Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • b-max

    aktív tag

    válasz b-max #84036 üzenetére

    Furcsa ez az egész, eleve be kell állitni, hogy mi a "visszaküldési" cim, illetve :

    "Rossz terméket kaptál, vagy a kapott termék hibás vagy sérült.
    Az eladó ezután a következő lehetőségek közül választhat:

    Fogadja el a visszaküldést, és kapja meg a teljes visszatérítést: Ön 10 munkanapon belül visszaküldi a terméket, és az eladó teljes visszatérítést biztosít, beleértve az eredeti szállítási költséget is. Győződjön meg arról, hogy a tétel a feladást követő 5 munkanapon belül megérkezik az eladóhoz belföldi szállítás esetén, és 14 munkanapon belül nemzetközi szállítás esetén. Az eladó viseli az áru visszaküldésének költségeit is .

    Teljes visszatérítés, és Ön megtarthatja a tételt: Az eladók gyakran kínálják ezt a megoldást alacsony árú termékekhez, hogy megtakarítsák a visszaküldés költségeit.

    Részleges visszatérítés felajánlása és a tétel megtartása: Ez a megoldás egy jó kompromisszum, ha nem vagy teljesen elégedett a vásárlással (mert például a terméken vannak kisebb karcok), de mégis hajlandó megőrizni a terméket.
    Üzenet küldése: Az eladó további részleteket kérhet a visszaküldési kérelméről.
    Amikor az eladó válaszol, e-mailt küldünk a következő lépésekről.
    "

    nem lehet hogy valami beállitási dolog lehet ?

    [ Szerkesztve ]

    Telefonos elérhetőség : huszas 92 6kettő 3O4 - Viber is

Új hozzászólás Aktív témák