vagy ha valaki egy előre láthatóan hülye manőverbe fog,akkor az elől levőnek félre kellene állnia, azzal, hogy "jólvan öcsi, bátor vagy,menjél"?
Maldonado eset copy-paste, a talán tőled olvasható komment külön vicces volt, hogy "de hát Hamilton már a rázókőre is ráment" a célegyenes után. Persze, hogy ráment, mivel Maldonado az ideális íven autózott, nem volt hely az előzésre, de Hamiltont ez kevéssé zavarta, hogy véget ér a pálya. Megint ugyanaz a kérdés: ha valaki hülye manőverbe fog,akkor elvárja az elől haladótól,hogy elengedje?
Nagy nehezen lehet ezen a pályán előzni, de nem úgy, ahogy Hamilton szerette volna. Ugyanis ahhoz nem elég egy gyorsabb autó, hanem egy apró hiba / figyelmetlenség az elől guruló versenyző részéről is kell. Márpedig mindkét esetben figyeltek a védekező versenyzők, így semmilyen hely nem volt ott, ahol Hamilton előzni akart.
Ezt a "tökösködést" amit ő csinált, inkább az alagút után kellett volna. Ez a "bebújok mellé tempóból" stílus ott a legcélravezetőbb, no meg ott a legkisebb az esély az ütközésre, mivel a másik figura jobb híján max.levágja a kanyart. (Lásd Webber előzése). A többi helyen csak úgy lehet előzni - ahogy fentebb is írtam - ha a másik versenyző egy pillanatra elalszik. Ezt Massa meg Maldonado sem tette, így inkább Hamiltonnak türelmesebbnek kellett volna lennie. Érthető persze, hogy ideges volt, mert a futamon (meg a hétvégén) minden szarból sikerült rosszul kijönnie, de pont az ilyen dolgok lereagálása kéne hogy különbséget tegyen mondjuk közte, meg egy újonc Perez vagy Maldonado között.
-
-
JJános
addikt
válasz hoffman_ #28828 üzenetére
"Tényleg nincs mellette. De Massa se kevésbé vétkes az ütközésben, el lehetett volna ezt kerülni. Hamiltont meg megintik ugyanúgy."
Utoljára írom. Te elvárod Massától, hogy segítsen Haminak előzni? LOL
Massa kerülje el az ütközést? Ember gondold át még 1x.2007-05-06 óta itt!
-
Mastre
tag
válasz ronaldo #28843 üzenetére
Nagy nehezen lehet ezen a pályán előzni, de nem úgy, ahogy Hamilton szerette volna. Ugyanis ahhoz nem elég egy gyorsabb autó, hanem egy apró hiba / figyelmetlenség az elől guruló versenyző részéről is kell.
Így van
pl.: Schumachernél megvolt a figyelmetlenség az első kanyarban, így be is fért.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Mastre #28842 üzenetére
Ezt kerestem már. Hamilton elrontotta amikor nem tolta fel ott és akkor a palánkra a mestert, és nem törték össze egymást már azzal a lendülettel a verseny első körében. Amatőr hiba volt, de később Massa megmutatta neki, hogy hogyan is kellene ezt jól csinálni.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
Nem marad más csak a hülyézés?
2007-05-06 óta itt!
-
hoffman_
nagyúr
válasz JJános #28846 üzenetére
Én azt várom el tőle, hogy rutinos rókához illően versenyezzen, ne tördeljen indulatból. Mert ezt bizony elbaszta - legfőképp magának. Mint mondtam, Hamilton így is, úgy is büntit kap, ergó Massának tök mindegy, de be tudja fejezni a futamot. Bár minek.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen