- Android szakmai topik
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Nem megy az S25 Ultra 3x-os zoomkamerája sehova
- iOS alkalmazások
- Xiaomi 12T - egytucat
Hirdetés
-
Fizetős formában tér vissza a Wayfinder
gp A készítők átdolgozzák a korábbi free-to-play játékot, az új korai kiadás júniusban érkezik.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
-
Már a Patriot is jegyezhet MPOWER szériás DDR5 RAM-okat
ph Az MSI visszatérő termékcsaládjába illeszkedő készletek kétféle kapacitással érkeznek, három sebességszintre.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
duvi
nagyúr
válasz tonermagus #42996 üzenetére
Szia!
Üdv a csapatban és jó játékot kívánunk!
Az összefoglalóban találsz leírást a Repülési alapokról(is).
Innen ollóztam az alábbi képet: -
addikt
Szerintetek, ha békésen beparkolok egy másik játékos anyahajójára, majd pár nap után lépek csak be:
- akár több ezer fényévre is találhatom magam, avagy
- "kiugrik alólam a szekér", és ott maradok ahol voltam, csak az űrben?nofene
-
warcat
veterán
Visz magával mindent, hajót, eltárolt modult stb. lényegében egy mozgó állomás.
Akár Coloniára vagy a galaxis másik végére is elcipeltetheted magad.Csak vigyázz nehogy ottmaradj a semmi közepén fuel scoop és/vagy elfogadható ugróótávolság nélkül (ha kidokkolsz megnézni valamit)[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
orientcx
őstag
válasz warcat #43004 üzenetére
Ez egy érdekes felvetés. Nem vagyok biztos benne, hogy így van-e, de ha ilyen esetben az egyetlen lehetőséget jelentő, kényszerű self destruct után az illető nem azon a terminálon ébred, ahová utoljára bedokkolt, hanem ugyanazon a FC-en születik újjá, amely pár ezer fényévvel odébb ugyan, de még mindig ugyanúgy a semmi közepén parkol, és mondjuk a tulaj úgy dönt, hogy ő kidokkol az ő ott parkoló felfedezésre fittelt kondájával, és hazamegy, a FC-t meg örökre otthagyja, akkor a szükséges felszerelések híján ott rekedt delikvens soha többé nem tud hazajutni(persze hacsak a support meg nem szánja).
Vagy esetleg a Fuel Rats valamelyik lelkes munkatársa rendszerről rendszerre haza nem kíséri. Esetleg regisztrál egy újabb karaktert, felfejleszti, és odamegy az új karakter új FC-jével.
Na jó mosmááá tényleg sok lesz, de hát mit csináljon egy Fed bugris, akinek már megint csak a laptopja van nála.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
wollnerd
aktív tag
Sziasztok. Nem értek valamit!
Miért pattan le mindig a sub-surface rakéta?! (nem tudom miért piros a "kereszt", 2 van felszerelve, ha az egyiket deaktiválom máris piros...) Tegnapelőtt (mindig is ez volt a 2 db-os, egyik az aktív setup) jól működött, végig nyomva tartva a gombot, szépen beindult a drilling és a kék sávnál elengedni...
De tegnap óta legyen bármelyik subsurface kijelölve, egyszerűen nem működik mindig lepattan, azt se tudom hogy akkor hogy csináltam jól... Bárhogy is próbálom, nyomva tartom a gombot... Mit rontok el most h talán megérdemlem a IPSZ tagságot?!
Számít a távolság? Mert tegnapelőttről úgy rémlik hogy kb. 400 méterről és "túloldalról" lőttem ilyenkor, de most akárhogy is próbálkozom.... Pfff... Talán le kéne szednem a 2.-at....? de tegnap előtt jó volt.
Videót is készítettem. LINK.PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
warcat
veterán
válasz wollnerd #43006 üzenetére
Fontos, hogy ne keverd oda a surface depositot, nálam néha megesik,abból indultam ki - azt hiába lövöd.
A másik meg,hogy a hardpoint pozíciója ahova fel van rögzítve a fegyver , érezhető eltérést okoz egy nagyobb hajó esetén.
Például a corvette baloldali és jobboldali rakétájánál ég és föld különbség van a célzásuk között, elég sokat kell korrigálni a másik irányba mert nem oda érkezik a teljesen 'buta' rakéta mint ahova a célkereszt mutat.
EA: It's in the crate!
-
Peppo
őstag
Egy kis összegzés a sub surface mining által elérhető hozamokról. Reméljük, a holnapi peccs nem nerfeli sz.rrá a módszert, és még este is aktuális lesz, amit írok!
Szóval aszteroidánként 1-5 lyukat találhatunk, és ezeknek az "erőssége" is változik. Van, amelyik minden próbálkozás után (a sikertelen is ennek számít), 33%-ot veszít az erejéből, így három fúrás után kifullad. Ez volt a legrosszabb, amit láttam. A legjobb meg vagy 11 vagy 12% volt, így 8 vagy 9 próbálkozást lehet tenni vele. Minden fúrásra minimum 4-5 törmeléket kiköp, de ez lehet 7-8 is. És ezek a törmelékek átlagosan kb. fél tonnát érnek.
Vagyis ha az ember megüti a jackpotot és kifog egy nagyon jó kavicsot, azzal elméletileg tele lehet rakni egy Pythont kb. 15 perc alatt.
Nyilván ilyeneket nem fogunk találni, de olyat, amiből 60-80 tonna cucc kijön, ma többet is láttam. Az óránként 200 tonna sima ügy, és ha ehhez csinálnak térképet, ami elég valószínű, akkor még durvább lesz a helyzet. És most a gyémánt ára is az egekben, 1,6-1,7 körül veszik több helyen is. Nem csoda, hogy több száz FC, és ennél is sokkal több bányász van kint. Már a szomszédos rendszerekben is alig lehet parkolni.Ja, limpetet kell vinni bőven, mert ha elcsesszük a manővert, vagy ha a törmelékek belebugolnak az aszteroidába, akkor döglenek a kis drónok tömegesen. A gyorsan forgó asztikra rá kell érezni, de nem ezek a leginkább problémásak, hanem amelyeknél a törmelék nem az aszteroidától távolodva mozog, hanem inkább érintőre veszi a sziklát, és mikor a drónok megpróbálják lehámozni őket a kavics oldaláról, akkor annak is nekiütköznek, és végük is van. Minősített eset, mikor gyorsan forgó asztiból jönnek ki lapos szögben a törmelékek. Akkor, miután végignéztük drónjaink értelmet nélkülöző pusztulását, érdemes kicsit várni, míg a kis kavicsok kijjebb lötykölődnek, és csak utána rájuk ereszteni a hiénákat.
A belövési szög is trükkös lehet. Ha telibe találod a lyukat, akkor még egészen lapos szögből is bemegy a fúró, de ha kicsit mellé megy a lövés, akkor már nagyon kényessé válik a szögre.
Maga a módszer egyébként szórakoztató. Már amíg levadásszuk a megfelelő aszteroidát, az is jóval izgalmasabb, mint a lézeres, de végre a művelet megkíván némi ügyességet és gyakorlatot is. Kár, hogy most viszont a core mining nem ér semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
"Nem csoda, hogy több száz FC, és ennél is sokkal több bányász van kint. Már a szomszédos rendszerekben is alig lehet parkolni."
Hova jutottunk basszus, a 90es evek lengyel piacai vannak a szemem elott amikor az autok a szomszed falukig parkoltak az ut szelen.Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
pcnet
addikt
válasz Bio_Robot #43011 üzenetére
Erre nem is gondoltam megmondom őszintén, felstresszeltem magam a gyűrű és a bolygó közé beszorulással. Ott volt a FC a gyűrű alatt/felett (űrben ugye nézőpont kérdése) de csak balra lent láttam a távolságot HUD hiányában. Egy gyökér kalóz ID-zett is a rakomány miatt, ott sem láttam a kék és piros sávot se a célkeresztet, de a célleresztnél látható gyűrüt szerencsére igen, így sikerült meglépnem. Ezután jött a FC-től 700 km-re kilépés és ki is futottam az időből. Annyira eseménydús volt a memekülés, hogy szintézisig el sem jutottam volna. Vigyázni, hogy ne rohanjak bele se a bolygóba, se a gyűrűbe, HUD hiányában figyelni a távolságot, sebességet, majd kivédeni az ID-t, 700 km-ről újra SC-ba ugrani, majd gyorsan dokkolni... Nutellás is lett a konda ülése. De nem hagyott nyugodni a dolog, ma vissza tértem új konda fittel. 2 bányász lézer, a többi HP-n multicannon, minden utilityre shield booster és a military internalra egy SCB. De ma csak egy szemtelen Eaglet kellett megkergetnem.
Ha ilyen szépen emelkedett a LTD ára, lehet átnyerhelek Pythonra vagy Karitra. Azzal minden állomáson tudok dokkokni és amire ráunnék a bányászatra, meg is telik a raktér.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
Bio_Robot
újonc
válasz pcnet (#43013) üzenetére (bocs elrontottam)
"Annyira eseménydús volt a menekülés, hogy szintézisig el sem jutottam volna."
Hmmm..., hát nekem is csak a fórum nyugodt légkörében jutott eszembe ez az ötlet.Kérdés: lehet-e makrózni egy életmentő gombot, hogy ismét nyerjünk 4-5 pernyi levegőt a fulladás előtt?
- Life Support - SYNTHESIS (2xIron + 1xNickel)[ Szerkesztve ]
-
wollnerd
aktív tag
válasz warcat #43008 üzenetére
Köszönöm a válaszokat, neked is Duvi. A videó nem privát, gyorsan javítottam, nem sokkal azután hogy beküldtem a HSZ-t, de te ennél is gyorsabb voltál.
Igazad van, különbség van a SUBsurface és a surface deposit között, melyet többször se vettem észre! Namindegy, át is váltok a condáról python-ra és oda felszerelem az abrasion blaster-t is. Noha a Python kisebbet ugrik, nem baj, van már Fleet Carrier-em is.Más:
Másvalaki is észrevette hogy a Frotier Storeből eltűnt a Steam Wallet fizetési lehetőség?
Én úgy tapasztalom, csak a kártya van. Kár, szerettem úgy használni...[ Szerkesztve ]
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
pcnet
addikt
Ha valaki a tripla LTD hotspot környékén parkol és szülsége van FC üzemanyagra, írjon rám. Szívesen oda adományozom Neki ami LTD bányászat közben összejött.
Esetleg van magyar játékosnak/SSLnek/PH-soknak FC a közelben? Akkor náluk adom el a szajrét ha ezzel támogatom őket.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
duvi
nagyúr
-
wollnerd
aktív tag
Az első felsorolás a mining-gel kapcsolatban ezek nerf-ek... Nem tudom hogy pl. a 25% az mekkora nerfnek számít...?
PC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
warcat
veterán
válasz wollnerd #43022 üzenetére
A 25%-os subsurface nerf nem hangzik elviselhetetlennek, túlzás volt amennyire ömlöttek ki a fragmentek, meglátjuk milyen gyakorlatban persze - viszont az overlap változtatás aggasztó - de a nap végén ki lehet küszöbölni ha térképet használsz, csak úgy sokkal unalmasabb
EA: It's in the crate!
-
wollnerd
aktív tag
válasz warcat #43023 üzenetére
"de a nap végén ki lehet küszöbölni ha térképet használsz, csak úgy sokkal unalmasabb"
Ezt nem értem. Milyen térképPC: GIGABYTE Z490 GAMING X, Intel i7 1080K 3.8 Ghz (5 Ghz) , 32 GB DDR4 RAM, NVIDIA GeForce RTX3080, Windows 10 Pro 64bit, HP Reverb G2, Be quiet! Pure Base 500DX White ház
-
CactuS
Arcképgyáros
Ah, akkor oké, akkor kb. nem veszek majd észre semmit. Már megtaláltam a Joyt a költözős dobozokban, ez már a 0. lépés.
Igen, az eredetit még 2011-ben kaptam, így most 9 év után már én készítettem el az újabb változatot.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
warcat
veterán
Voltam kicsit tesztelni, a jó hír, hogy a subsurface ltd még mindig rengeteg rögöt dob.
Viszont azt még nem teszteltem, hogy mennyire nehéz találni most, megkerestem helyette a fix sziklát az ltd hotspot mellett, igaz, hogy a x4 lelőhelyből 2x gyémánt 2x bromelite lett, de még így is jól halad a rakomány megpakolása.
A kalózok gyors átverése ha nem lenne, talán már nem érné meg, de így igen (relog után amikor megérkezik a kalóz, kidobod neki amit követel, majd egyből kiengeded a collector limpeteket, amik vissza is pakolják a szajrét a raktérbe).
EA: It's in the crate!
-
Peppo
őstag
Az biztos, hogy ez nem 25%.
Tényleg dob rögöt elég sokat, de jó aszteroidát találni sokkal-sokkal tovább tart. Az első 25 percem azzal ment el, hogy keresgéltem, mire az első satnya kis sziklát beadta. Aztán jött pár jobb is, de összességében a kint töltött idő közel a duplája volt a korábbinak. Az alatt lézerekkel egy Cuttert majdnem telepakolok. Persze lehet, hogy csak nem volt szerencsém, de a chaten ugyanerről beszélt mindenki. Aki mázlis volt, és talált jó kavicsot, az nem látta durvának a nerfet, de kb. mindenki más igen.
Ezzel gyakorlatilag vissza is állt a régi meta. Lézerek. Melléjük fel lehet rakni egy sub surface missilet, hogy ha találsz SSD-t, akkor legyen mivel kiszedni, de készülj arra, hogy ha nincs szerencséd, akkor messze a lézerek fogják a többet hozni.
Ha lesz SSD mapped mining, az egyértelműen favorit lesz, de amíg az nincs, pakolj fel lézereket!Asszem, visszaállok a Cutterre.
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
Ezt ajánlom figyelmedbe: 4xSSD LTD rock near center of LTD3-Hotspot in Col 285 Sector CC-K a38-2 found
Elsőre nehéznek tűnhet, de ha az első két kép alapján beállítod a hajód (miután elmentél a középső hotspotba a 3 közül, onnan indul az egész), egy egyenes vonal vezet az aszteroidáig.Pontosan 25 km távolságra a hotspot markertől megállsz és körülnézel, egy nagyobb fajta, burgonya alakú aszteroida a cél.
Kis bénázás mellett is van benne vagy 70-75 tonna gyémánt körönként.Nagyon szolidan pörög ráadásul és dugig van LTD-vel.Cutter is simán jó ide, fontolgatom is,hogy átpakolok (több cargo mind a corvette).
Ha végeztél, kihátrálsz a mezőből felfelé, és amint kiértél a mass lock zónából, ki lehet logolni a main menübe.
Belogolás után a célkeresztben lesz az aszteroida, csak épp ismét tele.Feljebb említett módon meg lehet szabadulni a kalózoktól, vagy szét is lehet lőni őket (de elveszhet az aszteroida ha sokat mozogsz, illetve idő).
Valószínű a következő fix az lesz, hogy ráraknak 2 óra újratöltődési időt.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
Tlog
tag
Sziasztok.
Elmentem felderíteni és betévedtem egy erdőbe ez nekem új ezt vajon mikor rakhatták bele?
Lehet, hogy sűrűbben kéne elmenem a felderíteni? pedig két éve már egyszer voltam.
[kép] -
cabala1
tag
Sziasztok!
Több hetes kihagyás után és masszív galaxistérképezés után (kb. 400 rendszert térképeztem fel tripla hotspotok után kutatva) most újra volt időm bányászni. Megnéztem ezt az új LTD3-at és azt kell mondjam, hogy jobb, mint a Borann (RIP). Már találtam 38.88%-os sziklát is, és nagyon meglepődtem, hogy a középső hotspot 0 km-es markerénél csak úgy tobzódtak a 30% feletti sziklák. Hirtelen azt se tudtam, merre induljak.
Szóval csinálom már a mapot, kb. a negyedénél járok a 15 sziklával. (De egyébként az a gondom, hogy nincs igazán motivációm... Van több mint 35Mrd Creditem cashben és még FC-vel se fogom tudni elkölteni.)
Nézem az SSD-t is: időben nekem egy mapping runban egy szikla átlagosan 1 perc 40 mp körül van és 8,7 LTD jön össze. Tehát megéri a logon/logoffolás, ha mondjuk a 80 sziklát ki tudod termelni 16 percen belül. Nem tudom, hogy jól számolok-e, de szerintem tartható lehet ez a szint így első ránézésre.
o7
-
tonermagus
aktív tag
Hú srácok mennyire nem találom a helyem ebben a játékban
Régen nem éreztem ilyet, hogy fellépek egy fórumra és gyakorlatilag azt se tudom miről beszéltek De megmondom őszintén pont ez tetszik a játékban hogy gyakorlatilag még semmit nem tudok róla...
Hiába olvasok utána rengeteget ugyebár annyi az infó hogy elvész a lényeg, illetve mivel a gyakorlatban nem találkoztam még vele így hiába olvasom nem tudom elképzelni
A Supercruise hajtóművet már tudom kezelni, sőt ahogy látom be lehet kapcsolni az assistot is hozzá (gondolom modulfüggő). Felszereltem a hajót plusz raktérrel, csináltam jópár szállítós questet. Kereskedtem is már legális drogokkal, bár a kicsi raktér miatt nem kifizetődő. A hajó irányításába meglepően hamar belejöttem hála az X52-nek. Fel-le szállás, manőverezés szűk helyen nem okoz gondot.
Amikor már azt hittem profi vagyok bevállaltam egy Kalózlikvidálós küldit. El is mentem szépen a megjelölt galaxisba, és ott azt írta hogy valamit olvassak/scanneljek be mert akkor megtudom pontosan hol van a kalóz. Na ez nem történt meg (fogalmam sincs mit kellett volna tennem) hanem helyette kaptam egy üzenetet a quest adótó, hogy legutoljára az XY állomáson látták. Elmentem oda, vártam hogy lesz egy következő nyom, de semmi. Hajók mentek ki-be, néha sikerült őket bescannelni de egyik sem az volt. Majd elindultam Cruiseban egy másik állomásra és félúton megjelent egy kék mission jelzés. Na ott volt ő. Gyorsan végeztem vele (most jöttem rá, hogy lehet lockolni az enemy-t, így nem kell a célzással babrálni). Ezután bepróbáltam egy nagy küldetést, amivel elég messzire kellett elmennem. Látszódott a térképen hogy nem lesz elég az üzemanyag, így hát ameddig tudtam elmentem. Ott az fogadott hogy csak napok vannak, nincs se állomás, se bolygó. Illetve lehet hogy volt de nem fold felderítve a környék... Így hát maradt a Selfdestruct...
Szóval pár kérdés felmerült bennem:
- Hogy lehet egy csillagrendszert feltérképezni hogy lássam vannak-e benne állomások, stb... Nyilván van benne ilyen lehetőség, mert ha saját magam szeretném felfedezni az összeset akkor rámenne még az unokáim élete is...
- Ahol csak napok vannak ott nem is lehetséges az üzemanyag töltés?
- Van-e arra lehetőség hogy egy állomás körül az összes hajót bescanneljem egy lépésben?
- Létezik olyan gomb amivel a környéken lévő összes célpontok között tudok kijelöléssel ugrálni? Találtam egy gombot az X52-n, de az csak 1-2 célpont között ugrál.
- Ezt a kalózos vadászatot hogy kellett volna megoldanom? Mit kellett volna bescannelnem, hogy kellett volna egyszerűbben a kalóz nyomára akadni? -
Peppo
őstag
válasz warcat #43031 üzenetére
Köszi, megnézem! Még 1-2 fordulót terveztem, aztán úgyis tele a FC. Eladom, aztán egy darabig nem lesz gond a pénzzel. Pár évre befizetve a fenntartási költség, raktér tele tríciummal, lehet menni akármerre.
Úgy látom, fegyvert kell rakni a Cutterre, és akkor nem lesz gond a kis kalózocskákkal.(#43034) cabala1 35M esetén már nekem sem lenne túl sok motivációm a pénzszerzésre. Igen, én is elég sok 30% fölötti követ találtam, csak eddig nem foglalkoztam velük, mert az SSD jobb volt. De a patch óta már nem az sajnos, így kell a lézer megint.
1. A rendszerbe érve a system mapon megnézheted, milyen állomás van ott. Egyébként külső oldalakon tudod megnézni az összes felderített rendszert. eddb.io, inara.cz
2. Ha megfelelő a nap, akkor fuel scoop segítségével lehet belőle hidrogént szippantani. K,G,B,F,O,A,M típusú csillagok a jók. A többiből nem lehet.
3. Tudtommal nincs.
4. Tuti, mivel én is beállítottam ezt a hotas egyik görgőjére, és működik.
5. Újoncként óvatosan a kalózirtással! Érhetnek csúnya meglepetések.
[ Szerkesztve ]
-
warcat
veterán
Nana, aztán majd bánkódtok amikor megérkezik a Galaxy-class supercarrier 50 milliárd kreditért
De például mivel nem kell a Horizons a Fleet Carrier birtoklásához, pár kopejkáért be lehet szerezni extra Elite Dangerous fiókot, átönteni elég kreditet rá, és lehet másodlagos hordozód.
[ Szerkesztve ]
EA: It's in the crate!
-
Peppo
őstag
válasz warcat #43037 üzenetére
Biztosan kitalálnak még dolgokat, amelyekre majd milliárdokat el lehet verni. Pl. ha tényleg lesz bolygóra telepíthető bázisunk, az nyilván vagyonokba fog kerülni. De egyelőre akkor is elég. Túl monoton ez a bányászósdi ahhoz, hogy sokáig csináljam.
Annyit meg nem töltök a játékkal, hogy komolyabban szükségem legyen még egy FC-re. Bár lehet, hogy tele kellene venni még egyet-kettőt tríciummal, aztán ha felszalad az ára, akkor csilliárdossá válnék. De nem. Elég, ami van. Igyekszem ezt kihasználni, amennyire lehet.
-
duvi
nagyúr
"Pl. ha tényleg lesz bolygóra telepíthető bázisunk, az nyilván vagyonokba fog kerülni. "
Erre belátható időn belül, ne nagyon számítsatok!
Will there be Base Building in Elite Dangerous: Odyssey?
Base building is not currently on the roadmap for Elite Dangerous, however we have plenty of new features planned instead such as on-foot exploration, new planetary tech, social hubs, combat as well as more to be shared later on! -
nubreed
veterán
Biztos velem van a baj, de engem a saját bázis építése hidegen hagy. Ha egyszer esetleg lesz is a játékban, nem nagyon fog érdekelni. Mint ahogy az FC-k sem érdekelnek. Az FPS/TPS mód amit várok nagyon és az atmoszférikus bolygók. Jó lenne ha csinálnának legalább egy olyan bolygót ahol fejlett élet és civilizáció is van, bejárható városokkal, interaktív NPC -kkel, stb, stb, és nem csak egy sziklás bolygó atmoszférával ahol néhány barlangban lesznek legyakható thargoidok. Nagyon remélem, hogy nem csak ennyi lesz az egész.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
duvi
nagyúr
válasz nubreed #43041 üzenetére
"Biztos velem van a baj, de engem a saját bázis építése hidegen hagy."
Egyáltalán nem Mindenkinek mások a prioritások. Nagyon sok kívánságról olvastam már a fejlesztésekkel kapcsolatban. Nem lehet mindenkinek a kedvére tenni. Én is csak Peppo kolléga megjegyzésére reagáltam. Jelenleg olyan kevés infónk van az Odysseyről, hogy kár is találgatni. Elvileg havi szinten érkeznek majd új infók. Addig meg türelmesen várunk és bízunk benne, hogy valóban valami hihetetlenül izgalmas és tartalmas DLC-t kapunk jövőre -
warcat
veterán
válasz nubreed #43041 üzenetére
Sajnos ez teljesen irrealisztikus várakozás, talán Star Citizenben megcsinálják, de az ehhez szükséges munka töredékét tolták bele az Elite-be a játék egész eddigi élettartama alatt.Hirtelen 1 év alatt nem találják fel a spanyolviaszt.
Jó eséllyel így is halasztva lesz jövő év végére a kiegészítő, majd jön az iruló-piruló bejelentés, hogy kell még egy fél év.
EA: It's in the crate!
-
orientcx
őstag
válasz warcat #43043 üzenetére
Olyan részletességgel nem fogják megcsinálni, de azt ne is akarják. Az maga a téboly, hogy az SC-ben arra kell figyelnem, hogy CMDR Ődönke vajon megette-e a tökfőzeléket, és kellő időben megitta-e a kakaóját, és még örülhetek, ha nem kell utána megbüfiztetnem. Még a valóságból is megárt a sok.
Persze valóban, egy fps részt nagyon könnyű élvezhetetlenre faragni, és ez ügyben kicsit bennem is megvan a félsz, mert egy silány fps résznél még az is jobb, ha egyáltalán nincs is fps rész, de az SC a másik véglet, ott szerintem sok tekintetben nagyon túltolták a talicskát.
Ami szerintem Brabenéktől elvárható, az annyi, hogy bejárhassuk az ED világában meglévő helyszíneket, és ezt valamilyen értelmes tartalommal ruházzák fel.
Ami pedig az általad vizionált év végi iruló-piruló bejelentést illeti, valóban, ez rám sem hatna a döbbenet erejével, de szerintem "iruló-piruló bejelentések" tekintetében az SC behozhatatlan előny birtokában van az ED-vel szemben. Az SC 6 éve is "két év múlva lesz kész", 4 éve is "két év múlva lesz kész", és két éve is "két év múlva lesz kész". És az sem lepne meg, ha két év múlva is "két év múlva lesz kész". Ezzel szemben az ED több mint 5 éve egy jól működő világ. Néha valóban akadozik az új tartalmak érkezése, időnként vannak bosszantó hibák, de ha visszatekintünk a 2014-es kezdetekre, bizony rengeteg újdonság került az asztalra. És remélem, ezúttal sem a CR féle agybajt követik, hogy tíz év múlva is a tökéletes, komplex univerzum megalkotásával áltatják magukat, hanem többé-kevésbé időben előállnak valami értelmes dologgal, aztán meg időről időre gyarapítják azt újabb tartalmakkal, csakúgy, mint ahogy ezt 5 éven keresztül eddig is tették(azzal együtt valóban nem ártana mindezt egy kicsit nagyobb tempóban) Persze tisztában vagyok vele, hogy 1985 óta(1985-ben lett C64-esem) elfogult vagyok az Elite irányában, de talán nem önáltatás, hogy a véleményem nyomokban igazságmorzsákat is tartalmaz.
Röviden összefoglalva(ni csak, én ilyet is tudok? ): Az érkező DLC-t illetően reális elvárásaink legyenek, de azokat viszont várjuk is el.u.i.: Úgy látszik, nem tudom elégszer leírni, hogy aki komolyan vesz, azt beperelem
-
nubreed
veterán
válasz orientcx #43044 üzenetére
warcat + orientcx egyben válaszolok mindkettőtöknek.
Szóval én azért remélem, hogy nem lesz most már csúszás, a jövő első negyed év így is egy csúsztatott időpont. Az ED és a SC két külön utat választott a fejlesztés és kész terméknek tekinthető kiadás tekintetében és szerintem az a szerencsésebb amit az ED csinál. Kiadták anno az "1.0" ED-t, nesze nektek játszatok. És majd idővel csepegtetik az új tartalmakat hozzá. Lehet, hogy kissebb meg nem olyan részletes világ sok tekintetben, mint mondjuk az az út amit az SC képvisel de van és játszható és működik. Az SC-sek meg mindent is akarnak és igaza van orientnek, hogy ez túlságosan nagy részletgazdagság az egésznek a rovására megy. A beígért 100 handcrafted rendszerből talán egy van készen úgy-ahogy? Ha jól tudom. Mindezt elérték, mennyi is, 10 év alatt? Ha ezt így folytatják, nehezen tudom elképzelni, hogy akár a következő 10 évben megjelenik rendesen és ezt mindenféle ellenérzés vagy utálat nélkül mondom, ezek egyelőre az objektív következtetések, amiket a jelenlegi állapotból le lehet vonni. Visszatérve az ED új DLC -re, nincsenek vele kapcsolatban irreális elvárásaim, de azért remélem, hogy lesz egy kis meglepetés az FDEV részéről, nem csak a fapados kötelező szintet hozzák, lesz valami kis plusz, ami azt bizonyítja, hogy megérte várni rá kb 6 évet.
[ Szerkesztve ]
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
cabala1
tag
Elértünk pénzgyártásban egy új szintet az SSD segítségével:
1 milliárd cr/óra
Ezek után mappolni se érdemes -
oke
senior tag
Sziasztok,
Mérnökölni mikor érdemes elkezdeni - bár még nem vagyok vele tisztában, mi is ez, mivel jár, de majd átrágom az ajánló ezen részét is . Jelenleg egy Python-om van, már majdnem teljesen full, Gondoltam az FSD-re ráférne a tuning.
-
duvi
nagyúr
A kezdőhajókkal még nem érdemes nekikezdeni, de egy DBX vagy ASP magasságában már mehet a mérnökölés. A Python egy hosszútávra tervezős hajó, tehát a későbbiek során is jól szolgálhat. Egyetlen hátránya a viszonylag kis ugrótávolsága, ezért nem ezzel szoktunk nekiállni. Egy nagyobb ugrótávolságú hajóval rengeteg időt és energiát tudsz megspórolni, szóval a mérnökök feloldásához javasolt hajótípusok: DBX, ASP, Krait Phantom, Anaconda
Első lépés mindenképpen az FSD fejlesztése (ugrótáv növelése) legyen Farseer mamánál!
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Dell Latitude 3390 2in1/I5-8350U/16GB/256GB SSD/13.3"FHD touch garanciás laptop eladó
- Samsung Galaxy A52 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- Lenovo X1 Carbon 7th - i5-8265U 1.6GHz 512GB SSD 16GB 14" WQHD (2560 1440) Kijelző
- ZTE Blade A31 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen