Hirdetés
-
Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
it A kreativitás szimbólumait zúzták be egy iPad-reklámban, ez pedig hatalmas felháborodást okozott.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peppo
őstag
Mióta tudom, hogy jön a fleet carrier, erős késztetést érzek a pénzgyűjtésre.
A dupla painite hotspotok után megnéztem egy (ill. eddig az egyetlen ismert) tripla low temperature diamond hotspotot ( Borann A2 ring B), hátha ez jobb órabért kínál, mint az előbbi. A LTD ára kb. másfélszerese a painite árának, így van rá remény, hogy ez jobb buli. A módszer ugyanaz, szkennelni a gyűrűt, megkeresni azt a pontot, amelyet mindhárom közeli hotspot lefed, aztán ott kiugrani. Robbantásról itt sincs szó, csakis bányászlézer kell, jó nagy raktér meg egy csomó limpet.
Tapasztalatok: Kb. 300 tonnáig gyűjtöttem. Fért volna még (512 tonna raktér van benne), de most erre volt idő. Ez szűk két óra alatt megvolt, bár ezúttal a Cuttert vittem a Type-9 helyett, ami biztos javított az eredményen, mert most sokkal több aszteroidát kellett megnézni és kipucolni, mint painite hotspot esetén. Jól jött a gyorsabb hajó. Kb. 360 millióért ment el a cucc. A Type-9 512 tonna raktérrel kb. 2,5 óra szokott tele lenni painite-tal, és 400 milla körül megy el az áru. Vagyis ez kb. hasonló eredményt hozott.
Az biztos, hogy ez a dolog körülményesebb, mint a painite. Kevesebb használható aszteroidát találni, és azokban is kevesebb a LTD. Ha egy kavicsban van 10 tonna, az már nagyon jó, míg painite esetében 15-17 is előfordul egyben. Gyanítom, hogy ha a Type-9 lett volna alattam, nem hozom vele ugyanazt az órabért.Szóval megéri a dolog? Nem biztos. De azt sem mondanám, hogy sokkal rosszabb. Amennyiben valaki kisebbet ugró hajóval van, és messzire kell mennie eladni, bejöhet neki a különbség a hosszú úton, ill. simán lehet, hogy wingben csinálva, csakis a jó asztikat kipucolva ez jövedelmezőbb, mint a painite. Az is lehet, hogy idővel az ember ráérez, mely aszteroidákat érdemes megnézni, melyeket nem (ez a painite esetében is így van), és akkor javíthat az eredményen.
Legközelebb megint painite-ra megyek, de most már oda is a Cuttert viszem, hogy össze tudjam hasonlítani.
Ha valaki más is kipróbálja az LTD ilyen módon történő bányászatát, kíváncsi lennék a tapasztalataira.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest