- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Mobilarena
A játék 2011. május 24-én jelent meg pc-re, xbox 360-ra és playstation 3-ra.
A játékot a már jól ismert EGO motor hajtja, pc-n DirectX 11-gyel.
A játékban immár szerepel az időjárás (eső, hó és köd - ez csak a monte carloi rally pályákon) és éjszakai versenyek is.
Új menürendszer található a játékban.
A játékban megjelent a HardCore mód. A versenytípusoknál több info található.
A DiRT 2-höz képest itt most nem pénzért kapjuk az autókat, hanem, ahogy haladunk előre a single playerben, úgy érhető el egyre több csapat ajánlata és ezáltal az autók.
A visszajátszás videói közvetlenül a játékból feltölthetők YouTube-ra.
Rengeteg autótípust vonultat fel a játék, köztük a B kategóriás rally járgányokat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz polonic #3050 üzenetére
Köszönöm, így tiszta! Maradok akkor egyelőre a 800 pontnál.
(Csak mert idegesít, hogy az arany háromszögeimet elvette...)Szerk: egyébként elég jól toltad a ProTourt! Nekem nagyon
szokatlan, hogy van tétje a futamoknak (a közepes gép ugye
nem akadály, ráadásul ha besokalltál, akkor ott a flashback):
főként a flashback hiányzott, de közben rájöttem, hogy azért
resetre használható - időveszteség ugyan, de gyorsabb, mint
visszaszerencsétlenkedni magad a pályára. Egy-egy futam
ment csak jól, ahol nem nagyon hibáztam: dobogós hely lett!)Szerk a szerkre: igen, olcsóbb, de pár száz forint nem a világ,
s most épp csak annyi van a netes kártyámon, hogy max. az
1200-as férne bele, de az meg nem jó vétel, mert 480 kellene,
hogy maradjon a Track Pack után. (Szóval egyelőre 800 lesz.)[ Szerkesztve ]
-
-
-
ProEvoFan
nagyúr
Este 20:15 fele egy kis multi?
-
DigitXT
félisten
válasz Mukorka #3059 üzenetére
Ennek örömére kipróbáltam a "The Real Thing" achi paramétereit is.
Rögtön egy egész jó karika jött össze egy nagyjából ismeretlen pályán.
A videó a szokásos helyen megtekinthető; a közvetlen link rá pedig ez.NO ASSIST: ez alap nálam már régóta
NO HUD, HEADCAM = The Real Thing
NO FLASHBACK: gondolva a multikra
NO FEAR: no comment (kis kocc volt)Amúgy egész más a játék így, mint motorháztető nézetben, huddal.
(Sokkal jobban kell koncentrálni a navigátorra, mert nem lehet a kis
térképre pillantgatni.) Anno a DiRT2-t is belső nézetből toltam végig,
mert nagyon tetszett, csak a multik miatt álltam át motorháztetősre,
itt meg rögtön azzal kezdtem, megszokásból. Pedig jobb a belső itt
is, csak persze nyilván nem hatékonyabb az, ha kevesebbet látsz...Jah, a szakadékba tolatós esethez még annyit, hogy abból lett egy
achi, mivel totálkárnak minősítette a leesést, viszont utána nyertem.
(Egyébként egész eddig "visual only" damage volt beállítva, pedig a
full sokkal izgalmasabb lehet - igaz, azóta még nem nagyon törtem
az autót, hogy átállítottam rá... De még a maradék futamokon lehet,
meg talán a TimeTrialban is vicces lesz, ott ugye nincs flashback...)[ Szerkesztve ]
-
Zoliwrc
aktív tag
Este 9-től mostanáig nyomtuk online a rallycrosst, csak 10 köröseket mentünk főleg Monacoban. Ki lett fújva az orruk rendesen
Néhány idiótát leszámítva jó brigád volt, szünet se volt közben, a kezeim könyéktől lefelé be vannak durranva rendesen. -
DigitXT
félisten
válasz polonic #3061 üzenetére
Tetszik! Jó szűk néhol, szóval van benne kihívás, de azért
megtanulható, jók hajtűk, stb. Összességében megérte.multiban is van egyébként flashback, ott f1-et kell nyomni
Nem csak reset-re jó? Mondjuk F1-et menet közben nemigen
nyomok, alapvetően az XBox360 vezérlőn van az irányítás, ott
a B gomb a replay, LB a visszatekerés a megfelelő pozícióba,
majd X a flashback: ez nem hiszem, hogy online kivitelezhető
lenne az időigénye miatt, teljesen szétesne a mezőny.A hardcore módot kipróbáltad multiban? Nincs hud, segítség, belső nézetből.
Igen. Miután rájöttem, hogy mekkora hátrányt jelent az adott
beállítás kombó sima Pro Tour módokban a többiekhez képest,
inkább oda néztem be, ott már volt is vele némi keresnivalóm...Szerk: egyébként ez nagyon durva, ha nem ismered a pályát.
Pl. alkalmasint nem tudod, hány kör van még hátra, hol tartanak
a többiek hozzád képest, milyen kanyar jön legközelebb, stb.
De szerintem a legkeményebb a Trailblazer így: persze ha sokat
nyomod, akkor megtanulod a pályákat, de addig is odab*szós...![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
EPIC MIX ()
-
DigitXT
félisten
Defekt duó és a totálkár
(Bocs a fárasztásért!) -
AusWolf
őstag
Sziasztok.
Egy kis segítséget szeretnék kérni a játékban. Az 1. szezonnál tartok. Megnyertem minden versenyt (igaz, nem mindet elsőre), még a végén a gymkhana finálét is. Miért nem mehetek tovább a második szezonba? Esetleg az gond lehet, hogy a drift challenge-eken, és a gymkhana tutorialokon többnyire csak arany és ezüst medálokat nyertem?Az önvezető autó olyan, mint az önmegivó sör.
-
DigitXT
félisten
Remélem nem lövik ki a zenét alóla, pont illett hozzá (Rancid - Out of Control).
A történet leírva: az élen álló gépi ellenfél jobb első defektet kapott közvetlenül
előttem, ettől felszállt a levegőbe, én kicsit rásegítve pont alatta elfértem: LOL!
Á, közben látom, hogy lelőtték a hangsávot, remek, pedig csak háttérzene lett
volna. Na mindegy. Kár érte, pedig amúgy a YouTube-on elérhető sok helyen...
Próbálok keresni hozzá valami YouTube által felajánlott cuccot, hátha jó lesz...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz polonic #3074 üzenetére
Az esőről nem tehetek, de a "pókháló" az én hibám...
Azért írtam, hogy kicsit roncsderbisre sikeredett futam volt.
Egyébként tényleg nem sokat lehet belőle kilátni, ez benne
a szép, lol! (Próbáltam lecserélni a hangsávot, de állandóan
hibát dobott, úgyhogy inkább a gyári videoszerkesztőjükkel
raktam össze a dolgot a licenszelt hangsávok közül... Az a
vicces, hogy a 32 Leaves egyik száma (Waiting) a FlatOut
3 zenéi közt megtalálható, azzal kezdődik a soundtrack, de
végül nem azt pakoltam bele, hanem egy addig általam nem
ismert, de szimpatikusnak tűnő számot - megy a videóhoz.)
32 Leaves - Sudden Change A helyezésekben is az volt!
A másik videót mindjárt letörlöm, jobb a békesség alapon...![ Szerkesztve ]
-
ProEvoFan
nagyúr
Köszi mindenkinek az esti 2 órás multi partyt A rallycross nagyon király volt
[ Szerkesztve ]
-
InHell
senior tag
Köszi én is mindenkinek!
Marhajó volt!< béna duma helye >
-
DigitXT
félisten
Az éjszaka "termése" (a From DiRT to Glory achin kívül).
fel a fejjel, be a célba / a fürdőmester / vasútátkelő - lassítva belülről
na még egyszer: most sem jó / célba "becsapódás" / ugratási bakiNem meglepő módon a legtöbbje Trailblazer-es hiba, hiszen
ott nagyon könnyű hibázni navigátor, s a kis térkép nélkül.
Azt a vasútátkelő (?) dolgot nem nagyon értem: végül durván
lefékezve jutottam át csak rajta: lehet, hogy alapból alacsony
volt a felfüggesztés? Nem setupoltam, csak ott, ahol az ellen
miatt szükséges volt, mert neccesen hasonló időket futott, pl.
Norvégia, Michigan. (Pedig csak közepes AI: nehéz így, na.)Felettébb szórakoztató volt - innentől marad a TT + ONLINE!
(Csak időm nem nagyon lesz már rá, jövő héttől meló van...)
Egy bosszantó dolog van csak a játékkal, hogy baromisokat
tököl mindennel. Legjobb példája a Head2Head World Tour...
3x kell menni ugyanazon a pályán, ugyanazzal az autóval,
mégis 3x be kell töltenie az egészet (röhej) + végignézhetjük
az átugorhatatlan kameraanimációkat: rengeteg a holtidő.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz ProEvoFan #3081 üzenetére
Jövök én, csak most pont elkerültük egymást. Ha a játékban vagyok, látom, hogy ha egy friendem belépett: ritkán szoktam látni, lehet, hogy nem minden PH-s vett fel. (Pedig az a TT miatt sem hátrány, hogy legyen értelmes referencia.) Azért tudtam amúgy a héten ilyen sokat játszani, és végigvinni az összes single futamot, mert betegállományban voltam itthon. Egyszer amúgy pár verseny erejéig talákoztam polonic fórumtárssal.
-
Predator2
addikt
üdv
új vinyót kapott az asztali gépem
felraktam a dirt3-t bemásoltam a mentést a helyére de játék nem indul
csináltam megint egy profilt de akkor sem ismeri fel
mit lehet kezdeni vele h onnan tudjam folytatni ahol abbahagytam?THX a válaszokat előre is
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
és azt hol találom? (megvan a másik vinyóm is csak már adat tárolásra)
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
köszi működik
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-
DigitXT
félisten
válasz Unbaised-Ben #1902 üzenetére
Most nézem, hogy ezt a videót alaposan meg kellene néznem!
(Pár kanyar még marhára nem megy - jobb 3/bal 3 kombinációt
pl. levágva is elcseszem, nem tudok úgy befordulni, mint Te.)
De azért már "csak" 1 mp körüli a lemaradásom, ami gamepad
használatával talán vállalható: nem vagyok vele olyan precíz. -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #3094 üzenetére
Á, vannak itt még gyorsabb srácok, mint pl. Motion_Blur.
Tanulságos videó: legtöbbször magasabb fokozatban megy,
mint ahogy én szoktam, gondolom az eggyel lecsökkentett
leszorítóerő teszi ezt lehetővé, s lehet, hogy erősebb is úgy
a Focus mint "üveghangon" (sajnos a váltást jelző ledsort a
kormány kitakarja, így általában csak a hang alapján váltok,
meg van az a felvillanó piros csík, bár akkor talán már késő).
Meg mondjuk én a diffin is lazítottam, mert nekem stabilabb
úgy az autó (gamepad), nem akarja annyira kitolni a seggét:
igazából gázt is nehezebb "adagolni", nem csak irányítani -
a stabilitás viszont lehet, hogy tizedekbe kerül kanyarokban. -
bokrosolajos
őstag
Ugyan nem Veszprém, de Kenya is elég jó terep beporozni a kocsit
ifj. Tóth Janika Peug-ja -
polonic
félisten
Atyaég, mekkora bullshit dlc jelent meg.
Horn pack, 80 pontért.
[link] -
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- PlayStation 5
- Diablo IV
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xbox Series X|S
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Nézzük élőben az este folyamán érkező Xbox Games Showcase 2024-et!
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- ASUS ROG STRIX Z690-A DDR4 White fehér garanciával
- Nem használt, hibátlan cuccok eladása brutálisan áron alul - kérlek olvasd el a teljes hirdetést.
- DELL OPTIPLEX 3020 SFF PC, i5-4570 CPU, 8 GB DDR3 RAM
- Szép! HP ZBOOK 15 G6 Tervező Vágó Laptop -60% 15,6" i9-9880H 32/512 QUADRO RTX 3000 6GB FHD
- EVGA GeForce FTW3 ULTRA GAMING RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X 384bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen