Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz stratova #135631 üzenetére

    Ha már filmstúdiók és sugárkövetés. Halkan jegyzem meg, hogy GPU-val ez a feladat évek óta hatékonyan gyorsítható, lassan 10 éves távlatról beszélünk, én már a HD 4890-esem is számoltattam sugárkövetést poénból (smallpt [link]), az 5850-esen meg már szabványosan is működött.

    Amúgy pl. Blenderben az AMD Vega-k eléggé durván szaladnak: [link], ez ugye igazából egy sugárkövetéses modellező/render program.
    Luxmark hardcore sugárkövetés, ott se mennek rosszul az AMD-k: [link].

    Ez most egyfajta bolondos ötlet, hogy egy full buta néhány sugaras sugárkövetést elmosottan effektekhez kitaláltak a GPU-ba realtime, csak a probléma ott van, hogy értelmesen most sincs gyorsítva, a memória sávszélességet eszi, és a munka nagyrészét ugyanazok a feldolgozók végzik, amik minden mezei GPU-ban manapság ott vannak. Szóval bár az első eredményeket azért megvárnám, de jelen állás alapján nem félek tőle, hogy hirtelen ez a GPU felforgassa a render világot. :)
    A trükközés itt azzal van, hogy nevetségesen kevés sugarat lőnek ki nevetségesen kicsi távra, és ami visszajött jól elmosva ad valami értékelhető effektet. Kihegyezett szituációkban egész értékelhetőt, elfogadhatóan brutális teljesítmény igénnyel. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák