Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • föccer

    nagyúr

    válasz Kiki18 #5681 üzenetére

    :(

    Egyébként hullámzó. Általánosan elmondható, hogy 1-1 hibás döntésen néhány százezer és néhány 10 millió nyereség vagy veszteség áll vagy bukik. Szerencsére a nagyobb falatok ritkán vannak és azt még ritkábban kell egyedül vállalni, de már volt rá példa ilyenre is. Egy üzemzavar miatt az egyik partnernél felmerült egy 50-60 milliós reklamáció. Kimenni a "mélyvízbe", találkozni a habzó szájú állatokkal úgy, hogy én a hibás fél oldalán állok és pár perc alatt el kell érnem, hogy 1: nyugodjanak le, 2 hallgassanak meg, 3 adjanak a véleményemre, 4 fogadják el, hogy segíteni akarok, 5 tartsák be az utasításaimat. Mindezt úgy, hogy ha nem érem el a célomat, akkor nem fogják megköszönni (finomam fogalmazva)...

    ps: jaj, egy másik jó story jutott eszembe, de ez elég régi. Építéshelyszíni előregyártás. Hídgerendákat kellett készíteni, amik akkorák voltak, hogy nem érte meg közúton szállítani. 50-80 tonna volt darabja és csináltunk vagy 7-8 darabot. Már nem emlékszem. A meló lényege, hogy a csepeli HÉV alá, a szennyvíztelep építéséhez kapcsolódóan kellett készíteni egy közúti aluljárót. A BKV bő 1 hetet volt hajlandó vágányzárt fenntartani a kb 1 hónapos munkára. Tetézte a problémát, hogy a drága kivitelező természetesen késve állt neki. Szombat délutánra volt meghirdetve az első gerenda öntése, amiből hajnali 1/2 2 lett. A technológia eléggé feszített volt. 3 embert kellett pluszba bent tartanom a betonüzembe, csak hogy kiszolgáljuk a hülye kivitelezőt.

    Szumma-szummarum, megcsináltuk az egész melót. Visszaépítették a vágányokat és köv hétfő hajnalban elindulhatott a HÉV. Az alatta lévő legfiatalabb gerenda még nem volt 3 napos. Ha az megmozdul és kisiklik a járat, akkor én megyek a sittre gondatlan veszélyeztetés (esetleg emberülés miatt).

    üdv, föccer

    [ Szerkesztve ]

    Építésztechnikus. Építőmérnök.

Új hozzászólás Aktív témák