Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
Tényleg jön a The Thing: Remastered
gp Egyelőre nem kaptunk megjelenési dátumot, de elvileg még idén megkapjuk az új változatot.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
A játék 2011. május 24-én jelent meg pc-re, xbox 360-ra és playstation 3-ra.
A játékot a már jól ismert EGO motor hajtja, pc-n DirectX 11-gyel.
A játékban immár szerepel az időjárás (eső, hó és köd - ez csak a monte carloi rally pályákon) és éjszakai versenyek is.
Új menürendszer található a játékban.
A játékban megjelent a HardCore mód. A versenytípusoknál több info található.
A DiRT 2-höz képest itt most nem pénzért kapjuk az autókat, hanem, ahogy haladunk előre a single playerben, úgy érhető el egyre több csapat ajánlata és ezáltal az autók.
A visszajátszás videói közvetlenül a játékból feltölthetők YouTube-ra.
Rengeteg autótípust vonultat fel a játék, köztük a B kategóriás rally járgányokat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3095 üzenetére
Motion beállításaival javítottam is már több, mint 1 másodpercet.
(Sokkal idegesebb így persze az autó, de épp ezért gyorsabb a cucc.)
Szerk: ha jól látom, egész pontosan 1.3 s-t, mindezt a második olyan
menetből, amin sikerült is végigmennem, már az első hozott 1 tizedet,
csak szokni kellett az autó "egészen megváltozott karakterét".[ Szerkesztve ]
-
bokrosolajos
őstag
válasz DigitXT #3103 üzenetére
Mondjuk az is gáz, ha nem tudjuk Meeke kicsoda
Egyébként sosem volt Chris Meeke, hanem Kris Meeke, a sajtóban már sajnos elterjedt ez a téves infó róla.
2009-ben lett az IRC bajnoka, idén ő megy a MINI WRC-vel a rali VB-n.Egyébként pedig: az egyik autója benne is van a játékban,
Kris Meeke bajnok IRL Peugeot-ja:ugyanez a DiRT 3-ban:
őt személyesen hívták (fizettek) promotálni a játékot, mégis mit mondott volna, hogy a fizikája hülyeség? Vagy említette volna meg, hogy a játékban bármilyen pályán a leültetett autóval gyorsabb tudsz lenni ?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz bokrosolajos #3110 üzenetére
Mondjuk az is gáz, ha nem tudjuk Meeke kicsoda
Látom, az iróniamérőd szabadságon volt.őt személyesen hívták (fizettek) promotálni a játékot, mégis mit mondott volna
Erről van nagyba' szó, lásd marketing az egész világ. -
Barell
senior tag
Azt nem tudja valaki esetleg hogy kocsi hangokat nem-e lehet felcserélni? PL C4 hangja legyen a Fous-nak vagy a Subuknak felcserélni?
-
polonic
félisten
Elcsíptem egy hírt. Nincs már messze a patch kiadása.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3109 üzenetére
Kicsit finomítva a beállításokat, már 2 mp-cel jobb vagyok az előző videómnál.
(Sajnos egyre nehezebb így az úton tartani az autót - bár az is igaz, hogy ha
az ember nem a "határon" megy, nem is lesz elég gyors végeredményben.)
Mondjuk megint csak visszatértem az abszolút nem rally beállításokhoz, de
ha egyszer a gamepad-nek ez fekszik, ill. a játék fizikája ugye ilyen (ültetés,
kemény futómű, stb.), és az út is pl. viszonylag sima ezen a szakaszon: pff.Viszont a linkelt videóban láthatunk elfékezést (0:14), lesodródást (többet is,
de pl. 1:30-nál nagyon necces volt, vissza kellett egy pillanatra dobnom 3-ba
és így is épphogy nem szálltam el: csak abban a kanyarban lehet vagy 0.5s,
nem beszélve utána az elrontott kigyorsról), és még számtalan hibát, szóval
ha megvan a 2:25, akkor jelentkezem újra. (Ritkán sikerül végigmennem.) -
bokrosolajos
őstag
Jó gyorsak vagytok! Fiestával 3:25 eleje időket megyek, igaz kilinccsel előre stílusban
Úgy tűnik, kénytelen leszek én is az ésszerű beállítások helyett, fűnyíró magasságra állítani a kocsit![ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Dirt 3 DLC competition.
Angol tudás szükséges.
Kicsit megkésve, de sebaj. -
DigitXT
félisten
válasz bokrosolajos #3123 üzenetére
Hát igen, a "kilinccsel előre" ezen a pályán határozottan hátrány.
1:03-nál pl. keresztbe csúszok a kanyarban, és ez jóval lassabb,
mint ha szűkebben, minimális csúsztatással veszem. (Ez ebben
a körben sikerült épp így, ezért is tudom, hogy van még benne...)Konkrétan összehasonlítottam a 2 mp-cel lassabb videómmal, és
az adott kanyarban elég jól feljött a ghost. Meg mondjuk ott az a
jobb3/bal3 vágott kombó is hozott volna pár tizedet az új, tisztább
bevételéhez képest, de utána meg a kigyors nem lett jó. Nehéz
egy igazán jó kört összerakni, na... Lehet, hogy van a pályában
2:24, csak ki az, aki összerakja? (Tippem van, hogy ki - nem én.)Mondjuk ha nem elírás volt, és tényleg 3:25-öt mész, akkor azon
nem fog semmilyen beállítás segíteni. Ezek a beállítás dolgok
jelenthetnek másodperceket is akár*, de 1 percet semmiképpen.
Abban sem vagyok biztos, hogy az "ültetés" hozta-e a 7 tizedet.*: igazából részben arról van szó, hogy mennyire "érzed" az adott
beállítással az autót (még ezen az árkád szinten is). Ha nem úgy
reagál, ahogy azt szeretnéd, folyton eldobálod, akkor nem leszel
gyors... Ha viszont nagyon stabil, de épp ezért lassú, akkor meg
hiába taposod ki a belét, akkor sem leszel gyors. Viszont több
múlik egy-két jól eltalált kanyarkombináción, mint az egész setup
dolgon! Egy másik rövidebb szakaszon pl. elsőre mentem 1:15-öt,
minden defaulton, utána több próbálkozásra is csak 1:16-ok jöttek
össze, hiába setupoltam mint állat - nem jött ki ugyanúgy minden.Ha nagyon stabil setuppal mész, lehet, hogy 10-ből 10x célba érsz
mondjuk 2:35-tel, de ha 2:25 a cél, akkor lehet, hogy okosabb csak
10-ből 1x célba érni, s kitolni a határokat. Persze az aki 10-ből 10x
2:25-öt megy, az nagy spíler, el kell ismerni! Nekem nincs hozzá
idegem... (Ha látom, hogy lemaradtam a PB-mtől, bele akarok adni
még többet, hogy behozzam: ekkor rendszerint eldobom valahol.
Utána persze azonnal restart: hogy hogy unom már a pálya elejét...
A végét meg alig láttam még, szerencsére az annyira nem necces.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz bokrosolajos #3127 üzenetére
Na, onnan akkor még simán esélyes - én is valahonnan onnan
kezdtem a pályával való ismerkedést. 2:32-nek már örültem.[ Szerkesztve ]
-
bokrosolajos
őstag
30 alá mennék, nekem az már elég lenne!
Sajnos ez a játék elég gyenge fizika terén, és azt is hozzá kell vegyem, hogy nekem nem fekszik a pályaautózós stílus. RBR-ben is az aszfalt pályákon sokat kaptam, a murváson nem. Nekem már így alakult ki, kilinccsel előre. Nehéz levetkőzni a beidegződéseketMost jutott eszembe: Monte Carlo DLC az egyetlen aszfaltos pálya?
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz bokrosolajos #3129 üzenetére
-
Strezi
őstag
válasz bokrosolajos #3110 üzenetére
Az autók azért ilyenek, mert a producerek ezt kérték. Nem a fizikát kell szidni, hanem a beállításokat. Ha nem tetszik a játék, tessék RBR-ezni vagy Shiftezni vagy GT-zni! Vagy jobbat csinálni
Birom, hogy mindenki akkora spiler hogy vazze, de azt nem fogja hogy ez egy játék (valóság értelmezése) és nem a valóság maga! Ugyankkor, Kris Meeke (magán) veleményét többre tartom mint a tiétek, már bocs!
Ja, és jobban viszik a játékot mint a Dirt2-t .... szóval a producerek sem teljesen hülyék
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
abel110
csendes tag
segítség kollégák!!!
valamiért nem tudok onlinén játszani....
kérlek valaki segítsen.
köszi._Origin_ : Rabai1
-
bokrosolajos
őstag
Nem kell megsértődni, azért mert valaki elmondja mi a program hibája
Csak úgy, magadban elmélkedhetsz azon, vajon mennyire hiteles az, hogy minden autó, minden pályán, kenyától, Norvégián át Michiganig a lehető legalacsonyabb hasmagassággal a legkezesebb?Tipikus magyar mentalistás az építő jellegű kritikára is a "Csinálj jobbat, ha nem tetszik"
Van egy tippem miért fogy jobban a három a kettőnél: újabb?!
Az, hogy Meeke fizetett bólogatását hitelesebbnek ítéled meg, leginkább azt mutatja, hogy a játék világ neked készül.
Értem én,hogy a programozók művész emberek és sérülékeny az önérzetük, saját tapasztalatból mondom. De a te kikelésed most ahhoz hasonlatos, mikor a művész moziban a premieren a stábon kívül nincs senki, de ők megegyeznek abban, hogy nagyon jó munkát végeztek Persze sarkosítva
Ha úgy nézzük, hogy ez egy játék, akkor sem veszi le az embert a lábáról, mert már látott ebben a műfajban is jobbat, hogy messzire ne menjünk: a kettes verziót...
-
fagy53
nagyúr
Egyik sem tökéletes....az RBR-ben sem fenékig tejfel a fizika!
A DiRT3 is ingadozik, vannak pályák és autók, ahol teljesen valóságosnak érzi a helyzetet az ember, de van egy kevés szituáció ahol az utat mozgatja valaki alattam...
A pályaelhagyások, ütközések szerintem korrektek, nagyon valósnak tűnnek.
A játéknak számomra nincsen olyan hangulata, mint a CMR3-5-nek, mivel nem olyannak készült, de az egyes szakaszok, autók kivitelezése teszik, jól sikerült és minden együtt van ahhoz, hogy egy WRC születhessen belőle.
Azt hiszem erre azonban várhatok és előbb botlom el a szakállamban, mint amikor ez bekövetkezik... -
Strezi
őstag
válasz bokrosolajos #3133 üzenetére
Nem sértődtem meg, ahhoz kevés vagy
Az egyértelmű (csak nekem?), hogy minden autó akkor a legstabilabb ha a lehető legalacsonyabban van a súlypontja. Ha sasszemmel észrevetted, hogy az autók utközési váza alul meg van emelve, akkor azt is megérted mi a különbség a valósághoz képest, és miért nem fekszenek fel az autók (a valóságban emiatt nem lehet tetszőlegesen ültetni egy rally autót).
Gratula, hogy sikerül nem megértened, hogy időarányosan fogy jobban mint a Dirt2, azért hülyének nem kell lenni, csak mert kötözködni akarsz minden szavammal
Megint csak, nem te voltál ott a Kris mellett, amikor játszott a D-boxon a játákkal, de mondjad csak a magadét! Nem azért fizetik, hogy privátban nekünk tegye a szépet, nekünk technikai infókat ad.
Fingod sincs a profi programozói munkáról Nem primadonna it senki sem, azt csináljuk amit mondanak a designerek és a producerek.
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
DigitXT
félisten
van egy kevés szituáció ahol az utat mozgatja valaki alattam...
Pl. gymkhana esetében néha nagyon brutálisan behúzza az autót
oda, "ahol lennie kellene, hogy szép legyen a manőver": az nagyon
illúzióromboló. (Persze, értem én, hogy enélkül meg kb. senki nem
tudna értelmes mutatványokat csinálni, mivel mi nem vagyunk Ken
Block és társai, szóval alapvetően nincs ezzel baj, csak amikor az
konkrétan látszik, hogy a spin közepére magától bemászik a cucc,
az csúnya.) De ezt az egészet én inkább "fun"-nak fogom fel: az is!Amúgy a fizikai motor azért szerintem nem semmi a játék alatt*, pl.
visszajátszásoknál iszonyat részletesen meg tudsz nézni mindent:
látszik, hogy nem valami elnagyolt dolog... Gyanítom, hogy Strezi
elég jó rálátással bír, hogy tudna ez a motor többet is, csak azt meg
nem nagyon venné be a "nép" gyomra, hiszen senki sem versenyző
közülünk. (Mert ha az lenne, akkor nem egy játékot keresne, s nem
azon gyakorolna, hanem szépen elmenne (rally) versenyezni...)#3136: mondjuk abban van valami, hogy itt egy játékos azt mondja,
hogy ez nem jó, a rally versenyző meg azt mondja, hogy jó - akkor
kinek van "nagyobb súlya" - még ironizáltam is rajta korábban...
De ettől függetlenül a médiában ez a versenyző sem fog véletlenül
sem olyat nyilatkozni, hogy mi az, ami nem tetszett neki - ez van.
Szerintem ő sem úgy nézte, hogy a játék tökéletesen szimulálja-e
a valóságot, hanem, hogy jó-e a feelingje. Vagy tévednék?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Amúgy a fék tényleg elég brutálra sikerült - egységsugarú kontrollerrel
nehezen "adagolható". Nem lehet valahogy bekonfigolni, mint anno az
első részben (ott is ez volt a nép baja, hogy túl hamar megáll az autó)
vmi cuccal? Már nem emlékszem, pontosan mi volt ott a megoldás.
Tudom, hogy az autót nem arra találták ki, hogy kontrollerrel vezessük
(kivéve a Men In Black-ben), de egy játékban lehetne finomhangolható,
ha már egyszer az ember rákényszerül, hogy ilyet használjon... -
bokrosolajos
őstag
Strezi: ha neked egyértelmű ez a súlypont dolog, de akkor már értem, miért lett ilyen
Laza talajon nem csak bakhátak miatt emelik meg az autót, hanem mert a természetes tehetetlenség jól jön az autó elfordításakor, továbbá kevésbé agresszív rugók kellenek, lassabb gátlókkal, különben a meghajtás java része a levegőben elforgó kereknél pazarlásba menne, megfelelő meghajtás nélkül a levegőben meg lassulna is az autó. Nem kell nekem hinned, de dolgoztam rali csapat mellett
Amit írtál az ütközési vázról, azt már észre vettem, amikor a rugós tagok összenyomása után a sárfogó lifegők átdöfik a pálya talaját
Az időarányos kifejezést biztosan csak hozzá gondoltad előtte, mert én nem látom, akárhányszor vissza olvasom. Ha azzal együtt értetted, akkor biztosan úgy van,de attól hogy többet eladsz valamiből, még nem következik, hogy az jobb is (lásd szocialista ipar tömegtermelését)
Tényleg nincs fogalmam a programozói munkáról, ha te mondod, hiszen jól ismersz...
Legközelebb próbáld meg bele vinni a saját kreativitásod abba a melóba, amit neked, rabszolgának kiosztottakDigitXT : a fizikai motorral nincs semmi baj, az ego már a Dirt-ben is ugyanezt tudta, már akkor is fantasztikus volt, most is az, ebben ütős a DiRT széria. Ha egy háromkerekű bicikli modellt tolnál végig a Michigani pályán és jól beállítottad az értékeket, akkor is fel lebbennének a falevelek, így van ez sok megvásárolható fizikai motornál, a kritizálható rész a hogyan. Hogyan lett ez kihasználva, feldolgozva. Az első résznél a földig ültetett autóval biztos hogy nem jutottál volna messzire... Ha már itt tartok: visszanéztem DiRT/DiRT 2 visszajátszásokat, és ott több volt az animáció, a pilóta és a navigátor is többet, és finomabban mozgott, mint a háromban
Strezi, ha most jönne ki először ez a játék,. azt mondaná mindenki wow. De mivel van mihez hasonlítania saját házon belül is, nem értem azt, ami az elődökben jó volt, miért tűnt el, illetve nem látom, mi az az újdonság, mitől ez a rész több lett?
Egyáltalán nem piszkálódásnak írom ezeket, hanem mert kíváncsian várom, első kézből a fejlesztők képviselőjétől a választ. Érdekel, ennyi.
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz bokrosolajos #3139 üzenetére
Szerintem nem vagy képes felfogni hogy ez a játék nem neked készült...akkor miért játszol vele?
Ez a játék olyan embereknek készült, akik nem tudnak a RBR-ben bevenni egy kanyart, az rFactor-ban elindulásnál keresztbe teszik az autót...én ilyen vagyok, ezért élvezem a Dirt/Grid/F1 2010 játékokat.Nem akarok szenvedni hogy megtanuljam a kanyar vételt, ezt meghagyom a szimulátor rajongóknak.Egyszerűen csak játszani akarok.
Imádom a Dirt sorozatot.Egy percet sem játszom a BRB/rFactor szimulátorokkal, de ennek ellenére nem megyek BRB/rFactor fórumba fikázni hogy "milyen szar ez már, mert nem tudok bevenni egy kanyart" stílusban osztani az észt."Legközelebb próbáld meg bele vinni a saját kreativitásod abba a melóba, amit neked, rabszolgának kiosztottak"
Ha a főnököm kiad egy melót és nem azt csinálom ahogy Ő azt elképzelte, akkor már nem lenne munkahelyem....ez nagyon abszurd beszólás voltStrezi- Én köszönöm a munkátokat! Remélem a GRID 2 irányítása is megmarad olyannak, ami
A Dirt3 PC-s eladásai is jók? -
DigitXT
félisten
válasz bokrosolajos #3139 üzenetére
Az első résznél a földig ültetett autóval biztos hogy nem jutottál volna messzire
Mondjuk ott nem játszottam ezzel, de a DiRT2-ben abszolút így van:
földig ültetett autóval addig jutottál, amíg huplis nem lett a pálya, ott
úgy leakadt, hogy öröm volt nézni... Itt meg még csodálkoztam is,
hogy a padkára is simán ráengedhetem, mintha misem történt volna.Mondjuk engem annyira nem zavarnak ezek, mert nincs ilyen komoly
rálátásom a rally világára, csak szórakozni akarok a játékkal - arra jó!Amit írsz, hogy jól jön a természetes tehetetlenség, azt értem/érzem
mire mondod, de éppen ez az egyik, ami esetleg zavarba tudná ejteni
az egységsugarú játékost (mint pl. én), s ezért is tud jobb időt menni
földig ültetett, keményített rugózású géppel: számára kiszámíthatóbb
a dolog. Még ha a valósághoz egyre kevesebb köze is van így. Szvsz
nem nagyon fog az ember ezért a játékban szép Scandinavian flick-et
csinálni, holott a YouTube feltöltéseknél külön van ilyen kategória is...
(Nemigen hemzsegnek az ilyen videók, vagy csak rosszul kerestem?) -
bokrosolajos
őstag
válasz ProEvoFan #3140 üzenetére
Tökéletesen értem amit írsz, és egyetlen percig sem vitatkoztam ezzel a ténnyel. Nagyon jó, és élvezetes játék. (írtam már). Nem nekem készült ez a játék, hanem mindnekinek. Tudom azt is, hogy épp ez benne a nehéz feladat...
Viszont te azt érted, hogy saját szérián belül hasonlítom? Nem az RBR/rF-hez, csak a Codemasters Dirt szériájának kiadásaihoz!
Soha nem írtam olyat hogy "milyen szar". Ne adjunk egymás szájába olyan dolgot, ami nem oda való
Most hazamegyek, és este fogok foglalkozni vele. Mert érdekel. Különben itt sem tölteném az időm.
peace
-
bokrosolajos
őstag
válasz DigitXT #3141 üzenetére
Na akkor OK, ha nem csak nekem tűnik így
Tessék itt van a több száz találatból, csak a Dirt 3 címszó alatt 8 oldalt hoz, ez egy szép kis részlet Scandinavian flick -
szacsee
nagyúr
-
polonic
félisten
A patch már tesztelésen van a microsoftnál és a sonynál. Ő tőlük függ, hogy mikor fog megérkezni.
-
pusi1981
aktív tag
Mit mentsek el,hogy ne keljen előröl kezdeni a gamet? Benyelt egy fain vírust a gépem valószínű újra kell raknom az egészet!
-
polonic
félisten
Most már jön a patch, tényleg hamarosan. Xbox-ra pl ma kéne érkeznie. A javítások xboxnál.
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul - kérlek olvasd el a teljes hirdetést.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen