Hirdetés

Aktív témák

  • Vaszil78

    csendes tag

    Sziasztok! Kb. 5 hete a szolgáltató megváltoztatta az internetes felhasználó nevünket. :R Azóta router-en keresztül nem tudunk csatlakozni a netre. Közvetlenül modemmel minden rendben van. Automatikus IP cím kérés be van állítva. Router admin felületén át lett írva a felhasználó név. De egyszerűen nem működik. Kipróbáltuk egy másik routerrel is és azzal sem megy. Ezeket használjuk: D-LINK DSL-360R modem, TP-LINK TL-WR542G router. Van ötletetek mi történhetett. Szolgáltató nem segít, mert modemen keresztül van net. 3 gép csatlakozik a netre (csatlakozna) és egyikkel sem működik.
    kapcsolatunk: ADSL, PPPoe, szolgáltató: Tvnetwork.

    A router statisztikája szerint nem fogad adatot!

    Remélem tudtok segíteni, mert már lassan megőrülök! :W

    Köszönöm

Aktív témák