Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
troll81
addikt
válasz ReFleXx #15947 üzenetére
Szia 23 an megyek haza de eddig senki sem mutatott erdeklodest a munka utan...... Pedig kifizetnem nem ertem miert enyire bonyolult folyamat ez. Anyira bonyolult vagy idoigenyes? A vege az h megint beviszem a szervizbe es mondanak valamit ra.
molnarpeter
uj is jo lenne es nem élek a Facebook on sajnos nem is volt.
[ Szerkesztve ]
-
Múlkorról adós vagyok pár képpel, mikor kicseréltem a hátsó emblémát.
Kínából rendeltem 1280 pénzért. A tetején a feliratos rész beljebb van, gondolom így nem áll meg a víz az aljában.
A régi embléma nem csak kétoldalúval volt felragasztva gyárilag, hanem 3 csöcs is rögzítette a karosszériához.
Próbáltam lefeszegetni a fémlapocskát, igazából felesleges volt erőlködni vele, mert odakötött, mint a beton.
A végeredményről elfelejtettem képet lőni, meg már be is sötétedett, de szebb lett mint volt.
Végeztem most délután a jobb első kerékdobbal is. 4 gyári csavar fogta a salátásat, két önmetsző és egy helyen egy darab drót is befigyelt.
A dob mögött a szivacsszerű anyag mögött ilyen a karosszéria, mondjuk sok ganyé nem volt mögötte szerencsére, de akkor sem jó sehol rozsdát látni.
Végül felkerült az új doblemez (érdekes, hogy a rögzítési pontok nem teljesen egyformák a régin és az újon, az újon 1-2 darabbal több van), a négy gyári csavart visszaraktam, az egyik önmetszőt is kénytelen voltam, mivel ha jobban megnézitek, a fényszórók felőli részen egyszerűen nincs mihez odafogatni a lemezt, kicsit feljebb szintén hiányos, itt két gyorskötöző egymásbafűzésével oldottam meg a rögzítést, kényszermegoldásként.
Bocs a szar képek miatt, a telefon sötétben ótvar képeket csinál és a napot már takarta a garázs.
A régi doblemez teljes egészében, mármint ami megmaradt belőle az évek alatt:
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz troll81 #15942 üzenetére
Én MK2-höz találtam műanyag motorvédő burkolatot Vaterán és van ugyanitt lökhárító alá való rész is, az én autómon pölö van ilyen, de darabokban (törött, erősen hiányos). Gondolkodom rajta, hogy vegyek-e ilyet és innen-e.
Csak érdekességképp, Unixban ugyanez az elem listaáron 15k és 22k-ért van, a fémből készült motorvédő 17k.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
Cancer
senior tag
Sziasztok,
2014-es évjáratú S-MAX navigációs középkonzollal szerelt példánya egyszer csak gondolt egyet és a CD nem lejátszotta, hanem végiggravírozta... (persze a "zene oldalon")
Van valakinek előzetes tippje, hogy mennyibe kerülhet a javíttatása? Illetve ugyanebben az autóban a kesztyűtartóban van egy USB port. Arról működne a zenelejátszás? (Tudom, próbáljam ki...csak mindig elfelejtem..)Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
-
Goose-T
veterán
válasz Cancer #15956 üzenetére
Te még poháralátétekről hallgatsz zenét 2018-ban? Természetesen tud zenét lejátszani a kesztyűtartóban lévő USB portról, bár eléggé megválogatja, mit fogad el. Nekem egy ezeréves Kingston Datatravelerrel tökéletesen működik (Mondeo MK4 FL, 2011, Blaupunkt NX gyári navis fejegység).
Nemrég találtam az utcán egy Sandisk Cruzer Fitet, tökéletesen működik, többször leellenőriztem, de a kocsi az istennek se akarja elfogadni, pedig örültem neki, hogy végre lecserélhetem egy pici darabra a nagy bumszli Kingstont. De nem olvassa be a fejegység, pedig ugyanúgy 8GB-os, ugyanolyan FAT32-re van formázva, minden klappol, mégsem működik vele.Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Cancer
senior tag
válasz Goose-T #15958 üzenetére
Amíg tönkre nem ment, igen. Azóta BT-telefon vagy rádió. Csak a teló nekem macerás, meg hosszú úton akkor azt is tölteni kell.
Köszi, akkor elkezdem berippelgetni a gyerek CD-ket, és egy 256 GB-os pendrivra megkínálom vele a MAXit...molnarpeter
Ez jó kérdés. Belgiumból lett behozva...S most jut eszembe. 2012-es, csak 2016-ban vettük...4 évesen...lehet í]y csináltam belőle 2014-est.
Köszönöm!
Az ügyvédem nélkül nem írok alá semmit...
-
-
troll81
addikt
sziasztok ez jo lehet pl alulra a gyarit meg nem talaltam
[ Szerkesztve ]
-
cross56
senior tag
Sziasztok. Testvérem Mk3-as Ford Mondeokat nézeget, 3.0 V6 motorral. Mennyire megbízható konstrukció? Vagy messziről kerülendő?
-
skopy
tag
Sziasztok.
Tolató radart szeretnék a C-Maxra, viszont van vonóhorog is rajta.
Hogy lehet rendesen felrakni, hogy ne jelezzen rá ?
Nem igazán találtam képeket a google barátomnál.
Vannak esetleg tapasztalatok ?Az akasztott embert, még az ág is húzza.
-
nagyúr
Sógornak a toyotán van radar és ha futó van rajta csipog megállás nélkül.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Némelyik elvileg betanítható horog mellé is. Én simán felraknám próbaképp, milyen középről indulva pozícióban nem jelez a horogra. Ha nem gyári szett kerül be, aliexpressen van olcsó utángyártott több színben, diszkréten be lehet építeni a csipogót és kész is.
[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz molnarpeter #15971 üzenetére
Nekem gyári radír van a Fókában, de középen nincs szenzor, így amikor utólag felkerült a horog, le sem tojta a radar a horgot. Persze, ha futó van, pittyog rükiben, de azt az 1-2 percet kibírom fél évente.
-
embe
nagyúr
válasz Goose-T #15958 üzenetére
Na nekem egy ilyen kicsi Sandisk van, szintén 8GB, és a 2013-as Focus gond nélkül kezeli.
Más:
Metabonddal van valakinek tapasztalata? Akár olaj, akár üzemanyag adalékkal. Ismerős körben ódákat zengenek róla.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
molnarpeter
nagyúr
DPF-es motor olajába semmilyen adalékot nem tennék, üzemanyagba is csak égést javítót (VIF/Castrol TDA), azt hiszem a HDSF cleaneres emberke posztolt adalék trutyijával eltömődött szűrőről képet (az valószínű üzemanyagba keverős volt, de egy olajadalék is belekavarhat akár a hamuképződésbe), oldalukon van pár érdekes cikk. Olaj adalék témát égéstérben vesézték ki valamikor.
-
embe
nagyúr
válasz molnarpeter #15975 üzenetére
Igen most regenerál rendesen, nem tudom nem kavarna-e be. De elvileg arra is tesztelve van. Bár ha mégis lenne valami baja, akkor bennem lenne úgy is, hogy lehet emiatt. Így meg ráfogom az elhasználódásra.
Más:
Van tippetek valami jófajta kínai T10-es led izzóra? Vettem, nagyon jó, olyan "szúró" fénye van, csak van egy kis kékes beütése. Olyan lenne jó, ami inkább fehér lenne.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
Jenne
senior tag
Sziasztok!
Egy ilyen kulcsban szeretnék elemet cserélni. Hol kell szétpattintani? Ha szétszedhető. Nem akarnám szétbarmolni. inkább megkérdezem előtte. Azt is meg tudnátok mondani, hogy milyen típusú elem kell bele? Gondolom gomb elem, de az elem típus száma kellene.
Köszi előre is.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
#31600896
törölt tag
Üdv. Megéri 16''-os felnire cserélni a meglévő 15-öst? Nagyobbnak mutat egy 16-os? Gondolkozok a váltáson, de ha lomhább lesz az 1.4 benzines Focus 2, vagy ha nem fog jobban kinézni tőle a vas, akkor hagyom a mostani 15-öst.
-
DeFranco
nagyúr
van róla youtubeos howto, akkor látod mozgásban is, de egyébként a tollat a kis villa alakú kerettel le tudod húzni, a kulcs másik oldalán van ehhez egy pici lyuk, ott egy csavarhúzóval be tudsz segíteni, simán letolod.
aztán a ház maga azt hiszem már magától szétnyílik, és tudsz cserélni elemet. a kezelésiben benne van hogy milyen kell bele, vagy 2025 vagy 2032, arra vigyázz, hogy az elemet lefogó pöckök nagyon szeretnek törni.
utána is összefogja a kulcsház a miskulanciát de jobb ha egyben marad (az enyém eltört)
-
őstag
válasz #31600896 #15985 üzenetére
Hello,
Nagyobbnak picivel nagyobb, a "mennyivel néz ki jobban" meg egyéni ízlés és felni függő Lomhább nem lesz tőle. Egy szép Ghia felnit én is szívesen látnék a mostani acél helyett, bár nekem most is 16-os van dísztárcsával, és szerintem nagyon jól mutat. -
nagyúr
válasz #31600896 #15985 üzenetére
Kicsit peremesebb gumi kell rá majd, ami a magyar utakra nem igazi... De te tudod. Én nem cserélném le.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
nagyúr
válasz tailor #15990 üzenetére
Hát felénk vannak érdekes kráterek, én a húsos gumi híve vagyok...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz Sub-ZeRo #15992 üzenetére
Magyar aszfalt. Egy picit jobb, mint a földút.
Nem is értem, h lehet közlekedni ültetett kocsival, nagy felnis peres gumikkal a hazai utakon.
Persze jól néz ki, de csak addig, amíg nem kell vele menni. Az ilyen max pályákra való (autóp/versenyp).
Biztos nagyon komfortos az érzés. Pár kilométer és többszörös gerinctöréssel jöhetnek a zsákosok.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
nagyúr
Haver a Civicet megültette és annyi rugózása van mint egy régi szekérnek laprugó hiányában... Nem is mondom milyen jó, mikor a vasúti átjárón átmegyünk rajta vele...
De az így jó szerinte..."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
válasz Sub-ZeRo #15994 üzenetére
Magyar aszfalt = tréning pálya
Csatornafedelek szintén életveszélyeyek. Hol besüllyed, hol puplis. Olyat oda tud verni a futóműnek, h csoda, h nem eseik szét.
Csak foltozzák a gödröket, mert ezek már nem kátyúk. De fél-egy év múlva uo lesz. Egy az egyben ugyanott lukas lesz az út. Ismeretlen terepen esőben még roszabb. Nálunk a városban ismerem a főbb utakat és hol kell vigyázni, de ha masszívan esik és ellepi a víz a krátert, a nem helyi sofőröknek kábé esélytelen kivédeni egy tengelytörést. Orosz rulett./// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
-
-
#31600896
törölt tag
Szabolcs-Hajdú megye útjain járok, van pár döcögős szakasz
Maradok szerintem én is a "húsos gumi" vonalon. -
Dr.Burn
őstag
Uraim, kis segitsegert jottem.
Transitokat nezegetek magamnak es talaltam ezt:
[link]. Az ar nagyon jo. Viszont kerdes, hogy ezek mennyire rohadnak? Illetve a TDCI motor kuzkodik-e barmifele porlasztocsucs problemaval? Koszonom elore is.Ugy tudom, hogy a fiatalabb 2.2 -est erdemes nagyivben elkerulni.
[ Szerkesztve ]
"Later Nerd!"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen