Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • flymi

    addikt

    Múlkorról adós vagyok pár képpel, mikor kicseréltem a hátsó emblémát.

    Így nézett ki a csere előtt:

    Kínából rendeltem 1280 pénzért. A tetején a feliratos rész beljebb van, gondolom így nem áll meg a víz az aljában.


    A régi embléma nem csak kétoldalúval volt felragasztva gyárilag, hanem 3 csöcs is rögzítette a karosszériához.

    Próbáltam lefeszegetni a fémlapocskát, igazából felesleges volt erőlködni vele, mert odakötött, mint a beton.

    A végeredményről elfelejtettem képet lőni, meg már be is sötétedett, de szebb lett mint volt.

    Végeztem most délután a jobb első kerékdobbal is. 4 gyári csavar fogta a salátásat, két önmetsző és egy helyen egy darab drót is befigyelt.

    A dob mögött a szivacsszerű anyag mögött ilyen a karosszéria, mondjuk sok ganyé nem volt mögötte szerencsére, de akkor sem jó sehol rozsdát látni.

    Végül felkerült az új doblemez (érdekes, hogy a rögzítési pontok nem teljesen egyformák a régin és az újon, az újon 1-2 darabbal több van), a négy gyári csavart visszaraktam, az egyik önmetszőt is kénytelen voltam, mivel ha jobban megnézitek, a fényszórók felőli részen egyszerűen nincs mihez odafogatni a lemezt, kicsit feljebb szintén hiányos, itt két gyorskötöző egymásbafűzésével oldottam meg a rögzítést, kényszermegoldásként.

    Bocs a szar képek miatt, a telefon sötétben ótvar képeket csinál és a napot már takarta a garázs.

    A régi doblemez teljes egészében, mármint ami megmaradt belőle az évek alatt:



    Plusz egy "kicsit rozsdás kép":

    /// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///

Új hozzászólás Aktív témák