- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- iPhone topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Közeledik az X Fold3 Pro
ma A kínai bemutató után megtartotta a Vivo a nemzetközit, de még nem Európában.
-
A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
it Sürgős hatósági beavatkozást sürgeti a NOYB, ugyanis június 26-tól a személyes bejegyzéseink, privát képeink és online követési adataink alapján is tréningezné az AI-t a Meta.
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
-
Mobilarena
Az eBay használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Siriusb
veterán
Határidők az ebay.co.uk-nél
Most cseteltem egy hölggyel a szóbanforgó oldal supportjánál, ez a lényeg:
In ebay.co.uk, after you purchased your item, and you did not receive it yet, you have now the option to open a case after 24 hours of the estimated time of delivery up to 45 days.
Egyszóval a súgót még nem frissítették.
Szerk:
jajjj, most látom, hogy addikt lettem valamikor, mehetek terápiára...[ Szerkesztve ]
-
Major_S
csendes tag
Üdv!
Rendeltem egy csomagot, ami nem jött meg chase-t nyitottam refundot kérve. Eladó először kért még egy kis időt hátha megérkezik, többet is vártam mint amiben megállapodtunk de semmi. Azt írta refundolt de egy hét után sem érkezett meg paypalra. Volt pár levélváltás hogy nézzem meg ismét, még jobban, mondtam history minden tiszta sehol semmi.
Erre most ezt írta amit nem értek:
"Dear friend, so that please update case for refund, and check."Hol kellene mint updtate-elni? Csak ezek vannak mint opció:
I received the refund
Send a message
Close the case
I received the item, but it's not as described
Escalate the case to eBay Customer SupportSzerintetek mi a teendő?
Justice!
-
fulton
addikt
Sziasztok
Bocsi ha kicsit off-olok, de gondoltam megkérdem hátha tudnátok nekem segíteni.
Várok egy csomagot Franciaországból, a csomag már rég a közeli depoban van ahonnan szállítják felénk ki a csomagokat. Csütörtökön beszéltem a DPD-vel mondták hogyaznap vagyis csütörtökön hozzák, kértem tel számot a futárral tudjak beszélni, nem adtak. Ok itt vártam. Nem jött, este nézem a csomagszám alapján, látom hogy visszavitték, olyan kóddal hogy: a címzett nem volt a címen, sikertelen kézbesítés. (wtf?)
Ma megint hívtam őket, most a helyi depóval beszéltem, mondták hát hát nem tudtak már felém jönni, mert kicsúsztak az időből. Ok, ma hozzák... ma szintén semmi. Ha megint visszaviszik, hogy sikertelen kézebesítés,.. akár vissza is küldhetik a feladóbanak (tudtommal 2 szer próbálkoznak papíron).
Ma szintén vártam, és nem jött felém se. Mit tudok tenni, hol tudok panaszt tenni ez ügyben, se telefon se semmit nem eresztenek az ember fele.
Köszönöm. -
tonyrulez
őstag
Megártott a sok eBay-ezés.
Ritka alkalmak egyike, mikor nem Kínából rendeltem valamit, hanem egy közeli boltban vettem meg. Természetesen nem volt jó, úgyhogy visszavittem, és mondom az eladónak: "Elnézést, de ez sajnos nem működik, úgyhogy refundot kérnék". Eladó meg csak néz bambán, én meg nem értettem hogy mi a baja4 8 15 16 23 42
-
kirkri
addikt
válasz fulton #38054 üzenetére
Én is jártam hasonlóan, és talán épp a DPD volt nálam is a hunyó.
Ráadásul én azt sem tudtam a csomagról, hogy hol keressem. Egy számomra ismeretlen német futárcéggel küldték a csomagom, amiről biztos voltam, hogy itthon nincs képviseletük, csak azt nem tudtam melyik hazai szállítmányozó fogja Magyarországon kézbesíteni.
Mire sikerült kiderítenem, hogy a (talán) DPD, addig két sikertelen kézbesítésen voltunk túl, úgy hogy értesítőt egyszer sem hagytak. Ráadásul, ha nem extrém időpontban jöttek, akkor itthon kellett lennem azokban a napokban, amikor azt írták, hogy sikertelen volt a kézbesítés.21 éve a Prohardveren! ™
-
fulton
addikt
válasz kirkri #38057 üzenetére
Hülyeség, meg sem próbálják kézbesíteni.. okból kifolyólag.... de könyörgöm akkor min az: hogy másnap mindenképp hozza és egy telefon hogy Nem lenne gond ha holnap vinnénk ki, mivel ez és ez már nem fog neki beleférni.
Volt már ilyen, az nem tudom milyen cég volt, de megértettem és megbeszéltük hogy holnap x ideig itt lesz. Úgy is volt és megköszönte.
Ne írják azt hogy Címzett házon kívül"!! Meg hitegetik az embert. De most komolyan, mit tudunk ez ellen tenni, kihez lehet fordulni. Mert a DPD központi száma egy külön világ. bár lehet ha ott bepanaszolom az illetőt, akkor rákoppintanak...sőt. (gondolom)
Még van egy 40 perce a napból.. de nem sok esélyt látok rá. De a remény
-
fulton
addikt
Csoda
Megjött a futárNekem bejön a paypal oldala.
-
detroitrw
addikt
Sziasztok!
Van egy cucc amihez járt ajándék ...
A cucc valszeg hibás szal vissza lesz küldve, ilyenkor az ajándékot is vissza kell küldeni? -
nikizolikaja
csendes tag
20.11.2013 17:09 200237 Accepted from sender Hungary
22.11.2013 08:58 Shanghai Send item abroad (Export)
11.12.2013 00:02 Budapest Import (Item arrived at country of destination)
11.12.2013 00:05 Budapest Into customs
13.12.2013 13:30 Budapest Left international place of exchangea másik szerint ugyan az a lépés pedig:
RB****CN 2013 Dispatching HUBUDA HU 20131213 1330
Sziasztok. itt az utolsó kiemelt sor mit jelent?
[ Szerkesztve ]
-
Abesszin
csendes tag
válasz attiati #38040 üzenetére
"hol tudok feliratkozni hírlevélre, hogy egy adott keresőszóra beállított új hirdetésekről azonnal kapjak e-mail értesítést?"
Esetleg ez a megoldás?:
Nagy kék "Search" mögött picike "Advanced" felirat, erre bejön az "Advanced Search" ablak
Itt kitöltöd amit szeretnél majd pipa be a "Save this search to My eBay" előtt és legalul klikk kék "Search" majd nem sokkal később megjelenik egy felugró ablak hogy kérsz-e email értesítéstvagy
https://itemalert.com/home
részletesen:
http://www.youtube.com/watch?v=CVT1AENTACE[ Szerkesztve ]
-
nikizolikaja
csendes tag
a másik pedig, hogy tudtok jó árú lonodni boltot? (elektronika)
-
attiati
veterán
Megjött a zimbabwei bankjegyem Izraelből 4 munkanap alatt. (most már trilliomos vagyok ) És usából a cipő 10 munkanap alatt, és még át is csúszott... (nem semmi gyorsaságú postai teljesítmény, elégedett vagyok!)
A cipő az itthoni ár fele alatt, úgy, hogy 30$ volt a szállítás.... Aszem ebay függő leszekAbesszin: köszi szépen, megnézem. A paypal bejött, de továbbra is akadozik.
[ Szerkesztve ]
-
®Sapphire
csendes tag
Jártatok már így?
Licitáltam egy termékre (áru helye Izrael),2000 ft-os ajánlatot tettem pár napja,most járt le és 8000 ft-ért nyertem meg.
Ez meg hogy van? -
bul07
nagyúr
Megérkezet ez a kis szerszám készlett, és még papír doboza is volt
Igaz a minősége még kérdéses majd használatkor kiderül, de pozitív hogy mágnesesen tartja a helyén a hegyeket(hosszabítóban is)Viszon ahogy sejtettem csak egy készletett küldöt, azért rákérdezek hogy leírásban kettő van írva
De nem erőltettem, annyit megér ez az egy is( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
fardem
aktív tag
válasz Siriusb #38050 üzenetére
én azt javaslom, hogy ott indíts case-t ahol fizettél. tehát paypalon.
ott van olyan hogy resolution centr.
ott benn kattints dispute a transaction! utána item dispute kattintás.ott ki kell választani hogy melyik tranzakció volt ami nem jött meg. valahol alul van hogy item not recieved.
és elindul a case.
-
thomasa
senior tag
Segítséget kérnék.
Kb 5-6x előfordult velem az utóbbi időben, hogy case-t kellett nyitnom, mert kifutott az eladó csomagja a 45 napból, nos ezek utána meg is jöttek, még a case ideje alatt, így szépen megoldottá is tettem. De, ez beleszámít a sűrű case nyitogatás miatti buyer protection felfüggesztéséhez vezető mennyiségbe? Vagy csak a refundoltatott termékeket számolják? Fene ebbe a lassú postába. Köszi. -
kaliber
aktív tag
válasz thomasa #38077 üzenetére
Gondolom azon múlik hogy az éppen ellenőrzést végző ebayes emberke milyen mélyen hajlandó beleolvasni a case körüli információ cserébe, történésekbe, volt-e a refund után csomag megérkezésekor visszafizetés stb... ha csak a darabszámot nézi, meg hogy sorozatban, rövid időn belül történt a case nyitás, mert neki azt kidobta a gép, és te még továbbiakat nyitsz, gáz lehet.
Miért jársz futni? Mert az élet rövid, a futástól kicsit hosszabbnak tűnik :)
-
Hintalow
senior tag
válasz #46372352 #38076 üzenetére
Azt írják a kártya kibocsátó nem engedélyezte a tranzakciót, így valószinűleg a rejtély megoldása a bankodnál van. (nincs elég pénz a számlán, kártyalimit, lejárt kártya, éppen gond volt a rendszerükben stb.)
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
petya0426
tag
Sziasztok.
Pár hete írtam , hogy a "sok" refund miatt tiltottak ebay-ről. Sajnos a problémám azóta sem oldódott meg , továbbra is tanácstalan vagyok , hogy mit kéne tennem . Szeretnék ismét rendelni cuccokat , de félek, hogy ha újra regisztrálok akkor kiszűrnek. -
dev89
tag
Sziasztok!
Most rendeltem eloszor ebayrol, ami a china poston keresztul jon es van hozza tracking numberem is. Viszont az ebayen azt latom hogy az elado shippednek jelolte, viszont semmi informacio nem talalhato rola a track szam alapjan.
Mi a teendo ilyenkor? Vagy varjak meg vele?
Koszi.
-
Monyos
aktív tag
üdv!
Rendeltem egy eladótól ebay-en, 3 csomagot is feladott. (Mind 3 csomagról kaptam képet) Feladás dátuma: November 13. / 14. /15.
A három csomag közül kettő meg is jött a héten, de a középső még nem. Nem is aggódtam, gondoltam kicsit csúszik a dolog. Viszont, most hogy felnéztem ebay-re, az eladóval váltott üzeneteknél az "Item Ends" oszlopban ez van pirossal: "Dec 15. 00:02 PST " Ez mit jelent pontosan? Ha ez lejár akkor nem refundolhatok, ha esetleg nem jönne meg? -
üszök
őstag
Van olyan nyomon követő ami a CN végű csomagnak megmutatja a címzettjét?
"Semmi szükségem rá,és pénzem sincs"
-
totyak
aktív tag
Szerintetek, ha november 20-án rendeltem UK-ból valamit és még nem ért ide, akkor lehet okom az aggodalomra? Mert őszintén szólva már egy kissé gyanús, hogy nem is fog megjönni. Az eladónak 100ezer feletti értékelése van és 99,5%-os, szóval nem gondolnám, hogy ő szarozik velem.
Mi ilyenkor a teendő? Várjak még, vagy írjak neki? De mit írjak és hol kezdeményezzem a kapcsolatfelvételt?
Köszönöm annak, aki segíteni tud.
-
fardem
aktív tag
válasz totyak #38094 üzenetére
én azt javaslom, hogy ott indíts case-t ahol fizettél. tehát paypalon. 3 hét eltelt fizetés óta, már ide kellett volna érnie.
szóval a paypalon van olyan hogy resolution centre.
ott benn kattints dispute a transaction! utána item dispute kattintás.
ott ki kell választani hogy melyik tranzakció volt ami nem jött meg. valahol alul van hogy item not recieved.
írd le hogy nem jött meg 3 hete, nincs tracking number.
és elindul a case. még kell várni kb 1 hetet ha nem jön meg és akkor escalate case.ha meg megjön, akkor még mindig be tudod zárni a case-t.
az meg egy dolog hogy az eladó bejelöli a feladást az ebay-n. nekem is volt hogy bejelölték, majd a bélyegen láttam hogy 1 héttel később volt feladva, mint ahogy bejelölték. szóval az nem számít, max ha az eladó mondta is hogy feladta neked akkor. -
totyak
aktív tag
válasz fardem #38095 üzenetére
Nem mondta, csak láttam, hogy bejelölte. De az valóban nem garancia, csak elég megbízhatónak tűnt.
És mi fog történni itt PP-on, ha ezt megcsinálom. Eljutok odáig, hogy megnyitom ezt a case-t, aztán ahogy írod, várok mondjuk még 1 hetet. Ha addig nem jön meg, akkor újra be kell lépnem PP-re, megkeresnem ezt a case-t és rányomnom, hogy escalate? És aztán mi lesz?
Nem kéne előbb az eladóval beszélnem vajon? Vagy nem eBay-en kéne ezt intézni? Tökre nem értek hozzá, nem vagyok nagy eBay-es. Őszintén szólva már jobban örülnék, ha a pénzemet visszakapnám.
[ Szerkesztve ]
-
fardem
aktív tag
válasz totyak #38096 üzenetére
paypallal fizettél, akkor azt javaslom ott kell indítani case-t amúgy a paypal is az ebay-é
a dispute az egy vita, ha nem jön meg a dolog vagy sérült vagy más jött stb. ott lehet irkálni ,de ha nem jöt meg akkor escalation.
ez azt jelenti hogy felviszed a paypal "bíróságra " és ott eldöntik hogy kié a pénz? a vevőé vagy az eladóé.
azt tudnod kell hogy a paypal meg az ebay mindig a vevőt védi. tehát ha a cucc nem jön meg akkor visszafizetik a pénzt. mivel az eladó simán adta fel az nem tud azonosítót adni.MINDIG a feladó felelősségge, hogy a vevő megkapja a vásárolt cuccot!
-
totyak
aktív tag
válasz fardem #38098 üzenetére
Nem akarok tök hülyének tűnni, de mi értelme már most megcsinálnom ezt a case-t, ha úgy is azt javaslod várjak még egy hetet. Akkor nem célszerűbb várnom, aztán megcsinálnom a case-t és utána rámenni erre az escalate dologra?
ÉS akkor ez tulajdonképpen ugyanaz, mintha ebay-en csinálná az ember? Ott is ez a menete?
Huh, marhára bosszant, hogy nem ért ide. Nem is azért, mintha olyan fontos csomag lenne, csak ez az utánajárkálás idegesítő.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az eBay szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs