Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 123xyz

    tag

    Sziasztok.
    Én voltam az a szerencsés, akinek a emag-ról vásárolt 40 ezres HP laptop kijelzője nem működött. A sztori így alakult azóta:

    Mivel cserét szerettem volna, mert az gyorsabb lenne, mint a javítás, ezért a termékvisszaküldő űrlapot töltöttem ki náluk. Itt alapból ki kellett választani, hogy a pénzt nem átutalással, hanem utalványként kapnám meg, és megjegyzés rovatba pedig beírni, hogy csere terméket szeretnék. Az ügyfélszolgálatot felhívtam, azt mondták még lehetőség lesz arra, hogy ha a pénzt ítélnék meg nekem, mert nincs készleten már a termékből, akkor utólag mégis inkább javításra legyen küldve. 2 nap múlva hívott a futár h hamarosan vinné a gépet, másnap már el is bírálták a visszaküldést, és megkaptam az árát utalványként. Felhívtam újra az ügyfélszolgálatot, ahol másodjára már azt mondták, nem lehet utólag javításra küldeni :(((

    Viszont hozzátették, hogy megpróbálhatom azt, hogy az ügyfélszolgálatnak emailben linkelek egy helyettesítő terméket - kb azonos ár, és nagyjából megegyező paraméterek -, és szépen megkérem őket, hogy erre cseréljék ki, az utalvány helyett. Direkt rákérdeztem, és nem az akciós ára számít ilyenkor a vásárolt terméknek, hanem az eredeti, így 89000 forintért választhattam magamnak egy másik laptopot, egy Lenovo volt hasonló tulajdonságokkal, az emag forgalmazásában. Megírtam nekik, kérték még az előzőleg megállapított utalvány számát (hozzáteszem, szombaton leveleztek velem - ez nagy piros pont nekik hogy aznap is dolgoztak). Ma jött az értesítés, hogy elfogadták a kérelmet, így ráfizetés nélkül kapok egy másik laptopot. Happy end. :)

    Tanulságként viszont azt javasolnám mindenkinek, aki az emagról rendel, hogy ha nem akar lemondani a termékről, ami hibásan érkezett (és egyértelműen javítható a dolog - nem pl széttört), akkor inkább garanciális javítást kérjen, még ha tovább is tart. Azt mondták nekem, hogy jó eséllyel megkapom a helyettesítő terméket, és végül is bejött a dolog, de nem mondták biztosra hogy minden esetben működne ez az eljárás, ráadásul speciálisabb termék esetén másikat találni hasonló paraméterekkel nem is feltétlenül lehet olyan könnyű... (Nem mellesleg a pozitív döntésekre való várakozás, és az addig lévő bizonytalanság eléggé ki tudja készíteni az embert, szemben azzal a megoldással, hogy kijavítják a terméket és biztosan visszakapja, amint elkészül.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák