- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Netfone
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
Hirdetés
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
havri1
félisten
válasz kaliber #38348 üzenetére
Igen, és nézd az ő oldalát.
Ő feladta a terméket, nem az ő hibájából nem érkezett meg a csomag.
Nekem 3 refundom volt most az elmúlt pár hétben, és végül mind a 3 megérkezett.
Az eladók szó nélkül visszafizették az árát, ami nekik deficit ugye. Én úgy gondolom, hogy ezek után jár az 5 csillag mindenre.Továbbá - szerintem - amint leütötted az árut, és elutaltad, az már nem a te pénzed.
[ Szerkesztve ]
havri
-
Topikgazda
Az amerikai tracking szám csak nálunk követhető, az USA-n belül. Például ez volt az utolsó bejegyzés annál amit 10.07-én vásároltam: 2013-10-08 00:00, Depart USPS Sort Facility, LOS ANGELES, CA 90009, ez még most is ezt mutatja, majd 10.14-én hozta a postás. A magyar posta nem könyveli az amerikai ajánlott (track számos) küldeményeket.
-
mutyi
őstag
-
Agostino
addikt
üdv
tudtok pesten vámügyintézőt, ahová elvihetem a csomagomat? most jött meg kínából, de még előbb vámügyintézőhöz kell vinnem, aztán apeh meg egyéb mókák. marha jó...
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
Agostino
addikt
válasz havri1 #38360 üzenetére
gls hozza, ők ezt mondták: megoldhaták ők is, de ahová ők viszik, tele vannak teljesen, idén nem lesz belőle semmi. egyrészt perkálhatok nekik, amiért kihozzák a csomagot és rárakjuk a maguk kis papírját. aztán lesz öt napom arra, hogy keressek egy vámügyintézőt és bevigyem valamelyik navhoz, amelyiket jó előre ki kell választanom melyik legyen. na persze nem biztos, hogy amelyiket választom, elintézi nekem. szóval vámügyintézőből is olyan kell, aki online bejelenti a dolgot... agyam eldobom. nyitok egy caset a gyerek felé, szopassa ám a kínai csomagjával amit "németországból" küldött azt, akit akar, de nem engem
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
havri1
félisten
válasz Agostino #38361 üzenetére
Ja, hogy németből volt elvileg a feladás, mégis Kínából adta fel?
Amúgy én azt hittem, úgy van ez az egész vámügyintézés, hogy a vámon megfogják az árut, akkor felkeresnek Téged levélben, postán, akárhogy, hogy tisztázd a vételt stb. Aztán megállapítják a befizetendő összeget, kiküldik a csomagot fizetési meghagyással a postával. Te ott befizeted, és megvan a csomag is.havri
-
Topikgazda
Válaszoltak arra a kérdésre, hogy meddig lehet case-t indítani.
Az eBay.com azt írta amit már tudunk. Ha van várható kézbesítési időpont megadva, annak az utolsó napjától számított 30 napon belül.
Ha nincs időpont és a vásárlás időpontjától 30 napig nem érkezik meg az árú, ezt követően 30 napon belül kell megindítani.
Ide másolom ezt a részt, mert így pontosabb: If your item doesn't have an estimated delivery time frame, then we allow 30 days from the date of purchase for your item to arrive, and you have another 30 days beyond that, for a total of 60 days.Az eBay.UK-n össze-vissza beszélnek, mintha nem angol lenne az elérhető személy.
Írt olyat, amit Sziriusb-nek, hogy a 45 nap a várható érkezés időpontjától (ezt leírva nem találtam meg a honlapjukon, de már két különböző chat operátor is ezt írta, akkor fogadjuk el igaznak), ha az eladó megadott időpontot
Case indítás 7 nap a vásárlás időpontjától, ha nincs várható érkezés megadva. Ezt a 7 napot nagyon rövidnek tartom, de nem igazán reagált rá.
Ha azt választjuk hogy nem felelt meg a leírásnak az árú, akkor 45 nap a vásárlástól a case indítás ideje. Az sem fele meg a leírásnak, hogy nem látom, mert nincs a kezemben. Lehet, hogy ezt fogom használni, ha nincs érkezési időpontIdézetek:
You didn't recceive an item:Contact the seller and open a case.
Note: You must open a case within 45 days of making payment.
Erre rákérdeztem, hogy ez nem hiba-e, azt írta hogy nem., mert itt nem az van nekik kiírva amit mondtak, egyértemű hogy vásárlástól 45 nap, nem pedig az érkezési időAfter the estimated delivery date (if available) or 7 days after making payment (if no estimated delivery date was provided)
-
Topikgazda
válasz Agostino #38361 üzenetére
GLS szállítást nem te választottad?
A nemzeközi futár céégek mindig vámoltatnak, vagy megfelelő díj ellenében elintézik.
Én mondjuk nem találkoztam még olyannal, hogy valamilyen postai szállítást kérek és az eladó ennek ellenére futárral küldi. Eleve több a szállítási költség.
Mondjuk a Posta is kér vámeljárási pénzt.[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
A 7nap nem a minimum idő, mert ha jól emlékszek ennyit kell minimum várni hogy ügyet lehesen nyitni
( #38365 ) V/
Neki azzal van a baja hogy hirdetésben németotszági szállítás szerepel, de Kínából küldte így kénytelen járadékot fizetni rá[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Topikgazda
Nem tudod megnézni, sőt hiába diktálnád be, ez alapján meg sem találják.
Ha vám-áfa eljárás alá vonták, akkor a megérkezéstől számított maximum egy héten belül kapnod kellene levelet a postától, amiben bekérik a vásárlásról az igazolásokat.
Az utolsó amerikai dátumhoz adjál 4-5 napot (max 10), akkor itt kellene lenni.
Itt még vacakolnak vele 4-5 napot a karácsonyi dömping miatt.
Itt mit írnak:
http://www.17track.net/index_en.shtml -
mutyi
őstag
Azt írja az általad adott oldal, amit a hivatalos USPS oldala is írt.
Ez az általad adott oldalt nem ismertem, de gondolom akkor ők sem tudják tovább követni,mint az USPS?
Mindjárt megpróbálom felhívni a Postát,egyenlőre emailre nem reagáltak.
Mindenképpen vámeljárás alá vonják,mivel cég vagyunk és az összes is nagyobb,mint ami vámmentes lenne.
Csak nem tudom mi értelme van a tracking számnak, ha az usa-ban már nem tudják tovább követni bizonyos fajtáit, a Magyar Posta meg nem ismer ilyen számot. -
kaliber
aktív tag
válasz havri1 #38356 üzenetére
Ebayen az eladó felel azért, hogy a vevő megkapta-e a csomagot "Ebay buyer protection" a szabályrendszer is így van alakítva, és itt eredetileg arról volt szó, hogy refund (vissza kapod a termék árát) termék még sehol és véleményed szerint mindenhová öt csillag jár.
A pénz jogilag akkor az eladóé -hiába van az ő számláján- ha a vevő megkapta az árut.
Volt nekem olyan refundom nem is egy, ahol az eladó sumákolt és nem adta fel a terméket, a levelezésből az időhúzásból, és hogy sohasem kaptam meg a terméket le lehetett venni. Három terméket vettem liciten tőle elég alacsony áron na -mondom- ez nem fogja feladni, be is jött, ja és előtte már kétszer vásároltam tőle és mind rendre megérkezett.
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
Agostino
addikt
nem, nem én választottam ki. nyitottam egy case-t, lehet próbálkoznia de helyből küldöm át ebaynek a teljes papírt meg nyomkövető adatokat, hol járt a csomag. 2000 rugóért lepapírozná nekem a gls, meg még menjek nav-tól valamilyen számot igényélni, hogy átvehessem meg efféle finomságok. megírtam nekik, hogy köszönöm ilyen feltételekkel nem kell a csomag. azon túl az eladó világosan leírta nekem, hogy nem lesz rajta semmilyen teher. a gls meg most küldte a számlát, hogy még mivel tartozom meg fogok még. egy frászt...
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
havri1
félisten
válasz kaliber #38373 üzenetére
Ezt hívják előítéletnek.
Nem is csodálom, hogy egyre több eladó nem szállít Magyarországra.Nekem mind3 refund végül megérkezett, és vissza is utaltam a pénzt nekik, és ment is az 5 csillag.
Akkor ne adjon 5-t de semlegesnél rosszabbat akkor sem.
Vagy adjon annyit amennyit jónak lát, bánom is én, azt csináltok amit akartok
De ha ~60. napon megérkezik, és tökéletes a termék, akkor lehet égni, mint a ...a semleges miatt.[ Szerkesztve ]
havri
-
fardem
aktív tag
válasz kaliber #38373 üzenetére
Így van. Mindig az eladó felelőssége, hogy a vevő megkapja az árut. Az nem számít hogy ő simán adja fel, majd kijelenti hogy nem felelős ha elveszik a cucc. Ha eltűnik valami, akkor a case-t a vevő nyeri meg és visszakapja a pénzét.
Tehát az eladó csak úgy tud védekezni, ha ajánlottan adja fel és bizonyítani tudja hogy rag számmal a feladás tényét..
-
fardem
aktív tag
válasz raziel01 #38377 üzenetére
mondjuk az is szemét dolog, ha valami köcsög meghirdet valamit 0.99 fontrol például mivel az ingyenes és mondjuk elkel 1.5 fontért.
Nyilván a termék többet ér, de az eladónak nem tetszik, és nem küldi el. Persze eljátssza hogy feladta, és időt húz, mivel tudja hogy úgyis a paypal visszaadja a vevő pénzét.Magyarul ne 0 forintól (0.99gbp)-ről indíts aukciót, mert benne van az hogy minimális áron kel el, és köteles azon az áron eladni.
Ilyen esetek sajna vannak az ebayn illetve itthon a vaterán is. -
Ck.
addikt
Sziasztok,
Kicsit beleolvasgattam a topicba és a licit kapcsán elég sok vitát és ellenséges szóváltásokat láttam, ezért előre leszögezném, hogy: nem szeretnék se vitát indítani, sem veszekedést, sem oktató fejmosást. Csupán egy egyszerű jótanácsot, semmi többet.
Életemben eddig 3x használtam ebay-t, ez volt a 4. alkalom, tehát abszolút kibírom, ha kitiltanak, különösebbben nem érdekel. Ha mégis kellene, családon belül még van lehetőség accountokra, szóval ez nem gond.
Lényeg, hogy egy délutáni napon megnyertem egy licitet, rögtön írtam is az eladónak, hogy másnap küldöm a pízt, ő meg a cuccot. Eddig minden oké. Ezt követően jött a probléma, hajnalban kaptam egy telefont, melynek hatására másnap még akkor reggel repülőre kellett ülnöm, felmondani az albérletet és az egész addigi életem mindössze 3 óra alatt. Vszínű tavaszig nem is fogok tudni visszaköltözni. (A személyes okokat most nem szeretném részletezni)
Lényeg, hogy írtam az eladónak egy kulturált levelet, amiben vázoltam a történteket és leírtam, hogy bármennyire is sajnálom, de nem tudom kifizetni és átvenni a terméket, minden pénzemre szükségem van és a megadott címen se fog más tartózkodni, aki átvehetné a terméket, ezért kérem legyen olyan szíves és törölje a licitemet. Nem akartam átverni, egy váratlan esemény történt, amit én sem tudhattam előre.
Az eladó egy 18 éves bunkó,angol állat, a másfél oldalas levelemre mindössze annyit válaszolt, hogy "nem érdekel, fizetned kell." Leírtam, hogy nem tudok, ő pedig nem is fogja tudni hova küldeni a cuccot, de egyébként is elég rosszul jött ki a licitből és 2-3 nap alatt jóval többért el tudná adni, ez egészen biztos. Jött a következő válasz, "Nem érdekel, fizess. Az idő pörög, a kard ott lebeg a fejed felett."
Nem tudok mit csinálni, az eladó nem hajnaldó semmilyen együttműködésre, tegnap már egy "unpaid case"-t is nyitott nekem. Mit csináljak? Írjak az Ebay-nek közvetlenül? Vagy csak kitiltanak és vége?Sem időm, sem lelki erőm ezzel foglakozni, használni sem akarom mostanában az ebay-t újra, van ettől most jóval nagyobb bajom is. Mit javasoltok? Törölni sem tudom jelenleg magam a nyitott case miatt. Meddig fajulhat el az ügy legrosszabb esetben?
Köszi,
A.[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
Olvasgattam nemrégiben az ebay útmutatásait.Nyugodtan vedd fel a support-tal a kapcsolatot, a leírás szerint megértik, hogy mindenki, különösen egy kezdő hibázhat néha, szerintem gond nélkül segítenek abban, hogy törölve legyen a vásárlás. Megpróbálom megkeresni és belinkelni neked.
Szerk:
Ha rámész - bejelenetkezve - a customer support linkre (legfelső sor), ott találsz egy ilyet: How do I cancel a purchase?, majd I'm a buyer and I want to cancel a purchase.. Ezután kiválaszthatod az adott terméket, s gondolom végigvezet a szükséges teendőkön.[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz Siriusb #38383 üzenetére
Nem tudom, melyik oldalon vásároltál, ez az angolról vagyon:
If the seller doesn't agree to cancel the transaction and you don't pay for the item, an unpaid item will be recorded on your account. If you get too many unpaid items recorded on your account within a short time period, your account may be limited or suspended.
Ezek alapján túl nagy problémád nem lehet. -
Flashcash
Közösségépítő
válasz fullextra #38384 üzenetére
Ebben az esetben a Paypalnek semmi köze nincs a tranzakcióhoz.
Az alábbi két lépcsőben érdemes reklamálnod:
1, ebay/my ebay/more actions/resolve a problem/I didn't receive my item
2, ha az eladóval nem sikerül megoldást találnod, akkor még mindig felveheted a kapcsolatot a bankoddal és a bankkártyás tranzakcióval kapcsolatban benyújthatsz panaszt (a panasz elbírálása 60-90 nap is lehet) -
frici69
tag
Segítenétek? Nem jött meg a nov3-i rendelésem és mivel látom,hogy többen is negatívat adtak az eladónak mostanában írtam az ebayen. Ez az 5 email jött vissza,csak nem tudom pontosan mit írnak és nekem mit kell csinálnom.
1. Your case is open in the Resolution Centre Here's what happened:
We're sorry to hear that you haven't received "Mini ELM327 V1.5 Bluetooth OBD-II OBD2 Car Diagnostic Scanner Tool Adapter G9". You've opened a case, and we've notified the seller that you've requested a delivery status update for the item.
Here's what you have to do next:
Please allow a few days for the seller to respond to your case in the eBay Resolution Centre.
If the seller doesn't respond or if you aren't satisfied with the seller's response to your request by 24 Dec, 2013, please let us know. On that date, you can escalate your case to eBay Customer Support. A customer support agent will then review your case and get back to you with a decision within 48 hours.
What you should know:
If we don't hear from you by Jan 17, 2014, we'll assume that things have been resolved, and your case will be closed. Note that once a case is closed, you won't be eligible for a refund through eBay Money Back Guarantee for the item.
2.The seller has offered another solution
Hello
The seller has responded to you and offered another solution to resolve this issue.
Seller's message:
'"Due to the eBay openning Case hurts us very much, we'd like to refund you full firstly to close the case,then you repay us back while you get the order. Now we have refund you full in the case,pls kindly check. Do hope you not leave any Negative/neutral feedback on this deal. That is hurtful to my account. Hope you can help,maybe no feedback is the best feedback. Thank you very much. Pls keep in touch if any news & waiting for your update. Best regards, " '
If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Centre. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with a solution that you'd be happy with.
You can also view the details of this case in the Resolution Centre.
3.Hello , my freelight (globalstore666@gmail.com) has issued a full refund for your payment.
4.The seller has issued you with a full refund
Hello , Good news. We've informed the seller that you didn't receive the item, and the seller has issued you with a full refund. This case is now closed.
Refund information:
A full refund of US $8.08 was issued on Dec 18, 2013. The refund includes the purchase price plus original P&P and was issued to the same payment method you used to pay for the item.
Please log in to PayPal and view the history page if you don't see it in your PayPal balance.
You can view the details of this case in the Resolution Centre.
5.The seller has offered you a full refund Hello
We've informed the seller that you didn't receive the item. The seller offered you a full refund of US $8.08 to be issued through the same payment method you used to pay for the item.
Refund information:
A full refund of US $8.08 will be made to you through the payment method that was used to pay for the item. The seller has until 22 Dec, 2013 to refund you.
You can also view the details of this case in the Resolution Centre .GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D
-
Abesszin
csendes tag
válasz frici69 #38390 üzenetére
A lényeg hogy nyitottál egy Caset, az eladó válaszolt rá. Kifejti hogy nem örül a case-nek ezért visszatéríti a teljes összeget és egyben kér hogy ha megérkezik a vásárolt termék fizesd vissza neki. Továbbá arra is kér hogy ne adj neki semleges vagy negatív értékelést és reméli hogy partner leszel ebben és vagy pozitívat adsz neki vagy inkább ne írj értékelést ha lehet és szeretné veled tartani a kapcsolatot, várja a jelentkezésed ha megérkezik a termék.
Lezárták a case-t, az eladó visszautalta a teljes összeget neked amit a PayPalodon tudsz ellenőrizni. -
thomasa
senior tag
válasz CoolBoy323 #38389 üzenetére
De vaaaaan! nemrég írta egy fórumozó, hogy parkoló pályára tették a sok case és refund miatt.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz CoolBoy323 #38395 üzenetére
Egymás után volt neki sok: történet.
-
frici69
tag
válasz frici69 #38390 üzenetére
Köszönöm CoolBoy323 és Abesszin kimerítő válaszát és egyben segítségét Valóban visszakaptam az árát.
Még azt kérdezném,hogy ilyenkor PayPal-on marad a pénz Ha mégis megjön a rendelés akkor hogyan tudom visszautalni neki a lóvét
Bocs,hogy ilyen láma vagyok de,eddíg mindíg megjött időben a rendelt cucc,így nem kellett ügyet nyitnom.[ Szerkesztve ]
GigabyteGA-F2A88XM-HD3,AMDA8-6600K,KingstonHyperX2x4Gb1866MhzDDR3,AsusVW202SR,128GbADATASSD,250GbSeagateSATAII,Tevion1.5TbHDD,PioneerDVR-212D
-
CoolBoy323
nagyúr
válasz pepe091 #38396 üzenetére
de mennyi a "sok"?
@frici69: ha bankkártyával fizettél PP-on keresztül, akkor oda fog visszamenni a zseton!
Ha megkaptad, írj a csávónak, és gondolom ad majd egy mail címet, amire mehet a donate, vagy megbeszélitek... lehet hogy leadsz egy újabb rendelést, amit nem küld el... lehet pár megoldás[ Szerkesztve ]
-
thomasa
senior tag
válasz CoolBoy323 #38398 üzenetére
Azt irja, kb 5.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Milyen NAS-t vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Formula-1
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen